Polnilnice v Avstriji
Re: Polnilnice v Avstriji
Take cene usmerjajo razvoj v smer večjih baterije in ne hitrejšega polnjenja... Kar niti ne vem ali je dobro ali slabo
Re: Polnilnice v Avstriji
Vsekakor sem zadovoljen, da imam 64 kWh baterijo, da jo doma napolnim in se lahko čim dlje izogibam polnilnicam s takšnimi oderuškimi cenami. Še en razlog več za eko vožnjo (v smislu max 100 km/h za nižjo porabo, sploh v tujini).
Re: Polnilnice v Avstriji
Prav imaš, nove tarife veljajo že od 11.4.2019. Do 30 6. pa imamo čas odstopiti od pogodbe.methos napisal/-a:WienEnergie ima od 11.4.2019 nove cene in pakete, drazje seveda
Re: Polnilnice v Avstriji
Se ena prednost Tesle. Tam so cene cloveske, in sicer okoli 0.25€/kWh. Od konca marca je celo 8x120kW polnilnica na poti do Beograda (slavonski brod).
Re: Polnilnice v Avstriji
Jap,Tesla je korak pred vsemi, ze njihov mindset je drugacen.
Cedalje imajo vec teh super chargerjev, da o stabilnosti polnilnic ne govorimo, naspram teh čunga lunga DC polnilnicah ko malo delajo, malo ven mečejo ))
Cedalje imajo vec teh super chargerjev, da o stabilnosti polnilnic ne govorimo, naspram teh čunga lunga DC polnilnicah ko malo delajo, malo ven mečejo ))
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Polnilnice v Avstriji
Kot ne-lastnik Tesle nisem prav navdušen. Po gostoti DC postajališč predvidevam, da se v kontinentalni Evropi ne more kosati z ostalimi DC polnilnicami. Ali se motim?methos napisal/-a:Jap,Tesla je korak pred vsemi, ze njihov mindset je drugacen.
Če bi želeli splošen razmah elektromobilnosti, bi uporabili en od obstoječih standardov ali povsod omogočili hitro polnjenje tudi ostalim vozilom. Ampak ne. Kar se tiče DC polnjenja se zaprejo kot Apple, po drugi strani pa izkoriščajo obstoječo infrastrukturo AC polnjenja od drugih. Če bi bili fer, bi omogočali DC polnjenje tudi ostalim vozilom (proti plačilu, seveda).
Kako bi se vam zdelo, da bi vsak proizvajalec uvedel čisto svoj DC priključek in začel graditi svoje lastne DC polnilnice po Evropi? Meni se bi to zdelo zelo sebično. Hkrati pa bi s tem onemogočili konkurenco (kadarkoli bi lahko poljubno višali cene, ker ne bi bilo konkurence).
Ja, njihov mindset je zagotovo drugačen! No, pa sem se "izpihal". Pa brez zamere.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Polnilnice v Avstriji
Če obstaja 'Tesla to CHAdeMO' adapter potem bi lahko tudi 'CHAdeMO to Tesla'.
Govora o adapterju je bilo že 2015.
Pa ni ravno tako enostavno. Tesla je kar nekaj korakov naprej. En od problemov je že v plačilu. SR nimajo zaslonov, pa tudi kartic ne poznajo...
Govora o adapterju je bilo že 2015.
Pa ni ravno tako enostavno. Tesla je kar nekaj korakov naprej. En od problemov je že v plačilu. SR nimajo zaslonov, pa tudi kartic ne poznajo...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Polnilnice v Avstriji
Zakaj le? Komu na čast? Tesli? Tesla je samo en proizvajalec. CHAdeMO ali CCS pa sta standarda, ki jih uporablja več proizvajalcev (CCS je sploh dominanten v EU). Tesla se pri polnilni infrastrukturi obnaša kot monopolist.venuciae30 napisal/-a:Če obstaja 'Tesla to CHAdeMO' adapter potem bi lahko tudi 'CHAdeMO to Tesla'.
Kje in za kakšno ceno je možno kupiti "Tesla to CHAdeMO" in zakaj ni serijsko vgrajen (v obliki dongla) na Teslinih polnilnicah (seveda, tudi "Tesla to CCS" bi bil dobrodošel)? Medklic: kako sploh sprožiš polnjenje prek adapterja, če je pri Tesli polnjenje vezano na ID vozila (vsaj tako domnevam)?
"That said", Teslo še vedno smatram kot vzorčen primer razvoja EV. Uspeli so narediti vozila s takšnimi performansami, da se cedijo sline tudi največjim bencinskim zanesenjakom. Vsaka čast Musku. Glede politike polnilnih postaj pa nisem na njihovi strani. Še enkrat naj ponovim: Zamislite si, da bi vsak proizvajalec imel svoj priključek in svojo infrastrukturo.
Re: Polnilnice v Avstriji
Tesla je bila pred nekaj leti pripravljena na sodelovanje z marsikaterim izdelovalcem premium znamk v Evropi. Pa je niso niti povohali. Tko da bi tudi sam tako naredil kot je Tesla.
Re: Polnilnice v Avstriji
Točno tako. Še preden je bil prvi SC postavljen je Elon Musk povabil ostale proizvajalce, če se bodo pridružili in sofinancirali SCje. Nihče ni imel jajc se v to spustiti. Danes je pa verjetno vsem žal...Matej napisal/-a:Tesla je bila pred nekaj leti pripravljena na sodelovanje z marsikaterim izdelovalcem premium znamk v Evropi. Pa je niso niti povohali. Tko da bi tudi sam tako naredil kot je Tesla.
Re: Polnilnice v Avstriji
Mercedes (predsednik uprave Mercedesa) je takrat rekel, da se EV nikoli ne bo prijel in da se ne grejo tega z eno Teslo....no zdaj smo pa tam .
Kar je Tesla S "imela" od Mercedesa je prestavna ročica in komande v vratih.
Kar je Tesla S "imela" od Mercedesa je prestavna ročica in komande v vratih.
Re: Polnilnice v Avstriji
Zanimivo kako določen informacija lahko povsem spremeni pogled na neko zadevo. Jaz priznam da ne poznam nič tega ozadja ampak si želim, da Tesla da vetra vsem proizvajalcem, ker enostavno ne prenesem, da se ima nekdo za nekaj več ne glede na vse pretekle zasluge in uspehe.
In tako so se kot kaže obnašali nekateri.
In tako so se kot kaže obnašali nekateri.
Re: Polnilnice v Avstriji
Se motis, je pa pihanje dobrocrunchy napisal/-a:Kot ne-lastnik Tesle nisem prav navdušen. Po gostoti DC postajališč predvidevam, da se v kontinentalni Evropi ne more kosati z ostalimi DC polnilnicami. Ali se motim?methos napisal/-a:Jap,Tesla je korak pred vsemi, ze njihov mindset je drugacen.
Če bi želeli splošen razmah elektromobilnosti, bi uporabili en od obstoječih standardov ali povsod omogočili hitro polnjenje tudi ostalim vozilom. Ampak ne. Kar se tiče DC polnjenja se zaprejo kot Apple, po drugi strani pa izkoriščajo obstoječo infrastrukturo AC polnjenja od drugih. Če bi bili fer, bi omogočali DC polnjenje tudi ostalim vozilom (proti plačilu, seveda).
Kako bi se vam zdelo, da bi vsak proizvajalec uvedel čisto svoj DC priključek in začel graditi svoje lastne DC polnilnice po Evropi? Meni se bi to zdelo zelo sebično. Hkrati pa bi s tem onemogočili konkurenco (kadarkoli bi lahko poljubno višali cene, ker ne bi bilo konkurence).
Ja, njihov mindset je zagotovo drugačen! No, pa sem se "izpihal". Pa brez zamere.
Infrastukturo so pomudili vsem ostalim proizvajalcem, le sofinancirati bi morali gradnjo ter vzdrzevanje. Nihce se ni javil od velikih.
Ce bi le ponudili vsem proti placilu pa zal ne bi bile proste za njihove stranke. Na 120kW bi se polnila “DC compatible vozila” z raznimi 30kW ipd. Tako da imajo odlicen model. Ze sedaj so marsikje vrste, zato pa gradijo vozlisca kot Petrol. Le da so to gruce s 30, 40, 50 polnilnicami.
Res pa se ne morejo kosati z drugimi omrezji v EU. Ce primerjamo nekaj kar je 100kW+, recimo Ionity. Ionity ima v EU nekje 70-100 polnilnic, Tesla pa preko 400.
Re: Polnilnice v Avstriji
Re: Polnilnice v Avstriji
To je to , ne pa te ena 50Kw pa mislijo da so ne vem kaj naredili
Zelo moderno in preudarno "vozlisce", pokrite polnilnice z SE, mislim super izgleda
Zelo moderno in preudarno "vozlisce", pokrite polnilnice z SE, mislim super izgleda
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Polnilnice v Avstriji
4 MW max. moči?? Hmmm.... Tiste sončne celice so lahko bolj za okras, tudi ob sončnem dnevu. Vem, nisem omenil povprečne zasedenosti in podobne zadeve, pa vseeno... Od kje črpati energijo? Iz power-wallov, ki imajo ponavadi manjšo kapaciteto od EV-jev?matija napisal/-a:Primer “vozlisca”:
https://twitter.com/tesla/status/111856 ... 13921?s=21
Re: Polnilnice v Avstriji
Nope. Supercharger V2 ima shared stalls, to pomeni da so postavljeni v parih. Po dva imata skupno izhodno moc 120kW, torej dokler polni 20 vozil je skupna moc ki jo potrebujejo 2.4MW. Ko se polni 40 vozil pa je skupna moc tudi 2.4MW. Se pa to spreminja z V3, kjer bo 1x1MW charger napajal 4 stalle.crunchy napisal/-a:4 MW max. moči?? Hmmm.... Tiste sončne celice so lahko bolj za okras, tudi ob sončnem dnevu. Vem, nisem omenil povprečne zasedenosti in podobne zadeve, pa vseeno... Od kje črpati energijo? Iz power-wallov, ki imajo ponavadi manjšo kapaciteto od EV-jev?matija napisal/-a:Primer “vozlisca”:
https://twitter.com/tesla/status/111856 ... 13921?s=21
Od tega Solar + Storage pokrije 0.5MW (vsak Powerpack ia 50kW izhoda). Stvar je enostavno scalable, ce je/bo potrebno. Ker trenutno zadostijo 20% peak powerju, sta storage in solar verjetno v vlogi rezanja vrhov ko je elektrika najdrazja.
Zdaj temu sledi se VW s svojo 100kW polnilnico s 360kWh storagom, ki je Teslin.
No, se vedno pa bolje solar in storage v izhodni moci 500kW (za okras)... kot nic kar videvamo drugod
Re: Polnilnice v Avstriji
Uporablja kdo Tanken Wien ?
Pred vec kot 1 mesecem sem uporabljal njihovo kartico v AT in do danes se nisem dobil nobenega racuna na mail, pa tudi direktne bremenitve ni bilo...
Pred vec kot 1 mesecem sem uporabljal njihovo kartico v AT in do danes se nisem dobil nobenega racuna na mail, pa tudi direktne bremenitve ni bilo...
Re: Polnilnice v Avstriji
Novembra sem bil z otroki na Dunaju v živalskem vrtu in sem polnil na eni izmed dveh polnilnic tik pred vhodom. Tudi jaz še nisem dobil računa.Uporablja kdo Tanken Wien ?
Pred vec kot 1 mesecem sem uporabljal njihovo kartico v AT in do danes se nisem dobil nobenega racuna na mail, pa tudi direktne bremenitve ni bilo...
Re: Polnilnice v Avstriji
Z njihovo kartico sem polnil v Grazu, v sredini marca, do sedaj nobenega računa, al karkoli.
Zastonj?
Zastonj?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek