Audi e-tron - prva tema
Audi e-tron - prva tema
Na norveškem že sprejemajo rezervacije. So pa pohiteli, če se prav spomnim so jih napovedovali šele 2020.
http://insideevs.com/audi-opens-reserva ... n-quattro/
http://insideevs.com/audi-opens-reserva ... n-quattro/
e-tron
Hm...
- specifikacije avta ki bo dobavljiv v 2019 so na nivoju Tesle X izpred 4 let, ne razumem zakaj
- dometa niso omenili na predstavitvi, razlagali nek hillclimb (175 miles dometa gor, 269 dol), realen EPA domet bo nekje 220 milj oz 350km
- frunka ni
- koncept je zgledal perfektno, realni produkt je pac Q7/Q5 (spodaj slike) ...
- omenjajo polnjenje 30min do 80%, baterija ima 396V, ne vem ali ima CCS2, ker ce ga nima potem to pomeni polnjenje z 72kW na 150kW chargerjih. Z mrezo ki bo v EU ob prvih primerkih cez par mesecev to v praksi pomeni slow-food vsaj 2 uri ko se bo avto polnil na 50kW polnilnicah oz 1.5h na hitrejsih s CCS1. Ce ima CCS2 se bo polnil pocasneje tudi v primerjavi s trenutnim supercharge omrezjem, ki se ni nadgrajeno, saj avto s 95kWh baterijo prevozi 350km, kar pomeni porazno efektivnost. Tudi hipoteticnih 150kW bo rezultiralo v manj km/h.
- OTA posodobitev niso omenili, verjetno bo se vedno potrebno na servis za vsako malenkost
- avtonomne voznje niso omenili
Najboljsa lastnost tega avtomobila je ta, da se ze proizvaja, kar pomeni da so in bodo ostali zelo hitro sedaj reagirali, ker na teslo niso v 6 letih. BMW je denimo ze naredil smesno potezo, zacel pobirati narocila za koncept, katerega realnega produkta ne bo se vec kot 2 leti. Prejeli so okoli 1000 prednarocil ...
Ne glede na podobno porazno predstavitev kot EQC, mislim da bo tole prodajni hit. Super, da dvigajo meje ostalim proizvajalcem s tem avtomobilom. Vseeno dobra novica za kupce.
- specifikacije avta ki bo dobavljiv v 2019 so na nivoju Tesle X izpred 4 let, ne razumem zakaj
- dometa niso omenili na predstavitvi, razlagali nek hillclimb (175 miles dometa gor, 269 dol), realen EPA domet bo nekje 220 milj oz 350km
- frunka ni
- koncept je zgledal perfektno, realni produkt je pac Q7/Q5 (spodaj slike) ...
- omenjajo polnjenje 30min do 80%, baterija ima 396V, ne vem ali ima CCS2, ker ce ga nima potem to pomeni polnjenje z 72kW na 150kW chargerjih. Z mrezo ki bo v EU ob prvih primerkih cez par mesecev to v praksi pomeni slow-food vsaj 2 uri ko se bo avto polnil na 50kW polnilnicah oz 1.5h na hitrejsih s CCS1. Ce ima CCS2 se bo polnil pocasneje tudi v primerjavi s trenutnim supercharge omrezjem, ki se ni nadgrajeno, saj avto s 95kWh baterijo prevozi 350km, kar pomeni porazno efektivnost. Tudi hipoteticnih 150kW bo rezultiralo v manj km/h.
- OTA posodobitev niso omenili, verjetno bo se vedno potrebno na servis za vsako malenkost
- avtonomne voznje niso omenili
Najboljsa lastnost tega avtomobila je ta, da se ze proizvaja, kar pomeni da so in bodo ostali zelo hitro sedaj reagirali, ker na teslo niso v 6 letih. BMW je denimo ze naredil smesno potezo, zacel pobirati narocila za koncept, katerega realnega produkta ne bo se vec kot 2 leti. Prejeli so okoli 1000 prednarocil ...
Ne glede na podobno porazno predstavitev kot EQC, mislim da bo tole prodajni hit. Super, da dvigajo meje ostalim proizvajalcem s tem avtomobilom. Vseeno dobra novica za kupce.
Re: Audi e-tron
Glede na vse je omenjena cena relativno dobra.
Poraba pa glede na težo in velikost pričakovano visoka.
Se vidi da so pri obliki šli na ''ziher'' - torej dolgčas.
Poraba pa glede na težo in velikost pričakovano visoka.
Se vidi da so pri obliki šli na ''ziher'' - torej dolgčas.
Re: e-tron
Nisem 100% in lahko da se motim,ampak mislim,da se je tukaj zamešalo 2 različna avtomobila,ker kakor razumem,obstajata dva različna E-Trona: E-Tron SUV (torej ta,ki je bil včeraj predstavljen) in E-Tron Sportback koncept (na slikah,ki si ju objavil na levi),z dolžino 4,9 metra,ki se oblikovno naslanja na A7,in ga bodo šele predstavili kot serijsko vozilo čez leto ali dve.matija napisal/-a:Hm...
- koncept je zgledal perfektno, realni produkt je pac Q7/Q5 (spodaj slike) ...
Re: Audi e-tron
Še potrditev,da gre za 2 različna avtomobila:
https://insideevs.com/audi-e-tron-gtdebut-la-auto-show/
Audi e-tron (already in production)
Audi e-tron Sportback (to debut in 2019)
https://insideevs.com/audi-e-tron-gtdebut-la-auto-show/
Audi e-tron (already in production)
Audi e-tron Sportback (to debut in 2019)
Re: Audi e-tron
Pa res, hvala za popravek.
Se glede cene sem zasledil vceraj DEMS post, ki napacno omenja dobrih 60.000€ v EU (verjetno narejena kalkulacija USD => EUR po trenutnem tecaju, kar skoraj nikoli ne drzi pri avtomobilih. Vecinoma je kar 1:1). V primeru e-trona, se cene zacno pri 80.000€ z VAT za osnovni model, ki ga ne bo se kaksno leto. Prvi dobavljivi modeli bodo precej drazji.
Se glede cene sem zasledil vceraj DEMS post, ki napacno omenja dobrih 60.000€ v EU (verjetno narejena kalkulacija USD => EUR po trenutnem tecaju, kar skoraj nikoli ne drzi pri avtomobilih. Vecinoma je kar 1:1). V primeru e-trona, se cene zacno pri 80.000€ z VAT za osnovni model, ki ga ne bo se kaksno leto. Prvi dobavljivi modeli bodo precej drazji.
- Priponke
-
- etron.JPG (18.73 KiB) Pogledano 8437 krat
Re: Audi e-tron
AUDI e-tron je trenutno razstavljen v Frankfurtu na sejmu InterGEO. Če vas zanima kaj specifičnega lahko jutri pogledam ko se sejem uradno odpre. Je pa verzija s klasičnimi ogledali.
Re: Audi e-tron
V petek na poti iz Karlsrue na Ionity polnilnici opazil tega lepotca.
Audi je delal primerjavo med I-type in Porsche Taycanom.
Nazalost je Porsche zamujal in ga nisem cakal.
Je pa Imel Audi probleme polnit na tej polnilnici (150kW DC). Takoj po priklopu ko je polnenje startalo se je tudi ustavilo in mu izpisalo polnenje koncano ceprav je bila baterija na 54%, v casu ko sem bil tam so poizkusili vsaj 4 z vedno istim rezultatom. Drugace pa notranjost izgleda fenomenalno, vendar sem pozabil narediti fotko.
Audi je delal primerjavo med I-type in Porsche Taycanom.
Nazalost je Porsche zamujal in ga nisem cakal.
Je pa Imel Audi probleme polnit na tej polnilnici (150kW DC). Takoj po priklopu ko je polnenje startalo se je tudi ustavilo in mu izpisalo polnenje koncano ceprav je bila baterija na 54%, v casu ko sem bil tam so poizkusili vsaj 4 z vedno istim rezultatom. Drugace pa notranjost izgleda fenomenalno, vendar sem pozabil narediti fotko.
Re: Audi e-tron
Kaj ima vtičnico za polnit na obeh straneh?
Sem gledal neke slike in je na enih na levi in na drugih na desni. Mogoče je šlo samo za levi/desni volan - logično je da na isti strani kot voznik (če že spredaj ne more bit).
Sem gledal neke slike in je na enih na levi in na drugih na desni. Mogoče je šlo samo za levi/desni volan - logično je da na isti strani kot voznik (če že spredaj ne more bit).
Re: Audi e-tron
Ima na obeh straneh - https://www.youtube.com/watch?v=cJFKIXkxiSo&t=1424s
od 3:58 do 4:40 je govora o charge portu
od 3:58 do 4:40 je govora o charge portu
Re: Audi e-tron
Na voznikovi ma CCS in type2 na sovoznikovi pa samo type2.
So pa tele polnilnice zanimive Ionity, kr cool k ne rabiš imet straha da bo zasedena
So pa tele polnilnice zanimive Ionity, kr cool k ne rabiš imet straha da bo zasedena
Re: Audi e-tron
Zakon! Tako bi morali imeti vsi električarji!mkonci napisal/-a:Na voznikovi ma CCS in type2 na sovoznikovi pa samo type2.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Audi e-tron
Moj avto ni obesek za kljuce.Robie napisal/-a:To pa jeAVTO ne pa naši obedki za ključe
Ne gre v zep.
Re: Audi e-tron
Po hitrem ogledu video, kar ok, hitro polnjenje 150kW, tudi polnilec 22kW, vlečna kljuka, mislim da je tud 4x4 .
Prednja maska je malo grda, na zunaj ni tolk lep kot Tesla, ampak pomembna je kvaliteta.
Tudi vtičnica za polnjenje je dobra lokacija, bolje kot zadaj, pa še na obeh straneh.
Zame tak avto ni(in večina Slovencev) gledam sam do 50.000EUR.
Prednja maska je malo grda, na zunaj ni tolk lep kot Tesla, ampak pomembna je kvaliteta.
Tudi vtičnica za polnjenje je dobra lokacija, bolje kot zadaj, pa še na obeh straneh.
Zame tak avto ni(in večina Slovencev) gledam sam do 50.000EUR.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 0 Odgovori
- 79 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a audiRS6