A ne zna napisati low level....ali kaj podobnega. Ajd, saj ce si pogosto v želvi, najbrz vsaj pokličeš na sevisVodokotlic napisal/-a: ↑24 Sep 2021, 10:41Dobrodošel. Ti nimaš vpliva na hlajenje/gretje baterije. To avto dela vse sam. Bi pa pripomnil, da ko boš imel servise, da redno gledajo nivo hladilne tekočine za baterijo. Če ga enkrat zmanjka in batefija gre pogosto v želva način zaradi pregretja se naredi neizmerna škoda baterijam.Gregor Twingo ze napisal/-a: ↑14 Jul 2021, 23:05 Pozdravljeni
sem lastnik twingota in je to sicer moj prvi el avtomobil.
zanima me kako je z hlajenjem baterije..
ce klima dela lahkododatno haldim baterijo al sistem sam vziga hlajenje ce je to potrebno oz tako hoce baterija...
izmerjena temperature po voznji so od 25 do 32 stopinj preko obd2 in aplikacije canze.
Twingo ZE
Re: Twingo ZE
Twingo po 8 mesecih
.... po osmih mesecih vožnje Twingota in prevoženih 14.000 km moram reči, da avto služi svojemu namenu.... povprečno prevozim na dan 100 km, polnim vsak drugi dan - zaenkrat pretežno na brezplačnem polnilnem mestu V poletnih mesecih sem z enim polnjenjem prevozol okrog 180 km, zdaj ko se je ohladilo jih naredim okrog 120. Torej bom polnil avto podobno kot telefon vsak dan, ampak na to sem računal že ob nakupu.
Pod črto - s Twingotom sem zelo zadoveljen.
Pod črto - s Twingotom sem zelo zadoveljen.
Re: Twingo ZE
Zdravo,
moja dnevna vožnja v službo in nazaj je skoraj pol-pol.... (regionalka-avtocesta).... do službe in nazaj okrog 60 km. Torej bi lahko rekel mešano.... je pa res, da se tistih 15 km v eno smer po avtocesti peljem okrog 115 km/h....
Torej, povprečno na dan 30 km avtoceste, ostalo pa regionalka in mestna vožnja....
moja dnevna vožnja v službo in nazaj je skoraj pol-pol.... (regionalka-avtocesta).... do službe in nazaj okrog 60 km. Torej bi lahko rekel mešano.... je pa res, da se tistih 15 km v eno smer po avtocesti peljem okrog 115 km/h....
Torej, povprečno na dan 30 km avtoceste, ostalo pa regionalka in mestna vožnja....
Re: Twingo ZE
Pozdravljeni,
evo še en novopečeni lastnik Twingota uporabljali ga bomo kot drugi avto, predvsem za vožnjo v službo, za kar porabim 100 km dnevno. V službi ga imam možnost polnit, tako da upam, da tudi pozimi ne bo problem z dometom. Le s kabli bom mel veliko dela
Kako bo pa to vplivalo na baterijo bomo pa še videli.
evo še en novopečeni lastnik Twingota uporabljali ga bomo kot drugi avto, predvsem za vožnjo v službo, za kar porabim 100 km dnevno. V službi ga imam možnost polnit, tako da upam, da tudi pozimi ne bo problem z dometom. Le s kabli bom mel veliko dela
Kako bo pa to vplivalo na baterijo bomo pa še videli.
Re: Twingo ZE
Misliš da bo to drugi avto? Ko te zasvoji E vožnja je kmalu to 1. avto.
Drugače pa čestitke in srečno vožnjo.
Drugače pa čestitke in srečno vožnjo.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Twingo ZE
Kupiš nekaj ugodnejšega za drugi avto, potem si pa kar naenkrat z njim zadovoljen kot prvim, ki ga ne rabiš več kupiti in dvakrat profitiraš
Re: Twingo ZE
prvi avto je karavan s kljuko žal je EV ki lahko vleče za sabo 2t mal predrag za mene.
Če bo šlo vse po planu bo mel itak Twingo več kilometrov na mesec. Za enkrat ima za sabo 2000 km cca 120 km/dan in je vse OK, sicer ga 2X na dan filam, v službi in ponoči doma cca 40%. Malce bom mogu odmislit da mora bit skos na 100% ker 50 km narediš tudi s 45% baterije (enkrat sem v D pustil pa se pol ne fila).
Se pa na velikost avta kar dobro pelje, sem se bal da bo slabše na AC, na 115 km/h se pa ne rabiš navajat, ker je občutek da si hitrejši edin kamion se počasneje približuje
Če bo šlo vse po planu bo mel itak Twingo več kilometrov na mesec. Za enkrat ima za sabo 2000 km cca 120 km/dan in je vse OK, sicer ga 2X na dan filam, v službi in ponoči doma cca 40%. Malce bom mogu odmislit da mora bit skos na 100% ker 50 km narediš tudi s 45% baterije (enkrat sem v D pustil pa se pol ne fila).
Se pa na velikost avta kar dobro pelje, sem se bal da bo slabše na AC, na 115 km/h se pa ne rabiš navajat, ker je občutek da si hitrejši edin kamion se počasneje približuje
Re: Twingo ZE
V splošnem ne ... filanje z DC gre "mimo" onboard polnilca in zato njegova max moč nima zveze z max močjo filanja z AC.
Moč filanja z DS je omejena z nastavitvami v rač. avtomobila - kakšno max napetost na bateriji in kakšen max tok skozi kable proizvajalec še dopušča.
Ampak kot uspem najt, twingko nima CCS štekarja, navaden Type2, torej ne omogoča DC filanja sploh.
Moč filanja z DS je omejena z nastavitvami v rač. avtomobila - kakšno max napetost na bateriji in kakšen max tok skozi kable proizvajalec še dopušča.
Ampak kot uspem najt, twingko nima CCS štekarja, navaden Type2, torej ne omogoča DC filanja sploh.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Twingo ZE
Ravno zato mi nekak ne gre skupaj, da bi dali takšen polnilec v avto, da bi izkoristil max tok.
Oz. da bi DC omejili na enako, kot je je za AC polnilec. Verjetno je potem DC omejen oz. sploh ni predvideno DC polnjenje, če nima priklopa.
Oz. da bi DC omejili na enako, kot je je za AC polnilec. Verjetno je potem DC omejen oz. sploh ni predvideno DC polnjenje, če nima priklopa.
Re: Twingo ZE
Kot že napisano, Twingo sploh nima opcije za DC polnjenje , ZOE pa ima CCS polnilec le opcijsko z doplačilom 1000 EUR.
Re: Twingo ZE
V avto dajo polnilec, ki ga že majo i.e. so ga razvili za Zoe.Ravno zato mi nekak ne gre skupaj, da bi dali takšen polnilec v avto, da bi izkoristil max tok.
Ceneje je "le povečat" proizvodnjo nekega modela, kot it v razvoj rahlo drugačnega modela in nato furat proizvodnjo dveh različnih zadev v nižji nakladi.
Namenski polnilec, ki bi ravno pasal na zmogljivosti baterije Twingo, bi bil dražji kot pa je "rahlo preveč dober" polnilec, ki ga že majo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Twingo ZE
Res je, Twingo nima DC polnenja, le AC, ampak zato 22kW, kar je glede na baterijo overkill, a po drugi strani tako rekoč izniči potrebo po še hitrejšemu polnenju.
Re: Twingo ZE
Živijo,
Srečni vozniki Twinga, bi vas lahko prosil za info o ceni rednega servisa ter morebitnih večjih izdatkov na xx000 km oz let
Hvala!
Srečni vozniki Twinga, bi vas lahko prosil za info o ceni rednega servisa ter morebitnih večjih izdatkov na xx000 km oz let
Hvala!
Re: Twingo ZE
ravno v petek sem naredil 1. redni servis, eno leto in 27.000 km, AC Vovk 70€, menjava kabinskega filtra in pregled avtomobila, pa se opral so mi ga
Re: Twingo ZE
Prvi servis 25500km - AH Malgaj Ljubljana - Pregled + Menjava filtra - 87,8€.
Do sedaj vse super, zelo zadovoljni z nakupom.
Do sedaj vse super, zelo zadovoljni z nakupom.