Tesla Model 3 - predstavitev
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
A ima okvarjen fertajler in povito vinklkuglo? Ali pa ni več zrel za subvencijo?
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Zgodil se je čudež! Danes dobim klic in ker sem praktično prvi v vrsti z najdaljšim naročilom imam možnost prevzeti naročilo od nekoga, ki mu ne bo zneslo jo kupit. Tako da imam v ponedeljek prevzem. Bi imel ze prej vendar smo glih sedaj v tujini na dopustu... Ma sem vesel k radio Da vidim zdaj kaj hudiča sem jaz to kupil in kako se pelje. Sem bil na testni voznji ze tolko casa nazaj (novembra 2021), da sem ze kar mal pozabil kako sploh zgleda zadeva
https://www.tesla.com/sl_si/referral/ale947616
Povezava do FREE kilometrov na SC
Povezava do FREE kilometrov na SC
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Bravo, kdaj si pa naročil oz plačal rezervacijo, če ni skrivnost
_astrek_ napisal/-a: ↑19 Sep 2022, 21:33 Zgodil se je čudež! Danes dobim klic in ker sem praktično prvi v vrsti z najdaljšim naročilom imam možnost prevzeti naročilo od nekoga, ki mu ne bo zneslo jo kupit. Tako da imam v ponedeljek prevzem. Bi imel ze prej vendar smo glih sedaj v tujini na dopustu... Ma sem vesel k radio Da vidim zdaj kaj hudiča sem jaz to kupil in kako se pelje. Sem bil na testni voznji ze tolko casa nazaj (novembra 2021), da sem ze kar mal pozabil kako sploh zgleda zadeva
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Uuuuuu za zjokat.. Dober si da si čakal tol časa.... Jaz iščem rabljeno, se mi ne ljubi čakat.. Ev sem prodal, sedaj imam elektrike viška, jo bom šenkal, bencin pa plačujem...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Čestitke in varno vožnjo v novem avtu.
Lani so me prepričevali naj kupim Teslo ker bom Audija predolgo čakal. Pa sem iz nekih svojih razlogov dal aro za Audi in rekel, ko bo bo. Po 5 mesecih so me presenetili in mi javili, da je avto prišel. Aro plačal 8.11. in avto je prišel 18.4. Ker nisem imel časa iti po avto je imela prodajalka listo 5 kupcev, ki so želeli odkupiti avto po polni ceni. Vmes se je nekaj podražal in popusta niso več dali.
Prejšnji teden smo hoteli še enega naročiti z še bolj bogato opremo in bi čakali 1,5 let. Dvomim, da bo kolega čakal. Sam pa razmišljam, da moram že naročit za predvideno menjavo po 3 letih.
Sam bom pa verjetno vplačal Teslo Y za rezervo in jo dal na voljo nekomu, ki bo čez 9-12 mesecev vesel, da jo dobi takoj.
Lani so me prepričevali naj kupim Teslo ker bom Audija predolgo čakal. Pa sem iz nekih svojih razlogov dal aro za Audi in rekel, ko bo bo. Po 5 mesecih so me presenetili in mi javili, da je avto prišel. Aro plačal 8.11. in avto je prišel 18.4. Ker nisem imel časa iti po avto je imela prodajalka listo 5 kupcev, ki so želeli odkupiti avto po polni ceni. Vmes se je nekaj podražal in popusta niso več dali.
Prejšnji teden smo hoteli še enega naročiti z še bolj bogato opremo in bi čakali 1,5 let. Dvomim, da bo kolega čakal. Sam pa razmišljam, da moram že naročit za predvideno menjavo po 3 letih.
Sam bom pa verjetno vplačal Teslo Y za rezervo in jo dal na voljo nekomu, ki bo čez 9-12 mesecev vesel, da jo dobi takoj.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
In zakaj misliš, da bo tako kot je bilo šlo še kar naprej? Mislim da se motiš, obresti gredo gor, inflacija je šla že gor, plače ne sledijo, to bo prej ali slej privedlo do tega, da bo folk začel preklicevati naročila in tudi vrednost rabljenih avtov bo pristala na realnih tleh.
To se sicer lahko še vleče, to je edina neznanka tule. IMO pa tole ne bo trajalo več kot leto dni.
To se sicer lahko še vleče, to je edina neznanka tule. IMO pa tole ne bo trajalo več kot leto dni.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Žal bo verjetno ta kriza daljša kot je bila 2008. Take inflacije kot jo bomo smo jo dobili nismo navajeni in bo trajala. Žal inflacija povzroča ras cen surovin, delovne sile, transporta in na koncu izdelkov.Gasper napisal/-a: ↑20 Sep 2022, 15:26 In zakaj misliš, da bo tako kot je bilo šlo še kar naprej? Mislim da se motiš, obresti gredo gor, inflacija je šla že gor, plače ne sledijo, to bo prej ali slej privedlo do tega, da bo folk začel preklicevati naročila in tudi vrednost rabljenih avtov bo pristala na realnih tleh.
To se sicer lahko še vleče, to je edina neznanka tule. IMO pa tole ne bo trajalo več kot leto dni.
Dvomim, da bo Tesla čez 9 mesecev cenejša kot je danes (v mislih imam cenejšo različico). Čakalne liste tudi ne bodo kar izginile in od tu moje predpostavke. Žal bo trenutno največ izgubljal denar na računu in to ne malo..
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
O novi hudi krizi, ki da se je že začela, in ki bo sedaj pa res pokončala čisto vse, poslušam že vsaj od 2015 naprej ...
Pejte o tem palamudit kam drugam komu drugemu.
Hvala.
Pejte o tem palamudit kam drugam komu drugemu.
Hvala.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Torej skoraj tolk časa kot se že obljublja FSD?
Sori sm mogu, ker se lih letnica poklapa.
Sori sm mogu, ker se lih letnica poklapa.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Nobena kriza še ni pokončala vseh in tudi po dinozavrih so podgane preživele. Tisti, ki ti je o krizi govoril 2015 te ni spoštoval ali pa te je želel nategnit (ali pa je bil morda res neveden). Tudi v prihodnjem obdobju bodo nekateri profitirali in pametovali, da so se leta 2023 prav odločili. Pogovarjamo se o sredini gausove krivulje oz. večini populacije, ki pa bo nekaj malega občutila v naslednjih letih. Koliko pa res ne znam povedat...Žal na nas ne vpliva samo zdrav razum tukaj prisotnih ampak tudi razum ali nerazum zunanjih dejavnikov..
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Nikjer nisem napisal kako globoka bo kriza, napisal sem samo da bodo krediti vedno dražji in da tele čakalne vrste za avte ne bodo trajale večno. Pač normalen ekonmski cikel.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Se pravi, vlagaš as in energijo v opis nečesa, kar je 'normalno', 'nič novega', 'ne prvič ne zadnjič'?
Več koristi bo, če se posvetiš temu, kar ni normalno, je novo in je prvič.
Naprimer da je nek ameriški avto za fakin 50 jurjev najbolj množično prodajan avto. Globalno.
Dvakrat dražji od 'dragega' avta, štirikrat dražji od poceni avtov.
Kaj folk počne s krediti je zeh.... bedaki so obstajali od nekdaj, in bodo obstajal na vekomaj veke.
Kredit je simpl: če ga nucaš, ga ne smeš vzet. Bedakom nedoumljivo,
Več koristi bo, če se posvetiš temu, kar ni normalno, je novo in je prvič.
Naprimer da je nek ameriški avto za fakin 50 jurjev najbolj množično prodajan avto. Globalno.
Dvakrat dražji od 'dragega' avta, štirikrat dražji od poceni avtov.
Kaj folk počne s krediti je zeh.... bedaki so obstajali od nekdaj, in bodo obstajal na vekomaj veke.
Kredit je simpl: če ga nucaš, ga ne smeš vzet. Bedakom nedoumljivo,
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Tako je. Kredita se nikoli ne jemlje ker potrebuješ. Kredite se vedno jemlje da investiraš v nekaj kar nosi profit. veliko ljudi pa jemlje kredite ker ne morejo s kešom plačat avta. Pol pa konzerve pa krompirjeve ulupke jest ko nekaj zaškripa.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Ne veliko, ampak večina ga vzame na kredit, pa ne govorim samo o EV, ta fama za avti velja across the board.
Avto za 50k €, ki letno zgublja 18%, je kar strošek, ne glede na to kako to financiraš, taka letna izguba je veljala od 2010 pa do 2019. V zadnjih treh letih se je pa zgodilo, da avto letnik 2019 prodaš za skoraj isti znesek kot si ga kupil. Če računaš s tem pa avto za 50k € ni več drag in marsikdo razmišlja, da si ga lahko privošči, večina gre v nakup s kreditom. Večina kupcev ni Warp in Apolon, ki iz žepa potegneta 50k €. Ko bo pa potrošnik crknil zaradi inflacije in nizkih plač, bo pa na trgu rabljenih kar naenkrat presežek ponudbe in glej, glej, kar naenkrat za tri leta star avto ne boš dobil več istega zneska kot pa za nakup novega.
Kupci električnih avtov tipično znajo zračunat TCO, ampak ocena TCO za tako drago vozilo bazira predvsem na neznanki, ki se ji reče izguba vrednosti. Če v izračun vržeš, da avto izgubi 5% v treh letih, se ti začne kar smejat in naročiš Teslo. Ko se bo trg postavil na stara pota bo pa jokanje, kako je to drago.
Avto za 50k €, ki letno zgublja 18%, je kar strošek, ne glede na to kako to financiraš, taka letna izguba je veljala od 2010 pa do 2019. V zadnjih treh letih se je pa zgodilo, da avto letnik 2019 prodaš za skoraj isti znesek kot si ga kupil. Če računaš s tem pa avto za 50k € ni več drag in marsikdo razmišlja, da si ga lahko privošči, večina gre v nakup s kreditom. Večina kupcev ni Warp in Apolon, ki iz žepa potegneta 50k €. Ko bo pa potrošnik crknil zaradi inflacije in nizkih plač, bo pa na trgu rabljenih kar naenkrat presežek ponudbe in glej, glej, kar naenkrat za tri leta star avto ne boš dobil več istega zneska kot pa za nakup novega.
Kupci električnih avtov tipično znajo zračunat TCO, ampak ocena TCO za tako drago vozilo bazira predvsem na neznanki, ki se ji reče izguba vrednosti. Če v izračun vržeš, da avto izgubi 5% v treh letih, se ti začne kar smejat in naročiš Teslo. Ko se bo trg postavil na stara pota bo pa jokanje, kako je to drago.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
V splošnem drži. Ampak ker ne drži v vseh podrobnosti, v konkretnih primerih zapade pod FUD in laž.
Kaj točno se bo začelo dogajat, ko se stvari začno kisat?
Bo čez noč banrkot čisto vsega?
Ne.
Povrpaševanje bo upadlo (zmanjšalo, ne bo šlo na 0), proizvajalci bodo primorani začet nižat cene.
Ker dobavitelji nimajo potrebe po nižanju cene (dokler proizvajalci ne začno kenslat naročil in s tem obsega proizvodnje)to pomeni manj "profita" oz. več izgube.
To bo nujno rezultiralo v tistem, česar nočte slišat - bankroti dinozavrov kot domine.
Države bodo flikale kolikor bodo zmožne, ampak ker bo industrija scala kri vse počez, avtomobilisti ne bodo edini lačni ptičji mladički.
Kdo je najbol odporen na ta problem?
Tisti, ki je že najbol masten in ima največ placa za znižanje cene predno začne delat izgubo.
Kdo danes sestavlja EVje z najmanj stroški?
Tudi tega nočte slišat ...
Kaj točno se bo začelo dogajat, ko se stvari začno kisat?
Bo čez noč banrkot čisto vsega?
Ne.
Povrpaševanje bo upadlo (zmanjšalo, ne bo šlo na 0), proizvajalci bodo primorani začet nižat cene.
Ker dobavitelji nimajo potrebe po nižanju cene (dokler proizvajalci ne začno kenslat naročil in s tem obsega proizvodnje)to pomeni manj "profita" oz. več izgube.
To bo nujno rezultiralo v tistem, česar nočte slišat - bankroti dinozavrov kot domine.
Države bodo flikale kolikor bodo zmožne, ampak ker bo industrija scala kri vse počez, avtomobilisti ne bodo edini lačni ptičji mladički.
Kdo je najbol odporen na ta problem?
Tisti, ki je že najbol masten in ima največ placa za znižanje cene predno začne delat izgubo.
Kdo danes sestavlja EVje z najmanj stroški?
Tudi tega nočte slišat ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Kdo pa hoče slišat da so kupli avto kater bi lahk bil ful bel poceni Ampak v teh časih to ni nič takega, problem je samo v %.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Tesla Model 3 - predstavitev
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Uspešnost proizvodnje in prodaje nekega modela je njegova prva in najbolj pomembna značilnost.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek