ID.4

Odgovori
damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
80
4

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a damjang »

po odbiti subvencijo prišel 40.800 eur.... glede da so ljudje plačevali toliko in se več za majhna jajčka
Takšne cene 40.000 - 45.000 eur so bile na začetku tudi za trojčka C-Zero, iOn, i-MiEV, okoli leta 2010. Pa prvi mobitel (NMT) je bil tudi cca 20.000 DEM.
Pa kaj, tako je bilo na začetku in jasno je, da je tudi ID4 ali Y pregrešno drag, če se premaknemo po časovni premici za cca 5, 10 let naprej in naredimo ponovno primerjavo.
Aja, si kdo upa izračunat koliko bi bil ID4 v bivših tolarjih? Noro, ne? :hot:
sandi3, Ogo, bvs
Zadnji E-golfi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 102
Kraj: Celje
Avto: E-golf
61
12

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Zadnji E-golfi »

Jaz bi imel teslo. Ampak je ne bom imel, ker nisem teslo. Ha ha... :) Ne se jezit. Ce bi vsi hoteli ID4, bi ga podrazili, ce bi vsi imeli tesle, nihce ne bi bil nic posebnega ...
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 409
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
254
328

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

sandi3 napisal/-a: 18 Jul 2021, 20:53da pri tesli Y dobiš nekaj obveznih zadev, moraš to doplačat
Res me zanima, za katero obvezno zadevo je treba pri Tesli doplačati.
warpedone, matija, FV-EV
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3255
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2571
1607

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Saj razumem stisko teslasev, ampak prosim ne sirit laži..... čakalna doba za id 4 je po novem najmanj 6 mesecev,
Kaj pa je pol narobe z vsemi ID.4 brez tablic, ki stojijo na parkirplacih salonov? So defektni in jih ne smejo/morejo prodat ter tako služijo samo za piganje firbcev?

Včeraj sem videl dva taka ID.4, stojita brez tablic ob cesti. Da fuq?

Na avto.net je trnutno ENAJST oglasov za nove ID.4, in še 8 za testne z 0 prevoženimi:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn ... subKMMAX=0

Pupust -10% že na oglaševani ceni...
Tolk o "stiski teslašev' :giggle: :giggle: :giggle: :giggle:
Always remember and never forget, there is no spoon
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 667
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
178
283

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

ID.4 ima dva problema:
1.)Cena: vsi električni avtomobili so dragi v primerjavi z ICE vozili
2.)Škoda Enyaq
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2264
Avto: e-Golf 2020
1049
119

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Čeprav če pogledaš ICE SUV se ta razlika zmanjša z EV kot v recimo B ali pa C kategoriji. Čas bo povedal svoje...
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1165
Avto: Hyundai Kona EV
642
690

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Saj sem napisal, pri VW še nisem videl situacije, da na price list nisem dobil -10% off.
Resda ne takoj tisti dan, ko se je nek model pojavil, ampak prej kot slej pride.

Tako, da primerjat direktno Tesla in VW cenik, se ne da.

Enako zaloge niso nek strašni pokazatelj, ker tako klasični prodajalci delajo. Vedno se naroči na zalogo modele z opremami in barvami, za katere se meni, da bo največ povpraševanja. Samo ostalo je po naročilu. In v kalkulaciji je, da se bodo nekateri avti svaljkali po lagru tudi pol leta. Potem bodo pa dali za take še malo več popusta in bodo tudi ti šli.

Pri Tesli pa zalog ni, razen če ni napake v matriki - da se več folka odloči za odstop od naročil, sploh v državah, kjer je polog nizek ali pa se celo vrača četudi prodajalec ni zajebal. Računat je treba, da je pri Tesli nakup na daljavo in po EU regukativi lahko vsi vrnejo avto do 14 po prevzemu in zahtevajo kupnino nazaj, brez da bi jim bilo treba odgovarjat zakaj.

Drugače pa ja, EVji so dragi, slovenci so skeptiki in ostajajo na ICE, tudi če imajo denar in možnosti za EV.
sandi3
bvs
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 871
340
409

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a bvs »

KIA je lepo povedala, da ljudje kupujejo električne avtomobile le takrat, ko je zanje ekonomsko ugodno: https://www.zurnal24.si/avto/subvencije ... ejo-367420

V Sloveniji je subvencija "nizka", EV so dragi, zato EV ne gredo v promet. Ko in če bo cena prava, se bodo prodajali kot vroče žemljice (primer E-golf). Ravno obratno je sedaj v Nemčiji.
Sebastijan, sandi3
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1165
Avto: Hyundai Kona EV
642
690

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Saj v prihodnjih letih bo za slovence ljubljeni dizel, potegnil kratko.

EU narekuje nove minimalne trošarine, ki bodo dizel pošteno podražile napram drugim čistejšim energentom.
Države bodo tudi morale tudi držati linearno lestvico.
Torej ne bo več možnosti, da bi trošarina na dizel bila nižja, kot na bencin. Če bo država hotela imet visoko trošarino na elektriko ali bencin, bo moralo linearno temu dvignit trošarino za dizel.

Odpravlja se tudi izjeme za različne oblike "dizla". Skratka ne bo več nižjih trošarin na dizel za pomorce, kmete in podobne štose.

Tako, da počasi se prehaja iz režima korenčka, na režim palic. Subvencije za EV bodo izginile, nadomestile jih bodo visoke trošarine in davki na vse drugo.

In ja, potem se bo "splačalo" imet EV. Na grd način bo šlo. Podobno kot na Norveškem. Pač visoki davki na fosilne avtomobile in ne toliko subvencije za električarje.
Rubb
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Nova Gorica
Avto: Vw
26
26

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Huh vidim da je moje vprašanje razvnelo konkretno debato. Hvala tudi uporabiku sandi3 za opis svoje izkušnje. Bom pa prislonil še moj lonček.

Osebno sem bil precej skeptičen do EV vse dokler nisem 6 let nazaj šel na testno vožnjo s Teslo S. To pa je bla izkušnja, ki me je prepričala da so lahko EVji veliko več kot le avtek za golf igrišče, tako da hvala Tesli/Musku da so začeli EV revolucijo. Se pa tu zgodba s Teslo počasi konča. Vsaj v mojem primeru.
Rabimo SUV ki zadovolji normalne družinske potrebe. Najprimerneši (zaželen) bi bil itak Model X ampak s tisto ceno je pač nedosegljiv. Potem imamo Y ki je cenejši a še vedno drag. Ponuja več a to kar je več ponujeno v resnici ne potrebujemo (ni nujno). Glavna težava je, da ga v sloveniji ne prodajajo, ostale težava pa bi rekel da so...
- Pojma nimam kam ga bom vozu servisirat
- kje dobim rezervne dele po preteku garancije (Rich rebuilds na YouTube ima celo serijo videov na to temo),
- ga pred nabavo niti videt ne morem, kaj šele testirat
- karkoli je narobe se nimam na koga obrniti (vsaj ne fizično) To se bo mogoče v prihodnosti spremenilo a dokler ni mega tovarna v Nemčiji končana in šiba na polno, sigurno ne.
- odnos Tesle do kupcev je v zadnjem času precej na psu. Kako je v SLO ne vem ampak veliko bolje kot čez lužo ne more bit.

No,da ne bom samo tesle kritiziral.
VWjev ID4 je po obliki in velikosti ustrezen. Prepriča me tudi stilsko, mi je všečen. Plus je tudi, da imam servis 2km od doma oziroma za vsakim vogalom, kamorkoli grem po državi ali okoliški tujini. Pristop na servisu je že poznan, prijeten, hiter ter cenovno ugoden.
Slabe strani, ki sem jih do sedaj naštudiral pri VWju so
- novost na trgu in s tem povezane "porodne" težave v stilu počasnega vmesnika.
- morebiti sorazmeroma počasnejši od konkurence (ga še nisem uspel testirat)
- nima sprednjega prtljažnika, kar se mi zdi res škoda (ampak kolikor gledam ga tudi ostala konkurenca razen tesle nima)
- morebiti ne ravno premium materiali notranjosti (kar me sandi3 tolaži da je bolje kot pri 1st editionih - upam)
- morebiti najbolj moteče v našem primeru, svetleče lak površine v sredinski konzoli, vratih, okoli ekrana itd.
- nezmožnost uporabe cebtralnega displaya za gledanje videov-filmov kot pri Tesli. (morebiti pride prav med polnjenjem)

Verjetno sem še kaj izpustil a v kratkem je to to.
Nekdo je omenil EniaQ, ta nam enostavno ni všeč. Popolnoma stvar okusa, vem, a tudi cenovno, ko naložiš enako opremo kot na ID4 si potem tam tam s ceno. Nima smisla.

Vsekakor hvala za vsa mnenja, naj debata teče dalje v civiliziranem slogu. ;)
sandi3
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3255
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2571
1607

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a warpedone »

- Pojma nimam kam ga bom vozu servisirat
Leskoškova cesta 11, 1000 Ljubljana
- kje dobim rezervne dele po preteku garancije
Leskoškova cesta 11, 1000 Ljubljana
- ga pred nabavo niti videt ne morem, kaj šele testirat
Leskoškova cesta 11, 1000 Ljubljana
- karkoli je narobe se nimam na koga obrniti (vsaj ne fizično)
Leskoškova cesta 11, 1000 Ljubljana
- odnos Tesle do kupcev je v zadnjem času precej na psu.
tri oseba, ki ne ve niti, da ima Tesla salon in servis v Ljubljani.
Teslin servis in kvaliteto lahko po slabih dveh letih in 48k prevoženih le pohvalim. Nucal sem ga točno enkrat zaradi okvarjenega senzorja v sedežu. remote diagnostika, naročili del, poslali mejl kdaj naj pripeljem, popoldan odpeljal. Urejeno vse.

NIsm dost neumen, da bi še nasedal.
Always remember and never forget, there is no spoon
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 409
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
254
328

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Tudi to ni res:
Rubb napisal/-a: 19 Jul 2021, 11:42Glavna težava je, da ga v sloveniji ne prodajajo
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4196
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
5110
6578

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a matija »

Rubb napisal/-a: 19 Jul 2021, 11:42 - odnos Tesle do kupcev je v zadnjem času precej na psu. Kako je v SLO ne vem ampak veliko bolje kot čez lužo ne more bit.
Pozdravljen na forumu; jaz tega na mojih primerih izkusenj tako s prodajnima salonoma kot tudi servisoma (Graz, Ljubljana) zal ne morem potrditi. Odnos je zelo na nivoju, trudijo se, dogovoriti se da prakticno vse ter na razlicne nacine (telefon, app, mail, osebno). Do danes so mi vse resili ter bistveno bolj udobno in profesionalno kot pri preteklih dealerjih aCosmos, Malgaj, AvtoAktiv.

Zadnja izkusnja je opisana tule: viewtopic.php?p=92576#p92576

In vso sreco z nakupom BEV, katere koli znamke ;)
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Rubb
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Nova Gorica
Avto: Vw
26
26

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Pred leti se je govorilo da teslin servis stane cca 600 € letno in da noben točno ne ve kaj na letnem servisu sploh delajo. To še velja?
Torej servis je vedno samo en v celotni sloveniji, drugi najbližji pa v gradcu?
Rubb
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Nova Gorica
Avto: Vw
26
26

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

prgrmr napisal/-a: 19 Jul 2021, 12:18 Tudi to ni res:
Rubb napisal/-a: 19 Jul 2021, 11:42Glavna težava je, da ga v sloveniji ne prodajajo
Torej lahko naročim Teslo Y danes iz slovenije in jo dobim? Na njihovi strani je namreč ni v konfiguratorju.

Jemljem nazaj, pred 2 tedni je še ni bilo, zdaj pa vidim da je. 64000 gola... Pa so kar navili ceno. :(
Zadnjič spremenil Rubb, dne 19 Jul 2021, 16:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1338
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
803
705

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Simon »

Rubb napisal/-a: 19 Jul 2021, 16:35
prgrmr napisal/-a: 19 Jul 2021, 12:18 Tudi to ni res:
Rubb napisal/-a: 19 Jul 2021, 11:42Glavna težava je, da ga v sloveniji ne prodajajo
Torej lahko naročim Teslo Y danes iz slovenije in jo dobim? Na njihovi strani je namreč ni v konfiguratorju.
Seveda lahko naročiš...

https://www.tesla.com/sl_si/modely
Rubb
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Nova Gorica
Avto: Vw
26
26

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Sem ravnokar popravil objavo ja. Vidim da so jo dodali v zadnjih 2 tednih odkar sem gledal. Je pa draga. :hot:
Rubb
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Nova Gorica
Avto: Vw
26
26

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Modre barve pa 20" platišča, brez vseh ostalih dodatkov pa smo skoraj na 70k€...malo pretirano no...
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4196
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
5110
6578

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a matija »

Rubb napisal/-a: 19 Jul 2021, 16:35 Jemljem nazaj, pred 2 tedni je še ni bilo, zdaj pa vidim da je. 64000 gola... Pa so kar navili ceno. :(
To "golo" stanje ima vec opreme, kot nas pretekli BMW, ki je imel za slabih 10.000€ dodatne opreme. Prav tako kot prejsnji, kjer je bila ta stevilka 17.000€.

Se pa strinjam, marsikomu vecja platisca, beta full-self-driving, druga barva, vlecna kljuka, itn. predstavlja nujno dodatno opremo. V taksnem primeru je osnovni avtomobil res gol.

Vecino tega kar je nekoc bilo doplacilo, sedaj ze nekaj let ni vec (visja hitrost polnjenja, zracno vzmetenje, premium nadgradnja, boljsi hi-fi, winter paket, ...). Sedaj je vecina te opreme vkljucena v osnovno ceno vozila. Sicer stvar, ki jo prakticira redko kdo drug. Pri ostalih se seveda se vedno doplacuje vsako malenkost, od podiranja zadnjih sedezev, do oblike izpusnih cevi, do ...

Vse je dostopno na www.tesla.com, v salon ni potrebno it, pogajanja tudi niso potrebna. Marsikomu to sicer ne pase, ki seveda se vedno vedno lahko odide do lokalega salona.
Rubb napisal/-a: 19 Jul 2021, 16:34 Pred leti se je govorilo da teslin servis stane cca 600 € letno in da noben točno ne ve kaj na letnem servisu sploh delajo. To še velja?
Torej servis je vedno samo en v celotni sloveniji, drugi najbližji pa v gradcu?
Direktno v postu kjer odgovarjam, je povezava na opis teslinega servisa. Le klik je potreben in 2 minutki branja.
Link na post, kjer je link: viewtopic.php?p=93824#p93824
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Rubb
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Nova Gorica
Avto: Vw
26
26

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Oprema je res odvisna od posameznika. Pri Y, če zberem kakšno drugo od barv ki ni bela in dam nanjga še platišča sem takoj na skoraj 70k€ kar je odločno preveč. To je čez prst 65k€ po odbiti trenutni subvenciji. Primerljivo opremljen ID me pride okoli 40k z odbito subvencijo. Torej smo na 25k€ razlike. Ok, tesla je boljša a ne toliko, žal.
Če k temu pribijem, da ga morem iz primorske do ljubljane vozit za vsak servis, torej zapraviti cel dan ali pa ga celo gor pustit in naknadno it iskat... Nekako mi ni realno in vredno plačevat toliko več. V mojem pogledu pridobim bore malo. Vsekakor pa vsakemu svoje in nekomu ki živi v LJ servis ne predstavlja nobenega problema. Bom zaenkrat kar ostal pri ID ideji. :)
Maybe, sandi3
Odgovori