Elektro LJ - zaračunavanje
Elektro LJ - zaračunavanje
Mogoče že veste, a jaz sem danes izvedel. Klical sem na Elektro LJ, 012304157 in moški na drugi strani mi je med drugim povedal, da bodo polnilnice Elektra Ljubljana v kratkem plačljive.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
sklepamo to ze dolgo, predvsem ko so jeseni poslali anketo kaj si mislimo o njihovem omrezju ter je bilo 50% vprasanj vezanih na obracunavanje le teh. Jaz sem predvideval da bo to kar 01.01.2019 kar ocitno ni bilo.energija napisal/-a:Mogoče že veste, a jaz sem danes izvedel. Klical sem na Elektro LJ, 012304157 in moški na drugi strani mi je med drugim povedal, da bodo polnilnice Elektra Ljubljana v kratkem plačljive.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Plačljivost nas večine verjetno ne bo motila toliko kot nedelovanje in zaparkiranost.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Edin mene je neki strah, kolkr sem slišal, se ti veljaki ki pripravljajo cene delajo izračune za te 22kW polnilnice na podlagi Zoe in to je kretensko, saj vsi ostali EV na teh AC polnilnicah lahko vlečejo le 7-11kw.
Pač totalno nefer razmerje in temu primerno previsoka cena... kaj to pomeni v praksi, na DC bom šel polnit AC pa kr nej imajo... škoda
upam da imam napačne informacije
Pač totalno nefer razmerje in temu primerno previsoka cena... kaj to pomeni v praksi, na DC bom šel polnit AC pa kr nej imajo... škoda
upam da imam napačne informacije
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Zna res bit kaj v tej smeri, ker njih najbolj boli priključna moč.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Kolikor vem bo to obračunavanje res nekako tako, tako samo da se boš pofočkal na polnilnico bo 1eur, potem pa še od min, s kar konkretno ceno...polnilnice bodo samevale.
Zdaj ali je to narejeno zato, da se naredi iz tega, da polnilnice ne bodo rentabilne, potem pa jih bo nekdo kupil poceni in iz tega naredil biznis. Ne vem, samo špekuliram.
Zdaj ali je to narejeno zato, da se naredi iz tega, da polnilnice ne bodo rentabilne, potem pa jih bo nekdo kupil poceni in iz tega naredil biznis. Ne vem, samo špekuliram.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Moj BEV (C-Zero), ki tudi najbolj potrebuje AC polnilnice ne polni niti pod razno s 7kW Niti ne s 3.6kW, ampak s 3.2kW oz 14.5A, juhej. AEE v avstriji ima lepo cenik po tem kaksno moc vleces ven. Tudi na koncu ko ti avto moc znizuje ker balansira, baje zacne tisti del obracunavat po nizji tarifi.mkonci napisal/-a:Edin mene je neki strah, kolkr sem slišal, se ti veljaki ki pripravljajo cene delajo izračune za te 22kW polnilnice na podlagi Zoe in to je kretensko, saj vsi ostali EV na teh AC polnilnicah lahko vlečejo le 7-11kw.
Pač totalno nefer razmerje in temu primerno previsoka cena... kaj to pomeni v praksi, na DC bom šel polnit AC pa kr nej imajo... škoda
upam da imam napačne informacije
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Saj itak ne morejo biti rentabilne. Če bi bila povprečno plačana cena po kWh dvakrat višja od tiste, ki jo plačujemo doma po ET, torej okrog 0.24 EUR/kWh, potem bi pri 24 kWh polnjenja na dan (pri taki ceni bodo le redki polnili na počasni infrastrukturi, raje bodo namreč napolnili že na avtocesti ali pred kakšno trgovino, kjer bo zastonj) v enem letu dobili okrog 1000 EUR, oziroma manj kot 90 EUR na mesec. Cene tovrstnih polnilnic so po moje zelo visoke, hkrati pa morajo kriti ostale stroške za omrežje, ki niso zanemarljivi pri 2x22 kW moči. Sam verjetno ne bi kupil delnice takšnega podjetja.Matej napisal/-a:Zdaj ali je to narejeno zato, da se naredi iz tega, da polnilnice ne bodo rentabilne, potem pa jih bo nekdo kupil poceni in iz tega naredil biznis. Ne vem, samo špekuliram.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Zakaj komaj 24 kwh na dan ?, že če se jaz priklopim za mal čez urco je 24 kwh.
Malo se bo obrnilo, prej sem tarnal, da me pride polnjenje na avtocesti 2 x dražje kot druge, bom vsaj na ac polnilnicah na boljšem
Malo se bo obrnilo, prej sem tarnal, da me pride polnjenje na avtocesti 2 x dražje kot druge, bom vsaj na ac polnilnicah na boljšem
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Z dragim plačevanjem na polnilnicah, bodo iz prometa izloćili vse avtomobile z malo baterijo. mislim, da bodo novi kupci morali razmišljati o nakupu velikih baterij, da jim bo redkokdaj treba polniti drugje kot doma.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Eh male baterije so tako ali tako za okoli doma že sedaj, še CRF bo prenehal s svojim početjem z zoe 22 kwh na dolge ture
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Malce zgodovine iz VB in 5 letnega (!) brezplačnega polnjenja EV:
Vehicle recharging
In July 2011 Ecotricity launched a free vehicle charging network sited around the country at 14 of the Welcome Break Motorway service areas, linking London in the south with Exeter in the west and Edinburgh in the north. The charging points were initially equipped with both a UK standard 13amp domestic socket and a high power IEC 62196 32amp 3-phase socket. It is to build wind turbines and vehicle charging points at RoadChef sites across the UK to allow vehicles to recharge directly from the wind.
In October 2012 the company started to add 50 kW CHAdeMO fast charging to its charging stations allowing compatible cars to recharge within 30 minutes. In April 2014 it was announced that it would be adding support for Combined Charging System connectors from May and the September had over 120 chargers. In May 2014 it brought an interim high-court injunction against electric car manufacturer Tesla over its vehicle charging network; this was resolved in an out of court settlement.
In 2014 the Ecotricity vehicle charging network had sporadic software problems to do with the addition of a new connector which left some chargers not working or not connecting to specific cars.
As of December 2014 it covered 90% of the motorway service stations including Land's End and John o' Groats. By December 2015 it had 6,500 members using it once a week or more, and the network, which had hitherto been free of charge, would henceforth require payment. In an interview in March 2016 Vince announced that payment would start in a couple of months and the money from it would be used to improve and extend the network.
From 11 July 2016 Ecotricity started charging £5 for a 20-minute fast-charge, later changed to £6 for 30 minutes but kept it free for customers of Ecotricity. Following feedback from customers, a balance between the needs of EV drivers and PHEV drivers has led to a £3 connection fee, waived for Ecotricity customers, and 17p per KWh.
vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecotricity
Vehicle recharging
In July 2011 Ecotricity launched a free vehicle charging network sited around the country at 14 of the Welcome Break Motorway service areas, linking London in the south with Exeter in the west and Edinburgh in the north. The charging points were initially equipped with both a UK standard 13amp domestic socket and a high power IEC 62196 32amp 3-phase socket. It is to build wind turbines and vehicle charging points at RoadChef sites across the UK to allow vehicles to recharge directly from the wind.
In October 2012 the company started to add 50 kW CHAdeMO fast charging to its charging stations allowing compatible cars to recharge within 30 minutes. In April 2014 it was announced that it would be adding support for Combined Charging System connectors from May and the September had over 120 chargers. In May 2014 it brought an interim high-court injunction against electric car manufacturer Tesla over its vehicle charging network; this was resolved in an out of court settlement.
In 2014 the Ecotricity vehicle charging network had sporadic software problems to do with the addition of a new connector which left some chargers not working or not connecting to specific cars.
As of December 2014 it covered 90% of the motorway service stations including Land's End and John o' Groats. By December 2015 it had 6,500 members using it once a week or more, and the network, which had hitherto been free of charge, would henceforth require payment. In an interview in March 2016 Vince announced that payment would start in a couple of months and the money from it would be used to improve and extend the network.
From 11 July 2016 Ecotricity started charging £5 for a 20-minute fast-charge, later changed to £6 for 30 minutes but kept it free for customers of Ecotricity. Following feedback from customers, a balance between the needs of EV drivers and PHEV drivers has led to a £3 connection fee, waived for Ecotricity customers, and 17p per KWh.
vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecotricity
Soul EV believer
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
100%pirpy napisal/-a:Eh male baterije so tako ali tako za okoli doma že sedaj, še CRF bo prenehal s svojim početjem z zoe 22 kwh na dolge ture
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Vem, da bom požel precej neodobravanja, ampak kot sem že večkrat dejal - to je edina prava pot! Bravo, Elektro Ljubljana, zdaj pa res gasa in Gremo na elektriko
V Ljubljani je sedaj tri četrtine polnilnic EL zasedenih predvsem zaradi zastonj parkiranja in to z avti in uporabniki, ki tistih par kWh sploh ne rabijo in bi lahko polnili doma. Je pa fajn, če si car in lahko zastonj parkiraš blizu centra. In glavni na njih so najbolj "ekološki" veliki BMW in Porsche Cayenne PHEV ji... Predvidevam, da se sicer taistim lastnikom doma sicer ne da mazati rok s kabli, le na zastonj parkingih se prelevijo v prave ekofrajerje .
Nekaj jih je zasedenih z uporabniki, ki polnijo na javnih polnilnicah, ker ne morejo polniti doma (blok) ali v službi. Ampak - spet bogokletna izjava - električni avti za take pač še niso primerni; najprej se bo namreč morala razviti ustrezna infrastruktura, predvsem v blokih in na poslovnih ter javnih parkiriščih... Morda bo ravno to sedaj povečalo pritisk na lastnike poslovnih in upravnike stanovanjskih nepremičnin.
No, in potem je pa samo še mali del polnilnic na voljo tistim, ki jim je javna polnilna infrastruktura najbolj namenjena. To pa so po mojem mnenju občasni in tranzitni gostje; tisti, ki se pripeljejo od daleč in potrebujejo polnjenje za nadaljevanje poti ali povratek. Tistim tudi ni problem plačati nekaj EUR za polnjenje, bolj pomembno je namreč, da je le to na razpolago.
Spet pišem iz lastnih izkušenj in opažanj, saj sem že večkrat v nuji malo dlje od doma iskal polnilnice in vedno končal na plačljivih, ki do bile edine proste in delujoče.
Sedaj pa seveda ostane še vprašanje cene. Kot že razpravljamo zgoraj, je tukaj res vprašljiva ekonomika. Upam, da ne bodo glede na to dvignili cene v višave, saj bi pa to res lahko negativno vplivalo na razvoj elektromobilnosti. Pri tem pa bi moral svojo vlogo odigrati Eko sklad, saj je poglavitni namen subvencij ravno to, da odigrajo vlogo na področjih, kjer "nevidna roka trga" deluje prepočasi.
Ekosklad zaenkrat dobro dela pri subvencioniranju avtomobilov, pri polnilni infrastrukturi pa bi po mojem moral narediti več. Dosedanje izkušnje z nedelujočimi javnimi polnilnicami na najboljših lokacijah po manjših slovenskih krajih niso v korist elektromobilnosti in njim ne v ponos!
Spet razmišljam proti vetru na forumu... Jaz bi kmalu ukinil subvencije za avte in več sredstev raje vložil v razvoj celovite infrastrukture, od zasebnih do široko razpredenih javnih polnilnih mest.
Sodobni BEVi so ob dovolj uporabe in polnjenju doma ob upoštevanju vseh stroškov že konkurenčni ICEjem.
Saj ICEja nam država tudi ne subvencionira, vsak si kupi kar potrebuje in si lahko privošči, je pa za vse zelo koristno, če država zgradi dobre ceste in dovolj parkirišč.
In ukinjanje subvencij bo samo še prisililo proizvajalce in prodajalce avtomobilov k več konkurenčnosti. Sedaj jim je subvencija že skoraj tudi potuha in ob velikem povpraševanju pravzaprav ni več kralj kupec ampak prodajalec.
Ja, zato napoved plačevanja na polnilnicah Elektra Ljubljana pozdravljam
Zdaj mi je pa samo žal, da ta forum poleg plusov ne omogoča podeljevanja minusov... Me res zanima, katerih bi bilo več
V Ljubljani je sedaj tri četrtine polnilnic EL zasedenih predvsem zaradi zastonj parkiranja in to z avti in uporabniki, ki tistih par kWh sploh ne rabijo in bi lahko polnili doma. Je pa fajn, če si car in lahko zastonj parkiraš blizu centra. In glavni na njih so najbolj "ekološki" veliki BMW in Porsche Cayenne PHEV ji... Predvidevam, da se sicer taistim lastnikom doma sicer ne da mazati rok s kabli, le na zastonj parkingih se prelevijo v prave ekofrajerje .
Nekaj jih je zasedenih z uporabniki, ki polnijo na javnih polnilnicah, ker ne morejo polniti doma (blok) ali v službi. Ampak - spet bogokletna izjava - električni avti za take pač še niso primerni; najprej se bo namreč morala razviti ustrezna infrastruktura, predvsem v blokih in na poslovnih ter javnih parkiriščih... Morda bo ravno to sedaj povečalo pritisk na lastnike poslovnih in upravnike stanovanjskih nepremičnin.
No, in potem je pa samo še mali del polnilnic na voljo tistim, ki jim je javna polnilna infrastruktura najbolj namenjena. To pa so po mojem mnenju občasni in tranzitni gostje; tisti, ki se pripeljejo od daleč in potrebujejo polnjenje za nadaljevanje poti ali povratek. Tistim tudi ni problem plačati nekaj EUR za polnjenje, bolj pomembno je namreč, da je le to na razpolago.
Spet pišem iz lastnih izkušenj in opažanj, saj sem že večkrat v nuji malo dlje od doma iskal polnilnice in vedno končal na plačljivih, ki do bile edine proste in delujoče.
Sedaj pa seveda ostane še vprašanje cene. Kot že razpravljamo zgoraj, je tukaj res vprašljiva ekonomika. Upam, da ne bodo glede na to dvignili cene v višave, saj bi pa to res lahko negativno vplivalo na razvoj elektromobilnosti. Pri tem pa bi moral svojo vlogo odigrati Eko sklad, saj je poglavitni namen subvencij ravno to, da odigrajo vlogo na področjih, kjer "nevidna roka trga" deluje prepočasi.
Ekosklad zaenkrat dobro dela pri subvencioniranju avtomobilov, pri polnilni infrastrukturi pa bi po mojem moral narediti več. Dosedanje izkušnje z nedelujočimi javnimi polnilnicami na najboljših lokacijah po manjših slovenskih krajih niso v korist elektromobilnosti in njim ne v ponos!
Spet razmišljam proti vetru na forumu... Jaz bi kmalu ukinil subvencije za avte in več sredstev raje vložil v razvoj celovite infrastrukture, od zasebnih do široko razpredenih javnih polnilnih mest.
Sodobni BEVi so ob dovolj uporabe in polnjenju doma ob upoštevanju vseh stroškov že konkurenčni ICEjem.
Saj ICEja nam država tudi ne subvencionira, vsak si kupi kar potrebuje in si lahko privošči, je pa za vse zelo koristno, če država zgradi dobre ceste in dovolj parkirišč.
In ukinjanje subvencij bo samo še prisililo proizvajalce in prodajalce avtomobilov k več konkurenčnosti. Sedaj jim je subvencija že skoraj tudi potuha in ob velikem povpraševanju pravzaprav ni več kralj kupec ampak prodajalec.
Ja, zato napoved plačevanja na polnilnicah Elektra Ljubljana pozdravljam
Zdaj mi je pa samo žal, da ta forum poleg plusov ne omogoča podeljevanja minusov... Me res zanima, katerih bi bilo več
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
@Stromcek
Jaz ne vem kaj bi ti dal, al +, al -, ker si navedel veliko stvari in z enimi se strinjam, z enimi ne.
Nimam občutka, da je 3/4 polnilnic v Lj zasedenih, to je pretiravanje. Sploh tiste, ki so na plačljivih parkiriščih samevajo, sploh pa si ne predstavljam, kako bodo samevale, ko bo še polnjenje plačljivo. Te lahko kar zaprejo ali odmontirajo po mojem
Tudi se ne strinjam z ukinitvijo subvencij za EV, saj ne bodo vse države tega ukinile in Slo bo na slabšem, valda ne bo samo Hyundai SLO znižal cene za 7.5k.
Z ostalim se kar strinjam, seveda pa bo vse močno odvisno od cene polnjenja, če bo divje visoka, bo zelo malo folka polnilo na polnilnicah od EL Ljubljana.
Jaz ne vem kaj bi ti dal, al +, al -, ker si navedel veliko stvari in z enimi se strinjam, z enimi ne.
Nimam občutka, da je 3/4 polnilnic v Lj zasedenih, to je pretiravanje. Sploh tiste, ki so na plačljivih parkiriščih samevajo, sploh pa si ne predstavljam, kako bodo samevale, ko bo še polnjenje plačljivo. Te lahko kar zaprejo ali odmontirajo po mojem
Tudi se ne strinjam z ukinitvijo subvencij za EV, saj ne bodo vse države tega ukinile in Slo bo na slabšem, valda ne bo samo Hyundai SLO znižal cene za 7.5k.
Z ostalim se kar strinjam, seveda pa bo vse močno odvisno od cene polnjenja, če bo divje visoka, bo zelo malo folka polnilo na polnilnicah od EL Ljubljana.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Se cisto strinjam, na placljive se lahko zanesem, tam ne bo nihce balansiral do 100%, sploh kjer placuje minute.Stromcek napisal/-a:Vem, da bom požel precej neodobravanja, ampak kot sem že večkrat dejal - to je edina prava pot! Bravo, Elektro Ljubljana, zdaj pa res gasa in Gremo na elektriko
V Ljubljani je sedaj tri četrtine polnilnic EL zasedenih predvsem zaradi zastonj parkiranja in to z avti in uporabniki, ki tistih par kWh sploh ne rabijo in bi lahko polnili doma. Je pa fajn, če si car in lahko zastonj parkiraš blizu centra. In glavni na njih so najbolj "ekološki" veliki BMW in Porsche Cayenne PHEV ji... Predvidevam, da se sicer taistim lastnikom doma sicer ne da mazati rok s kabli, le na zastonj parkingih se prelevijo v prave ekofrajerje .
Nekaj jih je zasedenih z uporabniki, ki polnijo na javnih polnilnicah, ker ne morejo polniti doma (blok) ali v službi. Ampak - spet bogokletna izjava - električni avti za take pač še niso primerni; najprej se bo namreč morala razviti ustrezna infrastruktura, predvsem v blokih in na poslovnih ter javnih parkiriščih... Morda bo ravno to sedaj povečalo pritisk na lastnike poslovnih in upravnike stanovanjskih nepremičnin.
No, in potem je pa samo še mali del polnilnic na voljo tistim, ki jim je javna polnilna infrastruktura najbolj namenjena. To pa so po mojem mnenju občasni in tranzitni gostje; tisti, ki se pripeljejo od daleč in potrebujejo polnjenje za nadaljevanje poti ali povratek. Tistim tudi ni problem plačati nekaj EUR za polnjenje, bolj pomembno je namreč, da je le to na razpolago.
Spet pišem iz lastnih izkušenj in opažanj, saj sem že večkrat v nuji malo dlje od doma iskal polnilnice in vedno končal na plačljivih, ki do bile edine proste in delujoče.
Sedaj pa seveda ostane še vprašanje cene. Kot že razpravljamo zgoraj, je tukaj res vprašljiva ekonomika. Upam, da ne bodo glede na to dvignili cene v višave, saj bi pa to res lahko negativno vplivalo na razvoj elektromobilnosti. Pri tem pa bi moral svojo vlogo odigrati Eko sklad, saj je poglavitni namen subvencij ravno to, da odigrajo vlogo na področjih, kjer "nevidna roka trga" deluje prepočasi.
Ekosklad zaenkrat dobro dela pri subvencioniranju avtomobilov, pri polnilni infrastrukturi pa bi po mojem moral narediti več. Dosedanje izkušnje z nedelujočimi javnimi polnilnicami na najboljših lokacijah po manjših slovenskih krajih niso v korist elektromobilnosti in njim ne v ponos!
Spet razmišljam proti vetru na forumu... Jaz bi kmalu ukinil subvencije za avte in več sredstev raje vložil v razvoj celovite infrastrukture, od zasebnih do široko razpredenih javnih polnilnih mest.
Sodobni BEVi so ob dovolj uporabe in polnjenju doma ob upoštevanju vseh stroškov že konkurenčni ICEjem.
Saj ICEja nam država tudi ne subvencionira, vsak si kupi kar potrebuje in si lahko privošči, je pa za vse zelo koristno, če država zgradi dobre ceste in dovolj parkirišč.
In ukinjanje subvencij bo samo še prisililo proizvajalce in prodajalce avtomobilov k več konkurenčnosti. Sedaj jim je subvencija že skoraj tudi potuha in ob velikem povpraševanju pravzaprav ni več kralj kupec ampak prodajalec.
Ja, zato napoved plačevanja na polnilnicah Elektra Ljubljana pozdravljam
Zdaj mi je pa samo žal, da ta forum poleg plusov ne omogoča podeljevanja minusov... Me res zanima, katerih bi bilo več
Problem pa bodo se vedno ICE vozila, ki jih placljivost prav nic ne moti.
Glavni faktor pa je cena. Vecina nas z veseljem placa pravo ceno, lahko je v ceni skrit tudi nek strosek za parking ce zelijo. Le cena naj bo primerna za vse tipe vozil. Torej malo nad ceno elektrike doma, po kWh ali pa na minuto vezano na moc polnjenja. Ce pa je cena osnovana na minuto ter prilagojena 22kW polnilcu od Zoe in Smarta pa ni ravno fajn.
Sem to zapisal ze lani v:
viewtopic.php?f=9&t=1492
Zdaj pa imamo tretjo temo za placljivost. Ocitno je pereca tema.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Tudi meni so rekli že septembra da mi ne izdajo RFID ker da jih bodo zamenjali ker bo storitev placljiva. No na koncu so mi jo dali konec leta pa zopet opomnili da bo placljivo. Bo ko bo ne vem zakaj si tako zelite da postane placljivo- sem bral obrazložitev. Saj lahko placas ze zdaj ne vem zakaj se guzvas na brezplacnih? Sedaj ko bodo brezplacne samo AC na Petrolu pa ne bo tam vec guzve ker bodo vsi hoteli placevati ?!Stromcek napisal/-a:Vem, da bom požel precej neodobravanja, ampak kot sem že večkrat dejal - to je edina prava pot! Bravo, Elektro Ljubljana, zdaj pa res gasa
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Meni so že lansko leto marca rekli da bodo kmalu plačljive, ko sem pridobival njihovo kartico. Kmalu bo eno leto pa so še vedno zastonj. Ko bojo plačljive pač bojo, upam samo da bo neka pametna cena. Mislim pa da ko bo začel računati eden od ponudnikov bo šlo kar po vrsti.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Bolj bi bilo pametno da bi naredili več polnilnic 11kw npr sedaj so 2x22kw po večini s tega bi bile 4 polnilnice.
Plačevanje pa če je že na minuto vsaj po moči odvzema nekateri majo 3kw nekateri 11kw polnilec pač "ni fer".
Veliko sem že prebral namigov na tem forumu najbolj smiselen osebno se mi je zdel ta:
- Polnjenje plačaš po kwh vsaka minuta ko stoji in se ne polni pa je plačljiva ali pa ura kakorkoli.
Plačevanje pa če je že na minuto vsaj po moči odvzema nekateri majo 3kw nekateri 11kw polnilec pač "ni fer".
Veliko sem že prebral namigov na tem forumu najbolj smiselen osebno se mi je zdel ta:
- Polnjenje plačaš po kwh vsaka minuta ko stoji in se ne polni pa je plačljiva ali pa ura kakorkoli.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Pa imajo te 2x22kW dejansko 44kW priklop? Bi rekel da je le 22kW pa če polni ZOE dobi pač vse, če polni še kdo se razdeli oziroma nekaj v tej smeri.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 15 Odgovori
- 663 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a ID4