Trenutno stanje javnih polnilnic
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Živim na Štajerskem koncu, v Ljubljano hodim zelo redko, v trgovini Ikea v Ljubljani sem do zdaj bil štiri krat. Vedno sem zapravil vsaj 100 EUR. Če grem s polno baterijo od doma, za pot nazaj mi zmanjka kakih 15 kWh. In zdaj meni nekdo želi povedati, da za tako trgovino je 60 kWh velik neupravičen strošek. Ponavljam, Izkoriščevalce je treba kaznovati, ne pa se maščevati vsem kupcem.
Imam GEN-I kartico ampak to ni nobena rešitev, saj mogoče že jutri bo tudi GEN-I začel zaračunavati polnjenje. GEN-I kartico uporabljam enkrat do največ dva krat na mesec, nekateri tukaj GEN-I kartico uporabljajo vsak dan in ali bi jaz zdaj moral začet zagovarjat da GEN-I čim prej začne zaračunavati polnjenje, ker pač nekateri to možnost zastonj polnjenja izkoriščajo več kot jaz in začet razlagat kako to razmetavanje z energijo GEN-I-ja ni ekonomsko opravičeno v tem času pomanjkanja energije.
Po tej logiki tudi Lidl bi moral čim prej začet zaračunavati polnjenje saj ni ekonomsko upravičeno da nekdo polni eno uro na DC polnilnici, v trgovini pa zapravi za sendvič.
Namesto, da se borimo za čim več ugodnosti za vse nas kateri vozimo električna vozila, pač tukaj na forumu obstajajo osebe katere gledajo samo na sebe in lastne interese.
Ker hodijo v Lidl kupovat jim pač paše, da je tam polnjenje zastonj. Ker ne hodijo v Ikeo pa naj se tam plačuje.
Ali pač živijo v krogu 100km od Ljubljane in jim je vse dosegljivo z napolnjeno baterijo doma.
Imam GEN-I kartico ampak to ni nobena rešitev, saj mogoče že jutri bo tudi GEN-I začel zaračunavati polnjenje. GEN-I kartico uporabljam enkrat do največ dva krat na mesec, nekateri tukaj GEN-I kartico uporabljajo vsak dan in ali bi jaz zdaj moral začet zagovarjat da GEN-I čim prej začne zaračunavati polnjenje, ker pač nekateri to možnost zastonj polnjenja izkoriščajo več kot jaz in začet razlagat kako to razmetavanje z energijo GEN-I-ja ni ekonomsko opravičeno v tem času pomanjkanja energije.
Po tej logiki tudi Lidl bi moral čim prej začet zaračunavati polnjenje saj ni ekonomsko upravičeno da nekdo polni eno uro na DC polnilnici, v trgovini pa zapravi za sendvič.
Namesto, da se borimo za čim več ugodnosti za vse nas kateri vozimo električna vozila, pač tukaj na forumu obstajajo osebe katere gledajo samo na sebe in lastne interese.
Ker hodijo v Lidl kupovat jim pač paše, da je tam polnjenje zastonj. Ker ne hodijo v Ikeo pa naj se tam plačuje.
Ali pač živijo v krogu 100km od Ljubljane in jim je vse dosegljivo z napolnjeno baterijo doma.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Trgovina se nebo igrala policaja ker se jim neda. Vsi bojo začeli zaračunavat in prav je tko. There is no free lunch. Časi zastonj polnilnic so mimo. Če je to včasih bilo bo zdej tega hitro konec. Višja cena elektrike bo to sam še pospešila. Nam dajejo nižjo ceno ampak po drugi strani pa zapirajo ogrevanje in bazene in ti bi mel pa zastojn štrom. Zračunaj si kolk štroma sploh to je št polnilnic X 11kW X delovni čas trgovine.
Sej se strinjam s tabo res se, ampak začel si s takim tonom kot da ti to pripada. Pač ne pripada ti in ker je blo včasih je bil sam lep bonbonček. Mam ikeo v bližini, grem v njo enkart na mesec. Ni polnilnice in mi je ok.
Imamo veliko ugodnosti, super bi blo jih met še več ampak nekje je pa potrebno biti realen.
Pa še lih slučajno. Včeraj mi je zmankalo par kWh pa sem se ustavil na petrolu. Cifre se lih poklopijo....
