Petrol polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2116
Avto: EV Kona 64
2146
1725

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 31 Jan 2020, 14:27

Goran je napisal/-a:
FV-EV je napisal/-a:Kaj pa če ne piješ kave :cry:

si pač čudak.


A potem bi ti za vse, ki ne vozimo Tesle tud rekel isto :giggle:
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 977
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
746
59

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Goran » 31 Jan 2020, 14:28

Dej ber forum :) glih kontra :)
(pa upam, da znate brat smeškote, se mi pogosto zdi, da ne)
DGJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2116
Avto: EV Kona 64
2146
1725

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 31 Jan 2020, 14:32

Včasih tud kak tvoj post preberem :D
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 977
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
746
59

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Goran » 31 Jan 2020, 14:35

Le dej, se boš kej nauču :) ;)
FV-EV
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1833
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2307
4491

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a DGJ » 31 Jan 2020, 16:01

Pa še mal nasmejal. :tup:
Stromcek
GM
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 381
Kraj: Logatec
Avto: Fiat 500E; E-Golf 2020
204
204

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a GM » 31 Jan 2020, 16:02

FV-EV je napisal/-a:Kaj pa če ne piješ kave :cry:


Imaš tudi čaj.
ZOEFan
hribovc0601
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 294
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
248
259

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 31 Jan 2020, 17:04

Pa naročanje hrane, da je pripravljena ob prihodu na bencinski servis-top zadeva, ko si v gužvi s časom ali pa ti otrok zadaj spi...
Kegelj
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
117
78

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Kegelj » 31 Jan 2020, 18:06

Sporočam, da sem danes dobil tudi Petrolov plačilno kartico. Na njo sem čakal dober teden in pol. Dva dni pred tem sem dobil pin kartice, ki pride zaradi varnosti ločeno.
giotto
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2116
Avto: EV Kona 64
2146
1725

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 31 Jan 2020, 18:38

hribovc0601 je napisal/-a:Pa naročanje hrane, da je pripravljena ob prihodu na bencinski servis-top zadeva, ko si v gužvi s časom ali pa ti otrok zadaj spi...


A tud to že imajo :tup: Upam, da kot v macu sam pobereš, al se moraš parkirat in na blagajni čakat?
streightedge
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 11
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
18
0

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a streightedge » 31 Jan 2020, 21:12

Ne vem če je že kdo napisal, danes sem prvič uporabil petrolovo 22kw nasporti urgence. So pa 4 parkina mesta/2 chargerja each
CRF
hribovc0601
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 294
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
248
259

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 31 Jan 2020, 21:13

FV-EV je napisal/-a:
hribovc0601 je napisal/-a:Pa naročanje hrane, da je pripravljena ob prihodu na bencinski servis-top zadeva, ko si v gužvi s časom ali pa ti otrok zadaj spi...


A tud to že imajo :tup: Upam, da kot v macu sam pobereš, al se moraš parkirat in na blagajni čakat?


Notr moraš ampak sam do tistega ki hrano pripravlja. Meni je za nekajkrat letno super uporabno.
FV-EV
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 30kWh
94
23

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a bostjan » 04 Feb 2020, 00:06

Vprašanje za Petrol.

Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!

Kako to?

Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.
vitro, warpedone, giotto, venuciae30, CRF, DGJ, Vremenko, GM, Franci, pirpy, Nemelk, peion, FV-EV, Desty
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 301
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
455
660

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 05 Feb 2020, 01:15

bostjan je napisal/-a:Vprašanje za Petrol.

Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!

Kako to?

Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.


Če sklepam po profilu si polnil Leafa, ki se na 50 kW DCju polni max do 46 kW. Pri Bjornu in ostalih nisem videl, da bi Leaf prilezel čez 44 kW na katerikoli 50 kW DC polnilnici (mogoče se tudi motim). Na Ioniqu sem opazil, da na teh starejših polni kak kW počasneje (preko Torqa) kot na Deltah ampak ne pa s 45 kW ali celo manj. Razen seveda ko sem nad 77% batt ;) ...
alfy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 466
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
255
174

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a alfy » 05 Feb 2020, 07:37

Par dni nazaj sem s kolegi imel mali party na DC petrol Koper. Vzel je testnega Leafa na preizkus in smo šli testirat DC polnjenje, ker AC pri Leafu je kar je....
No, pustimo težave z aktivacijo polnilnice, za kar so poskrbeli operaterji na Petrolu po telefonskem klicu, pohvalne za odzivnost.
Presenetilo me je, da je Leaf pri 40% baterije pričel polnit z "le" 42kW in hitro vztrajno padala je nato po 7kW prenesene energije in cca 60% baterije bila hitrost "le" 36kW.
Pri i3 mi vedno na DC od cca 75% polni z 48-49kW.

Bili smo tudi s Teslo S a nam je nagajal Chademo adapter in nismo mogli testirat.

Če bere somišljenik s Soulom, kateri je pral avto in se mu nismo mogli prijateljsko posvetit zaradi globoke zamišljenosti, se mu opravičujem in vabim ob naslednji priliki na :beer:
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
535
662

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a nakaza » 05 Feb 2020, 09:15

Ni panike, res ste "padli not" :)
www.VARNOSTNI-PAS.si
alfy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 466
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
255
174

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a alfy » 05 Feb 2020, 11:16

nakaza je napisal/-a:Ni panike, res ste "padli not" :)



:tup: :tup:
Petrol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: Ljubljana
318
5

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Petrol » 05 Feb 2020, 11:50

bostjan je napisal/-a:Vprašanje za Petrol.

Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!

Kako to?

Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.


Spoštovani,

Spoštovani,

nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev. Poleg tega Petrol tudi ni dodal nobenih dodatnih omejitev moči polnjenja na sami polnilnici oziroma priključkih. Trenutno polnilni tok oziroma moč, s katero se dejansko polni električno vozilo (EV) pa določa EV sam in je v največji meri odvisna od temperature baterije, napolnjenosti baterije, starosti baterije, števila že izvedenih polnjen itd.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Team eMobilnost
Petrol d.d., Ljubljana
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3722
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4261
5652

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a matija » 05 Feb 2020, 11:55

bostjan je napisal/-a:Vprašanje za Petrol.

Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!

Kako to?

Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.


Lahko pripnes podatke o temperaturi tvoje baterije za vsa omenjena polnjenja ? Zadnje case so precej pod niclo tudi. Baterija pa se tudi po recimo 200km voznje ne segreje dovolj (pri leafu je to blizu 25°C - popravite me lastniki?), ce se ne vozi agresivno.
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
235
513

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a prijazen » 05 Feb 2020, 12:43

@Boštjan
Predlagam, da narediš izlet na Gorenjsko in mimogrede opraviš test ter zaporedno (na isti vožnji) polniš nekje v LJ (Barje, Tržaška ali Celovška), na Voklem Sever in v Radovljici Sever.
Iz katerekoli Podsmreke že boš prišel (ena pri Dobrovi, druga pri Laščah, tretja pri Višnji Gori), bo baterija že vsaj minimalno ogreta.
Zabeleži vse potrebne parametre (napolnjenost baterije, temperatura baterije,...).
Sama starost baterije in število (hitrih?) polnjenj ne bi smelo igrati pomembnejše vloge.
Najbolje, da narediš še video ali vsaj fotografije dinamike polnjenja - to zadeve naredi bistveno bolj verodostojne.

Test lahko ponoviš še nazaj proti domu - Radovljica Jug, Voklo Jug in LJ.
Če bi se izkazalo, da je ob približno enakih pogojih razlika vsakič res 10% (med 108A max. in 120A max.), bi dobile trditve "nezadovljnega uporabnika Boštjana" povsem drugo težo!
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a crunchy » 05 Feb 2020, 13:34

Petrol je napisal/-a:
bostjan je napisal/-a:Vprašanje za Petrol.

Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!

Kako to?

Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.


Spoštovani,

Spoštovani,

nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev. Poleg tega Petrol tudi ni dodal nobenih dodatnih omejitev moči polnjenja na sami polnilnici oziroma priključkih. Trenutno polnilni tok oziroma moč, s katero se dejansko polni električno vozilo (EV) pa določa EV sam in je v največji meri odvisna od temperature baterije, napolnjenosti baterije, starosti baterije, števila že izvedenih polnjen itd.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Team eMobilnost
Petrol d.d., Ljubljana


Menim, da je uporabnik @bostjan naredil že kar zanimivo analizo. Če bi bila težava v ogretosti baterije in in SOC-u bi verjetno njegovi podatki nekoliko nihali glede na polnilni tok. Če je (predvidevam, da ponovljivo!) vedno dobil tok okrog 108 A, na Voklem pa 120 A, potem je res nekaj čudnega. Boštjanu predlagam, da še enkrat preveri polnilne tokove.

Glede moči polnjenja pa sem že videl 47 kW polnilne moči pri mojem Leafu.

Sem pa nekaj drugega zasledil pri mojem Leafu. Na zadnje, ko sem polnil na Petrolovi DC (Starine pri Novem mestu) sem z začudenjem opazil, da se je pri 40% SOC-a moč od začetnih 32 kW (približno, nisem si čisto zapomnil) začela zmanjševati in nekje pri 50 % SOC-a dosegla 27 ali 28 kW. Temperatura baterije je bila okrog ali malce nad 20 oC. Nikoli še nisem zasledil, da bi se pri Leafu, v normalnem območju SOC-a, moč polnjenja zmanjševala. Pra tako nikoli nisem zasledil tako nizke moči polnjenja ob navedenih (idealnih) pogojih. To sicer bolj diši na težave pri Leafu, kot pri Petrolu.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na