EV kot edini avto
Re: EV kot edini avto
Bom spet malo podražil Jaz sem izbral univerzalen avto. Je edini družinski avto za vse NAŠE potrebe. Najboljše iz obeh svetov: 50 km z enim polnjenjem deluje kot čisti EV, za daljše poti ima pa rekordno nizko porabo bencina v hibridnem načinu. Npr. prejšnjo nedeljo Ljubljana - Portorož - Ljubljana 2,5 l/100 km. Če z EVjem z manjšo baterijo dvakrat napolniš na tej poti ob avtocesti na Petrolu te cenovno pride praktično enako. Kaj šele na daljših poteh, ko mi ni potrebno pod nujno iskati polnilnic.
Res se mi ne zdi smotrno imeti en ICE avto in še EV ter potem plačevati za oba vzdrževanje, registracijo, itd. Seveda, če se ne potrebuje dva avtomobila hkrati. Pri nas se ne zato taka odločitev.
Kot so mnogi že zgoraj napisali - vsak ima v bistvu unikatno situacijo in na njem je, da si najde najboljšo rešitev za mobilnost.
Res se mi ne zdi smotrno imeti en ICE avto in še EV ter potem plačevati za oba vzdrževanje, registracijo, itd. Seveda, če se ne potrebuje dva avtomobila hkrati. Pri nas se ne zato taka odločitev.
Kot so mnogi že zgoraj napisali - vsak ima v bistvu unikatno situacijo in na njem je, da si najde najboljšo rešitev za mobilnost.
Re: EV kot edini avto
Koncept super, sam velikost pa kot bolhca ...CRF napisal/-a:@robert, za vas bi bila tale KIA https://youtu.be/uQlogBoi6TA
[youtube]https://youtu.be/uQlogBoi6TA[/youtube]
Trenutno bi imel eNv200, z nekaj upgrejdi....
Vendar, se vse lahko spremeni drugoleto, ko eno dete naredi izpit in potem še drugo... ,bom pa kandidat za drugačne avte :O
Re: EV kot edini avto
tomi123 napisal/-a:STRESNA VOŽNJA pa menda ja nisi drugače cele dneve na kavču;)robert napisal/-a:Tukaj se ne morem strinjat.Goran napisal/-a:Edit:admin, razcepljena tema.
In to je to kar stalno ponavljam EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
Službeno pot z EVjem sem imel V Dusseldorf (1000km), Berlin tudi 1000km v eno smer, Stuttgart pol tega.. in vmes eno vožnjo do Hamburga z ICE.
Poti z EV so bile vse s Kijo, dve s strejšim modelom, v Berlin pa z novejšim. Postankov, polnenj je bilo cca 8x.
Na koncu lahko rečem, da utrujenosti po celem dnevu vožnje ni. Saj vmes precej počivaš.
Nasprotno pa z ICE do Hamburga, ker je ravno tako precej postankov, tankal sem sicer res samo 1x, samo razni wcji, kavica., malica, kosilo, sem bil na koncu kr zmatran. Vožnja je hitrejša, precej bolj stresna, pršu sem cca 5 ur prej, samo naslednji dan sem bil precej utrujen.
Komu naj to pripisujem? EVju?
Ne vem.. najprej sem, potem pa sem predkratkim bil sovoznik na Mahle rellyju v NG.. Bila sva z i3. Avto top, kar se tiče poskočnosti in tehnike. Vendar avto ni preveč udoben. Precej sem bil zmatran.
Sklepam, da je ta utrujenost tudi odvisna tudi od modela. Tako kot je verjetno razlika ali se pelješ z ICE Sportagom ali X6 ..
Imel sem priliko 5 dni vozit eGolfa, sem bil precej vesel, ko sem ga vrnil
Da me ne bo kdo kregal .... 100 ljudi 100 čudi!!
Kot me je lastnik Leafa, ko rečem, da je mejhen avto proti Soulu... pa skoz potem neke podatke o dolžini pa kufru ven meče... sam to je zame nepomembno, jaz sem 190, en otrok 192, drug 188 pa noben ni polnoleten.... za nas je višina stropa odločilana
Ne da se posploševat, da EV ni za edini avto. Zame je, saj nimam več ICE, tudi žena vozi EV.
