Aptera
Re: Aptera
meh .. slon sredi sobe je absurdna širina te zadeve.
Tista kolesa štrlijo na stran in fehtajo da zapneš ob pločnik, vogal, stebriček, whatever.
Vpašanje časa.
Več profita je v motorjih z zaprto kabino. Še pol niižja poraba od aptere in dejasnki profit v uporabnosti.
Tista kolesa štrlijo na stran in fehtajo da zapneš ob pločnik, vogal, stebriček, whatever.
Vpašanje časa.
Več profita je v motorjih z zaprto kabino. Še pol niižja poraba od aptere in dejasnki profit v uporabnosti.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Aptera
Drži, z 2,235 mm širine sploh ne vem kako gre lahko na cesto. To mora biti katastrofa za vozit če je res tako široko. Verjetno bi se našel use case kjer to ni problem, za večino pa verjetno ne pride prav. So potem motorji res (oz. niso motorji, če imajo sled sprednjih 2 koles večjo od 50cm; ker potem rabiš spet A licenco katero pa ima malokdo) bolj priročni, manjši, lažji, cenejši, itd...
Se bi pa strinjal, da bi morali v prihodnosti veliko bolj razmišljati o takih manjših prevoznih sredstvih ala Renault Twizy in podobno. Namreč če vzamemo spodnjo polovico uporabnikov vozil, ki naredijo najmanj kilometrov bi prišli do podatka, da se vrtijo le v rangu 20km okoli stanovanja z izjemo 5x na leto. Tudi čedalje več bo upokojencev z izpiti (jih je že, več kot očitno včasih), kar pomeni da se še nadalje zmanjša domet takega uporabnika. Problem pa je verjetno v naših glavah, ker nam taka vozila pač niso všeč, sploh ne potem, ko slepo sledimo ameriškim sanjam o 3t težkih SUV-ih, tukaj pa govorimo o nekih majhnih igračah čudnih oblik. Ampak do lekarne, trgovine ter za na kofe 15km daleč so neprimerno bolj !uporabni in ekonomični.
Se bi pa strinjal, da bi morali v prihodnosti veliko bolj razmišljati o takih manjših prevoznih sredstvih ala Renault Twizy in podobno. Namreč če vzamemo spodnjo polovico uporabnikov vozil, ki naredijo najmanj kilometrov bi prišli do podatka, da se vrtijo le v rangu 20km okoli stanovanja z izjemo 5x na leto. Tudi čedalje več bo upokojencev z izpiti (jih je že, več kot očitno včasih), kar pomeni da se še nadalje zmanjša domet takega uporabnika. Problem pa je verjetno v naših glavah, ker nam taka vozila pač niso všeč, sploh ne potem, ko slepo sledimo ameriškim sanjam o 3t težkih SUV-ih, tukaj pa govorimo o nekih majhnih igračah čudnih oblik. Ampak do lekarne, trgovine ter za na kofe 15km daleč so neprimerno bolj !uporabni in ekonomični.
Re: Aptera
Jaz upam da enkrat bodoči penzioner si želim udobnega samovozečega varnega vozila, da bom lahko potoval tisoče kilometrov daleč. Se ne mislim z en kup prostega časa drajsat samo po vasi. Zato niti pod razno male šajtrge.Rok napisal/-a: ↑11 Sep 2022, 09:12 Drži, z 2,235 mm širine sploh ne vem kako gre lahko na cesto. To mora biti katastrofa za vozit če je res tako široko. Verjetno bi se našel use case kjer to ni problem, za večino pa verjetno ne pride prav. So potem motorji res (oz. niso motorji, če imajo sled sprednjih 2 koles večjo od 50cm; ker potem rabiš spet A licenco katero pa ima malokdo) bolj priročni, manjši, lažji, cenejši, itd...
Se bi pa strinjal, da bi morali v prihodnosti veliko bolj razmišljati o takih manjših prevoznih sredstvih ala Renault Twizy in podobno. Namreč če vzamemo spodnjo polovico uporabnikov vozil, ki naredijo najmanj kilometrov bi prišli do podatka, da se vrtijo le v rangu 20km okoli stanovanja z izjemo 5x na leto. Tudi čedalje več bo upokojencev z izpiti (jih je že, več kot očitno včasih), kar pomeni da se še nadalje zmanjša domet takega uporabnika. Problem pa je verjetno v naših glavah, ker nam taka vozila pač niso všeč, sploh ne potem, ko slepo sledimo ameriškim sanjam o 3t težkih SUV-ih, tukaj pa govorimo o nekih majhnih igračah čudnih oblik. Ampak do lekarne, trgovine ter za na kofe 15km daleč so neprimerno bolj !uporabni in ekonomični.
Re: Aptera
Aptera je zame točno to, trip tisoče kilometrov v eno smer, prespat tam sredi ničesar in trip nazaj domov. Takih tripov ne delaš po kolovozih, pač pa po autobahnih, zato tudi širina ni problem. Je pa problem cena takega tripa, kjer Apteri trenutno nihče ne pride niti blizu.
Re: Aptera
Premal placa. Mogoče Za dva manjše rasti pa en sendvič.pegasus napisal/-a: ↑11 Sep 2022, 17:54 Aptera je zame točno to, trip tisoče kilometrov v eno smer, prespat tam sredi ničesar in trip nazaj domov. Takih tripov ne delaš po kolovozih, pač pa po autobahnih, zato tudi širina ni problem. Je pa problem cena takega tripa, kjer Apteri trenutno nihče ne pride niti blizu.
Re: Aptera
Izgleda da se bo ta simboličen vložek pretvoril v skoraj dve fully loaded apteri. Razumi to, kdor zmore ... zame je to črna magija
Re: Aptera
Blef vsebuje prevaro kupcev.
Pri apteri vidim bol prevaro samega sebe... idejo, da ima tak produkt dovolj potencialnih kupcev pri dost visoki ceni, da lahko preživi i.e. prideluje pričakovan profit.
Dost nižja poraba ma mogoče nekaj vrednosti v scenariju drage enegrije. Kolikor je men znano, sonce še ne misli izdajat računa.
Poleg tega pa ima aptera ključen defekt - povsem neuporabna za populacijo brez izpita in/ali s težavin parkiranjem.
Konkurenca apteri niso nekaj dražji avtomobili z nekaj več porabe ampak personaliziran javni transport, kjer izpit, zavarovanje, parkiranje ni več tvoj problem. Plačaš par centov na kilometer za pot od svojega starta do želenega cilja. Kaj se potem zgodi z avtom, ni več tvoj problem.
Bomo vidl, kolk let bojo nucal do profita ...
P.S. Ja, smisel vsakega izdelka se meri skozi profit - to pomeni, da je v celoti k družbi nekaj dodal. Dokler je zguba, družba daje posameznikom.
Pri apteri vidim bol prevaro samega sebe... idejo, da ima tak produkt dovolj potencialnih kupcev pri dost visoki ceni, da lahko preživi i.e. prideluje pričakovan profit.
Dost nižja poraba ma mogoče nekaj vrednosti v scenariju drage enegrije. Kolikor je men znano, sonce še ne misli izdajat računa.
Poleg tega pa ima aptera ključen defekt - povsem neuporabna za populacijo brez izpita in/ali s težavin parkiranjem.
Konkurenca apteri niso nekaj dražji avtomobili z nekaj več porabe ampak personaliziran javni transport, kjer izpit, zavarovanje, parkiranje ni več tvoj problem. Plačaš par centov na kilometer za pot od svojega starta do želenega cilja. Kaj se potem zgodi z avtom, ni več tvoj problem.
Bomo vidl, kolk let bojo nucal do profita ...
P.S. Ja, smisel vsakega izdelka se meri skozi profit - to pomeni, da je v celoti k družbi nekaj dodal. Dokler je zguba, družba daje posameznikom.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Aptera
https://www.youtube.com/watch?v=ycacot3bJOU ... Sandy Munro je all in. Bomo konec desetletja videli, ali ima prav
Re: Aptera
A so že kakšnega proizvedli/prodali ali še vedno dajejo samo intervjuje in predstavitvene filmčke?
Re: Aptera
Konec leta mogoče prvi, v 2023 pa nekaj več (60/teden je bilo nekje zapisano) če bo po planu.
Re: Aptera
Lupino bodo izdelovali "čez cesto", pri C.P.C. v Modeni: https://aptera.us/cpc-group-agreement/