BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Ne to pa ni čist res. Sem napisal, da je odvisno tudi od odnosa do denarja. Tudi če mi je 5K veliko sem kupil I3, ker z njim uživam rečmo 200 dni na leto, z rexom bi pa manj trpel 2 dni na leto. Je treba dat vse na vago. No pa saj kolkr berem znaš ti dobr vagat samo drugi stavek tega posta te mal heca, da ne rečem, jebe
Re: BMW i3 - predstavitev
No ker ste me s svojimi doktorati o porabi, že povsem zafrustrirali sem danes, vedel sem, da bom dopoldan naredil malo več km kot običajno, naredil en test. Avto je bil zjutraj ogret in na 100%. Potem sem, najbrž prvič (razen par km za test) prešaltal na ecopro, ki ventilator klime skoraj ugasne, pri 110 (nastavljivo) popiska, gas precej manj občutljiv.
Naredil sem 51,7 km s povpečjem 36 km/h, ostalo mi je, po računalniku 141 km, poraba 14,9.
Se mi zdi povsem OK in se ne bojim zime.
Naredil sem 51,7 km s povpečjem 36 km/h, ostalo mi je, po računalniku 141 km, poraba 14,9.
Se mi zdi povsem OK in se ne bojim zime.
Re: BMW i3 - predstavitev
No evo, tudi to je eden od razlogov, da sem kupil PHEV Čeprav ni bil edini ali glavni razlog.In z rexom bi se odpeljal domov brez problema tako sem pa kot en revež žulil pivo na bencinski in vsake 5 sekund gledal na mobi, če je avto že dovolj nafilan, da pridem do doma. Tukaj padejo tudi vse tiste nebuloze: sem odkril kraje, ki jih sicer ne bi. Seveda, ker te nikoli niso zanimali, z EV so te pa prisilili
Sedaj, ko prihajajo EVji s 400+ km dosega tudi to kmalu več ne bo problem.
Re: BMW i3 - predstavitev
No, za moje pojme sta rex in phev dva povsem različna svetova. Prvi je skor bev, drugi pa skor ICE.
Re: BMW i3 - predstavitev
Haha,realno napisano!Goran napisal/-a: In z rexom bi se odpeljal domov brez problema tako sem pa kot en revež žulil pivo na bencinski in vsake 5 sekund gledal na mobi, če je avto že dovolj nafilan, da pridem do doma. Tukaj padejo tudi vse tiste nebuloze: sem odkril kraje, ki jih sicer ne bi. Seveda, ker te nikoli niso zanimali, z EV so te pa prisilili
Re: BMW i3 - predstavitev
400+km BEV je problem cena se ti bo splačalo plačati toliko več za tiste parkrat letno ko rabiš takšen domet.talker2 napisal/-a:No evo, tudi to je eden od razlogov, da sem kupil PHEV Čeprav ni bil edini ali glavni razlog.In z rexom bi se odpeljal domov brez problema tako sem pa kot en revež žulil pivo na bencinski in vsake 5 sekund gledal na mobi, če je avto že dovolj nafilan, da pridem do doma. Tukaj padejo tudi vse tiste nebuloze: sem odkril kraje, ki jih sicer ne bi. Seveda, ker te nikoli niso zanimali, z EV so te pa prisilili
Sedaj, ko prihajajo EVji s 400+ km dosega tudi to kmalu več ne bo problem.
Re: BMW i3 - predstavitev
Ne vem če se komurkoli splača tovorit zraven toliko odvečne teže za tiste nekajkrat na leto, me zanima še kakšna računica razlike v porabi
v glavnem, ko se račune kaj se splača in kaj ne, je toliko variabil da posploševanje tudi ni tako dobro.
pa še ena razlika z PHEV se lahko načeloma pelješ blizu 200kmh, pa narediš 500km ali še več, z BEV pa o takšni hitrosti in razdalji pa samo mokre sanje, ipd.
v glavnem, ko se račune kaj se splača in kaj ne, je toliko variabil da posploševanje tudi ni tako dobro.
pa še ena razlika z PHEV se lahko načeloma pelješ blizu 200kmh, pa narediš 500km ali še več, z BEV pa o takšni hitrosti in razdalji pa samo mokre sanje, ipd.
Re: BMW i3 - predstavitev
Skoraj vedno ko sem na službeni poti, privat pa ne, ker ima avto omejitev na max 165kmh, bi se pa parkrat na mesec, če bi lahko.
Re: BMW i3 - predstavitev
Pol pa una s svizcem. Par kg teže več se ne splača, 200 km/h se pa splača? Dej zresni se.
Re: BMW i3 - predstavitev
Ni par kg, ampak kar nekaj več, kolikšna je razlika v teži med 15kwh in 100kwh battery packom?
In pa, ko se mudi, se ekonomska računica podre
In pa, ko se mudi, se ekonomska računica podre
Re: BMW i3 - predstavitev
Od kdaj je teza problem za vecino kupcev? Ves da je Q7 tezji od vsakega EV na tem forumu ? Motor ni lahek, gorivo pa tudi ne. In v samih specifikacijah niti niso navedene teze s polnim tankom, ki je lahko 100L. In ja, je tezji lahko tudi od dolocenih z 90kWh, 95kWh in 100kWh.
Ves tudi to, da si najhitreje na cilju z dolocenimi EVji, ce vozis 190km/h ? Imamo tudi taksne, za katere pa je idealna hitrost malenkost nizja, 170km/h.
Pocasi bo potrebno nehat debatirat o teh stvareh, saj so EVji ze zdavnaj prehiteli ICE vozila po vseh aspektih. Zdaj se lahko samo se naslonimo in opazujemo kako hitro jih bodo uspeli sestavljat ter koliko casa bodo Janezi potrebovali da sprevidijo.
Ves tudi to, da si najhitreje na cilju z dolocenimi EVji, ce vozis 190km/h ? Imamo tudi taksne, za katere pa je idealna hitrost malenkost nizja, 170km/h.
Pocasi bo potrebno nehat debatirat o teh stvareh, saj so EVji ze zdavnaj prehiteli ICE vozila po vseh aspektih. Zdaj se lahko samo se naslonimo in opazujemo kako hitro jih bodo uspeli sestavljat ter koliko casa bodo Janezi potrebovali da sprevidijo.
Re: BMW i3 - predstavitev
Zato, ker je glavni argument PHEV vs BEV debate: da nosi PHEV zraven odvečno težo
Re: BMW i3 - predstavitev
Aha, ja to pa drzi. ICE je kar težak, tank za gorivo pa tudi dosti nanese. Oboje pretvorit v dodatne kWh in smo
Re: BMW i3 - predstavitev
Zato sem pa vprašal prej, kolikšna je razlika v ceni med 15 in 100kwh baterijami? mogoče smo na približno enaki odvečni teži
Re: BMW i3 - predstavitev
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... ht.106143/
tu sem našel neke podatke in če sem pravilno izračun je razlika v teži cca 600kg
to pa je kar nekaj ne, verjetno rex pri i3 doda veliko manj teže. koliko kaj vagne en povprečen 2.0 ICE motor, kaj drugega pa verjetno ne doda bistveno k teži PHEV?
tu sem našel neke podatke in če sem pravilno izračun je razlika v teži cca 600kg
to pa je kar nekaj ne, verjetno rex pri i3 doda veliko manj teže. koliko kaj vagne en povprečen 2.0 ICE motor, kaj drugega pa verjetno ne doda bistveno k teži PHEV?
Re: BMW i3 - predstavitev
Tu se zmotil. Mišljeno je razlika v teži med 15 in 100kwhdarjan napisal/-a:Zato sem pa vprašal prej, kolikšna je razlika v ceni med 15 in 100kwh baterijami? mogoče smo na približno enaki odvečni teži
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 495 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 731 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 668 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb