BMW i4

i3, i8
Odgovori
Aether
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Ljubljana
Avto: BMW i4 M50
39
30

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a Aether »

context napisal/-a: 05 Sep 2022, 13:41
Aether napisal/-a: 05 Sep 2022, 12:33
Blindek napisal/-a: 30 Avg 2022, 07:47 Kaj novih informacij glede dobave i4?

Gledam malo v prihodnost kaj bo naslednje vozilo in je i4 presenetljivo "poceni" v moji konfiguraciji, tako da bi še celo dobil subvencijo
Moj je naročen skoraj eno leto (še 10 dni).
...
Ta teden mogoče spet dobim alokacijo... ali pa tudi ne... :)
Hvala za tole poročilo. Sem bil na tem da svoj drugi avto (2021 BMW 120i) menjam za iX1, pa me je po prebranem popolnoma minilo. Počakam na MG4, izgleda da prihaja sedaj doba kitajcev :oops:
Ni za kaj... Čeprav ni rečeno, da bi bila zgodba z iX1 enaka, saj jih izdelujejo v drugi tovarni. I4 se izdeluje v tovarni skupaj z vsemi drugimi izvedbami serije 3 in 4. In imajo kapaciteto kakršno imajo. Kot drugo pa po mojem niso pričakovali takšnega navala.

Jaz pa ravno obratno gledam nazaj bencinarje. Zdaj vozim četrto leto I3 jko in bi se bilo po mojem kar težko navadit nazaj. A vseeno ima tudi bencinar svoje čare. No ja bodimo še malo potrpežljivi pa bomo videli. :)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Zdaj vozim četrto leto I3 jko in bi se bilo po mojem kar težko navadit nazaj.

Komot je najt eno in jo it mal peljat.
Z leti spomin postaja vse lepši, ko se usedeš v bencinarja bo mal drugač.
Ko se usedeš nazaj v i3 bo pa sploh kontrast zelo močan.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a matija »

Avto je katastrofalen in nevaren (ce ga vozis temu primerno kot izgleda). Me je izredno presenetila lega na cesti, komaj sem ga ujel.

@context: ce si navajen model3 kot jaz, se v i4 ne bos pocutil v redu. Avto ne samo da je 500kg od Model3 tezji kar se pozna na vsakem ovinku, je med drugim tudi noro utesnjen, si ne predstavljam kako sedi notri kdo ki je vecji od Bjorna. Koncna je 190. Opazam pa da so pri BMW desperate as fuck. Pred 3 dnevi sem se ustavil v AutoWallis, sconfal iX3 (kar je trajalo 5min, ker pridejo predsestavljeni in lahko dodas le: kljuko, gretje volana, gretje sedezev - torej se manj izbire kot pri Tesli, nad cemer se marsikdo zmrduje) in dobil na prvo zogo 14.000€ popusta. Za avto ki se ga caka 8-12 mesecev. Kdo bi jih razumel, itak bi vse prodali tudi brez popusta (tistih 6, ce se malo pošalim, a dalec naprej resnica vseeno ni). Kaj dosti ni ostalo od znamke, ki sem jo vozil 12 let. Btw, cakalna doba so mi rekli 12-18 mesecev :)
SunnyDay, venuciae30, Matej, context, Matej24, DAF001, Frik25
Aether
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Ljubljana
Avto: BMW i4 M50
39
30

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a Aether »

warpedone napisal/-a: 05 Sep 2022, 21:12 >> Zdaj vozim četrto leto I3 jko in bi se bilo po mojem kar težko navadit nazaj.

Komot je najt eno in jo it mal peljat.
Z leti spomin postaja vse lepši, ko se usedeš v bencinarja bo mal drugač.
Ko se usedeš nazaj v i3 bo pa sploh kontrast zelo močan.

Najboljš kar obdržat I3-jko. Zdaj čakam sončno elektrarno, pa čez par let porabim baterije za hišo, avto pa prodam po delih. 43 kW baterija je danes precej dražja v primerjavi s čimer dobim za moj avto. :)
warpedone, SimonZed, Matej24, Apolon, DGJ, edi-b
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Polnjenje za Gen-i naročnike

Odgovor Napisal/-a matija »

Kvatro napisal/-a: 31 Okt 2022, 13:31 sem vozil oba, tudi taycna sem stestiral, pa mi je bil preveč neudoben in dekleriran doseg 420 napram 600 pri i4, je velika razlika, glede vozne dinamike pa (nisem nek avto strokovnjak, niti ev strokovnjak), meni se ni zdela velika razlika med caymanom in i4. Kot klop se oba držita ceste, večino vpliva teže negira večji navor EV (kot tudi 40km več; BMW EV zadnje generacije pa imajo najboljši pospešek pri avtocestnih hitrostih sploh baje), oba sta narejena za hiter cornering, obema odnaša zadek pri velikem pospešku v ovinkih... In eno je pogoltnit enkrat in kupit avto, drugo je pa potem ga še tankati. Mene i4 pride prav vse skupaj 450€ na mesec; več kot to me je pri passatu prišel le dizl.
So pa poljski youtuberji naredili test, pri 80kmh po autobahnu je doseg 670, pri 170kmh pa še vedno 254km. Dovolj za do Maribora in nazaj.
Skratka, vztrajam, da je EV, če narediš veliko km, šparovček. In tudi dober EV ni 100, ampak je v mojem primeru 54.5k (upoštevaje -4.5k subvencije, ki je le cca 40% ddvja, da ne bo kdo fantaziral o čem podarjenem in kakšnem "zastonjkarstvu" tu).
Zastonj polnjenje pa je le plus. Pri meni ogromen plus. Ni pa nuja, in kot kaže, se počasi zaključuje, razen podjetij, restavracij - slednje mene z zastonj polnilnico takoj privabijo.
Nedavno sem vozil i4 eDrive40 s 340HP obut v Michelin Pilot Sport 4 z 245 sirine. Drugi hiter ovinek avto komaj ujel. Lega na cesti je katastrofalna, na meji nevarne ter ni primerljiva z bmw4 na osnovi katerega je narejen. Ze pri 100km/h v ovinku avto leze ven na suhi topli cesti s cviljenjem gum. Imam celo posneto a nekako ni primerno za javno objavo. 2200kg+ ter prevec sprejetih kompromisov ima svojo ceno, direktna posledica sta lega na cesti in pospeski. Pred casom sem si nekaj let lastil 525dA, ki je sel boljse po ovinkih, kar je skregano s fiziko, a je imel 400kg manj, ceprav je bil notri 3.0 dizel in avto bistveno vecji ...

Taycan ki sem ga testiral lani ima neprimerno boljso lego na cesti. Pa tudi gre vsaj vec kot 190km/h, za razliko od i4 eDrive40.

Sicer pa, karkoli EV je vzpodbudno, sploh ce je s tem en fosilec manj na cesti. Tako da kar pogumno dalje z narocilom, definitivno razocaranja ne bo.
SunnyDay, DAF001
Kvatro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 17
Kraj: Logatec
Avto: i4
14
1

Re: Polnjenje za Gen-i naročnike

Odgovor Napisal/-a Kvatro »

matija napisal/-a: 01 Nov 2022, 10:29
Nedavno sem vozil i4 eDrive40 s 340HP obut v Michelin Pilot Sport 4 z 245 sirine. Drugi hiter ovinek avto komaj ujel. Lega na cesti je katastrofalna, na meji nevarne ter ni primerljiva z bmw4 na osnovi katerega je narejen. Ze pri 100km/h v ovinku avto leze ven na suhi topli cesti s cviljenjem gum. Imam celo posneto a nekako ni primerno za javno objavo. 2200kg+ ter prevec sprejetih kompromisov ima svojo ceno, direktna posledica sta lega na cesti in pospeski. Pred casom sem si nekaj let lastil 525dA, ki je sel boljse po ovinkih, kar je skregano s fiziko, a je imel 400kg manj, ceprav je bil notri 3.0 dizel in avto bistveno vecji ...

Taycan ki sem ga testiral lani ima neprimerno boljso lego na cesti. Pa tudi gre vsaj vec kot 190km/h, za razliko od i4 eDrive40.

Sicer pa, karkoli EV je vzpodbudno, sploh ce je s tem en fosilec manj na cesti. Tako da kar pogumno dalje z narocilom, definitivno razocaranja ne bo.
Avto že imam od petka, meni se ni zdelo, sicer sem taycana lahko testiral le po Lj, meni se zdi zelo primerljiva vožnja. Michelin so pa katastrofalne gume po mojih izkušnjah, lahko, da je bilo to krivo za tvojo slabo izkušnjo. Jaz prisegam na Bridgestone Turanza T005 in Blizzak za zimske, razlika ogromna imho, zraven sem sedaj sicer dobil Contija tadobrega, se kar ok, zimske in naslednje jasno Bridgestone.
V soboto sem šel na vikend z njim, gužva na secovljah, šel čez Gradin, avto se je po istrskih ovinkih držal kot klop, pospeški pri tej hitrosti nori, zadek mi je odneslo dvakrat za delček sekunde, elektronika v hipu poravnala. Mogoče ima taycan prednost v ekstremnem korneringu, ampak to je zame preredko da bi se mi splačalo. Zame boljša izkušnja i4 kot primerljiv audi a5 sportback 40 tfsi. Tudi vsi youtuberji se kar strinjajo z mano, pregledal cel yt lred narocilom. Jaz sem zelo zadovolen, zame odličen avto. Žena mi takšne vožnje še ni pustila, pa sva šla po isti poti že s panamero turbo gts, jaguarjem xkr in omenjenim audijem. Mogoče važen razlog tudi tišina, v primerjavi s taycanom je i4 tih kot miška, vzmetenje neprimerno udobnejše
matija, Aether
nteam
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 372
Kraj: Ljubljana
Avto: Born 77 kWh
225
267

Re: Polnjenje za Gen-i naročnike

Odgovor Napisal/-a nteam »

Uživaj v vožnji in varne kilometre želim.
Kvatro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 17
Kraj: Logatec
Avto: i4
14
1

Re: Polnjenje za Gen-i naročnike

Odgovor Napisal/-a Kvatro »

nteam napisal/-a: 01 Nov 2022, 12:39 Uživaj v vožnji in varne kilometre želim.
Hvala :star:
Užitek v vožnji je zagotovljen:) tudi nad ceno sem navdušen, polnim izključno doma ali na privat šuko, dobri pospeški po lokalnih cestah, dinamična vožnja, 160 po avtocesti, poraba 19kwh/100. Za pogosto relacijo sedaj ravno 2€ tja in nazaj, prej 12.7€ z varčnim dizlom pri enakem stilu vožnje:)
streightedge
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
35
3

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a streightedge »

A kdo ve če se da ta avto, da kje dobiti na testno vožnjo izven ljubljane, ker na a-cosmosu se ne :bang:
Uporabniški avatar
DAF001
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Avto: Tesla MYP
97
168

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a DAF001 »

Razmišljal o nakupu i4, vendar avtomobil ni dobavljiv. Pri Wallisu lahko plačaš akontacijo 1.000 E in te dajo na čakalno listo, dobava neznana. Tudi v trgovski verigi B&K v Nemčiji rok dobave ni znan...
Uporabniški avatar
DAF001
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Avto: Tesla MYP
97
168

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a DAF001 »

DAF001 napisal/-a: 04 Feb 2023, 14:26 Razmišljal o nakupu i4, vendar avtomobil ni dobavljiv. Pri Wallisu lahko plačaš akontacijo 1.000 E in te dajo na čakalno listo, dobava neznana. Tudi v trgovski verigi B&K v Nemčiji rok dobave ni znan...
Na predračunu i4 je predvidena dobava 12 do 18 mesecev...
Aether
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Ljubljana
Avto: BMW i4 M50
39
30

