matija napisal/-a: ↑01 Nov 2022, 10:29
Nedavno sem vozil i4 eDrive40 s 340HP obut v Michelin Pilot Sport 4 z 245 sirine. Drugi hiter ovinek avto komaj ujel. Lega na cesti je katastrofalna, na meji nevarne ter ni primerljiva z bmw4 na osnovi katerega je narejen. Ze pri 100km/h v ovinku avto leze ven na suhi topli cesti s cviljenjem gum. Imam celo posneto a nekako ni primerno za javno objavo. 2200kg+ ter prevec sprejetih kompromisov ima svojo ceno, direktna posledica sta lega na cesti in pospeski. Pred casom sem si nekaj let lastil 525dA, ki je sel boljse po ovinkih, kar je skregano s fiziko, a je imel 400kg manj, ceprav je bil notri 3.0 dizel in avto bistveno vecji ...
Taycan ki sem ga testiral lani ima neprimerno boljso lego na cesti. Pa tudi gre vsaj vec kot 190km/h, za razliko od i4 eDrive40.
Sicer pa, karkoli EV je vzpodbudno, sploh ce je s tem en fosilec manj na cesti. Tako da kar pogumno dalje z narocilom, definitivno razocaranja ne bo.
Avto že imam od petka, meni se ni zdelo, sicer sem taycana lahko testiral le po Lj, meni se zdi zelo primerljiva vožnja. Michelin so pa katastrofalne gume po mojih izkušnjah, lahko, da je bilo to krivo za tvojo slabo izkušnjo. Jaz prisegam na Bridgestone Turanza T005 in Blizzak za zimske, razlika ogromna imho, zraven sem sedaj sicer dobil Contija tadobrega, se kar ok, zimske in naslednje jasno Bridgestone.
V soboto sem šel na vikend z njim, gužva na secovljah, šel čez Gradin, avto se je po istrskih ovinkih držal kot klop, pospeški pri tej hitrosti nori, zadek mi je odneslo dvakrat za delček sekunde, elektronika v hipu poravnala. Mogoče ima taycan prednost v ekstremnem korneringu, ampak to je zame preredko da bi se mi splačalo. Zame boljša izkušnja i4 kot primerljiv audi a5 sportback 40 tfsi. Tudi vsi youtuberji se kar strinjajo z mano, pregledal cel yt lred narocilom. Jaz sem zelo zadovolen, zame odličen avto. Žena mi takšne vožnje še ni pustila, pa sva šla po isti poti že s panamero turbo gts, jaguarjem xkr in omenjenim audijem. Mogoče važen razlog tudi tišina, v primerjavi s taycanom je i4 tih kot miška, vzmetenje neprimerno udobnejše