Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kakšen gnoj gre filat na 10kW Type2 polnilnico z zadevo, ki premore le 3 kW polnilec?
In ima že tolk polno baterijo, da v uri in pol filanja, prenese manj 2 kWh?
Kje je profit, da se za manj kot 2kWh sploh matraš z vštekavanjem?
Gnoj od gnoja ...
In ima že tolk polno baterijo, da v uri in pol filanja, prenese manj 2 kWh?
Kje je profit, da se za manj kot 2kWh sploh matraš z vštekavanjem?
Gnoj od gnoja ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ker avto pa je bil to.warpedone napisal/-a:Kakšen gnoj gre filat na 10kW Type2 polnilnico z zadevo, ki premore le 3 kW polnilec?
In ima že tolk polno baterijo, da v uri in pol filanja, prenese manj 2 kWh?
Kje je profit, da se za manj kot 2kWh sploh matraš z vštekavanjem?
Gnoj od gnoja ...
Ne podpiram. Ampak vsaj polnil je. V LJ sem sedaj ze 2x narajmal od avantgo, ki so bili samo parkirani na polnilnici. Polnilnica od elektro lj.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 453
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1941726
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Cajt je mel, zatu mu je pa privoščil nekaj brezplačnih elektrončkov.
Sicer pa, kako to da ti je stopil na živec, če pa vedno polniš na teslinih super chargerjih?
Sicer pa, kako to da ti je stopil na živec, če pa vedno polniš na teslinih super chargerjih?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Danes sem dobil odgovor iz občine Vrhnika da ne morajo ukrepati ker so nepoplne oznake za polnilnico- kot vem manjka samo dopplnilna za 2 uri. Je to res možno da ne ukrepa redarstvo čeprav je avto samo priklopljen brez da polni? Tu je problem da lastnik bližnjega lokala zaparkira če se le da
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Je nekomu s foruma povedal, da je to njegov strom in drugi ze ne bodo tu polnili.En ev napisal/-a:Danes sem dobil odgovor iz občine Vrhnika da ne morajo ukrepati ker so nepoplne oznake za polnilnico- kot vem manjka samo dopplnilna za 2 uri. Je to res možno da ne ukrepa redarstvo čeprav je avto samo priklopljen brez da polni? Tu je problem da lastnik bližnjega lokala zaparkira če se le da
V bistvu si lasti javno financirano polnilnico.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Jaz sem eden takih uporabnikov s Citroenom C-Zero. Zadeva premore zgolj 3kW polnilec (v resnici polni z 2.4kW). Ne vem pa zakaj nebi smel polnit na 10kW ali celo na 22kW polnilnih postajah? Če je schuko zraven bom seveda v to vštekal a če je le Type 2 pa kaj dosti izbire ni.warpedone napisal/-a:Kakšen gnoj gre filat na 10kW Type2 polnilnico z zadevo, ki premore le 3 kW polnilec?
Za dotičen primer pa ugibam da je profit brezplačno in prosto parkirno mesto.warpedone napisal/-a: In ima že tolk polno baterijo, da v uri in pol filanja, prenese manj 2 kWh?
Kje je profit, da se za manj kot 2kWh sploh matraš z vštekavanjem?
Gnoj od gnoja ...
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Dotična zadeva je v 2h urah nafilala ~1,8 kWh.
Filanje se je začelo s ~3 kW, drugo uro pa cuzalo pod 1 kW, na koncu le ~500W.
Na isti lokaciji je brezplačnih nepolnilnih parkirnih mest dovolj i.e bilo je še nekaj prostih.
Ta polnilnica premore en Type 2 in en šuko vtič.
DeFakto je tip zaparkiral polnilno mesto brez polnjenja, ker bi zlahka točno isto kWh nafilal na šuko in Type 2 prepustu komu drugemu.
Ampak brezvzeze.. spremenilo se ne bo nič, gnoj bo ostal gnoj...
Filanje se je začelo s ~3 kW, drugo uro pa cuzalo pod 1 kW, na koncu le ~500W.
Na isti lokaciji je brezplačnih nepolnilnih parkirnih mest dovolj i.e bilo je še nekaj prostih.
Ta polnilnica premore en Type 2 in en šuko vtič.
DeFakto je tip zaparkiral polnilno mesto brez polnjenja, ker bi zlahka točno isto kWh nafilal na šuko in Type 2 prepustu komu drugemu.
Ampak brezvzeze.. spremenilo se ne bo nič, gnoj bo ostal gnoj...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kakor imam jaz izkušnje na polnilnicah kjer je en type2 in en šuko, če je šuko že v uporabi, potem type2 ne dela, tako da je vseeno ali polni šuko ali type2... če je ena v uporabi, druga ne dela, to pri 11kW polnilnicah
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ne posploševat, vsaka polnilnica dela tako kot je narejena/konfigurirana... Ni nobenega pravila!
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kakor mi je Teo razlagal, je to odvisno od priključne moči, ki jo priskrbi naročnik. Lahko delujeta Type2 in šuko skupaj, vendar, če je naročnik zagotovil dovolj močne varovalke in posledično priključni kabel
Bo pa na Vrhniki baje v kratkem dodano obračunavanje (nekaj v tem smislu sem bral na FB).
Bo pa na Vrhniki baje v kratkem dodano obračunavanje (nekaj v tem smislu sem bral na FB).
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Tale tema je polna taksnih stvari. Ce si zacel malo tudi okoli polnit, se bos s tem zal sreceval. Kjer lahko sporoci redarstvu, s tem bos najvec pripomogel k solanju ljudi.warpedone napisal/-a:Dotična zadeva je v 2h urah nafilala ~1,8 kWh.
Filanje se je začelo s ~3 kW, drugo uro pa cuzalo pod 1 kW, na koncu le ~500W.
Na isti lokaciji je brezplačnih nepolnilnih parkirnih mest dovolj i.e bilo je še nekaj prostih.
Ta polnilnica premore en Type 2 in en šuko vtič.
DeFakto je tip zaparkiral polnilno mesto brez polnjenja, ker bi zlahka točno isto kWh nafilal na šuko in Type 2 prepustu komu drugemu.
Ampak brezvzeze.. spremenilo se ne bo nič, gnoj bo ostal gnoj...
Poleg tega ki je celo polnil ocitno na visokem SoC, da je avto zacel znizevat moc, imas tudi primere kjer priklopijo tak polnilec na 43kW, imas taksne ki sploh ne polnijo, imas taksne ki tlacijo kable v polnilnico in se niti ne avtenticirajo ker je placljiva, imas taksne ki s fosilci tam parkirajo, imas jih se cel kup. Zal ...
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Za polnilnice v Vrhniki sem dobil naslednje obvestilo
»Polnilnice v občini Vrhnika, sofinancirane iz Eko sklada, so javno dostopne in z njimi upravlja Občina Vrhnika. Res je sicer, da omenjeno polnilnico zelo pogosto uporablja lastnik bližnjega lokala, vendar nima nikakršne prednostne pravice za uporabo polnilnic ali celo onemogočanje ostalih uporabnikov. Omenjena polnilnica je postavljena na zemljišču v občinski lasti. Ravno zaradi tovrstnih pritožb uporabnikov smo se nedavno dogovorili za vključitev parkirnih mest pri postaji v t. i. modro cono, v kateri je omejen čas parkiranja. To bo omogočilo redarski službi sankcioniranje vseh, ki bodo parkirali pri postaji dlje kot dve uri. Računamo, da bomo s tem še izboljšali dostopnost postaj različnim uporabnikom. S podobnim namenom smo se odločili tudi za začetek zaračunavanja polnjenja, za kar prav tako računamo, da bo spodbudilo uporabo postaj samo za čas polnjenja. Cena za polnjenje je sicer postavljena dokaj nizko, bolj kot ne na ravni stroškov elektrike. Uporaba postaje se zaračunava tudi za goste lokala, vendar se je lastnik lokala odločil, da bo stroške polnjenja za goste plačal lokal. Verjamemo, da se bo z omenjenima ukrepoma dostopnost postaje izboljšala.«
Vse lepo in prav, ampak ta odgovor sem dobil iz eko sklada kjer sem povprašal ali lahko začnejo zaračunavati in spreminjati pogoje kot so bili v začetku. Ali odtujitev pomeni fizično ali tudi iz uporabniškega vidika?
Kdaj bo pa modra cona bomo videli- še sedaj so avti lokala parkirani tudi po 48ur na polnilnici!!! Verjetno nikoli ker so tam vsi naši!
iz razpisa:
d)prepoved odtujitve naložbe, ki je bila predmet nepovratne finančne spodbudePolnilne postaje, za katero je bila dodeljena nepovratna finančna spodbuda po tem javnem pozivu, ni dovoljeno odstraniti ali odtujiti najmanj 3 (tri) letapo izplačilu nepovratne finančne spodbude. Če se ugotovi, da polnilna postaja ne delujeveč ali da je bila odtujena pred potekom treh let po izplačilu nepovratne finančne spodbude, mora občina vlagateljica prejeta sredstva vrniti Eko skladu z zakonskimi zamudnimi obrestmi. Čas od nastanka neoperativnosti polnilne postaje zaradi višje sile do dne ponovne operativnosti polnilne postaje se ne všteva v obdobje prepovedi odtujitve. Pri tem mora biti občina vlagateljica ves čas lastnica polnilne postaje.
»Polnilnice v občini Vrhnika, sofinancirane iz Eko sklada, so javno dostopne in z njimi upravlja Občina Vrhnika. Res je sicer, da omenjeno polnilnico zelo pogosto uporablja lastnik bližnjega lokala, vendar nima nikakršne prednostne pravice za uporabo polnilnic ali celo onemogočanje ostalih uporabnikov. Omenjena polnilnica je postavljena na zemljišču v občinski lasti. Ravno zaradi tovrstnih pritožb uporabnikov smo se nedavno dogovorili za vključitev parkirnih mest pri postaji v t. i. modro cono, v kateri je omejen čas parkiranja. To bo omogočilo redarski službi sankcioniranje vseh, ki bodo parkirali pri postaji dlje kot dve uri. Računamo, da bomo s tem še izboljšali dostopnost postaj različnim uporabnikom. S podobnim namenom smo se odločili tudi za začetek zaračunavanja polnjenja, za kar prav tako računamo, da bo spodbudilo uporabo postaj samo za čas polnjenja. Cena za polnjenje je sicer postavljena dokaj nizko, bolj kot ne na ravni stroškov elektrike. Uporaba postaje se zaračunava tudi za goste lokala, vendar se je lastnik lokala odločil, da bo stroške polnjenja za goste plačal lokal. Verjamemo, da se bo z omenjenima ukrepoma dostopnost postaje izboljšala.«
Vse lepo in prav, ampak ta odgovor sem dobil iz eko sklada kjer sem povprašal ali lahko začnejo zaračunavati in spreminjati pogoje kot so bili v začetku. Ali odtujitev pomeni fizično ali tudi iz uporabniškega vidika?
Kdaj bo pa modra cona bomo videli- še sedaj so avti lokala parkirani tudi po 48ur na polnilnici!!! Verjetno nikoli ker so tam vsi naši!
iz razpisa:
d)prepoved odtujitve naložbe, ki je bila predmet nepovratne finančne spodbudePolnilne postaje, za katero je bila dodeljena nepovratna finančna spodbuda po tem javnem pozivu, ni dovoljeno odstraniti ali odtujiti najmanj 3 (tri) letapo izplačilu nepovratne finančne spodbude. Če se ugotovi, da polnilna postaja ne delujeveč ali da je bila odtujena pred potekom treh let po izplačilu nepovratne finančne spodbude, mora občina vlagateljica prejeta sredstva vrniti Eko skladu z zakonskimi zamudnimi obrestmi. Čas od nastanka neoperativnosti polnilne postaje zaradi višje sile do dne ponovne operativnosti polnilne postaje se ne všteva v obdobje prepovedi odtujitve. Pri tem mora biti občina vlagateljica ves čas lastnica polnilne postaje.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
odtujitev v tem primeru pomeni izključno strogo pravno spremembo lastništva. menim, da gre za neposrečeno terminologijo. za cilj, ki ga zasledujejo, bi bil bolj pravi termin odsvojitev.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
pod kakšen termin pa spada če je sedaj polnilnica v upravljanju drugega ali pa spremeniš pogoje uporabe?domina napisal/-a:odtujitev v tem primeru pomeni izključno strogo pravno spremembo lastništva. menim, da gre za neposrečeno terminologijo. za cilj, ki ga zasledujejo, bi bil bolj pravi termin odsvojitev.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
dokumentacija javnega poziva glede upravljanja določa, da lahko občina sama upravlja s polnilno postajo ali pa jo pogodbeno odda v komercialni najem upravljavcu zavarovanega območja.
pogoji uporabe niso nikjer navedeni ali predvideni, tako da po mojem mnenju sprememba pogojev ne more vplivati na pravico do subvencije.
pogoji uporabe niso nikjer navedeni ali predvideni, tako da po mojem mnenju sprememba pogojev ne more vplivati na pravico do subvencije.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
mogoče nazaj na temo... včeraj imela priložnost v živo opazovat, kako je na dunajski pajek naložil fosilno gnanega bmw, ker je parkiral na parkirno mesto, namenjeno za polnjenje EV. upam, da je bila kazen vzgojna:)
Re: Zaparkirana polnilna mesta
No. Na koncu smo loh se srecni da ta oseba ni zadela/podrla polnilnice. Glede na to kako parkira...peion napisal/-a:Lidl Vojkova
Re: Zaparkirana polnilna mesta
A če bi se dva EV zmenila in za eno uro en parkira poleg ICE na zeleno, drugi pa za ICE in ta priklopi na polnilnico, bi to bil prekršek? Recimo, da bi avto bil z dvemi kolesi že na zeleni coni po mojem nepeion napisal/-a:Lidl Vojkova
Re: Zaparkirana polnilna mesta
BiI bi v prekršku, na žalost in celo v tim. steku kršitev. Parkiranje je dovoljeno, če je v skladu z oznakami, torej tisti, ki bi bil izven oznak parkinga je kršil. Poleg tega ne sme s parkiranjem onemogočiti vključitev v promet že parkiranemu vozilu, tako da gre za dvojno kršitev. "Dobra" stran pa je da bi te ne bi kaznovali 2 x ampak z enotno kaznijo, to je 80 € na katero da država popust v "gotovini" (50%), pa presodi če je vredno zaradi "šolanja" nekoga, ki bi bil kaznovan za isto vsoto, ker je parkiral tam kjer ne sme.
Čl. 65 Zakona o pravilih cestnega prometa - odstavek 4.- točka 21 in 16. Kazen je po odstavku 6. http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5793. To lahko ukrepa policija + redarji.
Občine imajo lahko še specialno predpisano za svoja območja. Tam ukrepajo le redarji
Čl. 65 Zakona o pravilih cestnega prometa - odstavek 4.- točka 21 in 16. Kazen je po odstavku 6. http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5793. To lahko ukrepa policija + redarji.
Občine imajo lahko še specialno predpisano za svoja območja. Tam ukrepajo le redarji
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1500 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996
-
- 10 Odgovori
- 1785 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982