In ko pride mejl, "vabljeni v Pariz" kaj naj ???? ... z avijonom ... stroški cca 800 eur ali EV... odločitev bo težka .... sploh če sam plačam za karto, pa potem tam taxi iščem ali pa rentacar.... Še najraje bi šel na vlak, samo kaj ko živimo bogu iza nogu.
Trenutno je vožnja z EV-jem na daljše razdalje stres brez primere...razumem, da pot planiraš kot dopust in nisi časovno omejen. Ko pa ti šef naroči pojdi v Benetke nekaj iskat med potjo te pokliče in ti reče skoči še v Maribor potem pa čez hrib v Brežice si enostavno ne predstavljam kako bi to izvedel. Da ne govorimo o tem, da imaš vmes še milijon klicev in da bi še iskal polnilnice-adijo pamet. Po moje si mi v 2 mesecih zmeša
In prosim dajte razne statistike na stran kot npr. slovenec naredi cca 32km na dan...ja res ampak včasih 32 na teden včasih 320 na dan. Seveda dokler si "zapečkar" oz. penzionu in narediš nekaj km do službe ali zdravnika ter 1* na leto na morje pa po možnosti še to s avtobusom so klasični EV-ji kot prvi in edini avto super izbira. V nasprotnem primeru pa samo kot drugi avto za krajše relacije oz. v okvirih dosega ...
tale primerjava, ki si jo navedel je kr nekaj.... v Benetke, pa potem v Maribor pa v Brežice in nazaj npr v Ljubljano ... nanese 791 km ...vir Google maps.... močno dvomim, da imaš takšno službo, ki ti nenapovedano nalagajo take obveznosti
Če te šef pošilja tja kamor ne moreš pridet imaš dve možnosti ali celo tri, a) ostaneš na dizlu, b) zamenjaš šefa c) postaneš svoj šef
Jaz sem svoj šef... da ne bo kdo govoril, da nakladam
Dejstvo! ..ne poznam lastnika EVja, ki bi ga prodal in kupil nazaj dizla ali hibrida, verjamem, da kakšen je kje, ampak ga ne poznam, poznam pa precej lastnikov EVjev.
Re: EV kot edini avto
Lahko ti dam še kakšen primer;). V petek popoldan grem v Avstrijo- Beljak tam prespim. V soboto zgodaj zjutraj peljem hčerko in njuni kolegici na turnir na Češko, v večernih urah se vračam proti domu. V nedeljo zjutraj ob 9h ima druga hčerka nogometno tekmo v Trbovljah.
Kdo je rekel, da ne morem priti...seveda lahko celo brez problema samo ne z EV...
Se strinjam, če misliš dati za avto vsaj 30k, da vsaj razmisliš, če ti avto ustreza za večino tvojih potreb. In če je to to potem sigurno ne greš več na dizel
Kdo je rekel, da ne morem priti...seveda lahko celo brez problema samo ne z EV...
Se strinjam, če misliš dati za avto vsaj 30k, da vsaj razmisliš, če ti avto ustreza za večino tvojih potreb. In če je to to potem sigurno ne greš več na dizel
Re: EV kot edini avto
@tomi123 Ne razumem!
Niti tvojih primerov, niti tega kaj hočeš dokazat!
Prvo ... to se ti dogaja vsak vikend? Če je tako, potem EV ni zate.
Drugo.... to da ne moreš priti, je zato ker EVja nimaš... nas je kar precej, na tem forumu, ki bi speljali to pot..
Tretje... 30k za avto... ko se zgodi kako srečanje EVjašev, kljub temu, da so avti 30k in več, nisem zasledil nekih bogatunov, prej preudarne in varčne ljudi .... vsak ti lahko razloži svojo kalkulacijo
in še četrto... ne razumem zakaj bi nekdo na forumu namenjen električnim vozilom, dokazoval, da je električen avto neuporaben ali pogojno uporaben, takih forumov je precej drugje ... npr. RTVSLO, SIOL, in tako naprej...
Tu bom zaključil, ponavadi dajem/mo nasvete uporabnikom kako naj kaj naredijo in ne kaj se da in kaj ne. Naj vsak sam pri sebi skalkulira.
Jaz nima več nobenega ICE avta, dva EVja in to kar nekateri prevozijo/te z Dizlom, jaz pač moram z EV in do sedaj je vedno šlo, do sedaj še nisem imel težav.
Niti tvojih primerov, niti tega kaj hočeš dokazat!
Prvo ... to se ti dogaja vsak vikend? Če je tako, potem EV ni zate.
Drugo.... to da ne moreš priti, je zato ker EVja nimaš... nas je kar precej, na tem forumu, ki bi speljali to pot..
Tretje... 30k za avto... ko se zgodi kako srečanje EVjašev, kljub temu, da so avti 30k in več, nisem zasledil nekih bogatunov, prej preudarne in varčne ljudi .... vsak ti lahko razloži svojo kalkulacijo
in še četrto... ne razumem zakaj bi nekdo na forumu namenjen električnim vozilom, dokazoval, da je električen avto neuporaben ali pogojno uporaben, takih forumov je precej drugje ... npr. RTVSLO, SIOL, in tako naprej...
Tu bom zaključil, ponavadi dajem/mo nasvete uporabnikom kako naj kaj naredijo in ne kaj se da in kaj ne. Naj vsak sam pri sebi skalkulira.
Jaz nima več nobenega ICE avta, dva EVja in to kar nekateri prevozijo/te z Dizlom, jaz pač moram z EV in do sedaj je vedno šlo, do sedaj še nisem imel težav.
Re: EV kot edini avto
@tomi123
Po vsem prebranem je idealno prevozno sredstvo zate taksi, 0 EUR stroškov lastništva in nič utrujenosti
Drugače se strinjam z Robertom - takšne poti za Soul EV/Ioniq so mala malica, z Nirom/Kono bo še lažje
Po vsem prebranem je idealno prevozno sredstvo zate taksi, 0 EUR stroškov lastništva in nič utrujenosti
Drugače se strinjam z Robertom - takšne poti za Soul EV/Ioniq so mala malica, z Nirom/Kono bo še lažje
Soul EV believer
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: EV kot edini avto
Z novim Leafom ne, kar pa mislim, da je naročil (če ga je?) tudi tomi123. Ob naročanju verzije 2.zero ni bilo ne duha ne sluha o tem, da bodo težave s pregrevanjem baterije. Tako pač je in s tem se moramo sprijazniti (bodoči in sedanji lastniki 2.zero). Zato bo pri meni v vsakem primeru v družini ostalo še eno ICE vozilo.Damijan napisal/-a:Drugače se strinjam z Robertom - takšne poti za Soul EV/Ioniq so mala malica, z Nirom/Kono bo še lažje
Re: EV kot edini avto
@tomi123 zmeni se s šefom, da ti financira novega roadsterja pa bo dosega dovolj... al pa semija, če moraš tolko robe dostavljat... jaz vem, da bi svojim strankam računal mastno kilometrino za 1000 km na dan lol in bi imel hitro kako Teslo S 100D v garažci...
Pri nas je tako, da je še en ICE, ki je v letu in 2h mesecih odkar imamo Ioniqa pri hiši naredil po 38 km na dan - delovni dan - žena na šiht in nazaj. ICE-ja mi je kar škoda ko dela tako malo kilometrov bo zarustala .
Ko pride pimpan Ioniq gre ICE stran, dam ženi prvega jaz pa z novo igračo na cesto...Ja hočem igračko mogoče celo kakega i3, ko pride ven z večjo baterijo...Who knows... maybe tesla 3?
EV definitivno kot prvi avto brez problema. Tisti ki delate po 1000km na dan pa ostanite na dizlu ker za vas EVja še ni. Jaz vem da mi je moj mehur hvaležen odkar imam EVja
Vsak pa po svoje
Pri nas je tako, da je še en ICE, ki je v letu in 2h mesecih odkar imamo Ioniqa pri hiši naredil po 38 km na dan - delovni dan - žena na šiht in nazaj. ICE-ja mi je kar škoda ko dela tako malo kilometrov bo zarustala .
Ko pride pimpan Ioniq gre ICE stran, dam ženi prvega jaz pa z novo igračo na cesto...Ja hočem igračko mogoče celo kakega i3, ko pride ven z večjo baterijo...Who knows... maybe tesla 3?
EV definitivno kot prvi avto brez problema. Tisti ki delate po 1000km na dan pa ostanite na dizlu ker za vas EVja še ni. Jaz vem da mi je moj mehur hvaležen odkar imam EVja
Vsak pa po svoje
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: EV kot edini avto
Ja res narediti, tako kot se vam zdi prav. Vsak mora dozoreti za neko izkušnjo. Sem imel prvo izkušnjo, ko sem potoval skoraj 20 ur do Nemčije. Malo mojega neznanja, nekaj smole, ker je bila nedelja. Vseeno sem prispel. Drugič je moja pot trajala 14 ur. Oktobra grem zopet, računam da bo trajala 12 ur, kar se mi zdi solidno. prej sem z bencinom potreboval cca 10 ur. To res ni tako enostavno. Je pa ceneje in bo še kakšno leto tako, dokler bodo vsi ponujali brezplačno energijo.
Kako prijetno pa je videti kajenje iz izpušnih cev, in veš, da ti nisi takšen.
Takšna potovanja se mi zgodijo cca 6-10 na leto. Dnevne potrebe, pa so med 40 - 100 km, kar je brezskrbno in primerljivo z bencinom, samo da ne grem na črpalko in samo ponoči vključim vtikač, kot da bi vklopil "kohar". Torej to je sedaj naš prvi električni avto. Čez cca 5 let bo na dvorišču drug, že zbiram 300 € mesečno, kar sem dal prej za bencin.
Kako prijetno pa je videti kajenje iz izpušnih cev, in veš, da ti nisi takšen.
Takšna potovanja se mi zgodijo cca 6-10 na leto. Dnevne potrebe, pa so med 40 - 100 km, kar je brezskrbno in primerljivo z bencinom, samo da ne grem na črpalko in samo ponoči vključim vtikač, kot da bi vklopil "kohar". Torej to je sedaj naš prvi električni avto. Čez cca 5 let bo na dvorišču drug, že zbiram 300 € mesečno, kar sem dal prej za bencin.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: EV kot edini avto
EV za 1000km na dan je ze zelo dolgo, le "tankat" mora it po 500km umirjene voznje oz 400km hitrejse. Pa se to je razmeroma hitro s 100kW+ polnilne moci. Le stane toliko kot stanovanje...
Tankat pa mora it tudi traktor, ki vecino startov nima 100% poln tank dizla ko se starta na pot, ampak manj.
Tankat pa mora it tudi traktor, ki vecino startov nima 100% poln tank dizla ko se starta na pot, ampak manj.
Re: EV kot edini avto
Midva imava ioniqa kot edini avto, zaenkrat vse špila bp, pa nisva glih kakšna zapečkarja. Kakšnih daljših službenih poti pa res nimam, če bi bile in če bi se mudilo potem z EV res ne bi šel, si bi pač sposodil ICE. Pri vsakem je drugačna situacija zato nima smisla se prepirat. Če oceniš da ti samo EV ustreza je super, če ne pa pač ne. Vem pa da nas je kar nekaj tukaj, ki imamo EV kot edini avto.
Re: EV kot edini avto
Haha pa smo se razpisal;) - dobro jutro
Robert: me razumi kot napad na EV na namreč sam posedujem Hybrida za ženo pa kupujem EV. Vendar se še ne morem odločit katerega. To so konstruktivne debate in izkušnje katere ti ne povedo na servisu zato pa je forum,da razglabljamo in razčiščujemo na kulturen način;)
Kar se pa tiče "pametnih nakupov" oz. tehten razmislek pred nakupom EV pa skoraj vsi poznamo kakšnega ali vsaj že slišali kako so se razočarali, ko je imel avto bistveno zmanjšan doseg pozimi- jaz imam soseda z BMW i3, ko se pozimi vozi z dizlom v službo;(.
