Elektro LJ - zaračunavanje

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Odgovori
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Denis_ napisal/-a:Bolj bi bilo pametno da bi naredili več polnilnic 11kw npr sedaj so 2x22kw po večini s tega bi bile 4 polnilnice.
Plačevanje pa če je že na minuto vsaj po moči odvzema nekateri majo 3kw nekateri 11kw polnilec pač "ni fer".
Veliko sem že prebral namigov na tem forumu najbolj smiselen osebno se mi je zdel ta:
- Polnjenje plačaš po kwh vsaka minuta ko stoji in se ne polni pa je plačljiva ali pa ura kakorkoli.
To je zelo subjektivno, kaj je fer in kaj ni... Vseeno velja, da čas je denar!
Še posebej, če čakaš pred polnilnico (ali wcjem )
Tudi gume za i3 so precej dražje od standardnih dimenzij, ki jih ima npr. Leaf, pa še nisem kje prebral, da to ni fer. Ko avto kupiš, pač moraš vedeti, kaj kupuješ in koliko te bo uporaba stala.

A ne pozabimo, trenutno je EVjev le za vzorec... In kmalu prihaja na trg veliko novih modelov, ki bodo v večini imeli hitrejše polnjenje. Naj tudi to prisili proizvajalce k napredku...
In kmalu bomo že tisti z do 6.6 kW polnilci, ki smo danes pionirji, postali pač "oldtimerji"

Moje mnenje je, da na javnih polnilnicah na območjih kratkotrajnega parkiranja mora biti polnjenje hitro in plačljivo, da bo dosegljivo čimveč uporabnikom, ki to potrebujejo. Na službenih parkiriščih in doma oziroma povsod tam, kjer avto dolgo stoji, pa naj se polni počasi, da ne obremenjuje po nepotrebnem ne baterije ne omrežja... po možnosti s CRF-jevo polnilnico, da bo odvzem se bolj enakomeren

No, upam, da bo Elektro Ljubljana naredil kaj več tudi na pametnih omrežjih... Ampak to je pa res že za drugo temo
CRF, energija, Robie, Kaktus
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a Goran »

Že od vsega začetka sem mnenja, da so počasne polnilnice brez veze. Razen, če bi bil vsak parking tudi polnilnica.
Polnilnice se morajo čim bolj približati tankanju, ne pa celodnevnem parkiranju. Cena pa mora vzpodbujati, da se čimprej odpelješ. Če pa si kupil avto, ki ne zmore hitrega polnjenja, si si pa sam kriv oz. polni doma.
Robie
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3569
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3122
1621

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Goran razmišljaš kot, da voziš ICE
Ev ni ICE in, če imaš domet kot kona lahko prevoziš slovenijo podolgem in počez, ko prideš na destinacijo, ga priključiš na počasno polnilnico in NIČ ne čakaš.
Jaz nikoli ne čakam da se avto napolni, če mi domet zoe ne omogoča, da se pripeljem na cilj brez polnenja, ga pustim doma in pika.
mkonci
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a Goran »

Nismo vsi enaki. Mogoče pridem na destinacijo in moram takoj nazaj. In EV bo postal avto ko se ga bo dalo uporabljati kot ICE. In malo morgen prevoziš slovenijo s kono. Pri 130 naredi 300, to je zanč nekdo napisal. Od Pirana do Lendave je pa 324 km. Predvsem pa najbrž vsi vemo, da nikoli ne greš do 0%, greš polnit že na 20%. In če se ti zgodi, da si že precej na suhem, polnilnica pa ne dela? Žal, zame je katerikoli EV zaenkrat (pri)mestni avto, potovalnik sigurno ne. Najbrž pa bo, čez 5 let.
Stromcek, giotto, MIRANRR, Robie, Kaktus
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Polnilna mesta bi morala imeti visoko oziroma najvišjo parkirnino v državi, strog nadzor, morda kar s kamerami in bi ICE iskali druga parkira mesta.

Drugo pa: V kolikor nekdo polni z maksimalno močjo, plača po pretočeni energiji, cena nizka na kWh in je oproščen parkirnine. Kdor toči v tistih 70-100% ko gre zelo počasi, pa dvojna cena kWh ali zvezno odvisno od pretoka na minuto in je tudi oproščen parkirnine.

Mislim da bi pri takem algoritmu trg naredil selekcijo, ki bi bila optimalna za vse.
Nejccc
desiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 312
Kraj: Lj
Avto: Nissan Leaf 2018 Tekna
437
277

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a desiro »

Najbolj se strinjam z tistim ki je nekdo že omenjal... naj bo po kWh če pa pustiš priklopljenega polnega pa imaš recimo da 15 min (lufta) potem pa ekstremno drage pribitke.... seveda se ti ne smejo zaračunavati če se polnjenje prekine zaradi napake polnilnice ti pa si pač nekje od kjer avta ne moreš ravno takoj odklopit...
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2216

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Spet se bom oglasil. Pač ne morem biti tiho.

Pri pogovoru s prijatelji in znanci je bil do sedaj moj najmočnejši argument v prid EV, da se na koncu verjetno tudi finančno izplača. Do sedaj na žalost še nisem nikogar prepričal kljub svojemu entuziazmu. Bodimo pošteni, daljše poti z EV vozili se bodo vse manj izplačale. Ne samo, da bo pot trajala dlje, če jo primerjamo z ICE vozili, tudi dražja bo lahko. S tako divjimi cenami kot v Avstriji ali Italiji se že sedaj pot z EV finančno morda ne izplača. Če podobno tarifiranje uvedemo tudi v Sloveniji, ne pridemo nikamor.

Daleč smo še od širše uporabe EV, vsaj pri nas. Če pa uporabniki EV še sami navijamo za to, da se tarifiranje čim prej uvede in po možnosti naj ne bo poceni in da je res slaba ideja, da bi lahko vozili po pasovih za avtobuse in taksije ali pa ne daj bog, da bi vinjeta za EV bila zastonj, potem res ostanem brez besed. Morda pa si zaslužimo, da cel projekt EV propade, če želimo ostati v »eksluzivnem klubu« v katerem ne želimo novih članov?
desiro, SimonZed, CRF, FV-EV, Robie, Stromar, DGJ, Denis_, En ev, Kaktus, ixi, MIRKOLEAF
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Predlagam da se artikle v trgovini podraža da ne bo gužva na blagajni Boh ne daj da bi odpirali nove blagajne.
crunchy, robertto, Robie, Stromar, DGJ, Kaktus, desiro
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1240
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1512

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a Damijan »

mitjap napisal/-a:Pa imajo te 2x22kW dejansko 44kW priklop? Bi rekel da je le 22kW pa če polni ZOE dobi pač vse, če polni še kdo se razdeli oziroma nekaj v tej smeri.
Večina etrel polnic polni s 50% močjo, če sta priklopljena dva EV, to pomeni samo 16A/3,6kW pri enofaznih OBC.
Na Krku je še slabše - nekatere namesto s 14A polni s 7A...
matija
Soul EV believer
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Absolutno podpiram plačljivost polnilnic in to z bančno kartico.
Drugi velik minus in totalna bedarija so razne kartice za prijavljanje in polnjenje.
Glede na to, da to niso veliki zneski bi lahko tudi plačevali za denar(drobiž) kot na kafe avtomatih.
Ne vem kdo si je zamislil tako komplicirano prijavljanje in polnjenje.

Infrastruktura za ICE vozila se je do zdajšnje stopnje razvijala skoraj 100 let (črpalke, servisi. prodaja)
Res, da so sedaj drugi časi in bo trajalo malo manj ampak bo trajalo.

Tudi proizvodnja električne energije ni problematična.
Problem je infrastruktura-omrežje v katerega pa se bolj malo ali nič vlaga.
bnovak88
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

mitjap napisal/-a:Predlagam da se artikle v trgovini podraža da ne bo gužva na blagajni Boh ne daj da bi odpirali nove blagajne.
Zakaj pa bi sploh imeli in gradili blagajne, če je v tej trgovini itak vse zastonj?
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
156
31

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a En ev »

Ne vem zakaj se ne bi ev lastniki raje potrudili in naredili v smeri povečanja brezplačnih polnilnih postaj. Namesto da drzava placuje ogljični odtis v eu bi z podporo voznji brez emisij ravno tako prispevali.
Za plačljive polnilnice pa bi predlagal da od ponudnika elektrike zakupiš dodatne kWh po enaki ceni kot jih imaš doma. To kar nam ponujajo sedaj je ustvarjanje elektro šejkov. Trg bo prevzela elita in ti bos kupoval po enaki ceni kot je nafta- za bruhat.
Če predstavlja ev mobilnost nekaj kar naj bi pomagalo pri trajnostnem razvoju bi moralo biti plačevanje storitev tudi v tem slogu, cena dovolj velika da omogoča tudi investicije in razvoj ne pa ustvarjanje novih elit v pozlačenih Remcih. Kot pravim cena kot doma ker tudi plačas vzrzevanje in razvoj.
Kaktus, kavka
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
156
31

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a En ev »

no pa bomo dočakali zaračunavanje, upam da bo cena res enaka kot doma
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a CRF »

Je že kaj uradnega?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2216

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a crunchy »

En ev napisal/-a:no pa bomo dočakali zaračunavanje, upam da bo cena res enaka kot doma
Ja, se popolnoma strinjam. Naj bo cena še naprej nič (jutri mi pridejo montirati sončno elektrarno).
instrukcije, En ev, DGJ, Kaktus
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
156
31

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a En ev »

ampak za razumeti je kot da bo plačljivo samo v LJ
SimonZed napisal/-a:Kot piše v spodnjem članku, naj bi se maja začelo zaračunavati polnjenje na polnilnicah Gremo na elektriko.
Le cenik je še skrivnost, napoved spodaj se sliši ugodno.
V začetku maja te polnilnice v Ljubljani ne bodo več brezplačne. … Po zagotovilih vodstva Elektro Ljubljana sicer polnjenje ne bo dražje kot doma.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/dvomlj ... deo-495089
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1885
Avto: V vsakem primeru EV
1774
1661

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a Matej »

En ev napisal/-a:ampak za razumeti je kot da bo plačljivo samo v LJ
SimonZed napisal/-a:Kot piše v spodnjem članku, naj bi se maja začelo zaračunavati polnjenje na polnilnicah Gremo na elektriko.
Le cenik je še skrivnost, napoved spodaj se sliši ugodno.
V začetku maja te polnilnice v Ljubljani ne bodo več brezplačne. … Po zagotovilih vodstva Elektro Ljubljana sicer polnjenje ne bo dražje kot doma.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/dvomlj ... deo-495089
Plačljivo bo na vseh AC polnilnicah v lasti Elektra Ljubljane, torej ne samo v Lj.
methos
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 312
Avto: Tesla 3 RWD 2023
190
16

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a methos »

Razen na tistih, ki so plug and charge brez aktivacije, in so iz ekosklada, so pa v upravljanju elektro ljubljane
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a CRF »

Vse ki so na Gremo na elektriko?
methos
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 312
Avto: Tesla 3 RWD 2023
190
16

Re: Elektro LJ - zaračunavanje

Odgovor Napisal/-a methos »

CRF napisal/-a:Vse ki so na Gremo na elektriko?
da tiste, ki so grem ona elektriko, in jih je potrebno aktivirati.
imas tudi take ko so od ekosklada in jih so obcine postavljale, upravljalec pa je elektro ljubljana in so free
CRF, kt57
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Javne polnilnice”