
Ioniq 6
Re: Ioniq 6
Minus tudi da gre za specifičen avto, limuzinski avtomobili trenutno nimajo prodaje. In glede na videno precej veliko vozilo, verjetno udobno za potnike, pri tej dolžini pa prtljažni prostor bolj za piknik košarico. Za družinsko potovanje z otroci na dopust mi ne ustreza, čeprav bi bilo glede na obljubljeni domet kar pravšnje.
Kar se pa lepote tiče sem pa do sedaj ob začetkih prodaje videl kar nekaj grdih avtov, ga nekajkrat srečaš pa ni več tako odbojen.
Re: Ioniq 6
Hja... izgled je še najmanjši problem tega avta.. dost poseben da bo našel svoj krog ljubiteljev. Težava je druga... potencialnih ljubiteljev zna bit več kot vozil... time sharing?
))

govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq 6
Ta radij najbrž merijo na zadnjem notranjem kolesuAvrelij napisal/-a: ↑30 Avg 2023, 21:42Frunk imajo različen glede na pogon, to smo videli tudi pri Ioniqu 5 kjer je videti da deklarirani volumni držijo.
Pri prtljažniku korektno navajajo tudi standard (SAE ali VDA) za merjenje volumna. Mislim da gre pri enem ali drugem za 8 ali 1 litrske bloke, ki jih uspejo zložiti vanj, in potem volumen vseh blokov seštejejo. Jasno da uspejo manjših stlačiti v nek prostor za več litrov kot večjih, zato tudi razlike. Večina proizvajalcev pri navajanju uporablja enega od teh dveh standardov in nekje v manualu to tudi povedo. Tak način se uporablja zaradi predstave koliko kovčkov ali podobno je mogoče naložiti, volumen v tekočini bi se namreč "razlezel" v medprostor v katerega bloki dejansko ne pridejo več.
Rajdni krog mi je pa večja zagonetka, tole bo bolj podatek kateri je najmanjši radij na katerem je mogoče vozilo obrniti. Sem tudi drugje opažal take nizke številke pri nekaterih drugih. Posledica prevajanja mogoče?
Re: Ioniq 6
Za obračanje velja podatek kako se gibljeta diagonalno najbolj oddaljeni točki vozila. Teh 5,9m za vozilo 4,85m dolgim avtom je dosegljivih z mojstrskim vrtenjem volana, za običajno življenje je to le številka. Cela avto industrija je prepojena z idealiziranimi podatki, ki jih je treba znati brati še bolj pa razumeti.
Iz izkušenj lahko povem, da se tak avto da parkirati tudi v garaže, ki so v zgrajene v tripleks, tam zna biti dovozni "tunel" širok 6 m, in potem je treba avto obrniti pravokotno na dovoz, da prideš skozi vrata. Ampak tisti ki bi ga kupil za tja, ga bo puščal večinoma na prostem, ker se mu po tretjem garažiranju ne bo več dalo s tem ukvarjat.
Dokler ne bodo vgradili tega: https://www.youtube.com/watch?v=5CXNbcz ... 4DriveTime
Potem bodo lahko napisali "rajdni krog; 4,9m"

Re: Ioniq 6
Na tem forumu pa res izvem vsak dan kaj novegaAvrelij napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 09:38Za obračanje velja podatek kako se gibljeta diagonalno najbolj oddaljeni točki vozila. Teh 5,9m za vozilo 4,85m dolgim avtom je dosegljivih z mojstrskim vrtenjem volana, za običajno življenje je to le številka. Cela avto industrija je prepojena z idealiziranimi podatki, ki jih je treba znati brati še bolj pa razumeti.
Iz izkušenj lahko povem, da se tak avto da parkirati tudi v garaže, ki so v zgrajene v tripleks, tam zna biti dovozni "tunel" širok 6 m, in potem je treba avto obrniti pravokotno na dovoz, da prideš skozi vrata. Ampak tisti ki bi ga kupil za tja, ga bo puščal večinoma na prostem, ker se mu po tretjem garažiranju ne bo več dalo s tem ukvarjat.
Dokler ne bodo vgradili tega: https://www.youtube.com/watch?v=5CXNbcz ... 4DriveTime
Potem bodo lahko napisali "rajdni krog; 4,9m"![]()
https://www.avto.info/Novosti/ADAC-Prim ... tomobilih/
https://fran.si/130/sskj-slovar-slovens ... 130&View=2
Re: Ioniq 6
Tu si lepo predstavil kaj "rajdni krog" dejansko pomeni. Tehnično predstavlja krog, ki ga naredi vozilo, ko zavrtiš volan do skrajne točke in narediš popoln krog. Številke radija so popolnoma drugačne, tako da strokovno in jezikovno tvoj post popolnoma drži.bakki napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 12:07
Na tem forumu pa res izvem vsak dan kaj novega
https://www.avto.info/Novosti/ADAC-Prim ... tomobilih/
https://fran.si/130/sskj-slovar-slovens ... 130&View=2
A (skoraj) nikoli ne obračamo tako, tako da ni narobe če nekdo navede podatek na kateri razdalji se da vozilo res obrniti. Le imenuje naj to pravilno, čeprav postane nekoliko težavno, ker za to v Sloveniji nimamo izraza, razne tabele pa nimajo ravno prostora za opisno izražanje, da o poenotenju ali jezikoslovnem znanju danes ne govorim.
In nikjer do sedaj ni bilo rečeno da rajdni krog ne pomeni tega kar si napisal. Tudi sam sem rekel da mi je ta rajdni krog uganka in špekuliral, da je do uporabe izraza prišlo med prevajanjem.
