Hyundai Kona - predstavitev
Re: Hyundai Kona
Prvi vtisi? Precej mešani, brez vsake evforije. Kona je zagotovo korak v pravo smer: več dosega, zavidljive zmogljivosti, veliko opreme pa tudi vsaj malo večja je od že videnih EV-jev, ki se prodajajo za "sprejemljiv denar". Pod narekovaji zato, ker je ta sprejemljivost za vsakega drugačna.
1. Doseg: Nisem vajen, da sedem v poln avto in piše, da ima 476 km dosega. Seveda sem podvomil v realnost podatka in se podal iz Lipnice do Ptuj-a. Ker nisem kupil slovenske vinjete je to bilo 100 km lokalnih poti. Ob normalni vožnji malo nad omejitvami in občasnem "FULL GAS-u" ter idealni zunanji temperaturi je po tem odseku poraba bila 10,4 kWh/100km. Ob taki porabi bi bil teoretski doseg okoli 600 km! Kakorkoli: tistih 480 po WLTP je več kot realnih. Danes je veliko različnih voznikov prevozilo 224 km, povprečna porabe 12,9 kWh/100km, prikazani doseg pa je še 256 km.
2. Zmogljivosti: Škoda, da nisem instaliral kamere, ki bi kazala notranjost in obraze voznikov in sopotnikov. sicer je pa Youtube tako poln podobnih začudenih, prestrašenih, srečnih...fac! Za dedce perfektna igračka, za družinski avto skoraj preveč. Avto konstantno vleče in vleče, na trenutke čisto za kratko dobiš občutek, da pogonska kolesa izgubljajo stik s podlago. Tudi v ovinke gre zanesljivo, seveda pa ga nisem priganjal do mejnih vrednosti.
3. Oprema: verjetno vse, kar poznam. Nekaj je nujno potrebne, nekaj popolnoma odvečne. Osebno bi raje kupil avto brez vse te krame in plačal 5.000 € manj. Kljub vsemu pa pogrešam spominsko funkcijo električno nastavljivih sedežev in pogrešam možnost upravljanja vseh gumbov in ekrana z nekim gumbom na sredinski konzoli. Nisem vajen stegovati se do zaslona in gumbov.
4. Prostornost in ergonomija: Sedež in volan sta dovolj dobro nastavljiva da sem našel dober položaj in se na vozniškem sedežu dobro počutil. Za tako nastavljenim sedežem voznika ni več veliko prostora. Lahko sem sicer sedel na sedež za voznika, verjetno bi celo kakšne pol ure tam vzdržal, nikakor pa si ne bi želel sedeti zadaj na daljši poti. Verjetno bi bilo popolnoma znosno za štiri potnike visoke npr. 170 cm. Malo me moti tudi m,nožica gumbov ob sredinskem zaslonu, levo od volana ter na volanu samem. Vozniki Ioniqov ste verjetno tega vajeni, meni se jih zdi preveč. Tudi uporabljeni materiali mi dajo vedeti, da sedim v avtomobilu srednjega razreda, kljub že skoraj premijski ceni.
Kljub nekaterim opazkam bi Kono takoj kupil! Zakaj? Poraba in doseg! Bravo Hyundai! Zmogljivost? Več kot dovolj! Oblika, velikost, udobje? Sprejemljivo zame, ki se dnevno vozim sam, na potovanja pa greva vedno le v dvoje. Cena? Ob napovedani konkurenci s podobnim dosegom (Niro bo verjetno tu nekje) popolnoma sprejemljiva.
Bodi dovolj, nočem vas preveč navdušiti, da bom med prvimi v čakalni vrsti, ko bodo začeli sprejemati naročila!
1. Doseg: Nisem vajen, da sedem v poln avto in piše, da ima 476 km dosega. Seveda sem podvomil v realnost podatka in se podal iz Lipnice do Ptuj-a. Ker nisem kupil slovenske vinjete je to bilo 100 km lokalnih poti. Ob normalni vožnji malo nad omejitvami in občasnem "FULL GAS-u" ter idealni zunanji temperaturi je po tem odseku poraba bila 10,4 kWh/100km. Ob taki porabi bi bil teoretski doseg okoli 600 km! Kakorkoli: tistih 480 po WLTP je več kot realnih. Danes je veliko različnih voznikov prevozilo 224 km, povprečna porabe 12,9 kWh/100km, prikazani doseg pa je še 256 km.
