Najboljša domača polnilnica

O tem kako polnite svoj EV doma
Odgovori
iMark
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Avto: ID.4 GTX
102
8

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a iMark »

Jaz bom vzel moon dinamično z bonom ob nakupu vozila. Brez bona se pa nebi splačala, ker jo preplačaš. Ve morda kako je z load guardom, je to smiselno še posebej kupovat ali je znotraj dinamične že standardno rešeno ok?

Pa še vprašanje za @anatomo kako si zadovoljen s TČ na geosondo? Poraba,...
anatomo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 65
124
11

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a anatomo »

iMark napisal/-a: 26 Jan 2022, 08:15

Pa še vprašanje za @anatomo kako si zadovoljen s TČ na geosondo? Poraba,...
Izjemno zadovoljen. Stvar deluje že skoraj tri leta brez težav in zapletov. Na začetku sem se moral navaditi na drugačno logiko ogrevanja, ker sem pri kurilnem olju spuščal bistveno višje temperature v radiatorje predvsem ob urah ko smo bili doma. Tukaj so pač radiatorji cel čas mlačni in temperatura mora biti konstantna, tudi ko ni nikogar doma. Porabe v konkretnih številkah nisem našel, ker SW po vnosu cene elektrike kaže samo strošek in ne energije. Po kalkulacijah sem prvi dve leti, ko še nisem imel SE porabil od 300 do 350 evrov elektrike za kompletno celoletno ogrevanje hiše in sanitarne vode. Hiša je velika 9x11 in živimo v dveh nadstropjih. Prej smo porabili okrog 1800 litrov kurilnega olja na sezono. Priporočam.
warpedone, iMark
Uporabniški avatar
gregimarko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 321
Kraj: Ljubljana
310
154

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a gregimarko »

iMark napisal/-a: 26 Jan 2022, 08:15 Jaz bom vzel moon dinamično z bonom ob nakupu vozila. Brez bona se pa nebi splačala, ker jo preplačaš. Ve morda kako je z load guardom, je to smiselno še posebej kupovat ali je znotraj dinamične že standardno rešeno ok?

Pa še vprašanje za @anatomo kako si zadovoljen s TČ na geosondo? Poraba,...
LoadGuard s tokovniki naredi polnilnico dinamično. Brez LG ni dinamična.
iMark
lux
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
52
1

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a lux »

...pozdravljeni... najbrž bom postal lastnik tesle y... kot berem po netu, je tisti kabel ki pride zraven za domače polnjenje praktično neuporaben in bo treba kupit polnilnico. O moj bog... koliko je tukaj možnosti... berem vašo temo, pa sem se opogumil z vprašanjem, če mi bo kdo lahko odgovoril. Načeloma bom rabil "domačo" polnilnico, vendar kot gledam, so nekatere opcije tudi zelo kompaktne (oz. prenosne), npr. juice booster, nrg kick, in od metrona, ki je kar v ročki. To se lahko tudi uporablja kot fiksna polnilnica... (Ima zato kaj slabosti?) V firmi, kjer bi to uporabljal, ne bi bil problem tudi 3x32A, tako da zaenkrat gledam take... Po prebranem vidim, da se nekatere prilagajajo tudi obstoječim porabnikom in polnijo kot lahko (tem naj bi se reklo dinamične?), to se mi zdi tudi dobra funkcija. V prenosnih vidim prednost, ker bi jo recimo občasno lahko tudi vzel s seboj na daljšo pot do poslovnih parterjev in bi potem pri njih lahko napolnil, čeprav se bo večinoma uporabljala v firmi, kot stacionarna. Imajo stacionarne, kake druge prednosti pred tem prenosnim? Npr. Nrgkick ima ogromno funkcij, od meritev, aplikacije, če sem prav videl meri tudi napetost in prilagaja odjem - kar naj bi jo naredilo dinamično? Kako sploh dinamične ugotavljajo porabo po posamezni fazi (imajo na glavnem dovodnem kablu merilec na vsaki fazi, ali pa merijo padec napetosti ali kako drugače?)? Hvala že vnaprej.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> kot berem po netu, je tisti kabel ki pride zraven za domače polnjenje praktično neuporaben in bo treba kupit polnilnico

"Tisti kabel ki pride zraven za domače polnjenje " mi je omogočil že 65k km v dveh letih.
Zadnje čase delam po +100km AC vsak dan, čez vikend +300 km AC izleti.

Filam ponoči doma na 16A prek tega "kabla ki pride zraven". Zadostoval bi mi za tja do 150 km AC vsak dan.
Sebastijan
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a warpedone »

govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 758
Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
576
405

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a evpolnilnice »

lux napisal/-a: 26 Jan 2022, 13:01 ...pozdravljeni... najbrž bom postal lastnik tesle y... kot berem po netu, je tisti kabel ki pride zraven za domače polnjenje praktično neuporaben in bo treba kupit polnilnico. O moj bog... koliko je tukaj možnosti... berem vašo temo, pa sem se opogumil z vprašanjem, če mi bo kdo lahko odgovoril. Načeloma bom rabil "domačo" polnilnico, vendar kot gledam, so nekatere opcije tudi zelo kompaktne (oz. prenosne), npr. juice booster, nrg kick, in od metrona, ki je kar v ročki. To se lahko tudi uporablja kot fiksna polnilnica... (Ima zato kaj slabosti?) V firmi, kjer bi to uporabljal, ne bi bil problem tudi 3x32A, tako da zaenkrat gledam take... Po prebranem vidim, da se nekatere prilagajajo tudi obstoječim porabnikom in polnijo kot lahko (tem naj bi se reklo dinamične?), to se mi zdi tudi dobra funkcija. V prenosnih vidim prednost, ker bi jo recimo občasno lahko tudi vzel s seboj na daljšo pot do poslovnih parterjev in bi potem pri njih lahko napolnil, čeprav se bo večinoma uporabljala v firmi, kot stacionarna. Imajo stacionarne, kake druge prednosti pred tem prenosnim? Npr. Nrgkick ima ogromno funkcij, od meritev, aplikacije, če sem prav videl meri tudi napetost in prilagaja odjem - kar naj bi jo naredilo dinamično? Kako sploh dinamične ugotavljajo porabo po posamezni fazi (imajo na glavnem dovodnem kablu merilec na vsaki fazi, ali pa merijo padec napetosti ali kako drugače?)? Hvala že vnaprej.
nrgkick še ne dela "dinamika", drugače zelo OK zadeva, žal tudi draga. Imam novo verzijo, se lahko vidi in preizkusi. Jaz osebno ne bi nikdar polnil vsakodnevno na šuko, tudi preveč km naredim dnevno. Če pa že, pa naj bo napeljava narejena v redu, vsekakor priporočam camp modro vtičnico, kot je bilo omenjeno zgoraj. Lahko me pokličete in se malo pogovoriva, kaj bi bilo najbolje za vas...
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

lux napisal/-a: 26 Jan 2022, 13:01 ...pozdravljeni... najbrž bom postal lastnik tesle y... kot berem po netu, je tisti kabel ki pride zraven za domače polnjenje praktično neuporaben in bo treba kupit polnilnico. O moj bog... koliko je tukaj možnosti... berem vašo temo, pa sem se opogumil z vprašanjem, če mi bo kdo lahko odgovoril. Načeloma bom rabil "domačo" polnilnico, vendar kot gledam, so nekatere opcije tudi zelo kompaktne (oz. prenosne), npr. juice booster, nrg kick, in od metrona, ki je kar v ročki. To se lahko tudi uporablja kot fiksna polnilnica... (Ima zato kaj slabosti?) V firmi, kjer bi to uporabljal, ne bi bil problem tudi 3x32A, tako da zaenkrat gledam take... Po prebranem vidim, da se nekatere prilagajajo tudi obstoječim porabnikom in polnijo kot lahko (tem naj bi se reklo dinamične?), to se mi zdi tudi dobra funkcija. V prenosnih vidim prednost, ker bi jo recimo občasno lahko tudi vzel s seboj na daljšo pot do poslovnih parterjev in bi potem pri njih lahko napolnil, čeprav se bo večinoma uporabljala v firmi, kot stacionarna. Imajo stacionarne, kake druge prednosti pred tem prenosnim? Npr. Nrgkick ima ogromno funkcij, od meritev, aplikacije, če sem prav videl meri tudi napetost in prilagaja odjem - kar naj bi jo naredilo dinamično? Kako sploh dinamične ugotavljajo porabo po posamezni fazi (imajo na glavnem dovodnem kablu merilec na vsaki fazi, ali pa merijo padec napetosti ali kako drugače?)? Hvala že vnaprej.
Prvo leto imaš lahko karkoli, ker ti bo vse zanimivo ti ne bo nič odveč - pač raziskuješ zadeve...