Re: Ioniq 6
Ful dobro za gume. Not.Avrelij napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 09:38
Dokler ne bodo vgradili tega: https://www.youtube.com/watch?v=5CXNbcz ... 4DriveTime
Potem bodo lahko napisali "rajdni krog; 4,9m"![]()
In vse prek elektrike in wireless: pogon, ovinkanje, bremze, amortizerji. Pri takih avtih bo dobro delat servisne preglede na vsake 2000km !
Re: Ioniq 6
Ja, verjetno več problemov kot koristi. Tudi jaz dvomim da bo kaj več od prototipa za razkazovanje.BEVmev napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 12:43Ful dobro za gume. Not.Avrelij napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 09:38
Dokler ne bodo vgradili tega: https://www.youtube.com/watch?v=5CXNbcz ... 4DriveTime
Potem bodo lahko napisali "rajdni krog; 4,9m"![]()
In vse prek elektrike in wireless: pogon, ovinkanje, bremze, amortizerji. Pri takih avtih bo dobro delat servisne preglede na vsake 2000km !
Re: Ioniq 6
To je tak način kot ga navaja Bakki - zavrtiš volan do konca in narediš krog, ni mi sporno tudi če mu skrajšano rečejo rajdni krog.
Ampak neposrednega izraza za obrniti avto na najkrajši možni razdalji (s"premotavanjem" volana in pomikanjem naprej-nazaj), pa nimamo. Hyundai SLO lahko navaja točno razdaljo za tak manever, ampak zadevo jezikoslovno in tehnično poimenuje napačno. V tem delu ima Bakki prav, tudi jaz sem mnenja da je tak rezultat mogoče doseči, za praktično uporabo pa ni ravno relevanten.
Re: Ioniq 6
Lepo da izves kaj novega. Pa povej kater avto naj bi imel rajsbi krog 5,9m (kot je naveden v objavi na katero sem se skliceval) ce ima v tvojem prvem linku najmanjsi rajdni krog nekih 8+m .(toyota AYGO) .bakki napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 12:07Na tem forumu pa res izvem vsak dan kaj novegaAvrelij napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 09:38Za obračanje velja podatek kako se gibljeta diagonalno najbolj oddaljeni točki vozila. Teh 5,9m za vozilo 4,85m dolgim avtom je dosegljivih z mojstrskim vrtenjem volana, za običajno življenje je to le številka. Cela avto industrija je prepojena z idealiziranimi podatki, ki jih je treba znati brati še bolj pa razumeti.
Iz izkušenj lahko povem, da se tak avto da parkirati tudi v garaže, ki so v zgrajene v tripleks, tam zna biti dovozni "tunel" širok 6 m, in potem je treba avto obrniti pravokotno na dovoz, da prideš skozi vrata. Ampak tisti ki bi ga kupil za tja, ga bo puščal večinoma na prostem, ker se mu po tretjem garažiranju ne bo več dalo s tem ukvarjat.
Dokler ne bodo vgradili tega: https://www.youtube.com/watch?v=5CXNbcz ... 4DriveTime
Potem bodo lahko napisali "rajdni krog; 4,9m"![]()
https://www.avto.info/Novosti/ADAC-Prim ... tomobilih/
https://fran.si/130/sskj-slovar-slovens ... 130&View=2
In ja to foro z merjenjem notranjega radijs so zaceli uporabljat ze pri merjenju radija traktorja.
Ce mene vprasas, bi se moralo meriti vsaj med dvema robnikoma, v
Ce ne celo med dvema stenama.
Re: Ioniq 6
Tako je. Med dvema stenama bi bilo prav.Hanzi napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 19:13Lepo da izves kaj novega. Pa povej kater avto naj bi imel rajsbi krog 5,9m (kot je naveden v objavi na katero sem se skliceval) ce ima v tvojem prvem linku najmanjsi rajdni krog nekih 8+m .(toyota AYGO) .bakki napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 12:07Na tem forumu pa res izvem vsak dan kaj novegaAvrelij napisal/-a: ↑03 Sep 2023, 09:38
Za obračanje velja podatek kako se gibljeta diagonalno najbolj oddaljeni točki vozila. Teh 5,9m za vozilo 4,85m dolgim avtom je dosegljivih z mojstrskim vrtenjem volana, za običajno življenje je to le številka. Cela avto industrija je prepojena z idealiziranimi podatki, ki jih je treba znati brati še bolj pa razumeti.
Iz izkušenj lahko povem, da se tak avto da parkirati tudi v garaže, ki so v zgrajene v tripleks, tam zna biti dovozni "tunel" širok 6 m, in potem je treba avto obrniti pravokotno na dovoz, da prideš skozi vrata. Ampak tisti ki bi ga kupil za tja, ga bo puščal večinoma na prostem, ker se mu po tretjem garažiranju ne bo več dalo s tem ukvarjat.
Dokler ne bodo vgradili tega: https://www.youtube.com/watch?v=5CXNbcz ... 4DriveTime
Potem bodo lahko napisali "rajdni krog; 4,9m"![]()
https://www.avto.info/Novosti/ADAC-Prim ... tomobilih/
https://fran.si/130/sskj-slovar-slovens ... 130&View=2
In ja to foro z merjenjem notranjega radijs so zaceli uporabljat ze pri merjenju radija traktorja.
Ce mene vprasas, bi se moralo meriti vsaj med dvema robnikoma, v
Ce ne celo med dvema stenama.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek