Tesla SC za vse
Re: Tesla SC za vse
Re: Tesla SC za vse
Da bi največjo prednost Tesla kar tako zaigral? V USA so že sedaj občasne kolone pred SC, potem bi vsak 50kW zasedal mesto hitrim Teslam....no s ceno polnjenja se da vse uredit, ali vsaj naredit profitabilno.
Verjamem, da ko je Musk videl nekatere EU cene, da so se mu malo pocedile sline po kolaču ki pridno rase.
Verjamem, da ko je Musk videl nekatere EU cene, da so se mu malo pocedile sline po kolaču ki pridno rase.
Re: Tesla SC za vse
Vse se da regulirat s ceno polnjenja.
Trenutno so pa SCji po večini Evrope predvsem prazni.
Torej vse kar je cena več od tega, kar Tesla plača za štrom gre v plus Tesli. Če je pa prazno, je pa polnilnica predvsem čisti fiksni strošek, ki ni mali.
Ko bo pa stopnja zasedenosti SCjev visoka, pa pač naviješ cene.
Trenutno so pa SCji po večini Evrope predvsem prazni.
Torej vse kar je cena več od tega, kar Tesla plača za štrom gre v plus Tesli. Če je pa prazno, je pa polnilnica predvsem čisti fiksni strošek, ki ni mali.
Ko bo pa stopnja zasedenosti SCjev visoka, pa pač naviješ cene.
Re: Tesla SC za vse
It was a bug. They have already rolled out a fix and new reports show it does not work. Usual go fast and break things approach knowing they can patch just as quickly.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla SC za vse
Po mojem mnenju bi SCji morali ostati v domeni Tesle oz. kupcev njenih avtomobilov. Saj je tudi uporaba SCjev del cene avta, ki ni majhna. In marsikdo, ki pogosto potuje na malo daljše razdalje si je npr. prav zaradi SCjev kupil Teslo in ne drugega proizvajalca.
Če se bo enkrat zgodil scenarij, da bodo Tesle čakale v vrsti, ker bodo ostali polnili na SC in ne bo več prostih polnilnih mest bo Tesla takoj izgubila obstoječe kupce. Vsaj mene bi. Potem je pa že vseeno kaj kupiš.
Če se bo enkrat zgodil scenarij, da bodo Tesle čakale v vrsti, ker bodo ostali polnili na SC in ne bo več prostih polnilnih mest bo Tesla takoj izgubila obstoječe kupce. Vsaj mene bi. Potem je pa že vseeno kaj kupiš.
Re: Tesla SC za vse
Saj bodo pogruntal kako heknit vse skupaj. Se pa tudi jaz strinjam, da bi morala Tesla SC obdržati za sebe. Brez tega bi prodala bistveno manj.talker2 napisal/-a:Po mojem mnenju bi SCji morali ostati v domeni Tesle oz. kupcev njenih avtomobilov. Saj je tudi uporaba SCjev del cene avta, ki ni majhna. In marsikdo, ki pogosto potuje na malo daljše razdalje si je npr. prav zaradi SCjev kupil Teslo in ne drugega proizvajalca.
Če se bo enkrat zgodil scenarij, da bodo Tesle čakale v vrsti, ker bodo ostali polnili na SC in ne bo več prostih polnilnih mest bo Tesla takoj izgubila obstoječe kupce. Vsaj mene bi. Potem je pa že vseeno kaj kupiš.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Tesla SC za vse
Ker je Tesla, verjetno lahko naredi preko neta nekako tako, da odklepa in zaklepa polnilnice tako, da je vedno ena prosta za Teslo. Torej če se ne polni nobena tesla, sta dve polnilnici rezervirani za teslo, na ostalih se pa lahko polnejo drugi avti.Seveda plačljivo. Ko se pride polnit ena tesla se avtomatsko rezervira še dodatna polnilnica, tako da je vedno ena na razpolago.
Re: Tesla SC za vse
Tudi sam verjamem, da bi Tesla svoje SC-je lahko tržila približno po Sebastijanovem scenariju. Popolnoma vse prednosti in bonitete lastnikom vozil znamke Tesla bi ostale, hkrati pa lahko še nekaj zaslužijo na račun vseh ostalih.
Seveda za vse lastnike ne-Tesla vozil po tem scenariju SC-ji ne bi bili več tako zanimivi, ker bi lahko marsikdaj bili prezasedeni in bi tako opevana zanesljivost šla "po gobe"...
Tudi 100% delujoča polnilnica za lastnika vozila s prazno baterijo nima neke vrednosti, če je zasedena!
Seveda za vse lastnike ne-Tesla vozil po tem scenariju SC-ji ne bi bili več tako zanimivi, ker bi lahko marsikdaj bili prezasedeni in bi tako opevana zanesljivost šla "po gobe"...
Tudi 100% delujoča polnilnica za lastnika vozila s prazno baterijo nima neke vrednosti, če je zasedena!
Re: Tesla SC za vse
Drugi kar velik problem je pokazan na precej fotkah zadnjih dni. Npr. ID.3 ima polnilno mesto na drugi strani kot Tesle, SCji pa imajo zelo kratke kable, da so ti vedno v zraku.
Zato npr. ID.3, pa še marsikateri drugi avto, ob polnjenju blokira dve polnilni mesti. To pa zagotovo ne bo sprejemljivo za Teslo.
Zato npr. ID.3, pa še marsikateri drugi avto, ob polnjenju blokira dve polnilni mesti. To pa zagotovo ne bo sprejemljivo za Teslo.
Re: Tesla SC za vse
Zadaj desno je tako najslabši možni položaj polnilnega mesta...
Sistem z odklepanjem prostih mest za Teslo pa ne bo nikoli funkcioniral, sploh ne v gužvi. Si predstavljaš, da stojiš v vrsti in se ti od zadaj en naprej pripelje, ker je kao domača firma.
Sistem z odklepanjem prostih mest za Teslo pa ne bo nikoli funkcioniral, sploh ne v gužvi. Si predstavljaš, da stojiš v vrsti in se ti od zadaj en naprej pripelje, ker je kao domača firma.
Re: Tesla SC za vse
Najboljš, da še drugi zaklenejo polnilna mesta za Tesle. Najboljš, da ima vsaka znamka svojo tankštelo. Se bodo med seboj poznal vsi lastniki iste znamke.
Re: Tesla SC za vse
Tako ja, zaklenit Tesle ven iz Ionitya in Electrify America.
Pustimo šalo na stran.
Realno ima Tesla enak problem kot vsi ostali glede EV. In sicer je v očeh kupcev, drastično premala pokritost s hitrimi polnilnicami.
Tam kjer je danes tank štela, bi moralo biti vsaj 5 hitrih polnilnih mest. Če 10 let pa vsaj 30.
Če hočemo seveda, da se EVji primejo kot mainstream.
In jasno je, da Tesla vsega tega sama ne more pokrit. Enako ne Ionity in podobno. Samo v Sloveniji bi rabili 300+ super chargerjev. Pa jih lahko sanjamo.
Do takrat bo pač EV v očeh kupca pač niša. In večina si bo raje kupila clean diesel. Torej prodajo popuši tudi Tesla.
In če hočeš, da so tudi EV tankštele rentabilne tudi od začetka in da se jih gradi čim več, je pač potrebno povišat zasedenost. In če je 90% časa 90% SC polnilnih mest praznih, pomeni, da se jih brez problema da prodajat naprej brez joka in stoka.
Pustimo šalo na stran.
Realno ima Tesla enak problem kot vsi ostali glede EV. In sicer je v očeh kupcev, drastično premala pokritost s hitrimi polnilnicami.
Tam kjer je danes tank štela, bi moralo biti vsaj 5 hitrih polnilnih mest. Če 10 let pa vsaj 30.
Če hočemo seveda, da se EVji primejo kot mainstream.
In jasno je, da Tesla vsega tega sama ne more pokrit. Enako ne Ionity in podobno. Samo v Sloveniji bi rabili 300+ super chargerjev. Pa jih lahko sanjamo.
Do takrat bo pač EV v očeh kupca pač niša. In večina si bo raje kupila clean diesel. Torej prodajo popuši tudi Tesla.
In če hočeš, da so tudi EV tankštele rentabilne tudi od začetka in da se jih gradi čim več, je pač potrebno povišat zasedenost. In če je 90% časa 90% SC polnilnih mest praznih, pomeni, da se jih brez problema da prodajat naprej brez joka in stoka.
Re: Tesla SC za vse
Kaj pa vem... Na letališčih (se pomnite, tovariši ) je tudi fast lane, pa priority lane... in vsi vedo, da če je nekdo kupil prvi razred ali pa doplačal za priority, pač gre naprej... pa še en whisky dobi prej, kot vsi ostaliBogyX napisal/-a:Zadaj desno je tako najslabši možni položaj polnilnega mesta...
Sistem z odklepanjem prostih mest za Teslo pa ne bo nikoli funkcioniral, sploh ne v gužvi. Si predstavljaš, da stojiš v vrsti in se ti od zadaj en naprej pripelje, ker je kao domača firma.
No, sicer pa tudi jaz dvomim, da bi Tesla SCje kar tako odprla za ostale... so postali prevelika konkurenčna prednost.
Da bi pa Ionitye in ostale supertruper polnilnice za Tesle zapirali... Hja, ne vem če se bo ob trenutnih cenah in zanesljivosti delovanja kdo pretirano sekiral Verjetno manj, kot če zaprejo vaškega Lidla
Ampak vseeno bo treba najprej tele nalepke odplačati
- Priponke
-
- Posneto na Ionity polnilnici
- Screenshot_20200915-203501_Gallery.jpg (175.33 KiB) Pogledano 3451 krat
Re: Tesla SC za vse
Me ne moti, ce BMW/Daimler/VAG/... zaklene svoje polnilne postaje na svoje avtomobile.bvs napisal/-a:Najboljš, da še drugi zaklenejo polnilna mesta za Tesle. Najboljš, da ima vsaka znamka svojo tankštelo. Se bodo med seboj poznal vsi lastniki iste znamke.
Ce ze vlagajo v infrastrukturo ter jo velikostno prilagodijo potrebam svojih strank na podlagi analiz, edino smiselno. Zakaj bi torej tam polnil denimo Opel ? Skratka, podpiram idejo da lastne polnilne postaje zaklenejo.
Seveda pa tiste kjer je zraven EU denar (recimo Ionity, NEXT-E, in ostale) pac ne morejo, ker smo jih placali vsi.
Re: Tesla SC za vse
Zaklepanje ne vodi nikamor. To je prvi žebelj v krsto EVjev.
Dizel in bencin pumpe niso zaklenjene in zato so povsod.
Dizel in bencin pumpe niso zaklenjene in zato so povsod.
Re: Tesla SC za vse
Jup ... zaklepanje na plastične kartice smrdi.
Bencin in dizl lahko na licu mesta plačam s kreditno, zakaj filanja ne?
No, filanje SC lahko... edino nezaklenjeno omrežje ...
Bencin in dizl lahko na licu mesta plačam s kreditno, zakaj filanja ne?
No, filanje SC lahko... edino nezaklenjeno omrežje ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla SC za vse
Tudi to je sranje, se strinjam.
Me sicer ne moti, če imajo ponudniki tudi svoje kartice, recimo, če ponujajo razne polnilne pakete in ugodnosti, ampak lahko bi bil tudi NFC bralnik za plačilne/kreditne kartice, za tiste, ki želijo samo občasno napolnit.
Me sicer ne moti, če imajo ponudniki tudi svoje kartice, recimo, če ponujajo razne polnilne pakete in ugodnosti, ampak lahko bi bil tudi NFC bralnik za plačilne/kreditne kartice, za tiste, ki želijo samo občasno napolnit.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek