Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 969
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
971
996

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 22:55

Goran je napisal/-a:Same komplikacije. Bistvo je v razliki med polnilnico na Petrolu Domžale in polnilnico pri Lidlu. Ali pa med pp Lidl in PP Mercator. Ljudje smo leni. Hočemo se pripeljati do vrat. In če je PP pri vratih ...... Lidl v LJ ni nikoli zaparkiran.


To je pa res, sem bil parkrat letos na Lidlu in nikoli ni bil zaparkiran, razen, če je kdo polnil. Pri Mercatorju sem se mimo peljal letos morda petkrat in večinoma zasedeno z ICE.

Se strinjam, stran od vrat bolje je - je pa to nek vrste getoiziranje EV :envy:
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2772
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
2778
4001

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a matija » 05 Sep 2019, 08:15

Tudi v nasi bliznji okolici niso SC vedno popolnoma na voljo. Redno je zaparkiran Zagreb SC, Palmanova SC in tudi Kozina SC. Vse sem videl ze na slikah blokirane ter tudi v zivo.

Blokirani pa so ze, ce govorimo o 6-8 stallih, ko je nekaj ICE vozil tam parkiranih mislec "saj je se kak prost" in pa "bom samo 5min". In se zgodi naslednji primer:
SC1: iced
SC2: iced
SC3:
SC4: polni tesla
SC5:
SC6: polni tesla

Pri taksni situaciji to pomeni, da kdorkoli bo prisel na SC in priklopil na SC3 ali SC5, bo prejel nekje 30kW za dolocen cas. Ker druge moznosti kot priklopit na sharan stall nima. Ce prides tja z 10% to pomeni da bos tam 3x dlje kot sicer. Pa stvar sploh ne zgleda iced. A je zelo ohromljena. Jasno v avtu na navi stvar kaze kot super, 4/6 stalls free.
talker2, CRF, SimonZed, FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 969
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
971
996

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 05 Sep 2019, 12:02

Kakorkoli, glavni problem je nekultura, saj se parkira tam kjer se ne sme. Dokler splošna razgledanost folka o EV ni na ravni ICE, se bo to dogajalo pogosto in pogostejše od parkiranja za par minut na ICE točilnem mestu. Kasneje pa bo enako sedanjim ICE, to je odvisno od trenutne kulture voznikov.

Prvo se lahko rešuje:
- več polnilnih mest kot pravi Warpedone, ni rešitev, je pa večja možnost prostih mest
- ozavešččanje javnosti o EV, dela na tem npr ta forum, DEMS, mediji, mi vsi v pogovoru z okolico....

Drugo se rešuje:
- redarstvo s kaznovanjem ali celo vleko
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
286
233

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 06 Sep 2019, 00:06

Rešitev je edina v kulturi. Bi ze morali učiti od malih nog. Jaz imam pred stanovanjem lastni parking in je označeno, da je privat. Pa je pogosto zaparkirano. Zraven je veterinar. Vsak dan novi prihajajo.Kaj pa čem mu? Naslednji dan pride pa drugi. Nimam volje poučevat druge. Pa da na recem zraven parking za invalide. Petrol bi moral narediti tako, da se lahko tudi na njihovih parkirnih mestih izvajajo sankcije. Država pa potrojit kazni. Žal je tako pri nas.
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1413
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1757
3294

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Sep 2019, 00:12

Se strinjam z @Vodokotlic. Začeti je treba pri najmlajših in od tam naprej. Ne sme biti sivih con in iskanja bližnjic. Če je parking za invalide ali za EV ali za mamice z vozičkom ali rezervirano za tega in tega je to z nekim namenom in to moramo spoštovati. Pika.
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 273
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
142
115

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 06 Sep 2019, 06:37

DGJ je napisal/-a:Se strinjam z @Vodokotlic. Začeti je treba pri najmlajših in od tam naprej. Ne sme biti sivih con in iskanja bližnjic. Če je parking za invalide ali za EV ali za mamice z vozičkom ali rezervirano za tega in tega je to z nekim namenom in to moramo spoštovati. Pika.


Tako bi bilo prav. Pa vemdar se še do Danes marsikoga ni prijelo, da se na parkirnih mestih za invalide ne parkira. Ne vem če bo vzgoja rešla problem. Egoisti bodo še vedno tlačil zemljo in se ne oziral na druge.
Robie, SimonZed
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1090
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
878
1164

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Damijan » 06 Sep 2019, 07:14

Marko007 je napisal/-a:Rampa in čitanje reg. Oznak.


Predrago za premalo EV...

Nujno po 2 FC na lokaciji (kot je to npr. na Norveškem)
in po novem na Petrolu (Vič) 8-)
Soul EV believer ;)
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 273
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
142
115

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 06 Sep 2019, 08:31

Damijan je napisal/-a:
Marko007 je napisal/-a:Rampa in čitanje reg. Oznak.


Predrago za premalo EV...

Nujno po 2 FC na lokaciji (kot je to npr. na Norveškem)
in po novem na Petrolu (Vič) 8-)


Kaj predrago. Polnilnica stane x jurjev. Rampa z kamero pa 1k max.

2 polnilnici pomenita samo 2 parkirni mesti za ICE vozila. Praksa je pač žal takšna. Tudi 10 polnilnic me bo rešilo tega. Poglej malo kako so zasedena polnilna mesta na norveškem. Polno ICE vozil.

Ali ni cenejša ena rampa kot pa šopat x polnilnic na eni lokaciji?
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1090
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
878
1164

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Damijan » 07 Sep 2019, 10:39

Marko007 je napisal/-a:
Damijan je napisal/-a:
Marko007 je napisal/-a:Rampa in čitanje reg. Oznak.


Predrago za premalo EV...

Nujno po 2 FC na lokaciji (kot je to npr. na Norveškem)
in po novem na Petrolu (Vič) 8-)


Kaj predrago. Polnilnica stane x jurjev. Rampa z kamero pa 1k max.

2 polnilnici pomenita samo 2 parkirni mesti za ICE vozila. Praksa je pač žal takšna. Tudi 10 polnilnic me bo rešilo tega. Poglej malo kako so zasedena polnilna mesta na norveškem. Polno ICE vozil.

Ali ni cenejša ena rampa kot pa šopat x polnilnic na eni lokaciji?


Navadna samodejna rampa s fotocelico in montažo pride čez 2k (rampa.si --8211- Avtomatske zapornice Rajher),
kje je še sistem kamere in razpoznavanje tablic (ki bi ga na koncu morali umakniti, ker živimo v Sloveniji, GDP etc :bang: )
Redarstvo + pajek je cenejša/učinkovitejša rešitev :devil:

Po dve hitri polnilnici na eni lokaciji sta nujni že zaradi redundance.
matija, N75
Soul EV believer ;)
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 273
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
142
115

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 07 Sep 2019, 10:57

Ne GDP ampak GDPR. In kaj ima to veze z čitanjem reg. Oznak? Pa saj ti jo vsak na tem svetu gleda. Takšna rampa stane dobrega 1k vključno z kamero. Je pa res da pa je to v Avstriji. So jo namestili v enem podjetju za potrebe dostopa zaposlenim in s tem prenehali uporabljati sistem odpiranje ramp s karticami. Ne vem če je ravno ok, da vozila (pajek in redar) z vozili na fosilna goriva evidentirata in odvažata vozila.

Redundanca? Torej meniš da bi delovala ena polnilnica v primeru izpada pa bi se uporabljala druga? Kajti to pomeni redundanca.
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 273
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
142
115

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 07 Sep 2019, 11:09

Goran je napisal/-a:Same komplikacije. Bistvo je v razliki med polnilnico na Petrolu Domžale in polnilnico pri Lidlu. Ali pa med pp Lidl in PP Mercator. Ljudje smo leni. Hočemo se pripeljati do vrat. In če je PP pri vratih ...... Lidl v LJ ni nikoli zaparkiran.


Počakaj še nekaj let pa boš občutil koliko bo prostih polnilnic, vključno z Lidlovo. Toliko težav je že sedaj, kaj šele bo. In Goran, ljudje ne živijo in se vozijo samo okrog lidla v LJ Ali pa na splošno po Ljubljan. Za vožno po ljubljan je mestni promet.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 725
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
537
44

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Sep 2019, 11:20

Lidl sem dal samo za primer. Nisem napisu, da se vsi vozimo okoli lidla. In nisem mislu zaparkiranost z EVji ampak ICE. Če je polnilnica stran od vhoda, bifeja ..... ga ICE ne zaparkirajo. Torej Lidl ni zaparkiran, Mercator pa stalno - z ICE.
Marko007, aru12, matija, Damijan
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1397
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1053
1311

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a crunchy » 08 Sep 2019, 09:45

Goran je napisal/-a:Lidl sem dal samo za primer. Nisem napisu, da se vsi vozimo okoli lidla. In nisem mislu zaparkiranost z EVji ampak ICE. Če je polnilnica stran od vhoda, bifeja ..... ga ICE ne zaparkirajo. Torej Lidl ni zaparkiran, Mercator pa stalno - z ICE.

Lidl je "zaparkiran" z EV vozili. Mislim, da se še nikoli ni zgodilo, da sem šel po Zaloški in ne bi bil tam vsaj eno EV vozilo, ponavadi pa dve vozili (včasih tudi tri - po mojem mnenju je čakalo "v vrsti"). Na srečo nikoli nisem nujno potreboval polniti.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 969
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
971
996

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 08 Sep 2019, 23:17

crunchy je napisal/-a:
Goran je napisal/-a:Lidl sem dal samo za primer. Nisem napisu, da se vsi vozimo okoli lidla. In nisem mislu zaparkiranost z EVji ampak ICE. Če je polnilnica stran od vhoda, bifeja ..... ga ICE ne zaparkirajo. Torej Lidl ni zaparkiran, Mercator pa stalno - z ICE.

Lidl je "zaparkiran" z EV vozili. Mislim, da se še nikoli ni zgodilo, da sem šel po Zaloški in ne bi bil tam vsaj eno EV vozilo, ponavadi pa dve vozili (včasih tudi tri - po mojem mnenju je čakalo "v vrsti"). Na srečo nikoli nisem nujno potreboval polniti.


Tole ne bo čisto res, morda se le voziš ob takih urah.... Jaz sem bil letos parkrat tam in v 70% ni bilo nikogar, se je pa tudi meni zgodilo, da nisem polnil, ker je bilo zasedeno.
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 495
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
286
233

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 08 Sep 2019, 23:33

Jaz se tam vsak dan tam peljem. Pa se mi zdi da je tam 50:50 zasedenost. Verjetno je odvisno tudi od ure.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 969
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
971
996

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 08 Sep 2019, 23:45

Me pa res kak mesec niso tam videli in morda je sedaj bolj oblegana kot praviš :think:
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1090
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
878
1164

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Damijan » 09 Sep 2019, 18:11

Marko007 je napisal/-a:Ne GDP ampak GDPR. In kaj ima to veze z čitanjem reg. Oznak? Pa saj ti jo vsak na tem svetu gleda. Takšna rampa stane dobrega 1k vključno z kamero. Je pa res da pa je to v Avstriji. So jo namestili v enem podjetju za potrebe dostopa zaposlenim in s tem prenehali uporabljati sistem odpiranje ramp s karticami. Ne vem če je ravno ok, da vozila (pajek in redar) z vozili na fosilna goriva evidentirata in odvažata vozila.

Redundanca? Torej meniš da bi delovala ena polnilnica v primeru izpada pa bi se uporabljala druga? Kajti to pomeni redundanca.


Ne razumem, zakaj si tako napadalen... :angel:


Predvidevam, da baza registrskih tablic ni tako nedolžna stvar,
določena vozila (npr. Twizy) imajo tablico samo zadaj.

Nisem pravnik - ampak registrska oznaka je še kako pomembna, o tem smo že govorili:
Registrske tablice in javna objava - EVSVET.eu

in več: Osebno vozilo na dru--benem omre--ju - Pe--anac in Rakun- Odvetni--ka dru--ba d.o.o.
"osebna vozila oziroma registrske tablice ali jih vsaj tako zamegliti, da ne bodo določljivi oziroma prepoznavni. V nasprotnem primeru takšno dejanje predstavlja prekršek, za katerega je za posameznika predpisana globa v razponu od 200 do 830 eurov.
Pravni pouk: Pazite, kaj objavljate. Objava fotografije ali video posnetka vozila, iz katerega bi se dalo ugotoviti, kdo je storil prekršek, je tudi lahko prekršek."

Tudi uporaba prstnega odpisa (npr. za odklepanje vrat, registracijo delovnega časa) je odlična, nikoli ne moreš pozabiti RFID kartice/obeska... dokler se kdo od zaposlenih ne pritoži in se vmeša IP-RS:: Varstvo osebnih podatkov

In za konec, redundánca pomeni tudi "preobilje" - v konkretnem primeru več polnilnic(e), kot jo posameznik potrebuje ;)

V Sloveniji nič ni poceni, ne rampe in ne polnilnice, še zastonj stvari znamo zakomplicirati.
Če bomo težili lastnikom kakršnihkoli polnilnic, bodo še te odstranili - (primer: konec leta 2015 pri Bonifiki v Kopru).
warpedone, matija, Matej, FV-EV
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 270
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
365
63

Re: Nove polnilnice po Sloveniji

OdgovorNapisal/-a Franci » 16 Sep 2019, 14:16

BogyX je napisal/-a:Ikeine so običajno plačljive (sicer pa bodo počasi vse javne plačljive).


V Nemčiji so brezplačne - delujejo pa res samo v času obratovanja trgovine. :tup:
Robie, CRF, BogyX
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 574
Avto: C-Zero
436
189

Re: Nove polnilnice po Sloveniji

OdgovorNapisal/-a mitjap » 17 Sep 2019, 14:09

Ja to je mene lepo presenetl v Celovcu. Nisem vedel da so v AT v nedeljo trgovine zaprte :D Pridem tja z <20km dometa in vse ugasnjeno. Poleg je sicer DC katerega se aktivira s Petrol kartico vendar je bil takrat pokvarjen CHAdeMO priključek.
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 270
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
365
63

Re: Nove polnilnice po Sloveniji

OdgovorNapisal/-a Franci » 17 Sep 2019, 14:34

mitjap je napisal/-a:Ja to je mene lepo presenetl v Celovcu. Nisem vedel da so v AT v nedeljo trgovine zaprte :D Pridem tja z <20km dometa in vse ugasnjeno. Poleg je sicer DC katerega se aktivira s Petrol kartico vendar je bil takrat pokvarjen CHAdeMO priključek.

Ja Avstrija, Nemčija pred trgovskimi centri in trgovinami v času, ko ti ne obratujejo tudi polnilce izklopijo. Polnilna infrastruktura je z namenom, da te privabijo v trgovino - menim, da je to čisto vredu, je pa res, da je dobro biti s tem seznanjen. ;)
Robie

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na