Da be govorimo o Leafu in njegovih pomanjklivostih, ki za nekatere sploh niso zame pa velike in če ne bi sledil temu forumu bi si ga sedaj že lastil in bil z njim poročen vsaj 2-3 leta ;(
Zato dajmo hvalit, grajat, da dobijo-mo lastniki nekaj pristnih izkušenj brez ovijanja v celofan
Robert: me razumi kot napad na EV na namreč sam posedujem Hybrida za ženo pa kupujem EV. Vendar se še ne morem odločit katerega. To so konstruktivne debate in izkušnje katere ti ne povedo na servisu zato pa je forum,da razglabljamo in razčiščujemo na kulturen način;)
Kar se pa tiče "pametnih nakupov" oz. tehten razmislek pred nakupom EV pa skoraj vsi poznamo kakšnega ali vsaj že slišali kako so se razočarali, ko je imel avto bistveno zmanjšan doseg pozimi- jaz imam soseda z BMW i3, ko se pozimi vozi z dizlom v službo;(.
Da be govorimo o Leafu in njegovih pomanjklivostih, ki za nekatere sploh niso zame pa velike in če ne bi sledil temu forumu bi si ga sedaj že lastil in bil z njim poročen vsaj 2-3 leta ;(
Zato dajmo hvalit, grajat, da dobijo-mo lastniki nekaj pristnih izkušenj brez ovijanja v celofan
Re: EV kot edini avto
Jaz sem za ioniqa dobil na tem forumu zelo dobre in točne info, ki jih v trgovini ne povejo ali pa ne vejo. Za avto, ki ga še ni na trgu pa žal ne moreš dobiti točnih info. Zato tudi pravim, da avto za 30k+ ne moreš kupovat po katalogu, vsaj jaz ne. Potem so pa razočaranja, če pa že prej veš realna dejstva si pa na to pripravljen. Preveliko hitenje ni ok
Re: EV kot edini avto
Realno imaš vedno pred dobavo vse informacije, saj v Slo nikoli nismo prvi ki bi dobili nek nov model.
Nerodno je samo da moraš avto rezervirat toliko prej, ker ob začetku prodaje ni dovolj vozil na voljo.
Nerodno je samo da moraš avto rezervirat toliko prej, ker ob začetku prodaje ni dovolj vozil na voljo.
Re: EV kot edini avto
V tem obdobju je EV avto nekaj posebnega, z mnogo strani.
Ena je domet, in ta je manjši od ICe modelov, dejstvo.
Druga je, da ga lahko filaš doma, česar ICEja ne moreš nobenega, kar pomeni, da lahko vedno odrineš s polno baterijo.
OK, so tudi taki, ki tega ne morejo, to se bo tudi za njih poštimalo.
Ostale prednosti in slabosti so v tem trenutku za večino nepomebne. Ko se bo razčistilo to z dometom, kar menim, da 40 in 60kW baterije, ki so v prihodu ala Leaf, Kona, Niro, i3, in napovedan Soul, se bomo začeli pa pogovarjat o udobju, pospeških in podobno.
Meni je recimo prednost EVjev (trenutnih), umiritev vožnje in postanki vsakih 100-150km.. meni je to luxus, ki ga eni nimajo. Hitenje in hitenje... tega si ne želim. Ti omenjeni novi modeli, pa boš prov težko spraznu baterijo čez dan, tudi če boš hitel. Pa bomo spet tam. Hitenje hitenje!
Ena je domet, in ta je manjši od ICe modelov, dejstvo.
Druga je, da ga lahko filaš doma, česar ICEja ne moreš nobenega, kar pomeni, da lahko vedno odrineš s polno baterijo.
OK, so tudi taki, ki tega ne morejo, to se bo tudi za njih poštimalo.
Ostale prednosti in slabosti so v tem trenutku za večino nepomebne. Ko se bo razčistilo to z dometom, kar menim, da 40 in 60kW baterije, ki so v prihodu ala Leaf, Kona, Niro, i3, in napovedan Soul, se bomo začeli pa pogovarjat o udobju, pospeških in podobno.
Meni je recimo prednost EVjev (trenutnih), umiritev vožnje in postanki vsakih 100-150km.. meni je to luxus, ki ga eni nimajo. Hitenje in hitenje... tega si ne želim. Ti omenjeni novi modeli, pa boš prov težko spraznu baterijo čez dan, tudi če boš hitel. Pa bomo spet tam. Hitenje hitenje!
Re: EV kot edini avto
No tega o hitenju sicer ne štekam. Če se ti mudi hitiš. Z ICE lahko, z EV pač ne. Ni pa noben problem z ICE ustaviti vsake 100 km, če se ti to zdi luksus.
Re: EV kot edini avto
Če bi to čisto držalo ne bi bilo toliko presenečenj z Leafom.BogyX napisal/-a:Realno imaš vedno pred dobavo vse informacije, saj v Slo nikoli nismo prvi ki bi dobili nek nov model.
Nerodno je samo da moraš avto rezervirat toliko prej, ker ob začetku prodaje ni dovolj vozil na voljo.
Re: EV kot edini avto
60kw baterija na polnilnicah 50kw max ni najbolsa resitev. Ok, ko gres od doma narediš nekaj več km, samo potem boš pa več kot 1h čakal na polnilnici da se bo napolnil, poraba sigurno večja ker je vozilo težje. Sam se raje večkrat ustavim, sicer ti po prevoženih 200km že paše, in za krajši čas, kot pa malo manjkrat in za dlje. Ko bojo močnejše polnilnice bo zgodba drugačna, trenutno mi je ok se ustaviti vsakih 200 km.robert napisal/-a:V tem obdobju je EV avto nekaj posebnega, z mnogo strani.
Ena je domet, in ta je manjši od ICe modelov, dejstvo.
Druga je, da ga lahko filaš doma, česar ICEja ne moreš nobenega, kar pomeni, da lahko vedno odrineš s polno baterijo.
OK, so tudi taki, ki tega ne morejo, to se bo tudi za njih poštimalo.
Ostale prednosti in slabosti so v tem trenutku za večino nepomebne. Ko se bo razčistilo to z dometom, kar menim, da 40 in 60kW baterije, ki so v prihodu ala Leaf, Kona, Niro, i3, in napovedan Soul, se bomo začeli pa pogovarjat o udobju, pospeških in podobno.
Meni je recimo prednost EVjev (trenutnih), umiritev vožnje in postanki vsakih 100-150km.. meni je to luxus, ki ga eni nimajo. Hitenje in hitenje... tega si ne želim. Ti omenjeni novi modeli, pa boš prov težko spraznu baterijo čez dan, tudi če boš hitel. Pa bomo spet tam. Hitenje hitenje!
Re: EV kot edini avto
Robert, v marsičem se z Goranovimi mnenji ne strinjam. Ampak tule si pa res "udaril mimo".robert napisal/-a:Meni je recimo prednost EVjev (trenutnih), umiritev vožnje in postanki vsakih 100-150km.. meni je to luxus, ki ga eni nimajo. Hitenje in hitenje... tega si ne želim. Ti omenjeni novi modeli, pa boš prov težko spraznu baterijo čez dan, tudi če boš hitel. Pa bomo spet tam. Hitenje hitenje!
Sam imam (žal še vedno) starejši ICE in ga tudi po AC vozim med 80 in 100km/h, čeprav bi morda zmogel tudi 130km/h.
Vse to predvsem ali pa samo zaradi ekonomije (manjša poraba in obraba vozila), ekologije (manjši zračne in zvočne emisije) in manj hrupa v potniški kabini (od pogonskega sklopa, gum in atmosfere). Pa žal tega nisem nikoli dojel kot razkošje (oz. s tujko "luksus").
Tvoja ugotovitev o razkošju (ki ga eni nimajo) spada bolj med zgodbice "o lisici in kislem grozdju".
V nasprotnem primeru bi si to z lahkoto kadarkoli privoščil že v ICE.
Pa da ne bo pomote: zelo spremljam in podpiram "EV sceno" in si tudi sam želim e-vozilo. Vidim, da bi mi zadeva pokrila veliko večino dnevnih voženj in bi ga upal imeti tudi kot edino (osebno) vozilo.
Žal pa se zadeva trenutno finančno še ne izide, ker naredim premalo kilometrov.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek