instrukcije napisal/-a:@Petrol imam eno pripombo glede polnilnice Občina Medvode (SI06057).
Polnilnica ni delovala že drugo sredo zapored in še vedno ne deluje. Obakrat sem klical na vaš klicni center in prijavil napako.
A ni tole malo neresno? A se vam je potrebno ukvarjati še z elektro polnilnicami? Dejte to neperspektivno branžo pustiti komu drugemu, prosim.
Spoštovani,
prosimo vas, da nam na elektronski naslov
emobilnost@petrol.si sporočite kdaj (datum in uro) ste klicali, saj smo zadevo preverili v klicnem centru, kjer nimamo zabeležene prijave v sistemu, drugače bi vsekakor ukrepali. Poleg tega smo v sistemu preverili tudi delovanje polnilnice, iz katerega je razvidno, da je bilo na omenjeni polnilnici v zadnjih dneh normalno opravljenih več polnjen.
Glede izdajanja računov pa vse uporabnike ponovno prosimo, da pokličete v klicni center Petrola ali to označi na portalu Moj petrol, v mobilni aplikaciji Moj Petrol, ali pa nam to sporočite na elektronski naslov
podpora.strankam@petrol.si in nam sporočite, da želite račun prejemati na svoj elektronski naslov.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko nas obrnete tudi preko sistem
Povej Petrolu.
Luka Strnad Peterca
Inovativni poslovni modeli in digitalizacija
Petrol d.d., Ljubljana