Uradni doseg

DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a DCT »

Beri podrobno med vrsticami,kar je napisal...torej max.oglaševani doseg 260 km (torej 40 km/h),doseg pozimi pri normalni avtocestni vožnji (130 km/h) 80-100 km. Bo kar držalo tole!
Primerjaj recimo z Zoe prve generacije,skoraj niti teoretično ne glede na vožnjo nisi mogel doseči tovarniško oglaševanega max.dosega,na AC pa nisi naredil niti 100 km pri vožnji 130 km/h
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a matija »

Pier napisal/-a:
BoBa napisal/-a:......Noben prodajalec EV ne bo povedal, da moraš pozimi, v hladnem vremenu, z zimskimi gumami, normalno avtocestno vožnjo, pa z nekaj rezerve polniti na vsakih 80 - 100 km. Vsi raje zavajajo s podatkom, da je maksimalni doseg 260 km.
No, za take razlike, da poleti narediš 260km, pozimi pa samo 100km, jaz še nisem slišal in tudi ne vem, če ima kdo take izkušnje. Lahko bolj konkretno od kod ta podatek?
Ne vem ali je Boba pisal na podlagi kaksnega primera, ali hipoteticno, se pa te stevilke da razlozit:
- teoreticni domet 260km z nekim nacinom voznje spomladi/jeseni
- pozimi ko so temperature v minusu se lahko odbije brez pretiravanja tudii 1/3 ze samo ko se avto starta, ne glede na izolacijo, nekoc se bo baterija shladila do te mere, ce npr avto stoji. Pa smo na 170km dometa
- vklopis gretje ter ce nimas toplotne crpalke, ta v startu kuri 4-6kW, cez 10min to ponavadi upade na 1-2kW, kar je se dodatnih 10-15% oz domet upade na 145km
- razmere na cesti (dež, sneg) dodatno znizajo domet tudi do 10%, smo na 130km.
- potem je tu polnjenje, kjer se nad 80% ponavadi ne gre, ker ni smotrno, pa smo na 105km dometa oz razdalje po kateri gres pozimi polnit, z avtom ki ima oglasevan EPA domet 260km. To je v WLTP (Evropski standard) okoli 300km. Po NEDC ki je stari evropski standard pa ~350km.

Zal tega vecina prodajalcev EVjev niti ne ve.
Vse alineje govorijo o enakem tipu voznje. Ce bi dodali se hitrejso voznjo, lahko takoj te stevilke tudi razpolovimo.

Na mojem primeru lahko povem da sem s CZerom en soncen prijeten jesenski dan prevozil okoli 135 ali 140km. Umirjena voznja in lepe temperature ter nic avtoceste. Rekord v drugo smer je nek zimski dan, temperature nizke, 20cm snega na avtocesti in precej hitra voznja. Vozil sem po celem mokrem snegu, ker nihce ni sel na prehitevalni pas. Nato se malo driftanja, ima zadnji pogon in kratko medosno razdaljo, je zelo zabaven. Ves cas je bilo gretje na MAX.

Domet je bil mislim da 39 ali 40 km, po 38km sem ga dal polnit in je bil tik pred zelvo.
talker2, DCT
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Mal več glejte Byorna pa vam bojo tile podatki porabe pri enakomernih vožnjah in različnih klimatskih pogojih jasni. Če kakega testa še nima, počakajte zimo ali naslednje poletje. Še bolje pa če si tak avto poskušate izposodit in stestirate kar sami. Če je komu doseg kul, naj ga kupi. Če komu doseg ni kul, naj počaka kako leto. Nima smisla preveč polemizirat okol tega ker res vsakemu kaj drugega paše. In nenazadnje, dejansko najpomembnejša lastnost nakupa EV ni doseg ali prihranek, ampak ekologija. Sam to je tuja briga, ne naša...
CRF, kt57, MIRANRR
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a robert »

Na daljših potovanjih je baterija večinoma uporabna med 20 in 80% ...
zakaj ne pod 20% ... ker ne veš ali bo polnilnica delala in si vzameš malo rezerve .... več ko bo pljačljivih, bolj bo zanesljivo
zakaj samo 80% ker se vse baterije nekako konstatno polnejo do te številke, na dolgih potovanjih je vsako znižanje polnenja kr mala žalost..
na koncu ostane dobre 60% uporabne baterije za potovanja... to pa pri avtu z dometom 260km, ki je bil omenjen, nanese res okoli 150km ... in odbijemo še zimo pa smo na 120km ...
So pa neke razlike .... spomnite se Španskega testa ... nekateri proizvajalci prenapihnejo domet, nekateri pa ne....
Jaz preverjeno med dvema DC polnilnicama pozimi naredim 150km z Soulom, ki ima oglaševanih cca 180km ranga, tempomat nastavljam na 115 kmh, počasneje se mi ne gre.

Idelani EVji, ko ljudje ne bodo imeli težav, ravno prihajao ..
ZOE44kW, i3-40kW, Kona, 39 in 64kW, Niro 39 in 64kW, Tesla 3 ??kW, Leaf ?40kW in 60kW...
Po mojem občutku je za ljudi, ki jih tehnika ne zanima 40kW minimum za EV, ostalo je infrastruktura, ki pa je že OK.
Dzun Tao, kt57, DGJ
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a DCT »

matija napisal/-a:
Zal tega vecina prodajalcev EVjev niti ne ve.
Vse alineje govorijo o enakem tipu voznje. Ce bi dodali se hitrejso voznjo, lahko takoj te stevilke tudi razpolovimo.

Na mojem primeru lahko povem da sem s CZerom en soncen prijeten jesenski dan prevozil okoli 135 ali 140km. Umirjena voznja in lepe temperature ter nic avtoceste. Rekord v drugo smer je nek zimski dan, temperature nizke, 20cm snega na avtocesti in precej hitra voznja. Vozil sem po celem mokrem snegu, ker nihce ni sel na prehitevalni pas. Nato se malo driftanja, ima zadnji pogon in kratko medosno razdaljo, je zelo zabaven. Ves cas je bilo gretje na MAX.

Domet je bil mislim da 39 ali 40 km, po 38km sem ga dal polnit in je bil tik pred zelvo.
Dobro si to napisal,ampak žal povprečen voznik tega ni sposobe razumet,kot še marsičesa preprostega.Moja recimo vedno znova in znova ni sposobna razumet,kako da ji potovalni računalnik po nekaj kilmetrih pokaže precej manjši ali večji domet,kot takrat ko spelje iz garaže. Bolj ko ji dopovedujem,da računalnik računa domet glede na stil vožnje v zadnjih kilometrih,in da ima v rezervoarju še vedno praktično enako količino bencina kot par km nazaj,bolj zganja paniko,ko se domet spreminja

Najboljše scene so bile,ko so američani kupovali prvo generacijo Leafa in se zakalkulirali pri dometu do službe...pri vožnji poleti je še za silo šlo,pozimi pa niti do službe več niso mogli in so bili prisiljeni iti z bencinarjem. Da ne govorim,da čez leto ali dve zaradi "slavne" Leafove baterije,niso več mogli niti poleti več priti do službe,ali pa voziti skrajno počasi...
Odgovori

Vrni se na “e-niro”