A se bom šel za 6€ bunit kako sem moral brezveze naredit 300km ker so mi zadnjo minuto odpovedali. Ne nebom se In če ti je 6€ preveč za pot v ikeo pol sam pomisli kol bi dal z ICE vozilom in se lahk sam nasmeješ.
Sej se strinjam s tabo res se, ampak začel si s takim tonom kot da ti to pripada. Pač ne pripada ti in ker je blo včasih je bil sam lep bonbonček. Mam ikeo v bližini, grem v njo enkart na mesec. Ni polnilnice in mi je ok.
Imamo veliko ugodnosti, super bi blo jih met še več ampak nekje je pa potrebno biti realen.
Pa še lih slučajno. Včeraj mi je zmankalo par kWh pa sem se ustavil na petrolu. Cifre se lih poklopijo....
A se bom šel za 6€ bunit kako sem moral brezveze naredit 300km ker so mi zadnjo minuto odpovedali. Ne nebom se In če ti je 6€ preveč za pot v ikeo pol sam pomisli kol bi dal z ICE vozilom in se lahk sam nasmeješ.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
IKein problem je lokacija - BTC. In veliko EV lastnikov je pač šlo tja parkirat/polnit, potem pa v pisarno/trgovino v BTC. Posledično so avti tam cel dan.
Sicer pa zdaj, ko se lahko polni z gen-i kartico bo isto..spet bo folk parkiral/polnil tam, in šel v pisarno v BTC
Lokacija je pač čudno, morali bi uvest rampe, podobno kot bauhaus, recimo.
Sicer pa zdaj, ko se lahko polni z gen-i kartico bo isto..spet bo folk parkiral/polnil tam, in šel v pisarno v BTC
Lokacija je pač čudno, morali bi uvest rampe, podobno kot bauhaus, recimo.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ali Lidl na Vojkovi. Sedaj je potrebno parkirni listek, ki ga dobiš pri vhodu, potrdit na blagajni ob nakupu in z tistim te v četrt ure spusti čez rampo ven. Ali pa plačaš parkirnino na park avtomatu. Prej se je tam pred polnilnico drek delal iz taxistov, sedaj jih je precej manj. So se preselili pred mečkatornik center.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
V MB pod titovim mostom ob Dravi, kjer so dve plačljivi in ena zastonj polnilnica, sem danes videl, da so zastonjsko od eko sklada očitno izklopili.
Občine imajo verjetno podobno ceno elektrike kot gospodarsko oz. ni regulirana, ali pač?
Občine imajo verjetno podobno ceno elektrike kot gospodarsko oz. ni regulirana, ali pač?
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Kaj pa v mestu, poleg vinske kleti, pri pošti na partizanski? pa še kje so bile te polnilnice, ob občine, ki so bile zastonj? so še vedno?
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Na avtobusni petrolova, prideš polniš plačaš Je pa sam 90min če se prav spomnim.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Tole sem našel na onecharge za polnilnico na Partizanski v Mb.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Lahko da je omejitev 90min pogojena iz strani ponudnika parkinga na lokaciji, v tem primeru velja to in ne kar je napisano na polnilnici.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ja, v Mariboru je tudi pri polnilnicah na Slovenski prometni znak, ki dovoljuje največ 90 minut polnjenja. Če je taka omejitev zaradi siceršnje brezplačnosti parkiranja, bi lahko namesto tega zahtevali plačilo parkirnine (po 90 minutah).
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ja, možno. Čeprav, redarji naj najprej kaznijo tiste, ki neupravičeno zasedajo polnilni prostor.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
SIOL, 19.10.2022
https://siol.net/avtomoto/novice/elektr ... eln-590458
Elektrika se draži, navili so cene: je tak avto še smiseln?
Imajo zaradi podražitev energentov električni avtomobili še svoj smisel? Kdor ga polni doma, se bo vozil trikrat ceneje kot z bencinskim avtomobilom, vse dražje so javne polnilnice. Te zato predstavljajo predvsem dodatek domačemu polnjenju. Kdor avtomobila ne more polniti doma, je vse bolj oddaljen od racionalnega nakupa električnega avtomobila.
Kljub podražitvam energentov še vedno velja, da je lahko električni avtomobil za tistega, ki ga uspe ugodno polniti in se z njim predvsem veliko voziti, racionalna odločitev. V Ljubljani sem srečal taksista, ki je potarnal, da že več mesecev čaka na naročeni električni avtomobil. Kot je dejal, ga bo odplačal na račun nižjih lastniških stroškov. To niso le cenejša osnovna energija, temveč tudi manj servisov (odvisno od proizvajalcev), nižja obrestna mera pri kreditiranju in odbitni DDV za poslovne kupce.
Domačih sto kilometrov še naprej za dobra dva evra
Kljub temu se je uporaba električnega avtomobila v zadnjih dveh ali treh letih podražila. Brezplačnih polnilnic praktično ni več, cene na njih so se občutno dvignile. Polnjenje doma vsaj v nočni tarifi ostaja dokaj ugodno, trenutno je na elektriko znižana tudi stopnja DDV. Cena polnjenja električnega avtomobila doma je še naprej odvisna od izbranega ponudnika in porabe vozila, toda pri povprečnem avtomobilu s porabo 18 kilovatnih ur na sto kilometrov bo sto kilometrov "domačega" dosega stalo med dva in 2,5 evra.
Polnjenje doma zato še naprej ostaja nujno zlo. Javna polnilna infrastruktura še ni tako razvejana, da bi se na prost priključek nanjo lahko zanesli čisto vsak dan. Da bi avtomobil napolnili hitro, tudi stane že precej več. Tam je razlika v primerjavi z bencinom komaj še opazna. Medtem ko lahko doma baterijo polnimo počasi in z nižjo močjo, kar tudi precej manj obremeni domače omrežje, morajo polnjenja na ulici potekati hitreje.
Sto kilometrov z bencinom ali elektriko? Kakšne so razlike med črpalkami oziroma polnilnicami?
Če je bila včeraj razlika v litru bencina v Sloveniji kvečjemu 23 centov, kar pri 50-litrski posodi za gorivo pomeni razliko 11,5 evra, so razlike v polnjenju električnih vozil mnogo večje. Odvisne so od tipa polnilnice (enosmerni ali izmenični tok) ter moči polnjenja, kar neposredno vpliva na čas polnjenja.
Že znotraj Petrola znaša razlika na eno kilovatno uro vse do 44 centov, kar pri stotih kilometrih povprečnega avtomobila lahko pomeni razliko okrog osem evrov. Pri bencinskem avtomobilu za sto kilometrov vožnje, če točimo ob avtocesti, in ne v mestu, plačamo le 1,6 evra več.
S prvim novembrom bo za svoje uporabnike cene povišal tudi GEN-I. Ti so za zdaj na določenih polnilnicah lahko elektriko v prvih treh urah dobili brezplačno. Nov cenik za zdaj še ni znan.
Javne polnilnice le kot dodatek, glavnina polnjenj mora biti doma
Če bi pri zgornji tabeli videli le podatke o najdražjih ponudnikih, take so na primer Ionityjeve (brez dolgoročne vezave) in Tesline polnilnice, bi to nakazovalo na visoke stroške za lastnike električnih avtomobilov. Ker pa ti dejansko uporabljajo polnilnice vseh tipov, se tudi stroški ustrezno razporedijo.
Kdor večinoma polni doma, tudi z občasno uporabo javne infrastrukture stroškov na mesečni ravni ne bo bistveno povečal. Dokler država z ustreznimi zakoni in strategijami ne bo omogočila načrtne gradnje šibkejših polnilnih mest v sklopu stanovanjskih blokov, se bo razlika v dostopnosti električnih avtomobilov med prebivalci lastnih hiš in tistimi v večstanovanjskih objektih le še povečevala.
Bolj kot višje cene ponekod motijo pristojbine
Pred leti obračunska enota v Sloveniji še ni bila enotna. Nekateri ponudniki so cenik postavili na osnovi ene kilovatne ure (kWh) elektrike (Elektro Ljubljana oz Gremo na elektriko), drugi na enoto minuto polnjenja (Petrol), tretji imajo še danes kombinacijo moči in trajanja polnjenja (Elevat).
Del ponudnikov izkorišča moč in porabniku zaračuna pristojbino oz začetni strošek. To znatno vpliva na ceno predvsem ob krajših polnjenjih, recimo ob polurnem postanku v mestu – tam pribitek enega evra pomeni velik delež končne cene za pridobljeno elektriko. Taka je na primer politika Gremo na Elektriko (Elektro Ljubljana).
Pred dvema letoma je počasno polnjenje na ulici stalo toliko kot danes doma
Na javnih mestnih polnilnicah v okviru Gremo na Elektriko (Elektro Ljubljana) so porabo elektrike začeli zaračunavati 6. maja leta 2019. Cena minute polnjenja je bila od 0,01 do 0,03 evra (odvisno od moči polnjenja). Ura polnjenja v vmesnem razredu (moč od 7,99 kW do 14,99 kW) je stala 1,7 evra (vključenih 50 centov začetne pristojbine). Avtomobil tega razreda je v tej uri pridobil 11 kWh elektrike, kar je bilo dovolj za 70–80 kilometrov dosega.
Porabniki sicer podpirajo plačljive polnilne postaje. Na Siol.net smo leta 2020 opravili anketo "Ali podpirate plačljive sisteme na javnih električnih polnilnicah?" Kar 59 odstotkov anketirancev je odgovorilo "da, ob stimulativni plačljivi strategiji" (N=769).
Koliko se je podražilo javno polnjenje?
Leta 2020 je imel tudi Petrol uporabo svojih polnilnic DC še obračunano na minuto polnjenja. Vsaka minuta je stala 20 centov (0,7 kWh). Ena kWh je preračunano stala 28 centov.
Spomnimo se cenikov iz leta 2020. Sto kilometrov (ob porabi 16 kWh na 100 kilometrov) na Petrolovi avtocestni polnilnici DC je stalo šest evrov, na domači polnilnici okvirno 1,8 evra (odvisno od ponudnika elektrike), na polnilnici Elektro Ljubljana 2,5 evra (oziroma tri evre s pristojbino).
Petrol je medtem prešel na obračunsko enoto kWh elektrike, in ne več minute polnjenja, Gremo na elektriko je ceno kWh poenotil ne glede na moč polnjenja. Za različne tipe avtomobilov se je zato tudi elektrika različno podražila.
Danes ob porabi 16 kWh na 100 kilometrov stane sto Petrolovih avtocestnih kilometrov 6,72 evra (1 kWh je 0,42 evra) – torej 72 centov (11 odstotkov) več kot leta 2020. Pri Gremo na elektriko stane sto kilometrov danes štiri evre (oziroma 4,5 evra s pristojbino) – ena kWh namreč stane že 0,25 evra. Za tistega, ki polni eno uro, znaša delež pristojbine kar 12,5 odstotka.
Najvišje postavke so posledica tudi veliko močnejših polnilnic, ki nudijo moči prek 100 ali celo 200 kilovatov in jih leta 2020 še skoraj nismo poznali.
https://siol.net/avtomoto/novice/elektr ... eln-590458
Elektrika se draži, navili so cene: je tak avto še smiseln?
Imajo zaradi podražitev energentov električni avtomobili še svoj smisel? Kdor ga polni doma, se bo vozil trikrat ceneje kot z bencinskim avtomobilom, vse dražje so javne polnilnice. Te zato predstavljajo predvsem dodatek domačemu polnjenju. Kdor avtomobila ne more polniti doma, je vse bolj oddaljen od racionalnega nakupa električnega avtomobila.
Kljub podražitvam energentov še vedno velja, da je lahko električni avtomobil za tistega, ki ga uspe ugodno polniti in se z njim predvsem veliko voziti, racionalna odločitev. V Ljubljani sem srečal taksista, ki je potarnal, da že več mesecev čaka na naročeni električni avtomobil. Kot je dejal, ga bo odplačal na račun nižjih lastniških stroškov. To niso le cenejša osnovna energija, temveč tudi manj servisov (odvisno od proizvajalcev), nižja obrestna mera pri kreditiranju in odbitni DDV za poslovne kupce.
Domačih sto kilometrov še naprej za dobra dva evra
Kljub temu se je uporaba električnega avtomobila v zadnjih dveh ali treh letih podražila. Brezplačnih polnilnic praktično ni več, cene na njih so se občutno dvignile. Polnjenje doma vsaj v nočni tarifi ostaja dokaj ugodno, trenutno je na elektriko znižana tudi stopnja DDV. Cena polnjenja električnega avtomobila doma je še naprej odvisna od izbranega ponudnika in porabe vozila, toda pri povprečnem avtomobilu s porabo 18 kilovatnih ur na sto kilometrov bo sto kilometrov "domačega" dosega stalo med dva in 2,5 evra.