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a Aether »

DAF001 napisal/-a: 17 Feb 2023, 14:20
DAF001 napisal/-a: 04 Feb 2023, 14:26 Razmišljal o nakupu i4, vendar avtomobil ni dobavljiv. Pri Wallisu lahko plačaš akontacijo 1.000 E in te dajo na čakalno listo, dobava neznana. Tudi v trgovski verigi B&K v Nemčiji rok dobave ni znan...
Na predračunu i4 je predvidena dobava 12 do 18 mesecev...
Jaz sem ga kupil pri Wallisu. Čakal sem ga 15 mesecev. Glede na prvotno predviden rok dobave je zamujal 7 mesecev. Lahko pa rečem, da so se na Wallisu držali vsega ostalega kar smo se dogovorili. :)

Drugače pa je avto špica. Sploh glede v primerjavi s prejšnjo i3 jko.
Uporabniški avatar
DAF001
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Avto: Tesla MYP
97
168

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a DAF001 »

Aether napisal/-a: 18 Feb 2023, 00:04
DAF001 napisal/-a: 17 Feb 2023, 14:20
DAF001 napisal/-a: 04 Feb 2023, 14:26 Razmišljal o nakupu i4, vendar avtomobil ni dobavljiv. Pri Wallisu lahko plačaš akontacijo 1.000 E in te dajo na čakalno listo, dobava neznana. Tudi v trgovski verigi B&K v Nemčiji rok dobave ni znan...
Na predračunu i4 je predvidena dobava 12 do 18 mesecev...
Jaz sem ga kupil pri Wallisu. Čakal sem ga 15 mesecev. Glede na prvotno predviden rok dobave je zamujal 7 mesecev. Lahko pa rečem, da so se na Wallisu držali vsega ostalega kar smo se dogovorili. :)

Drugače pa je avto špica. Sploh glede v primerjavi s prejšnjo i3 jko.
Verjamem, da je i4 špica, sploh v primerjavi s prejšnjo i3. Sam celo menim, da je Wallis najboljši prodajalec BMW pri nas. Sam sem BMW-ja čakal - pred vojno v Ukrajini - pet mesecev, avto je prišel celo mesec dni pred rokom. Vendar pa: nobenega avta ne bi čakal 15 mesecevin več...
niko6
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 756
Kraj: Brežice, Ljubljana
Avto: Model S
383
699

Re: Polnjenje za Gen-i naročnike

Odgovor Napisal/-a niko6 »

Kvatro napisal/-a: 02 Nov 2022, 20:35
Hvala :star:
Užitek v vožnji je zagotovljen:) tudi nad ceno sem navdušen, polnim izključno doma ali na privat šuko, dobri pospeški po lokalnih cestah, dinamična vožnja, 160 po avtocesti, poraba 19kwh/100. Za pogosto relacijo sedaj ravno 2€ tja in nazaj, prej 12.7€ z varčnim dizlom pri enakem stilu vožnje:)
Pri 160 po AC pa poraba ne more biti 19. 25 bi pa že verjel.
nakaza
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Če je malo AC s 160 km/h, je 19 v mix vožnji povsem mogoče. Pri 160 pa je tudi 25 malo, je zagotovo bližje 30. :)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a darjan »

Preko 30...
Phil
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 463
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla Model 3 LR AWD
131
464

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a Phil »

BMW Selmar Celje se mi je zdel tud fer. Na koncu sem preklical naročilo ampak ne zarad njih. Vmes sem dobil i4 cca 3h na testno vožnjo. Men je bil super avto.
DAF001
Drjoe
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 92
Kraj: Ljubljana
Avto: Bmw
16
14

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a Drjoe »

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... y=BMW%20i4

700 eur nad omejitvijo za subvencijo? :D
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: BMW i4

Odgovor Napisal/-a Matej »

724 😃
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “BMW”