Robert,malo pretiravaš,pa napisal si par stvari,ki ne držijo!robert napisal/-a: PS: rex je daleč najslabše prodajana izvedba pri i3 ... zaradi tega zgubiš TČ, zaradi katerega pa je potem nujno uporabljat Rex.. pa ko 1x doživiš Rex.... zabrni kod moped (sej motor je iz mopeda) ... pa i3 ne dela tako kot je delal na baterijo, hitrost je bila omejena na 90km ... jaz nebi Rexa
ReX je res malo bolj glasen,če si navajen čisto tihe vožnje,sicer pa nič posebnega,sliši se ga približno toliko kot običajen avtomobilski motor,lahko bi bil sicer močnejši,ampak zadostuje...pa zgrešil si bistvo ReXa: uporaba tam,kjer ni možnosti polnjenja,ali če se vozniku zelo mudi domov,pa nima časa stati na polnilni postaji. Med Američani je rex različica precej popularna,še posebej v zveznih državah izven Kalifornije.
Je pa velika razlika med ameriško in in evropsko različico ReX-a oz vklopom,ker ameriška varianta ima zaradi okoljskih predpisov vklop šele,ko se baterija skoraj čisto sprazni (in omeji tudi hitrost),pri evropski pa lahko sam vklopiš rex že ko baterija pade na 70%,in se normalno hitro kot prej pelješ naprej...kakor se spomnim,sem se pri vklopljenem rexu peljal normalno nad 120 km/h po AC.
Jaz bi,če bi kupoval i3,v vsakem primeru dokupil ReX,ne glede na izgubo toplotne črpalke in na glede na malo manjši domet...sem bolj ziheraš in rabil bi ga sicer redko,ampak takrat bi mi bil pa nepogrešljiv! Pa še ena "malenkost": čez leta se bo precej lažje in za več denarja prodalo avto s podaljševalnikom kot tistega brez...