Se boš pa kasneje naveličal stalno kable izštekovat in pospravljat - vsaj jaz sem s tega naveličal v par tednih. Torej sem ugotovil, da je priložen kabel s šuko vtičem in prenosno polnilnico v škatli na kablu faj imet vedno s seboj (pri 120.000km mi je le ene petkrat prav prišla), ni pa to praktično vsak dan uporabljat. Pa tudi o varnosti take uporabe je bilo že nekajkrat tule govora in ne bi odpiral ponovno te teme.

Pri domači polnilnici pa je smiselno, da avto napolniš najhitreje kar je možno na tvojem števcu iz dveh razlogov: da je avto čim hitreje poln in drugi, da je čim manj izgub med polnjenjem. Za baterijo AC ni problemtičen, zanjo je to v vsakem primeru počasno polnjenje. Za to dvoje pa je najustreznejša varianta dinamična polnilnica, ki ti na podlagi meritev porabe ustrezno prilagaja moč polnjenja avtu na max.

Poleg tega je prednost dinamične tudi to, da ne rabiš ničesar nastavljat s kakšno močjo boš polnil, ne rabiš razmišljat kateri porabniki ti tisti čas delajo na kaki fazi,.... skratka udobje, ki pride prav in zanj dodat 300eur več kot za klasično polnilnico vsaj zame ne pomeni storošek. Sploh pa če nisi bolj poučen o štromu in EVjih....

Odloči se pa sam, nekateri tule shajajo tudi brez dinamične.
Simon, nteam, Avrelij, warpedone, MIRANRR, davrog10, vivo, andro3131
Gucci
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 17
Kraj: Velike Lašče
Avto: ID.4
28
57

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a Gucci »

Pozdravljeni.
Moje prvo vprašanje na forumu…

Torej nabavil sem ID.4. Rad bi ga polnil doma in nameravam kupiti Wallbox. Ker imam TČ in ker bo v nekaj tednih na strehi SE od Sonce se mi poraja kup vprašanj. Ker nisem električar je pol zmeda še večja.

Kjer bom nabavil Wallbox mi prodajalec omenja, da bo naprava sama brez powerboost “vmesnika” dinamična in bo pazila, da ne prekoračim dovoljene napetosti. Da powerboosta ne potrebujem, ker bo že dobavljen (ali nekaj podobnega) s SE in takrat nameščen v elektro omarico moje hiše.
Si lahko oddahnem in grem v nabavo ali naj vseeno raje kupim še to?

Hvala. Upam, da mi ne bo tole dalo še več ? v glavi 😀
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 758
Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
576
405

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a evpolnilnice »

A to mislis Pulsar plus? Potrebuje stevec, da ve koliko kW lahko da avtu. Brez stevca ni dinamicna, lahko pa v appu rocno spreminjas ampere. Lahko pa da je stevec od SE kompatibilen tudi s polnilnico, to je mozno. Meni so sicer rekli da mora biti njihov stevec CG. Sem jih ze kar nekaj prodal in zmontiral...
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1172
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
364
173

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a McDuck »

McDuck napisal/-a: 25 Jan 2022, 15:28 Mogoče neumno vprašanje za vas strokovnjake, toda pri nekaterih polnilnicah sem zasledil da je zelo pomembno pri priklopu polnilnice na električno omrežje pravilna razporeditev / povezava faz (vrstni red povezave faz). Ali obstaja kak način kako ugotoviti kateri vodnik je od katere faze? Mogoče se motim toda imam občutek da vsak elektrik ima svojo barvno kombinacijo glede faznih vodnikov.

Sem se bolj pozanimal in sem zvedel naslednje.
V Sloveniji bi morala biti barvna kombinacija faznih vodnikov naslednja: L1 črna, L2 rjava, L3 siva.
V Nemčiji pa je barvna kombinacija faznih vodnikov naslednja: L1 rjava, L2 črna, L3 siva.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1172
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
364
173

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a McDuck »

evpolnilnice napisal/-a: 02 Feb 2022, 22:30 A to mislis Pulsar plus? Potrebuje stevec, da ve koliko kW lahko da avtu. Brez stevca ni dinamicna, lahko pa v appu rocno spreminjas ampere. Lahko pa da je stevec od SE kompatibilen tudi s polnilnico, to je mozno. Meni so sicer rekli da mora biti njihov stevec CG. Sem jih ze kar nekaj prodal in zmontiral...

Števec CG? S tem misliš, da obvezno mora biti od proizvajalca Carlo Gavazzi?
lux
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
52
1

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a lux »

ma... sedaj me pa res že nekaj zanima, če mi zna kdo odgovorit? S kakšnim "tokom" se dejansko polne baterija v avtu? Predvidevam da enosmernem, glede na to, da je to baterija? Torej mora biti nekje med našo vtičnico in samo avtomobilsko baterijo polnilec/tranformator iz 220/380 (kar mu pač daš), ki to pretvori v enosmerno? Moje vprašanje - ko se mi pogovarjamo o polnilnicah (domačih in prenosnih) - a je transformator v teh polnilnicah, ali je trasformator
vgrajen v avto in mu mi prek naših "polnilnic" dovajamo samo izmenično napetost? Se mi zdi, da so tele polnilnice (sploh prenosne) precej premajhne, da bi v sebi skrivale npr, 22kw transformator, sploh pa v totalno zaprtem ohišju, brez hlajenja... V vsakem primeru pa mi ni jasno zakaj bi bil vrstni red faz, pri trifaznem, pomemben, sej ne gre v 3 fazni motor, ki bi se narobe vrtel, ampak se to tako ali tako pretvori v enosmerno, zakaj bi moral gledat barve?
dumr666
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Morauče
Avto: Niro
17
10

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a dumr666 »

22kW, s toliko se pač polnejo baterije (3x32A na 230V AC). Polnilne postaje samo modulirajo tok iz vhoda v avto. V resnici AC polnilnice niso nič kaj posebnega, elektrotehnično gledano. Samo pretvorbo potem dela avto.
DC postaje so pa čisto druga beštija, tam pa se AC pretvori v DC in fila avto z n-kilovati, in to da stoji cela omara elektronike na polnilnicah je samo posledica tega koliko bolj zahtevna je fizika da lahko avtomobile filamo z 100kW
Glede zaporedja faz, načeloma ni problema, vendar nekateri avtomobili zajamrajo da faze niso povezane zaporedno, predvsem zaradi varnosti, ter merjenja feedbackov na posamezni fazi. Polnilnicam je načeloma vseeno, dokler se ne ne začnemo pogovarjati o dinamičnih polnilnicah, kjer so pa porabe po fazah zelo pomemben podatek, še toliko bolj v primeru eno ali dvofaznih avtomobilov.
lux
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
52
1

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a lux »

A kdo ve, če obstaja od teh "prenosnih" polnilnicah, kakšna, ki je dinamična, se pravi, da bi doma brezžično se povezala na tokovnike, ki bi se inštalirali, če se vzame na pot je pa "neumna" in ji ti poveš s koliko polne?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Gucci napisal/-a: 01 Feb 2022, 05:31 Pozdravljeni.
Moje prvo vprašanje na forumu…

Torej nabavil sem ID.4. Rad bi ga polnil doma in nameravam kupiti Wallbox. Ker imam TČ in ker bo v nekaj tednih na strehi SE od Sonce se mi poraja kup vprašanj. Ker nisem električar je pol zmeda še večja.

Kjer bom nabavil Wallbox mi prodajalec omenja, da bo naprava sama brez powerboost “vmesnika” dinamična in bo pazila, da ne prekoračim dovoljene napetosti. Da powerboosta ne potrebujem, ker bo že dobavljen (ali nekaj podobnega) s SE in takrat nameščen v elektro omarico moje hiše.
Si lahko oddahnem in grem v nabavo ali naj vseeno raje kupim še to?

Hvala. Upam, da mi ne bo tole dalo še več ? v glavi 😀
Prodajalci ponavadi sploh ne vedo niti ne razumejo kaj prodajajo. Prava dinamična polnilnica nujno rabi tokovnike/meter s katerim meri odjem na glavnem dovodu in avtomatsko sama od sebe prilagaja polnilno moč avtu. Nepodkovani prodajalci pa to običajno pomešajo z ročno in hkrati fiksno nastavitvijo na navadnih polnilnicah. Ta prodajalec ti bo čez mesec dni prodal še enkrat pravo dinamično polnilnico, ti jo boš duplo plačal. Zahtevaj od njega, naj ti pisno napiše, da se moč na polnilnici samodejno sproti prilagaja glede na vse ostale porabnike na odjemnem mestu in boš videl, če si upa to napisat :giggle:
McDuck napisal/-a: 10 Feb 2022, 02:10
McDuck napisal/-a: 25 Jan 2022, 15:28 Mogoče neumno vprašanje za vas strokovnjake, toda pri nekaterih polnilnicah sem zasledil da je zelo pomembno pri priklopu polnilnice na električno omrežje pravilna razporeditev / povezava faz (vrstni red povezave faz). Ali obstaja kak način kako ugotoviti kateri vodnik je od katere faze? Mogoče se motim toda imam občutek da vsak elektrik ima svojo barvno kombinacijo glede faznih vodnikov.

Sem se bolj pozanimal in sem zvedel naslednje.
V Sloveniji bi morala biti barvna kombinacija faznih vodnikov naslednja: L1 črna, L2 rjava, L3 siva.
V Nemčiji pa je barvna kombinacija faznih vodnikov naslednja: L1 rjava, L2 črna, L3 siva.
To ni čisto res. Rjava/črna/siva je Evropski standard. Stari štromarji pri nas pa delajo še po JUSu, mlajši pa že po EUSu 8-)
lux napisal/-a: 10 Feb 2022, 17:32 ma... sedaj me pa res že nekaj zanima, če mi zna kdo odgovorit? S kakšnim "tokom" se dejansko polne baterija v avtu? Predvidevam da enosmernem, glede na to, da je to baterija? Torej mora biti nekje med našo vtičnico in samo avtomobilsko baterijo polnilec/tranformator iz 220/380 (kar mu pač daš), ki to pretvori v enosmerno? Moje vprašanje - ko se mi pogovarjamo o polnilnicah (domačih in prenosnih) - a je transformator v teh polnilnicah, ali je trasformator
vgrajen v avto in mu mi prek naših "polnilnic" dovajamo samo izmenično napetost? Se mi zdi, da so tele polnilnice (sploh prenosne) precej premajhne, da bi v sebi skrivale npr, 22kw transformator, sploh pa v totalno zaprtem ohišju, brez hlajenja... V vsakem primeru pa mi ni jasno zakaj bi bil vrstni red faz, pri trifaznem, pomemben, sej ne gre v 3 fazni motor, ki bi se narobe vrtel, ampak se to tako ali tako pretvori v enosmerno, zakaj bi moral gledat barve?
Na kratko: polnilnica nima veze s pretvorbo toka AC/DC, ker to je naloga polnilca v avtu. Polnilnica se pogovarja s polnilcem v avtu koliko mu pošlje v predelavo :)
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 758
Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
576
405

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a evpolnilnice »

McDuck napisal/-a: 10 Feb 2022, 02:15
evpolnilnice napisal/-a: 02 Feb 2022, 22:30 A to mislis Pulsar plus? Potrebuje stevec, da ve koliko kW lahko da avtu. Brez stevca ni dinamicna, lahko pa v appu rocno spreminjas ampere. Lahko pa da je stevec od SE kompatibilen tudi s polnilnico, to je mozno. Meni so sicer rekli da mora biti njihov stevec CG. Sem jih ze kar nekaj prodal in zmontiral...

Števec CG? S tem misliš, da obvezno mora biti od proizvajalca Carlo Gavazzi?
Ja, tako sp mi rekli, ce ima kdo kaksno drugo inf bom vesel. Niti nisem nic raziskoval...
Uporabniški avatar
mukwai
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 269
Avto: Renault Zoe ZE50
116
284

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a mukwai »

Je mogoče kdo preverjal, če je tale meter CG od wallboxa kompatibilen tudi s SolarEdge, da bi v SE aplikaciji kazal trenutno porabo? Je sploh možno, da se en meter uporablja na dveh ali več uporabnikih?
Gucci
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 17
Kraj: Velike Lašče
Avto: ID.4
28
57

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a Gucci »

Torej, nabavil sem wallbox in powermeter, kot ste svetovali tukaj, da bo polnilnica dinamična.
Prideta električarja, pogledata shemo, vse priklopita preverita povezavo (fizično) in odideta.

Se povežem preko aplikacije, nadgradim firmware, povežem MID meter s serijsko št. in .... začne javljati napako.
Preverim kable, povezave, serijsko, če sem narobe napisal, ker že več ne vidim na blizu najbolje :-).
Vse OK. Napako pa vseeno javlja.

Se komu sanja kaj bi bilo? Saj polni, samo očitno ni dinamična. Al kaj?

Hvala
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: Najboljša domača polnilnica

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Mogoče so tokovniki na napačnih fazah, to si preveril ?
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Domače polnilnice (wallbox)”