Polnjenje doma zato še naprej ostaja nujno zlo. Javna polnilna infrastruktura še ni tako razvejana, da bi se na prost priključek nanjo lahko zanesli čisto vsak dan. Da bi avtomobil napolnili hitro, tudi stane že precej več. Tam je razlika v primerjavi z bencinom komaj še opazna. Medtem ko lahko doma baterijo polnimo počasi in z nižjo močjo, kar tudi precej manj obremeni domače omrežje, morajo polnjenja na ulici potekati hitreje.
Sto kilometrov z bencinom ali elektriko? Kakšne so razlike med črpalkami oziroma polnilnicami?
Če je bila včeraj razlika v litru bencina v Sloveniji kvečjemu 23 centov, kar pri 50-litrski posodi za gorivo pomeni razliko 11,5 evra, so razlike v polnjenju električnih vozil mnogo večje. Odvisne so od tipa polnilnice (enosmerni ali izmenični tok) ter moči polnjenja, kar neposredno vpliva na čas polnjenja.
Že znotraj Petrola znaša razlika na eno kilovatno uro vse do 44 centov, kar pri stotih kilometrih povprečnega avtomobila lahko pomeni razliko okrog osem evrov. Pri bencinskem avtomobilu za sto kilometrov vožnje, če točimo ob avtocesti, in ne v mestu, plačamo le 1,6 evra več.
S prvim novembrom bo za svoje uporabnike cene povišal tudi GEN-I. Ti so za zdaj na določenih polnilnicah lahko elektriko v prvih treh urah dobili brezplačno. Nov cenik za zdaj še ni znan.
Javne polnilnice le kot dodatek, glavnina polnjenj mora biti doma
Če bi pri zgornji tabeli videli le podatke o najdražjih ponudnikih, take so na primer Ionityjeve (brez dolgoročne vezave) in Tesline polnilnice, bi to nakazovalo na visoke stroške za lastnike električnih avtomobilov. Ker pa ti dejansko uporabljajo polnilnice vseh tipov, se tudi stroški ustrezno razporedijo.
Kdor večinoma polni doma, tudi z občasno uporabo javne infrastrukture stroškov na mesečni ravni ne bo bistveno povečal. Dokler država z ustreznimi zakoni in strategijami ne bo omogočila načrtne gradnje šibkejših polnilnih mest v sklopu stanovanjskih blokov, se bo razlika v dostopnosti električnih avtomobilov med prebivalci lastnih hiš in tistimi v večstanovanjskih objektih le še povečevala.
Bolj kot višje cene ponekod motijo pristojbine
Pred leti obračunska enota v Sloveniji še ni bila enotna. Nekateri ponudniki so cenik postavili na osnovi ene kilovatne ure (kWh) elektrike (Elektro Ljubljana oz Gremo na elektriko), drugi na enoto minuto polnjenja (Petrol), tretji imajo še danes kombinacijo moči in trajanja polnjenja (Elevat).
Del ponudnikov izkorišča moč in porabniku zaračuna pristojbino oz začetni strošek. To znatno vpliva na ceno predvsem ob krajših polnjenjih, recimo ob polurnem postanku v mestu – tam pribitek enega evra pomeni velik delež končne cene za pridobljeno elektriko. Taka je na primer politika Gremo na Elektriko (Elektro Ljubljana).
Pred dvema letoma je počasno polnjenje na ulici stalo toliko kot danes doma
Na javnih mestnih polnilnicah v okviru Gremo na Elektriko (Elektro Ljubljana) so porabo elektrike začeli zaračunavati 6. maja leta 2019. Cena minute polnjenja je bila od 0,01 do 0,03 evra (odvisno od moči polnjenja). Ura polnjenja v vmesnem razredu (moč od 7,99 kW do 14,99 kW) je stala 1,7 evra (vključenih 50 centov začetne pristojbine). Avtomobil tega razreda je v tej uri pridobil 11 kWh elektrike, kar je bilo dovolj za 70–80 kilometrov dosega.
Porabniki sicer podpirajo plačljive polnilne postaje. Na Siol.net smo leta 2020 opravili anketo "Ali podpirate plačljive sisteme na javnih električnih polnilnicah?" Kar 59 odstotkov anketirancev je odgovorilo "da, ob stimulativni plačljivi strategiji" (N=769).
Koliko se je podražilo javno polnjenje?
Leta 2020 je imel tudi Petrol uporabo svojih polnilnic DC še obračunano na minuto polnjenja. Vsaka minuta je stala 20 centov (0,7 kWh). Ena kWh je preračunano stala 28 centov.
Spomnimo se cenikov iz leta 2020. Sto kilometrov (ob porabi 16 kWh na 100 kilometrov) na Petrolovi avtocestni polnilnici DC je stalo šest evrov, na domači polnilnici okvirno 1,8 evra (odvisno od ponudnika elektrike), na polnilnici Elektro Ljubljana 2,5 evra (oziroma tri evre s pristojbino).
Petrol je medtem prešel na obračunsko enoto kWh elektrike, in ne več minute polnjenja, Gremo na elektriko je ceno kWh poenotil ne glede na moč polnjenja. Za različne tipe avtomobilov se je zato tudi elektrika različno podražila.
Danes ob porabi 16 kWh na 100 kilometrov stane sto Petrolovih avtocestnih kilometrov 6,72 evra (1 kWh je 0,42 evra) – torej 72 centov (11 odstotkov) več kot leta 2020. Pri Gremo na elektriko stane sto kilometrov danes štiri evre (oziroma 4,5 evra s pristojbino) – ena kWh namreč stane že 0,25 evra. Za tistega, ki polni eno uro, znaša delež pristojbine kar 12,5 odstotka.
Najvišje postavke so posledica tudi veliko močnejših polnilnic, ki nudijo moči prek 100 ali celo 200 kilovatov in jih leta 2020 še skoraj nismo poznali.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Novinarji pa sami biseri. Prepogostokrat izhajajo iz predpostavke, da ljudje po večini polnijo na javnih polnilnicah. V resnici se pa EVji po večini polnijo doma za precej nizko ceno. Jaz se še vedno vozim 6x ceneje kot prej z dinozavrom.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Če bi samo mednaslove prebral ... en je:
Javne polnilnice le kot dodatek, glavnina polnjenj mora biti doma
Javne polnilnice le kot dodatek, glavnina polnjenj mora biti doma
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Trenutno stanje polnilnic.... danes sem bil v Kopru, polnilnica na tržnici je bila zasedena, na pomolu od gne ne deluje, sem hotel javit na gne, je samo odzivnik, potem sem šel na Vergerjev trg, tudi od gne, kjer je že na ekranu napis, da polnilnica ne obratuje. No, potem sem dobil spodaj ob obali, kjer se filajo tisti ta mali avtobuseki. Stanje polnilnic za eno sranje. Petrol se vsaj trudi, da popravi, postavijo tud kaj novih. Od gne je NULA. Spijo na lovorikah. Banda.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Janez napisal/-a: ↑13 Nov 2022, 12:43 Trenutno stanje polnilnic.... danes sem bil v Kopru, polnilnica na tržnici je bila zasedena, na pomolu od gne ne deluje, sem hotel javit na gne, je samo odzivnik, potem sem šel na Vergerjev trg, tudi od gne, kjer je že na ekranu napis, da polnilnica ne obratuje. No, potem sem dobil spodaj ob obali, kjer se filajo tisti ta mali avtobuseki. Stanje polnilnic za eno sranje. Petrol se vsaj trudi, da popravi, postavijo tud kaj novih. Od gne je NULA. Spijo na lovorikah. Banda.
Ja ni za hodit v Koper.
Pa še v prekršku si bil tam kjer si polnil. Še dobro, da so v zraku volitve in redarjev vsaj do volitev ne bo na obhodu.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Danes ob 16:45 vseh 10 polnilnic GNE v Cityparku praznih, tako da sem lahko izbiral, na katero se bom priklopil. Se vidi, da je šel Gen-i bye, bye.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Danes dopoldan na Prešernovi in Cankarjevi vse polnilnice zaparkirane z ICE in carsharing, noben priklopljen.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Sej verjetno bi zdej pri teh cenah več pokasirali če bi plačljiva parkirna mesta naštimali, kot pa s polnjenjem...
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Danes sem bil po kar dolgem času zopet na javni polnilnici (petrol), sem opazil, da je cena obračunana z 9,5 % ddv. Kwh je 31 c z ddv, prej 35c.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik