Uradni doseg
Uradni doseg
Druga, bolj uradna predstavitev Kie Niro EV na avtosejmu v Busanu https://insideevs.com/kia-niro-ev-gets- ... s-released
Manjša baterija 240 km dosega
Večja baterija 380 km dosega
Manjša baterija 240 km dosega
Večja baterija 380 km dosega
Re: Kia Niro EV
Kona pa 300/480. Ce gre za iste cikle ob napovedi teh dometov, je kar precejsnja razlika. Se pozna, da je Niro za razred vecji avto.
Re: Kia Niro EV
Po korejskih meritvah, ki so kao identične ameriškim od EPA, pravijo, da ima Hyundai Kona doseg 240 in 390 km. https://pushevs.com/2018/01/17/hyundai- ... -electric/
Se pravi kljub razliki v velikosti, identičen doseg z manjšo baterijo in 2,5 odstotna razlika pri veliki bateriji. Povsem zanemarljivo glede na prostor. Odločala bo cenovna razporeditev, bi rekel, da stopničasto, po logiki, četudi mrbit nenavadno, da bo Hyundai cenejši od Kie.
Se pravi kljub razliki v velikosti, identičen doseg z manjšo baterijo in 2,5 odstotna razlika pri veliki bateriji. Povsem zanemarljivo glede na prostor. Odločala bo cenovna razporeditev, bi rekel, da stopničasto, po logiki, četudi mrbit nenavadno, da bo Hyundai cenejši od Kie.
Re: Kia Niro EV
hvala za popravek; sem pred casom tudi bral ja, da naj bi bil korejski cikel primerljiv z EPA, se iz casov I-Miev.
Re: Kia Niro EV
En video (10 min) voznje dveh korejcev
na kratko, prevozila sta 446km preden se je avto ustavil, pri 400 je prvic javilo opozorilo za prazno baterijo.
Na koncu je bila poraba 14.9 kWh/100km
https://www.youtube.com/watch?v=scBH4zlAIb8
na kratko, prevozila sta 446km preden se je avto ustavil, pri 400 je prvic javilo opozorilo za prazno baterijo.
Na koncu je bila poraba 14.9 kWh/100km
https://www.youtube.com/watch?v=scBH4zlAIb8
Re: Kia Niro EV
Uradni WLTP doseg:
484km s 64kWh baterijo in 310km z manjšo, 39.2 kWh baterijo.
WLTP je novi evropski merilni cikel, ki nadomešča NEDC, in je v praksi, v dobrih pogojih, celo dosegljiv.
484km s 64kWh baterijo in 310km z manjšo, 39.2 kWh baterijo.
WLTP je novi evropski merilni cikel, ki nadomešča NEDC, in je v praksi, v dobrih pogojih, celo dosegljiv.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Kia Niro EV
Bjorn je naredil 500km. Tko da je cisto mozno
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Kia Niro EV
Malo za šalo in malo zares: Če je Bjorn naredil 500 km to še ne pomeni, da je 484 km doseg možen.Vodokotlic napisal/-a:Bjorn je naredil 500km. Tko da je cisto mozno
Re: Kia Niro EV
Saj Niro ima res podatek,da naredi dobrih 600 kilometrov v urbanem ciklu,tako da doseg 600 km je čisto možen,pri hitrostih večinoma pod 60 km/h seveda.
Nasplošno me moti,da tovarne niso sposobne podajati dosega na način kot to dela Tesla,torej xxx kilometrov pri xx hitrosti. Tako bi vsak precej točno vedel koliko naredi nek avto,ne pa da se ljudi mede z nekimi mešanimi cikli porabe! Ampak to je že tema za v kakšno drugo rubriko...
Nasplošno me moti,da tovarne niso sposobne podajati dosega na način kot to dela Tesla,torej xxx kilometrov pri xx hitrosti. Tako bi vsak precej točno vedel koliko naredi nek avto,ne pa da se ljudi mede z nekimi mešanimi cikli porabe! Ampak to je že tema za v kakšno drugo rubriko...
Re: Kia Niro EV
Podatek o maksimalnem dosegu je brezvezen podatek, ki koristi le marketingu, dosegljiv je pa le nekomur, ki v optimalnih zunanjih pogojih, brez dodatnih porabnikov vozi tako, da ovira promet.DCT napisal/-a:Saj Niro ima res podatek,da naredi dobrih 600 kilometrov v urbanem ciklu,tako da doseg 600 km je čisto možen,pri hitrostih večinoma pod 60 km/h seveda.
Nasplošno me moti,da tovarne niso sposobne podajati dosega na način kot to dela Tesla,torej xxx kilometrov pri xx hitrosti. Tako bi vsak precej točno vedel koliko naredi nek avto,ne pa da se ljudi mede z nekimi mešanimi cikli porabe! Ampak to je že tema za v kakšno drugo rubriko...
Absurdno pa je, da maksimalni doseg zanima le tiste, ki se vozijo na kratkih relacijah v bližini doma. Vsakega, ki pa EV uporablja za daljše relacije in potovanja, bolj zanima uporabni doseg, ki pa je bistveno manjši - verjetno je kar polovica maksimalnega najboljši približek. Seveda ponovno odvisen od zunanjih dejavnikov in načina vožnje.
Noben prodajalec EV ne bo povedal, da moraš pozimi, v hladnem vremenu, z zimskimi gumami, normalno avtocestno vožnjo, pa z nekaj rezerve polniti na vsakih 80 - 100 km. Vsi raje zavajajo s podatkom, da je maksimalni doseg 260 km.
Re: Kia Niro EV
Ta debata je že enkrat bila. Moj predlog je bil da bi podajali samo minimalni doseg
Re: Kia Niro EV
Ja to bi bilo najbolje in se noben ne bi nategnil. Koliko naredi v najslabših pogojih in če je cifra v dosegu tvojih vsakdanjih potreb potem brez skrbi kupiš.
Re: Kia Niro EV
No zdaj pa prosim točno definiraj pojem "uporabni doseg"? Ali pa "realni doseg"?BoBa napisal/-a: Absurdno pa je, da maksimalni doseg zanima le tiste, ki se vozijo na kratkih relacijah v bližini doma. Vsakega, ki pa EV uporablja za daljše relacije in potovanja, bolj zanima uporabni doseg, ki pa je bistveno manjši...
Druga stvar: mogoče pa nekoga,ki se večinoma vozi na kratkih relacijah v bližini doma zanima maksimalen doseg zato,ker ima poleg vsakodnevnih kratkih relacij večkrat na leto tudi nekaj zelo dolgih relacij...pomisli tudi na to...
Za nekoga je uporabni doseg vožnja pri normalnih temperaturah in povpečno hitrostjo 70 km/h,zame recimo je uporabni doseg vožnja po AC pri vsaj 140 km/h. Kaj mi pomaga podatek,da poleti naredim 300 km pri 70 km/h,če pa potem pozimi lahko naredim samo 130 km po AC?
Pa smo tam...
Nujno bi morali standardizirati podajanje dosega pri določeni hitrosti in ostalih pogojih,še najbolje ima to izvedeno Renault:
https://www.renault.si/vozila/elektricn ... oznje.html
Re: Kia Niro EV
Saj to je WLTP - Doseg pri točno določenem ciklu vožnje. Vsi pri enakem.
Re: Kia Niro EV
Ja,vsi pri enakem,ampak pri mešanem..to je problem! Veliko večino bi prej zanimalo,koliko prevozijo pri 70,pri 100 in pri 130 km/h konstantne hitrosti.
Da točno veš,ok,do morja imam 500 kilometrov in če hočem priti z enim polnjenjem,moram voziti celo pot malo pod 90 km/h (praktični primer vožnje Byorna z Nirom EV)
Da točno veš,ok,do morja imam 500 kilometrov in če hočem priti z enim polnjenjem,moram voziti celo pot malo pod 90 km/h (praktični primer vožnje Byorna z Nirom EV)
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Kia Niro EV
No, čist tko ni z vsemi. Pri mojih potovanjih s Soulom je poleti doseg 150km, pozimi pa 120km. To je AC 110km/h na tempomatu. Cca. 20% manjši doseg pozimi pa je realno, kar bi moral slišat kupec.
Znanje je denar
Re: Kia Niro EV
No, za take razlike, da poleti narediš 260km, pozimi pa samo 100km, jaz še nisem slišal in tudi ne vem, če ima kdo take izkušnje. Lahko bolj konkretno od kod ta podatek?BoBa napisal/-a:......Noben prodajalec EV ne bo povedal, da moraš pozimi, v hladnem vremenu, z zimskimi gumami, normalno avtocestno vožnjo, pa z nekaj rezerve polniti na vsakih 80 - 100 km. Vsi raje zavajajo s podatkom, da je maksimalni doseg 260 km.