novi E-golf
Re: novi E-golf
Magistrala je lepo speljana... so naselja in omejitve ampak ne veliko, večina je 90...
Re: novi E-golf
Tako, za mano je prvi daljši izlet z EV. Super zadovoljen, se je pa pokazalo, da pri eGolfu manjka prisilno hlajenje baterije, moč v Zadru na DC na koncu dneva je bila namesto običajnih 38kW samo 28kW, amlak kljub temu mi ni žal da nisem izbral za to pot bencinarja.
V četrtek sem štartal od doma ob 11:40 in prispel na Ugljan (Kukljica) ob 23:10.
1. stop sem opravil na BS Starine, kje sem bolj kot polnil samo preizkusil, ali mi deluje Petrol kartica, ker v Lj 2x nisem mogel aktivirat polnilnice pri Emporiumu. Tu sem stal 12min in dopolnil 3,5kWh (97%).
2. stop sem imel na Town Center Shoping v Reki (imel sem kar nekaj problemov, da sem našel to polnilnico, ker je bil na Plug&Share lokacija napačna in sicer je bila na drugi strani proge, to sem sedaj popravil). Polnilnica je od 1.7.2018 plačljiva. Nažalost je nisem uspel aktivirat z mojo HR Telekom kartico, zato sem uporabil PlugSurfing aplikacijo, cena je 0,29EUR/kWh.
Na to polnilnico sem prispel z 42% in polnil do 99% (44min), nafilal 19.47kWh.
3. naslednji stop sem naredil v Novi Vinodolski, kjer je Elenova polnilnica, prispel z 88% in polnil do 96% (25 min), 3.2kWh
Potem po jadransi magistrali do Zadra, vmes sem se ustavljal na razglednih točkah.
4. zadnji postanek je bil Kaufland v Zadru, polnilnica je DC plug&charge, ist kot stoji pred Lidlom v Lj. Prispel sem z 33% in polnil do 91% (53min), 20kWh.
Nato sem 2 ure čakal trajekt, ki sem ga ravno zamudil in na cilj prispel ob 23:10.
POVZETEK: 420km, 9ur in 11min, povprečna hitrost 46km/h, povprečna poraba 11,1kWh/100km Danes v nedeljo sem ob 8:40 štartal iz Kukljice s 70% baterije
1. stop sem ponovno opravil v Kaufland Zadar, 65% - 99% (25min), 11.92kWh
2. stop Nikola Tesla park pri Gospiču (po AC od Zadra pa ven iz tunela Sv.Rok je bila poraba 30% baterije. V N.Tesla park sem prispel z 55% in polnil do 100% (2ure, 20 min), 16kWh.
3. stop je bil doma ob 17:40 prispel z 18% baterije, 224km.
POVZETEK: 326km, 5ur in 20min, povprečna hitrost 61km/h, povprečna poraba 11.9kWh/100km
V četrtek sem štartal od doma ob 11:40 in prispel na Ugljan (Kukljica) ob 23:10.
1. stop sem opravil na BS Starine, kje sem bolj kot polnil samo preizkusil, ali mi deluje Petrol kartica, ker v Lj 2x nisem mogel aktivirat polnilnice pri Emporiumu. Tu sem stal 12min in dopolnil 3,5kWh (97%).
2. stop sem imel na Town Center Shoping v Reki (imel sem kar nekaj problemov, da sem našel to polnilnico, ker je bil na Plug&Share lokacija napačna in sicer je bila na drugi strani proge, to sem sedaj popravil). Polnilnica je od 1.7.2018 plačljiva. Nažalost je nisem uspel aktivirat z mojo HR Telekom kartico, zato sem uporabil PlugSurfing aplikacijo, cena je 0,29EUR/kWh.
Na to polnilnico sem prispel z 42% in polnil do 99% (44min), nafilal 19.47kWh.
3. naslednji stop sem naredil v Novi Vinodolski, kjer je Elenova polnilnica, prispel z 88% in polnil do 96% (25 min), 3.2kWh
Potem po jadransi magistrali do Zadra, vmes sem se ustavljal na razglednih točkah.
4. zadnji postanek je bil Kaufland v Zadru, polnilnica je DC plug&charge, ist kot stoji pred Lidlom v Lj. Prispel sem z 33% in polnil do 91% (53min), 20kWh.
Nato sem 2 ure čakal trajekt, ki sem ga ravno zamudil in na cilj prispel ob 23:10.
POVZETEK: 420km, 9ur in 11min, povprečna hitrost 46km/h, povprečna poraba 11,1kWh/100km Danes v nedeljo sem ob 8:40 štartal iz Kukljice s 70% baterije
1. stop sem ponovno opravil v Kaufland Zadar, 65% - 99% (25min), 11.92kWh
2. stop Nikola Tesla park pri Gospiču (po AC od Zadra pa ven iz tunela Sv.Rok je bila poraba 30% baterije. V N.Tesla park sem prispel z 55% in polnil do 100% (2ure, 20 min), 16kWh.
3. stop je bil doma ob 17:40 prispel z 18% baterije, 224km.
POVZETEK: 326km, 5ur in 20min, povprečna hitrost 61km/h, povprečna poraba 11.9kWh/100km
Re: novi E-golf
Odlicen opis, edino Reka je konkreten obvoz, ce si startal iz Krskega
Ali si na HT po prejetju kartice poslal povratni mail, da ti jo aktivirajo ? Jaz sem, a povratnega odziva od njih ni bilo, tako da ne vem tudi sam ali moja deluje.
Plugsurfing obracuna preko kreditne ali posljejo racun ?
Ali si na HT po prejetju kartice poslal povratni mail, da ti jo aktivirajo ? Jaz sem, a povratnega odziva od njih ni bilo, tako da ne vem tudi sam ali moja deluje.
Plugsurfing obracuna preko kreditne ali posljejo racun ?
Re: novi E-golf
Ja, sem jim takoj poslal povratni mail, tudi jaz nisem dobil potem nobenega odgovora in ni delalo, vsaj v Reki ne.matija napisal/-a:Odlicen opis, edino Reka je konkreten obvoz, ce si startal iz Krskega
Ali si na HT po prejetju kartice poslal povratni mail, da ti jo aktivirajo ? Jaz sem, a povratnega odziva od njih ni bilo, tako da ne vem tudi sam ali moja deluje.
Plugsurfing obracuna preko kreditne ali posljejo racun ?
Šel sem iz Krmelja preko Novega mesta in Kočevja v Reko. To pa zato, ker se še nikoli nisem peljal po jadranski magistrali in glede na to da ste jo priporočal je potem edina hitra polnilnica Reka.
Jaz imam Plugsurfing povezan s Paypal računom. Zaenkrat še niso nič trgali.
Re: novi E-golf
Iz Hrvaškega telekoma so mi odpisali, da moja Puni HR kartica deluje, samo ne na tej polnilnici, ker je plačljiva....
Poštovani,
Od 1.7. usluga punjenja se naplaćuje na predmetnoj punionici u skladu s uputama: http://tower-center-rijeka.hr/e-punionica.
Na ostalim punionicama i dalje možete koristiti Vašu karticu koju smo Vam izdali.
Srdačan pozdrav,
Vaš Hrvatski Telekom
Poštovani,
Od 1.7. usluga punjenja se naplaćuje na predmetnoj punionici u skladu s uputama: http://tower-center-rijeka.hr/e-punionica.
Na ostalim punionicama i dalje možete koristiti Vašu karticu koju smo Vam izdali.
Srdačan pozdrav,
Vaš Hrvatski Telekom
Re: novi E-golf
Evo tud moj eGolf je pred nekaj dnevi praznoval eno leti. Po 1 letu uporabe še vedno navdušen kot prvi dan, avto kot se šika vse štima, vožja top..
Če bi lahko kaj spremenil bi 2 morda 3 stvari:
1. aktivno hlajenje baterije
2. močnejši polnilec (sedaj AC 7,5kW / DC 40kW)
ok morda še toplotna črpalka
Avto je porabil v primerjavi s passatom občutno manj (prej ca 4400€/leto sedaj 1400€/leto).
V enem letu prevozil 39.000km
Če bi lahko kaj spremenil bi 2 morda 3 stvari:
1. aktivno hlajenje baterije
2. močnejši polnilec (sedaj AC 7,5kW / DC 40kW)
ok morda še toplotna črpalka
Avto je porabil v primerjavi s passatom občutno manj (prej ca 4400€/leto sedaj 1400€/leto).
V enem letu prevozil 39.000km
Re: novi E-golf
mkonci, čestitke!
Ob taki kilometrini je pa e-vozilo res edino smiselno tako po ekološki kot po ekonomski plati.
Če pa si lahko še miren ob polnjenju (včasih je res neugodno čakati, da se baterije napolnijo) ter malo avanturista (iskanje (pre)redkih polnilnic ter upanja, da zadeva vsakič tudi res deluje), je pa to sploh "špica"!
Samo srečno naprej!
Ob taki kilometrini je pa e-vozilo res edino smiselno tako po ekološki kot po ekonomski plati.
Če pa si lahko še miren ob polnjenju (včasih je res neugodno čakati, da se baterije napolnijo) ter malo avanturista (iskanje (pre)redkih polnilnic ter upanja, da zadeva vsakič tudi res deluje), je pa to sploh "špica"!
Samo srečno naprej!
Re: novi E-golf
Evo jutri me čaka nova malo daljša pot, pa da vidmo kako se obnese ca 600km do Regensburga grem. Upam da ne bom srečal strica "rapidgate"
Re: novi E-golf
Morda se pa srečava na kaki polnilnici. Zjutraj grem v Straubing in okolico. Želim ti varno "pluženje"!mkonci napisal/-a:Evo jutri me čaka nova malo daljša pot, pa da vidmo kako se obnese ca 600km do Regensburga grem. Upam da ne bom srečal strica "rapidgate"
Re: novi E-golf
A bo pluzenje ?
Ja glede rapidgate se nisem preprican, je pa v planu 6x DC polnenje in ker nima ventilatorjev zna ...
Ja glede rapidgate se nisem preprican, je pa v planu 6x DC polnenje in ker nima ventilatorjev zna ...
Re: novi E-golf
Ce bos imel “rapidgate” sigurno ne bos imel priblemov s snegom, ker ga bos sproti topil
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: novi E-golf
Nissan ima še vedno rapidGATE. Danes pri hladni bateriji in cc 6 st. zunaj, mi jelo nižal iz 35 na 23 kW. In to lepo 2 X. polnil sem med 45 in 73 % baterije. Tako da ta virus je trajno v Nissanu.
Srečno pot obem,aki jutri potujeta v Nemčijo. Sam sem imel pred 30 dnevi na poti iz Nemčije domov cca 10 cm snega, pa gre. Sneg ni prevelika ovira. Zmske gume mi vzamejo 2 kWh uri na 100 km. Ko te gume izrabim, kupim najdražje gume, se povrne, verjetno.
Srečno pot obem,aki jutri potujeta v Nemčijo. Sam sem imel pred 30 dnevi na poti iz Nemčije domov cca 10 cm snega, pa gre. Sneg ni prevelika ovira. Zmske gume mi vzamejo 2 kWh uri na 100 km. Ko te gume izrabim, kupim najdražje gume, se povrne, verjetno.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: novi E-golf
Seveda. Aktivnega TMS ni, so le zracne reze kot pri Leafu2. Le da ima baterija ocitno interno upornost dosti manjso, se manj greje kot Leafova. Pa nasploh Golf pocasneje DC polni kot Leaf2, skoraj 10kW manj kar definitivno tudi pripomore k temu da se kasneje pregreje.CRF napisal/-a:Aja, ga golf tut pozna?
Re: novi E-golf
No bom javil jutri oz ko bom mel vse podatke. Temperature zal ne morem videt.
Grem pa cez graz pa passau, da se izognem snegu k je videt da bo kar precej padalo.
Grem pa cez graz pa passau, da se izognem snegu k je videt da bo kar precej padalo.
Re: novi E-golf
Evo pot je za mano in strah pred rapit gate je bil neopravičen. Kot se je izkazalo tudi po 6 DC polnenju ni bilo videt odstopanj pri polnilni moči. Lahko pa da je k temu pripomogla tudi zunanja temperatura, ki se je gibala okoli 0°C.
Vse skupaj sem v teh treh dneh prevozil nekaj več kot 1650km. Kolikor se je le dalo sem iskal brezplačne DC polnilnice. Za aktivacijo sem uporabil: NewMotion, Maingau, Smatrics, Plugsurfing in Petrol kartice oziroma aplikacije.
Na poti nazaj sem naletel na 3 pokvarjene DC-je, kar mi je kar nekoliko podaljšalo skupen čas vožnje. Prva totalno nedelujoča DC polnilnica je bila Kaufland Vilshofen, kejr je deloval samo ChaDemo, druga DC polnilnica, ki je delovala samo s polovično močjo je bila Lidl Schärding Vorstadt, naslednja, ki je tudi delovala samo s polovično močjo je bila Merkur Wolfsberg od Smatricsa.
Z vožnjo in obnašanjem avtomobila sem zadovoljen, je pa res, da mu večja baterija in hitrejši polnilec ne bi škodila
Vse skupaj sem v teh treh dneh prevozil nekaj več kot 1650km. Kolikor se je le dalo sem iskal brezplačne DC polnilnice. Za aktivacijo sem uporabil: NewMotion, Maingau, Smatrics, Plugsurfing in Petrol kartice oziroma aplikacije.
Na poti nazaj sem naletel na 3 pokvarjene DC-je, kar mi je kar nekoliko podaljšalo skupen čas vožnje. Prva totalno nedelujoča DC polnilnica je bila Kaufland Vilshofen, kejr je deloval samo ChaDemo, druga DC polnilnica, ki je delovala samo s polovično močjo je bila Lidl Schärding Vorstadt, naslednja, ki je tudi delovala samo s polovično močjo je bila Merkur Wolfsberg od Smatricsa.
Z vožnjo in obnašanjem avtomobila sem zadovoljen, je pa res, da mu večja baterija in hitrejši polnilec ne bi škodila
Re: novi E-golf
Super si tole zvozil.
No tu bi pa 64 kwh kona blestela, še bolje 64 kwh ioniq
No tu bi pa 64 kwh kona blestela, še bolje 64 kwh ioniq
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek