Način zaračunavanja (z anketo)

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)

Kakšen način zaračunavanja na hitrih polnilnicah (moč > 22kW) se vam zdi primernejši?

plačilo na minuto ( 0,3€/min )
15
39%
plačilo po porabljeni energiji ( 0,35€/kWh )
23
61%
 
Skupaj glasov: 38
methos
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: MB
Avto: Hyundai Ioniq Electric
117
10

Re: Način zaračunavanja (z anketo)

OdgovorNapisal/-a methos » 23 Mar 2019, 11:03

pirpy je napisal/-a:Cena el energije na AC je nepomembna, tam se plača prostor.
P.S. Ali bi ti kupil parcelo, postavil polnilnico za 15 -25 k€, plačal elektro priključek 100kw in zanj plačeval omrežnino in ostale pritekline, potem bo pa en model svojo mrzlo baterijo polnil 2 ure in ti potem plačal eno kavo ?
P.S.2 Vsakodnevno polnjenje opravi doma, v službi ali na destinaciji na počasni polnilnici.
Na AC polni le izjemoma, če se vsakodnevno voziš dlje kot je domet avta , potem kupi drugi avto.


Če govorimo o AC, potem so definitivno v prednosti tista podjetja ki imajo svoje BS, kar pomeni da parcelo kot pravis ze imajo, dovolj narediti prikljucek mocne elektricne napeljave, po vecini pa tudi to ze imajo, lazje je pripeljati mocno elektriko v neurbana okolja kot so AC kot pa recimo v urbana okolja, kjer so stare napeljave.

Kar se tice pravljic o hladnih i toplih baterijah, to ti tu ne pomaga, odvisna ti je max izhodna moc polnilnice, in tukaj te razni kljukci od ponudnikov polnilnic okrog prinasajo, ker postavijo recimo deklarirano polnilnico 50kw katera pa recimo ima max izhodno moc 60% ker pac ponudnik nima zakupljenega visjega elektricnega toka, in posledicno ko bos se prikljucil na polnilnico bo ti polnilo z manj kot 50kw in bos dlje casa prikljucen ter bos vec placal za "natankano elektriko" in tu je poanta da nekateri ponudniki polnilc namerno gredo v te zadeve, ker imajo simulacijo izracuna da bodo vec zasluzili ce bodo dali manjso izhodno moc polnilnice in obracunsko enoto minuto, zato jim obracunska enota Kwh ni zanimiva, ker potem jim bo interes da imajo cim visjo izhodno moc tu pa jim bo manjsi zasluzek, da se prej neko EV napolni.

Noben nima interesa da bi polnil 2 uri svoj EV, ampak da cim prej opravi zadevo in gre dalje, ampak zal dosti teh polnilnic ki sem jih testiral in uporabljal niso Ok, zato EV kot tak nima neke svetle prihodnosti, ce se zadeve ne bodo drasticno spremenile oz. da zakonsko se uvede nek standard, dokler pa imas wild wild west pa ne bo bolje.
crunchy, DGJ, elbic
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2238
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1502
689

Re: Način zaračunavanja (z anketo)

OdgovorNapisal/-a pirpy » 23 Mar 2019, 23:13

Priključna moč bencinskega servisa je ravno za eno polnilnico, kaj pa, če hočeš narediti še eno ?

Katere polnilnico si imel v mislih ? CCS na naši avtocesti ?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1361
Kraj: 1108
Avto: Kona
1400
1238

Re: Način zaračunavanja (z anketo)

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 24 Mar 2019, 12:35

Glede DC polnilnic oziroma plačljivih, bi bilo nujno uvesti z zakonom standard, da lahko ponudnik deklarira moč svoje polnilnice (govorim za vsak kabel oziroma ročko posebej) z min. in ne max. tokom. mislim, da s tem rešiš vse omenjene probleme in je lahko obračun na minuto, potem si si pa sam kriv, če imaš tak avto, da polni počasneje kot polnilnica omogoča ali pa ga zamenjaj. To je veliko bolje kot pretočeni kWh tako za ponudnike kot nas porabnike zaradi pretočnosti.

Za počasne oziroma AC polnilnice pa se strinjam, da je tam za plačilo smiselna izključno parkirnina na čas in ne pretočena energija.
Vremenko, Nejccc, SimonZed

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na