KIA EV6

Apolon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 433
Avto: Bicikl
114
131

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Apolon »

warpedone napisal/-a: 13 Okt 2021, 11:56 Pa če se med navadno AC vožnjo baterija pregreva ...
Kateri KII ali Hyundaiu se pregreva baterija na AC? Drugače pa nameravam baterijo spraznit na AC pa bom videl.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1427
Avto: Hyundai Kona EV
789
836

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Ogo »

"Pregreva" se pri ta novih modelih na ultra hitrem polnjenju. Po polnjenju z 225 kW pa folk želi takoj dati gas do daske, pa sistem ne spusti - omejuje maksimalno moč dokler se baterija malo ne shladi.

Da ne omenjam, da ima cel kup Tesel podobno omejevanje.
Skratka dramatiziranje zadev.

Električni avti so pač kompromis. Ne moreš imet 225 kW polnilne moči in hkrati hladne baterije. In ne moreš imet na kolesih 300 konjičev, ko je baterija na 47 stopinjah celzija zaradi hitrega polnjenja. In ja, za ultra hitro polnjenje in najmanj škode na bateriji med polnjenjem, mora biti temperatura baterije v tem rangu.

Nekateri bodo delali dramo. 99% folka pa ne.

Komur kompromisi EV niso všeč naj ostane na fosilcu.

In kot pri vsakem novem avtu, marsikaj se bo izboljšalo z firmware popravki tekom sledečih mesecev. Vsi imajo kake buge in delajo kasneje optimizacije.
Avrelij
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4284
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
5280
6765

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a matija »

Sicer smo zasli iz tematike, ampak ce vseeno repliciram (iz prakse) — pri tesli je polna moc na voljo v manj kot minuti, poleti sem pri yoyo voznji to obcutil (hitrosti so nihale med 150km/h in 225km/h), padec moci je bil manjsi ter kratkotrajen (15sec). Po hitrem polnjenju nikoli ni znizane moci, tudi poleti & ob maksimalnih hitrostih (to je 150kW-170kW in predstavlja za 54kWh baterijo C rating 3). Mogoce samo moj robni primer...

Bjorn pa je omenjal (& posnel) potrebnih 15min izredno pocasne voznje za ponovno dosegljivo moc pri Ioniq5.
Dzun Tao
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3651
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2808
1780

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Topla baterija lahko odda več moči kot hladna... navaden zafook v SW hynudaija, ki omejuje moč za brezveze.
Razen če hitro filanje baterijo segreje na nevarno visoko temperaturo, kar pa bi bil še večji zafook... khm, kona, khm, bolt, khm ...
You develop wisdom through suffering. You suffer into the truth.
Apolon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 433
Avto: Bicikl
114
131

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Apolon »

matija napisal/-a: 14 Okt 2021, 13:07 Sicer smo zasli iz tematike, ampak ce vseeno repliciram (iz prakse) — pri tesli je polna moc na voljo v manj kot minuti, poleti sem pri yoyo voznji to obcutil (hitrosti so nihale med 150km/h in 225km/h), padec moci je bil manjsi ter kratkotrajen (15sec). Po hitrem polnjenju nikoli ni znizane moci, tudi poleti & ob maksimalnih hitrostih (to je 150kW-170kW in predstavlja za 54kWh baterijo C rating 3). Mogoce samo moj robni primer...

Bjorn pa je omenjal (& posnel) potrebnih 15min izredno pocasne voznje za ponovno dosegljivo moc pri Ioniq5.
Ne potrebujem polne moči. Tak da če se omeji me ne moti.
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 85
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
109
148

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a elbic »

Dzun Tao napisal/-a: 13 Okt 2021, 12:10
DeCoRawr napisal/-a: 06 Sep 2021, 12:17 ...Tisti vzglavnik na zicu bi pa znal motit, nevem zakaj je taka moda zmeri bolj in bolj. Drugače pa dober review.
Vzglavnik mora "motit", če ga med sedenjem ne čutiš ni ok. Sicer ti pri čelnem trku glava v povratnem sunku udari nazaj v prazno in si poškoduješ vrat ali še kaj precej hujšega, pa čeprav gre za majhne razlike v položaju vzglavnika. Moraš vedet da se pri močnem udarcu glave nazaj vzglavnik precej poda. Mene so pri VOLVU dolgo motili, sedaj sem se navadil in sprijaznil da je tako najbrž prav.
Jaz sem ga obrnil, da me ne moti. Vse, kar med vožnjo moti, je bolj nevarno.
elbic
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 597
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
532
2545

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

elbic napisal/-a: 14 Okt 2021, 20:01
Dzun Tao napisal/-a: 13 Okt 2021, 12:10
DeCoRawr napisal/-a: 06 Sep 2021, 12:17 ...Tisti vzglavnik na zicu bi pa znal motit, nevem zakaj je taka moda zmeri bolj in bolj. Drugače pa dober review.
Vzglavnik mora "motit", če ga med sedenjem ne čutiš ni ok. Sicer ti pri čelnem trku glava v povratnem sunku udari nazaj v prazno in si poškoduješ vrat ali še kaj precej hujšega, pa čeprav gre za majhne razlike v položaju vzglavnika. Moraš vedet da se pri močnem udarcu glave nazaj vzglavnik precej poda. Mene so pri VOLVU dolgo motili, sedaj sem se navadil in sprijaznil da je tako najbrž prav.
Jaz sem ga obrnil, da me ne moti. Vse, kar med vožnjo moti, je bolj nevarno.
Potem res ne razumeš principa varnosti in pomena vzglavnikov.
Ogo
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3483
Avto: Konca na štrom
3809
2798

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

warpedone napisal/-a: 14 Okt 2021, 13:16 Topla baterija lahko odda več moči kot hladna... navaden zafook v SW hynudaija, ki omejuje moč za brezveze.
Razen če hitro filanje baterijo segreje na nevarno visoko temperaturo, kar pa bi bil še večji zafook... khm, kona, khm, bolt, khm ...
Nisem prepričan, da ima to zvezo s konami in bolti. Ali niso bil ti požari v garažah med AC polnjenjem?
Odgovori