2. Zmogljivosti: Škoda, da nisem instaliral kamere, ki bi kazala notranjost in obraze voznikov in sopotnikov. sicer je pa Youtube tako poln podobnih začudenih, prestrašenih, srečnih...fac! Za dedce perfektna igračka, za družinski avto skoraj preveč. Avto konstantno vleče in vleče, na trenutke čisto za kratko dobiš občutek, da pogonska kolesa izgubljajo stik s podlago. Tudi v ovinke gre zanesljivo, seveda pa ga nisem priganjal do mejnih vrednosti.
3. Oprema: verjetno vse, kar poznam. Nekaj je nujno potrebne, nekaj popolnoma odvečne. Osebno bi raje kupil avto brez vse te krame in plačal 5.000 € manj. Kljub vsemu pa pogrešam spominsko funkcijo električno nastavljivih sedežev in pogrešam možnost upravljanja vseh gumbov in ekrana z nekim gumbom na sredinski konzoli. Nisem vajen stegovati se do zaslona in gumbov.
4. Prostornost in ergonomija: Sedež in volan sta dovolj dobro nastavljiva da sem našel dober položaj in se na vozniškem sedežu dobro počutil. Za tako nastavljenim sedežem voznika ni več veliko prostora. Lahko sem sicer sedel na sedež za voznika, verjetno bi celo kakšne pol ure tam vzdržal, nikakor pa si ne bi želel sedeti zadaj na daljši poti. Verjetno bi bilo popolnoma znosno za štiri potnike visoke npr. 170 cm. Malo me moti tudi m,nožica gumbov ob sredinskem zaslonu, levo od volana ter na volanu samem. Vozniki Ioniqov ste verjetno tega vajeni, meni se jih zdi preveč. Tudi uporabljeni materiali mi dajo vedeti, da sedim v avtomobilu srednjega razreda, kljub že skoraj premijski ceni.
Kljub nekaterim opazkam bi Kono takoj kupil! Zakaj? Poraba in doseg! Bravo Hyundai! Zmogljivost? Več kot dovolj! Oblika, velikost, udobje? Sprejemljivo zame, ki se dnevno vozim sam, na potovanja pa greva vedno le v dvoje. Cena? Ob napovedani konkurenci s podobnim dosegom (Niro bo verjetno tu nekje) popolnoma sprejemljiva.
Bodi dovolj, nočem vas preveč navdušiti, da bom med prvimi v čakalni vrsti, ko bodo začeli sprejemati naročila!
Re: Hyundai Kona
Jaz sem do zdaj sedel samo v klasični (ICE) izvedbi in za mojih 180cm ni bilo problema tako pri kolenih kot pri glavi.SimonZed napisal/-a:Zanima me iz prve roke, kako je s prostornostjo na zadnjih sedežih? Na posnetkih zgleda precej tesno za avto teh zunanjih dimenzij.
Bodo pa razmerja verjetno malo drugačna v EV izvedbi tako da bi bilo za preveriti.
Zanima tudi mene.
Re: Hyundai Kona
@BoBa, same dobre stvari si napisal.... Velikost mi ni pomembna, veliko gumbov mi je všeč, stol imam pa tudi vedno na enakem mestu, tako da sploh nobenega minusa!
Re: Hyundai Kona
Tudi meni je e-vto všeč, prav prostoren je...sploh pa moj ženski pogled na vozila...Sam da pelje...
Re: Hyundai Kona
Naj odgovorim samemu sebi, saj sem danes sedel v Koni EV, razstavljeni na Ecomeetu.SimonZed napisal/-a:Zanima me iz prve roke, kako je s prostornostjo na zadnjih sedežih? Na posnetkih zgleda precej tesno za avto teh zunanjih dimenzij.
Nastavil sem voznikov sedež zase (precej naprej in visoko, kot sem navajen) in zadaj je bilo potem dovolj prostora, da se nisem tiščal v voznikov sedež. Se pa pozna, da je klop dokaj nizka, zato kolena pridejo razmeroma visoko (visok sem 174). Če torej spredaj in zadaj ne sedita košarkarja, je kar v redu. Ker sem dvignil prednji sedež, je bilo dovolj prostora za stopala, na najnižji stopnji ne spraviš čevljev podenj.
Je pa prostora v avtu manj, kot sem si predstavljal iz samih dimenzij vozila (418 cm dolžine in 2,6 m medosne razdalje). Tudi na voznikovem sedežu te avto dobro "objame", ni sicer občutka utesnjenosti, prostornosti pa tudi ne. Dobra stran tega je, da so vsi gumbi in zasloni na dosegu roke.
Razstavljeni model je imel vso opremo, razen popolnoma usnjenih in ventiliranih prednjih sedežev (bili so v kombinaciji usnja na robu in tekstila na sedalu).
Re: Hyundai Kona
uh teh pa še v hiši nimam....jaoo
Goran napisal/-a:še zavese bi mogu met pa bi bla zmaga
Re: Hyundai Kona
Cena bo nekje med avstrijskimi/nemskimi in hrvaskimi. Prostora zadaj za sovoznikom je dovolj za noge pri mojih 189cm. Bolj problematicna je visina zadaj kjer se ze dotikam stropa. Spredaj povsod dovolj prostora. Motijo me tudi obvezni servisni intervali na 15.000km oziroma 1 leto. Vsak servis pride okoli 150€-170€ (prodajalec ni znal tocno povedat) kar pride dodatnih 300€ na leto ce naredis 30.000km na leto, oziroma 1950€ za 200.000km kolikor je garancije.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: Hyundai Kona
Meni je bilo rečeno, da bodo med 34k in 42k, pa da bodo imeli vsi modeli že TČ. Za ostalo bo pa uradna predstavitev v sredo.
Znanje je denar
Re: Hyundai Kona
Meni je bilo rečeno, da bo zgornja cena nekoliko pod 44k, si predstavljam, da tu ni všteta barva in dodatna oprema kot je usnje, plus še priprava... Torej na koncu nekaj več od nemške in nekaj manj od avstrijske in precej več od hrvaške. Verjetno bo na nivoju slovaške cene, kjer top oprema stane 43.990 + usnje 1.200 + barva 500 - 1.500 popusta (akcijski popust na slovaškem).
Re: Hyundai Kona
Garancija na avto je 5 let brez omejitve kilometrov, na baterijo pa je garancija 8 let oz. 200.000 km (najmanj 70% kapacitete).
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 13 Okt 2018, 17:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Hyundai Kona
Aha potem sem narobe racunal. 5let po 2x servis na leto pride 1500€. Se vedno veliko za avto ki rabi zelo malo vzdrzevanja.
Re: Hyundai Kona
Tudi, če si nastavil voznikov sedež zase, se ti je zdelo zadaj ok pri nogah?mitjap napisal/-a:Prostora zadaj za sovoznikom je dovolj za noge pri mojih 189cm.
Očitno gre za zelo subjektivne občutke.
Re: Hyundai Kona
Tega nisem probaval Zadaj sem sedel na zadnjem desnem sedezu ko je spredaj sedela starejsa gospa ki si pa sedeza ni nastavljala. Sedez je bil nastavljen za povprecno visokega cloveka.
Re: Hyundai Kona
Aha. Jaz sem dal sedež precej naprej (primerno zame), potem se mi je zadaj zdelo kar v redu, da nisi natlačen kot sardine v konzervi. Res sem bil presenečen nad majhnostjo vozila, glede na zunanje dimenzije, če gledaš številke na papirju.
Re: Hyundai Kona
Lastniki Ioniq-ov porocajo servisne cene 50% manj, s tem da je Ioniq avto v enem razdedu visje ter z vkljucenimi tistimi filtri vsakic. Pa se to nekateri ne menjajo po dogovoru.
Re: Hyundai Kona
Zanimivo je tudi to, da v slovenskem katalogu piše, da se 64 kWh baterija na 50 kW polnilnici napolni do 80 % v 86 minutah.
Na francoski in nizozemski predstavitveni strani piše, da se napolni v 75 minutah. Zakaj razlika? Najbrž se niso zatipkali?
Če drži slovenski podatek, to pomeni povprečno moč polnjenja 35 kW (za 0 do 80% = 51 kWh), kar se zdi precej malo.
Na francoski in nizozemski predstavitveni strani piše, da se napolni v 75 minutah. Zakaj razlika? Najbrž se niso zatipkali?
Če drži slovenski podatek, to pomeni povprečno moč polnjenja 35 kW (za 0 do 80% = 51 kWh), kar se zdi precej malo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek