e-golf ima 2-fazni polnilec (medfazni)warpedone napisal/-a:Če v avtu nimaš 3f polnilca, s 3f tokom pač ne boš filal, razen če si zmonitiraš domaš CSS.
CEE3 na Type2
Re: CEE3 na Type2
Re: CEE3 na Type2
Nagibam se k nakupu prenosne polnilnice Moon 2GO.
Infotainment preko bluetooth me ne zanima.
Je smiselno iskati cenejšo prenosno polnilnico ?
Vozilo omogoča 3 fazno polnjenje pri 11kW.
Infotainment preko bluetooth me ne zanima.
Je smiselno iskati cenejšo prenosno polnilnico ?
Vozilo omogoča 3 fazno polnjenje pri 11kW.
Re: CEE3 na Type2
Zakaj potrebuješ 3f prenosno polnilnico?Brihtol napisal/-a:Nagibam se k nakupu prenosne polnilnice Moon 2GO.
Infotainment preko bluetooth me ne zanima.
Je smiselno iskati cenejšo prenosno polnilnico ?
Vozilo omogoča 3 fazno polnjenje pri 11kW.
Če sem prav videl je tale moon 2go ~1200 €, precej denarja je tale zadeva, mora biti res dober razlog za jo s seboj vozit naokoli.
Re: CEE3 na Type2
Na aliexpresu so po 400-500 pa še to se mi zdi drago in si jo lahk sam narediš ful bolj poceni. Skratka kitajske so čist kul in bo prav enako polnila kot ta od moona katera je prepakirana najverjetneje.
Re: CEE3 na Type2
Močno dvomim, da bi jo lahko naredil sam, razen če je kontroler električnega toka in komunikacija z avtom “open source”. Krimpanje kablov mi sicer ni problem.DeCoRawr napisal/-a:Na aliexpresu so po 400-500 pa še to se mi zdi drago in si jo lahk sam narediš ful bolj poceni. Skratka kitajske so čist kul in bo prav enako polnila kot ta od moona katera je prepakirana najverjetneje.
Re: CEE3 na Type2
Možnost polnjenja na delovnem mestu in morda še kje, je zame zadosten razlog, da se odločim za mobilno, namesto stenske izvedbe. Razen če česa ne vem, zato sem tudi zastavil vprašanje.alfy napisal/-a:Zakaj potrebuješ 3f prenosno polnilnico?Brihtol napisal/-a:Nagibam se k nakupu prenosne polnilnice Moon 2GO.
Infotainment preko bluetooth me ne zanima.
Je smiselno iskati cenejšo prenosno polnilnico ?
Vozilo omogoča 3 fazno polnjenje pri 11kW.
Če sem prav videl je tale moon 2go ~1200 €, precej denarja je tale zadeva, mora biti res dober razlog za jo s seboj vozit naokoli.
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: CEE3 na Type2
Pri meni jo dobis malenkost ceneje: https://evpolnilnice.si/produkti/nrgkic ... e2-5m-32a/, še cenejša pa je go-e prenosna polnilnica: https://evpolnilnice.si/go-e/Brihtol napisal/-a:Možnost polnjenja na delovnem mestu in morda še kje, je zame zadosten razlog, da se odločim za mobilno, namesto stenske izvedbe. Razen če česa ne vem, zato sem tudi zastavil vprašanje.alfy napisal/-a:Zakaj potrebuješ 3f prenosno polnilnico?Brihtol napisal/-a:Nagibam se k nakupu prenosne polnilnice Moon 2GO.
Infotainment preko bluetooth me ne zanima.
Je smiselno iskati cenejšo prenosno polnilnico ?
Vozilo omogoča 3 fazno polnjenje pri 11kW.
Če sem prav videl je tale moon 2go ~1200 €, precej denarja je tale zadeva, mora biti res dober razlog za jo s seboj vozit naokoli.
Re: CEE3 na Type2
Pri meni jo dobis malenkost ceneje: https://evpolnilnice.si/produkti/nrgkic ... e2-5m-32a/, še cenejša pa je go-e prenosna polnilnica: https://evpolnilnice.si/go-e/[/quote]
ne pravim, da je ta tvoja polnilnica draga vendar nisem vedel, da je ta kabel z "elekroniko" takšna cena
ne pravim, da je ta tvoja polnilnica draga vendar nisem vedel, da je ta kabel z "elekroniko" takšna cena
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: CEE3 na Type2
Ja je kar drago, dejansko ima vse funkcije in zaščite kot klasična polnilnica s tem, da je prenosna in lahko polniš svoje vozilo praktično kjerkoli je na voljo elektrika. Z dokupom wifi vmesnika se polnilnica lahko poveže tudi z nekaterimi razsmerniki in deluje glede na SE, v prihodnosti bo omogočala tudi dinamično prilagajanje polnilne moči... Vgrajen ima tudi števec porabe, pride prav če imaš službeno vozilo. Cenejša ampak brez kabla pa je kot sem rekel go-e, pomembna razlika med njima pa je, da ima go-e wifi, NRGkick pa bluetooth in 5m kabla.
Re: CEE3 na Type2
Hvala za ponudbo.evpolnilnice napisal/-a:Ja je kar drago, dejansko ima vse funkcije in zaščite kot klasična polnilnica s tem, da je prenosna in lahko polniš svoje vozilo praktično kjerkoli je na voljo elektrika. Z dokupom wifi vmesnika se polnilnica lahko poveže tudi z nekaterimi razsmerniki in deluje glede na SE, v prihodnosti bo omogočala tudi dinamično prilagajanje polnilne moči... Vgrajen ima tudi števec porabe, pride prav če imaš službeno vozilo. Cenejša ampak brez kabla pa je kot sem rekel go-e, pomembna razlika med njima pa je, da ima go-e wifi, NRGkick pa bluetooth in 5m kabla.
Go-e je v bistvu najboljši izdelek v vaši trgovini. Prav vsak, v EU prodan, BEV ima priložen type 2 kabel. S seboj voziti dodatne kilograme kablov je povsem nesmiselno tudi zaradi prostora. Res ne vidim nobene pomanjkljivosti Go-e glede na druge mobilne polnilnice, kaj šele v primerjavi s stenskimi. Vse kar potrebujem doma je nova napeljava za trifazni tok in CEE stensko vtičnico. V službi to že imam na voljo.
Ne vem kakšne so kaj vaše izkušnje, ampak meni so v nekaterih hotelih velikodušno ponudili tako šuko kot trifazno CEE vtičnico. Za ženin e-Up je šuko polnilnica, ki je priložena vozilu povsem dovolj. Za iD.3 1st je priložena šuko polnilnica le pogojno uporabna. Glede na mojo izkušnjo z nekaterimi hoteli, je za iD.3 smiselno s seboj voziti trifazno CEE polnilnico, ki bi jo uporabljal večinoma doma in v službi.
Re: CEE3 na Type2
Glavni namen in pomen šuko štekarja je "mirna vest" i.e. "če nič druzga ne bo, bom pa na 22oV filal, ni panike".
Vsak pa zelo hitro zgrunta, da v praksi to redno počet pač ni vredno (prišparanega?) denarja.
Vsak pa zelo hitro zgrunta, da v praksi to redno počet pač ni vredno (prišparanega?) denarja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: CEE3 na Type2
Jaz nisem dobil zraven type 2 kabla. Dejansko nobeden s kono ni dobil type 2 kabla razen če ni težil, da so ga imeli poln kufr in so mu ga potem dali iz usmiljenja.Brihtol napisal/-a:Hvala za ponudbo.evpolnilnice napisal/-a:Ja je kar drago, dejansko ima vse funkcije in zaščite kot klasična polnilnica s tem, da je prenosna in lahko polniš svoje vozilo praktično kjerkoli je na voljo elektrika. Z dokupom wifi vmesnika se polnilnica lahko poveže tudi z nekaterimi razsmerniki in deluje glede na SE, v prihodnosti bo omogočala tudi dinamično prilagajanje polnilne moči... Vgrajen ima tudi števec porabe, pride prav če imaš službeno vozilo. Cenejša ampak brez kabla pa je kot sem rekel go-e, pomembna razlika med njima pa je, da ima go-e wifi, NRGkick pa bluetooth in 5m kabla.
Go-e je v bistvu najboljši izdelek v vaši trgovini. Prav vsak, v EU prodan, BEV ima priložen type 2 kabel. S seboj voziti dodatne kilograme kablov je povsem nesmiselno tudi zaradi prostora. Res ne vidim nobene pomanjkljivosti Go-e glede na druge mobilne polnilnice, kaj šele v primerjavi s stenskimi. Vse kar potrebujem doma je nova napeljava za trifazni tok in CEE stensko vtičnico. V službi to že imam na voljo.
Ne vem kakšne so kaj vaše izkušnje, ampak meni so v nekaterih hotelih velikodušno ponudili tako šuko kot trifazno CEE vtičnico. Za ženin e-Up je šuko polnilnica, ki je priložena vozilu povsem dovolj. Za iD.3 1st je priložena šuko polnilnica le pogojno uporabna. Glede na mojo izkušnjo z nekaterimi hoteli, je za iD.3 smiselno s seboj voziti trifazno CEE polnilnico, ki bi jo uporabljal večinoma doma in v službi.
Re: CEE3 na Type2
Jaz sem šuko rabil samo v kampu, pa se takrat sem imel včasih blizu možnost polniti na type2. Zato imam šuko polnilnico povsem spodaj v prtljažniku. Za vsak slučaj. Sicer pa type2 kabel za ostale potrebe.
Nikakor pa ne bi vlačil kablov vsak dan iz avta, da bi polnil doma.
Raje sem si letos še v službi postavil polnilnico, čeprav sem jo so zdaj rabil minimalno. Mogoče jo bom pozimi več.
Nikakor pa ne bi vlačil kablov vsak dan iz avta, da bi polnil doma.
Raje sem si letos še v službi postavil polnilnico, čeprav sem jo so zdaj rabil minimalno. Mogoče jo bom pozimi več.
Re: CEE3 na Type2
???Argo123 napisal/-a:Jaz nisem dobil zraven type 2 kabla. Dejansko nobeden s kono ni dobil type 2 kabla razen če ni težil, da so ga imeli poln kufr in so mu ga potem dali iz usmiljenja.Brihtol napisal/-a:Hvala za ponudbo.evpolnilnice napisal/-a:Ja je kar drago, dejansko ima vse funkcije in zaščite kot klasična polnilnica s tem, da je prenosna in lahko polniš svoje vozilo praktično kjerkoli je na voljo elektrika. Z dokupom wifi vmesnika se polnilnica lahko poveže tudi z nekaterimi razsmerniki in deluje glede na SE, v prihodnosti bo omogočala tudi dinamično prilagajanje polnilne moči... Vgrajen ima tudi števec porabe, pride prav če imaš službeno vozilo. Cenejša ampak brez kabla pa je kot sem rekel go-e, pomembna razlika med njima pa je, da ima go-e wifi, NRGkick pa bluetooth in 5m kabla.
Go-e je v bistvu najboljši izdelek v vaši trgovini. Prav vsak, v EU prodan, BEV ima priložen type 2 kabel. S seboj voziti dodatne kilograme kablov je povsem nesmiselno tudi zaradi prostora. Res ne vidim nobene pomanjkljivosti Go-e glede na druge mobilne polnilnice, kaj šele v primerjavi s stenskimi. Vse kar potrebujem doma je nova napeljava za trifazni tok in CEE stensko vtičnico. V službi to že imam na voljo.
Ne vem kakšne so kaj vaše izkušnje, ampak meni so v nekaterih hotelih velikodušno ponudili tako šuko kot trifazno CEE vtičnico. Za ženin e-Up je šuko polnilnica, ki je priložena vozilu povsem dovolj. Za iD.3 1st je priložena šuko polnilnica le pogojno uporabna. Glede na mojo izkušnjo z nekaterimi hoteli, je za iD.3 smiselno s seboj voziti trifazno CEE polnilnico, ki bi jo uporabljal večinoma doma in v službi.
Ne morem verjet. Kolk je bila dejanska prodajna cena Kone?
VW že leta vozilu prilaga prenosne enofazne polnilnice šuko-type2 in Type2-Type2 .
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: CEE3 na Type2
Hyundai/Kia sigurno nima zraven T2 kabla in ga je potrebno dokupiti. Šuko polnilci niso namenjeni vsakodnevnemu polnjenju, to je samo zasilna rešitev.
Re: CEE3 na Type2
Tako kot bodo nehali prilagati polnilce telefonom, bo tudi s kabli pri avtih. Takoj, ko bo takih ljudi (ki so kupili avto, pa potrebujejo kabel) več, bodo imeli kable v Leclercu za pol trenutne cene, pa še izbral si boš lahko debelino, št. faz, dolžino...
Če e-upu kabel ne bi bil priložen, bi osebno kupil tanjšega, ker 3x32 A je ful debel in težak, pa na trifaznih javnih polnilnicah nič hitrejši od 3x16 A.
Če e-upu kabel ne bi bil priložen, bi osebno kupil tanjšega, ker 3x32 A je ful debel in težak, pa na trifaznih javnih polnilnicah nič hitrejši od 3x16 A.
Re: CEE3 na Type2
Se pa zato nič ne greje in je posledično pikico manj izgub, ampak koga briga saj je na javnih štrom skoraj zastojn...
V zero redkih primerih je lahk polnilnica enofazna, tam pa pride razlika, saj smo že ugotovili da lahko polni tudi enofazno z 32A
V zero redkih primerih je lahk polnilnica enofazna, tam pa pride razlika, saj smo že ugotovili da lahko polni tudi enofazno z 32A
Re: CEE3 na Type2
warpedone napisal/-a:Glavni namen in pomen šuko štekarja je "mirna vest" i.e. "če nič druzga ne bo, bom pa na 22oV filal, ni panike".
Vsak pa zelo hitro zgrunta, da v praksi to redno počet pač ni vredno (prišparanega?) denarja.
Še en komentar, da ne bo kdo narobe razumel...
Šuko polnilnica je priložena vsem električnim VW že leta. V mojem primeru ne gre za to, da bi se odločal med šuko ali trifaznim CEE. Odločam se med mobilno trifazno polnilnico s CEE priklopom in stensko polnilnico, ki je na trifazni tok priklopljena neposredno iz el. omarice. Glede na razširjenost CEE vtičnic mi je bolj smotrno investirati v prenosno trifazno polnilnico, kot stensko.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 14 Odgovori
- 332 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Sonce2022