Hehe, ravno obratno. Meni je bila cena z baterijo čisto previsoka.Matej napisal/-a:Osebno ravno zaradi najema nisem kupil pred tremi leti Zoe. Pa me je fuuul držalo, da bi ga.
Renault Zoe blog
Re: Renault Zoe blog
Re: Renault Zoe blog
Jaz pa sem hotel baterijo kupit na vsak način, pa ni šlo, še sreča saj imam sedaj novo in takšen pogled na gom je stalna praksa pri meni v poletnem času.
Mislim, da skupaj z menjavo baterije imam še nekaj let preden te dohitim Matej
Glede cene pa...Mislim, da skupaj z menjavo baterije imam še nekaj let preden te dohitim Matej
Re: Renault Zoe blog
Hmm, zanima me kaj bi bilo v primeru, da se prevozi 50.000km letno. Bi še vedno tolerirali in menjali baterijo vsakič, ko bi SOH dosegel 75%? Je že kdo zasledil kakšen tak primer?
Re: Renault Zoe blog
Enkrat so ze "prilagodili" software, da je SoH magicno poskocil vecini Zoe. Sigurno bo se kaksen
Re: Renault Zoe blog
Hehe v SW dodajo: IF SOH < 75% then display SOH = SOH + 25 in pridejo lahko do 50%.
Re: Renault Zoe blog
Bi, če je avto namenjen osebni rabi. Samo v tem primeru ponujajo neomejeno kilometrov.DGJ napisal/-a:Hmm, zanima me kaj bi bilo v primeru, da se prevozi 50.000km letno. Bi še vedno tolerirali in menjali baterijo vsakič, ko bi SOH dosegel 75%? Je že kdo zasledil kakšen tak primer?
Drugače tako ali tako vsi plačujemo baterijo na kilometer, tako da jim je vseeno koliko prevoziš.
Računalnik lahko preprogramirajo, ampak 25% izgube je že precej lahko izmerit in dokazat da je baterija za zamenjat.
Re: Renault Zoe blog
Včeraj zvečer sem dal polnit Zoe pri 10% in lepo se je polnila celo noč, potem pa zjutraj ni hotela nehat
Ko je bila baterija že na 100% je bil tok še vedno slabe 4A. Je še kdo kdaj opazil kaj takega? Vem da se je balansiranje delalo še ure in ure po polnjenju, ampak takrat je pisalo da je baterija na 99%.
[/center]
Ko je bila baterija že na 100% je bil tok še vedno slabe 4A. Je še kdo kdaj opazil kaj takega? Vem da se je balansiranje delalo še ure in ure po polnjenju, ampak takrat je pisalo da je baterija na 99%.
[/center]
Re: Renault Zoe blog
Se mi je zdelo da je bilo malo več dosega danes jaBogyX napisal/-a:CRF - polnilnica ti je napihnila baterijo
Re: Renault Zoe blog
Kako hitro si pa potem vozil iz Trojan domov, da si spraznil baterijo na 10 % ?
Koliko km imaš ali si šel po AC?
Koliko km imaš ali si šel po AC?
Re: Renault Zoe blog
Ja, seveda. Je bistveno manj naporno kot skozi Mengeš. 92km, tempomat na 120km/h. Se je ravno lepo izšlo.
Re: Renault Zoe blog
Tretje leto, tretji servis, 66.000km
Ne vem kako gre tole, ampak mi ni preveč všeč. Vsak servis je dražji. Mislim da so mi tokrat vgradili zračni filter od Tesle X za Biodefense mode !!
Pregled: 55€ 1.5h dela
Filter: 50€
Ko so mi ga menjal dve leti nazaj je bil mislim da 35€. Pa že takrat ga je nekdo našel ne netu za 12€.
Saj menjava zračnega filtra verjetno ni pogoj za garancijo a ne?
No, ena dobra stran pa je, da je bila fuč desna roka, ki so jo zamenjal v garanciji, celo v podaljšani. To mi pa niso še na nobenem avtu priznali pod garancijo.
Ne vem kako gre tole, ampak mi ni preveč všeč. Vsak servis je dražji. Mislim da so mi tokrat vgradili zračni filter od Tesle X za Biodefense mode !!
Pregled: 55€ 1.5h dela
Filter: 50€
Ko so mi ga menjal dve leti nazaj je bil mislim da 35€. Pa že takrat ga je nekdo našel ne netu za 12€.
Saj menjava zračnega filtra verjetno ni pogoj za garancijo a ne?
No, ena dobra stran pa je, da je bila fuč desna roka, ki so jo zamenjal v garanciji, celo v podaljšani. To mi pa niso še na nobenem avtu priznali pod garancijo.
Re: Renault Zoe blog
Tale zračni filter je res en svetovni nateg, sploh pri Francoskih avtih. Za Peugeot ION stane 56 EUR. Meni ga potem niso menjali. Tudi sicer ni pogoj za garancijo in ga lahko menjaš sam. Mann-filter, ki je med boljšimi stane tretjino cene, kolikor računajo na uradnem servisu.
Re: Renault Zoe blog
Jaz sem kupil mislim da ravno Mann-ovega v BTCju. Potem pa mi je cez nekaj dni Damijan s tega foruma dal link do neke nemske strani, kjer je 9€. Bummer ...bnovak88 napisal/-a:Tale zračni filter je res en svetovni nateg, sploh pri Francoskih avtih. Za Peugeot ION stane 56 EUR. Meni ga potem niso menjali. Tudi sicer ni pogoj za garancijo in ga lahko menjaš sam. Mann-filter, ki je med boljšimi stane tretjino cene, kolikor računajo na uradnem servisu.
Sem pa primerjal ob zadnji menjavi novega in starega, jih raztegoval, gledal proti soncu, ... nisem opazil razlike. Zato sem zadnji servis menjavo izpustil. Avto se itak vozi samo po in okoli LJ zadnje case.
Re: Renault Zoe blog
Ravno prejšnji teden govoril s kolegom, ki dela na servisu glede garancije in servisiranja. Avto ti lahko servisira lokalni mehanik in tudi on poštemplja knjigo vendar za če želiš, da ti garancija velja je nujno potrebno imeti ves material original. Ni potrebno, da ga kupiš pri slovenskem trgovcu samo, da ima original znak tvoje znamke.
Re: Renault Zoe blog
To je vse res in OK. Problem pri meni pa nastane, ker imam 10 let garancije na baterijo. Pogoj za garancijo pa je, da je vsako leto pregledana. Predvidevam, da je takšen pregled mogoč le na pooblaščenem servisu proizvajalca, ki ima specialno orodje za tako diagnostiko. Verjetno je pri BEV vozilih enako.tomi123 napisal/-a:Ravno prejšnji teden govoril s kolegom, ki dela na servisu glede garancije in servisiranja. Avto ti lahko servisira lokalni mehanik in tudi on poštemplja knjigo vendar za če želiš, da ti garancija velja je nujno potrebno imeti ves material original. Ni potrebno, da ga kupiš pri slovenskem trgovcu samo, da ima original znak tvoje znamke.
Re: Renault Zoe blog
Ja zanimivo vprašanje bi bilo za vprašat nekoga, ki ti bo dejansko povedal kako je s tem.
Mislim pa, da je tudi problem o nas samih ljudeh, ker smo res ovce. Ne vem zakaj ne vprašate koliko bo stal servis in greste drugam. Ker kot pri avtomobilskem zavarovanju imaš tudi pri serviserjih različne cene oz. se da marsikaj izpogajat samo ne potem, ko že dobite račun;);)
Dejmo bit malo bolj fleksibiln razen, če vas tišči denar;;)
Mislim pa, da je tudi problem o nas samih ljudeh, ker smo res ovce. Ne vem zakaj ne vprašate koliko bo stal servis in greste drugam. Ker kot pri avtomobilskem zavarovanju imaš tudi pri serviserjih različne cene oz. se da marsikaj izpogajat samo ne potem, ko že dobite račun;);)
Dejmo bit malo bolj fleksibiln razen, če vas tišči denar;;)
Re: Renault Zoe blog
V čem je fora tega Toyotinega pregleda baterij, razen seveda tega da ti ga zaračunajo? A lahko dejansko odkrijejo kak problem, ki se ga da odpravit, neodkrit bi pa pozneje uničil baterijo?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek