Elektro LJ - zaračunavanje

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Stromcek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 87
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018
305
162

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 11 Jan 2019, 21:25

Denis_ je napisal/-a:Bolj bi bilo pametno da bi naredili več polnilnic 11kw npr sedaj so 2x22kw po večini s tega bi bile 4 polnilnice.
Plačevanje pa če je že na minuto vsaj po moči odvzema nekateri majo 3kw nekateri 11kw polnilec pač "ni fer".
Veliko sem že prebral namigov na tem forumu najbolj smiselen osebno se mi je zdel ta:
- Polnjenje plačaš po kwh vsaka minuta ko stoji in se ne polni pa je plačljiva ali pa ura kakorkoli.


To je zelo subjektivno, kaj je fer in kaj ni... Vseeno velja, da čas je denar! :$:
Še posebej, če čakaš pred polnilnico (ali wcjem :giggle:)
Tudi gume za i3 so precej dražje od standardnih dimenzij, ki jih ima npr. Leaf, pa še nisem kje prebral, da to ni fer. Ko avto kupiš, pač moraš vedeti, kaj kupuješ in koliko te bo uporaba stala.

A ne pozabimo, trenutno je EVjev le za vzorec... In kmalu prihaja na trg veliko novih modelov, ki bodo v večini imeli hitrejše polnjenje. Naj tudi to prisili proizvajalce k napredku...
In kmalu bomo že tisti z do 6.6 kW polnilci, ki smo danes pionirji, postali pač "oldtimerji" :giggle:

Moje mnenje je, da na javnih polnilnicah na območjih kratkotrajnega parkiranja mora biti polnjenje hitro in plačljivo, da bo dosegljivo čimveč uporabnikom, ki to potrebujejo. Na službenih parkiriščih in doma oziroma povsod tam, kjer avto dolgo stoji, pa naj se polni počasi, da ne obremenjuje po nepotrebnem ne baterije ne omrežja... po možnosti s CRF-jevo polnilnico, da bo odvzem se bolj enakomeren :nod:

No, upam, da bo Elektro Ljubljana naredil kaj več tudi na pametnih omrežjih... Ampak to je pa res že za drugo temo :)
CRF, energija, Robie, Kaktus
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 589
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
400
21

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a Goran » 11 Jan 2019, 23:05

Že od vsega začetka sem mnenja, da so počasne polnilnice brez veze. Razen, če bi bil vsak parking tudi polnilnica.
Polnilnice se morajo čim bolj približati tankanju, ne pa celodnevnem parkiranju. Cena pa mora vzpodbujati, da se čimprej odpelješ. Če pa si kupil avto, ki ne zmore hitrega polnjenja, si si pa sam kriv oz. polni doma.
Robie
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1729
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
956
432

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a pirpy » 11 Jan 2019, 23:14

Goran razmišljaš kot, da voziš ICE
Ev ni ICE in, če imaš domet kot kona lahko prevoziš slovenijo podolgem in počez, ko prideš na destinacijo, ga priključiš na počasno polnilnico in NIČ ne čakaš.
Jaz nikoli ne čakam da se avto napolni, če mi domet zoe ne omogoča, da se pripeljem na cilj brez polnenja, ga pustim doma in pika.
mkonci
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 589
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
400
21

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a Goran » 11 Jan 2019, 23:25

Nismo vsi enaki. Mogoče pridem na destinacijo in moram takoj nazaj. In EV bo postal avto ko se ga bo dalo uporabljati kot ICE. In malo morgen prevoziš slovenijo s kono. Pri 130 naredi 300, to je zanč nekdo napisal. Od Pirana do Lendave je pa 324 km. Predvsem pa najbrž vsi vemo, da nikoli ne greš do 0%, greš polnit že na 20%. In če se ti zgodi, da si že precej na suhem, polnilnica pa ne dela? Žal, zame je katerikoli EV zaenkrat (pri)mestni avto, potovalnik sigurno ne. Najbrž pa bo, čez 5 let.
Stromcek, giotto, MIRANRR, Robie, Kaktus
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 318
Avto: Hyundai Kona EV
273
275

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 12 Jan 2019, 15:02

Polnilna mesta bi morala imeti visoko oziroma najvišjo parkirnino v državi, strog nadzor, morda kar s kamerami in bi ICE iskali druga parkira mesta.

Drugo pa: V kolikor nekdo polni z maksimalno močjo, plača po pretočeni energiji, cena nizka na kWh in je oproščen parkirnine. Kdor toči v tistih 70-100% ko gre zelo počasi, pa dvojna cena kWh ali zvezno odvisno od pretoka na minuto in je tudi oproščen parkirnine.

Mislim da bi pri takem algoritmu trg naredil selekcijo, ki bi bila optimalna za vse.
Nejccc
desiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Lj
Avto: Nissan Leaf 2018 Tekna
117
25

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a desiro » 12 Jan 2019, 22:19

Najbolj se strinjam z tistim ki je nekdo že omenjal... naj bo po kWh če pa pustiš priklopljenega polnega pa imaš recimo da 15 min (lufta) potem pa ekstremno drage pribitke.... seveda se ti ne smejo zaračunavati če se polnjenje prekine zaradi napake polnilnice ti pa si pač nekje od kjer avta ne moreš ravno takoj odklopit...
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1058
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
729
900

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a crunchy » 12 Jan 2019, 23:22

Spet se bom oglasil. Pač ne morem biti tiho. ;)

Pri pogovoru s prijatelji in znanci je bil do sedaj moj najmočnejši argument v prid EV, da se na koncu verjetno tudi finančno izplača. Do sedaj na žalost še nisem nikogar prepričal kljub svojemu entuziazmu. Bodimo pošteni, daljše poti z EV vozili se bodo vse manj izplačale. Ne samo, da bo pot trajala dlje, če jo primerjamo z ICE vozili, tudi dražja bo lahko. S tako divjimi cenami kot v Avstriji ali Italiji se že sedaj pot z EV finančno morda ne izplača. Če podobno tarifiranje uvedemo tudi v Sloveniji, ne pridemo nikamor.

Daleč smo še od širše uporabe EV, vsaj pri nas. Če pa uporabniki EV še sami navijamo za to, da se tarifiranje čim prej uvede in po možnosti naj ne bo poceni in da je res slaba ideja, da bi lahko vozili po pasovih za avtobuse in taksije ali pa ne daj bog, da bi vinjeta za EV bila zastonj, potem res ostanem brez besed. Morda pa si zaslužimo, da cel projekt EV propade, če želimo ostati v »eksluzivnem klubu« v katerem ne želimo novih članov?
desiro, SimonZed, CRF, FV-EV, Robie, Stromar, DGJ, Denis_, En ev, Kaktus, ixi
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 432
Avto: C-Zero
312
171

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a mitjap » 12 Jan 2019, 23:37

Predlagam da se artikle v trgovini podraža da ne bo gužva na blagajni :D Boh ne daj da bi odpirali nove blagajne.
crunchy, robertto, Robie, Stromar, DGJ, Kaktus, desiro
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1027
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
793
1057

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a Damijan » 13 Jan 2019, 13:23

mitjap je napisal/-a:Pa imajo te 2x22kW dejansko 44kW priklop? Bi rekel da je le 22kW pa če polni ZOE dobi pač vse, če polni še kdo se razdeli oziroma nekaj v tej smeri.


Večina etrel polnic polni s 50% močjo, če sta priklopljena dva EV, to pomeni samo 16A/3,6kW pri enofaznih OBC.
Na Krku je še slabše - nekatere namesto s 14A polni s 7A... :bang:
matija
Soul EV believer ;)
aru12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, AUDI A4
25
0

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a aru12 » 13 Jan 2019, 14:09

Absolutno podpiram plačljivost polnilnic in to z bančno kartico.
Drugi velik minus in totalna bedarija so razne kartice za prijavljanje in polnjenje.
Glede na to, da to niso veliki zneski bi lahko tudi plačevali za denar(drobiž) kot na kafe avtomatih.
Ne vem kdo si je zamislil tako komplicirano prijavljanje in polnjenje.

Infrastruktura za ICE vozila se je do zdajšnje stopnje razvijala skoraj 100 let (črpalke, servisi. prodaja)
Res, da so sedaj drugi časi in bo trajalo malo manj ampak bo trajalo.

Tudi proizvodnja električne energije ni problematična.
Problem je infrastruktura-omrežje v katerega pa se bolj malo ali nič vlaga.
bnovak88
Stromcek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 87
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018
305
162

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 13 Jan 2019, 16:10

mitjap je napisal/-a:Predlagam da se artikle v trgovini podraža da ne bo gužva na blagajni :D Boh ne daj da bi odpirali nove blagajne.


Zakaj pa bi sploh imeli in gradili blagajne, če je v tej trgovini itak vse zastonj? ;)
En ev
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
67
11

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

OdgovorNapisal/-a En ev » 13 Jan 2019, 16:42

Ne vem zakaj se ne bi ev lastniki raje potrudili in naredili v smeri povečanja brezplačnih polnilnih postaj. Namesto da drzava placuje ogljični odtis v eu bi z podporo voznji brez emisij ravno tako prispevali.
Za plačljive polnilnice pa bi predlagal da od ponudnika elektrike zakupiš dodatne kWh po enaki ceni kot jih imaš doma. To kar nam ponujajo sedaj je ustvarjanje elektro šejkov. Trg bo prevzela elita in ti bos kupoval po enaki ceni kot je nafta- za bruhat.
Če predstavlja ev mobilnost nekaj kar naj bi pomagalo pri trajnostnem razvoju bi moralo biti plačevanje storitev tudi v tem slogu, cena dovolj velika da omogoča tudi investicije in razvoj ne pa ustvarjanje novih elit v pozlačenih Remcih. Kot pravim cena kot doma ker tudi plačas vzrzevanje in razvoj.
Kaktus, kavka

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na