
MG4
Re: MG4
Majster Simon nabija ker ima zoe z 22kW OBC. Ima možnost polnjenja z 22kW ampak doma ima redkokdo pogoje, da polni s takšno močjo.
Re: MG4
Kaj imate vi vsi 100kWh baterije, ponoči ponavadi vsaj 10 ur za poljnjenje, 1F je to vsaj 50, 3F 100kWh, še šuko je za večino dovolj...
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: MG4
Kaj ti pomaga SE ponoči ko filaš avto? Daj nehaj nabijat no. Ljudje pretežno vozila filamo ponoči ko sonce ne sije. Pa tudi TČ pozimi laufa.Simon napisal/-a: ↑26 Mar 2023, 17:48Še kar pameten, čeprav brez lastnih izkušenj, ker ti vleče največ 11kW in zato opravičuješ, da je to največ kar človek potrebuje?PogoreucJ napisal/-a: ↑26 Mar 2023, 17:41in kaj ti pol 22kW polnilec koristi? Resda lahko potegne 13 kW pri 3x20A, če nič drugega ne zalaufaš. Vklopi indukcijo, al pa fen al pa TČ al pa klimo al pa pečico, bognedaj dve stvari hkrati. 11kW OBC je optimum za naše okolje. 22kW OBC je nepotreben ker ga v praksi ne koristiš. Doma ne. In ne zavajaj oz. ne obračaj besed.
Imam 3x25A in SE, tako da ne pametuj, da je 11kW največ kar človek potrebuje, sploh če ni samo en EV pri hiši?![]()
Re: MG4
Nimaš pojma. Nabijaš v tri krasne. Skušaš opravičevat neko karakteristiko od katere ni koristi. Kristalno jasno vsakemu z osnovnošolsko izobrazbo. Če bi imel osnovni model 11kW OBC za doplačilo 2k € pa bi dobil 22kW OBC bi doplačal?
Jaz ne. Pa sem prepričan da 99,9999999% ljudi tudi ne. Vključno s tabo sem prepričan
Korist od tega je kvečjemu na kakšni 22kW AC polnilnici. Pa še to toliko malo so uporabne AC polnilnice, pa še večina jih je 11kW.
Zadnjič spremenil PogoreucJ, dne 26 Mar 2023, 18:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MG4
Seveda je korist za tistega, ki razume, da je čas denar, zato je verjetno še šuko dovolj, ker več ne potrebuješ. 22kW je definitivno prednost, kdor to razume in potrebuje pri več EV-jih pri hiši, bo to tudi ustrezno ovrednotil, ostalim bo pač 11kW povsem zadosti.
Re: MG4
Mi imamo 3 EVje pri bajti. Skupaj naredimo cca 100k km/letno. Ponoči se z dinamičnimi polnilnicami v gruči vse nafila.
Re: MG4
Je treba štet delovne dneve. 260 njih. Poleg tega pri nas ni povprečje tisto ki diktira potrebe. Enkrat več, enkrat manj. Je treba gledat maximum, ki se zgodi nekajkrat na mesec. Nekaj čez 100kWh/dan za polnjenje se potrebuje vsaj 8 x mesec.
Re: MG4
Ne uporabljam AC javnih polnilnic. Pod 100 kW DC sploh ne priklopim. Mi je čas nekaj vreden.
Re: MG4
Seveda, ker v mestu so DC polnilnice, ko greš na poslovni sestanek? Aja tam ne polniš, ker gre samo 11kW in se potem rajši ustaviš na avtocesti, ker gre 100kW+?PogoreucJ napisal/-a: ↑26 Mar 2023, 18:22Ne uporabljam AC javnih polnilnic. Pod 100 kW DC sploh ne priklopim. Mi je čas nekaj vreden.

Re: MG4
Spet nekaj prejudiciraš in se posmehuješ pa sploh ne veš zakaj. Ne polnim na javnih, ko hodim na sestanke. Zato smo kupili vozila z večjo kapaciteto baterije, da polnimo med tednom praviloma doma. Kadar pa polnim na javnih, pa polnim na DC, kot sem napisal. Če se to zgodi 10x/leto pa je veliko. Dopusti, daljši izleti,….. Uporabljamo pa le SuC ali pa Ionity. Vmes grem kaj pozobat in odložit tovor. Par minutk in gremo dalje. Vse ostalo ni vredno počenega groša.Simon napisal/-a: ↑26 Mar 2023, 18:30Seveda, ker v mestu so DC polnilnice, ko greš na poslovni sestanek? Aja tam ne polniš, ker gre samo 11kW in se potem rajši ustaviš na avtocesti, ker gre 100kW+?![]()
Si pa niti ne predstavljam, da bi, ko bi šel na sestanek iskal prosto AC polnilnico pol pa maširal peš do lokacije sestanka. Sploh si ne predstavljam, da bi na delovni dan porabil 1 sekundo zaradi polnjenja na javnih polnilnicah. Najsi bo to AC ali DC.
Re: MG4
Dobro, to je tvoja izkušnja, ki pa pa še ne pomeni, da je za vse najboljša.PogoreucJ napisal/-a: ↑26 Mar 2023, 18:36Spet nekaj prejudiciraš in se posmehuješ pa sploh ne veš zakaj. Ne polnim, ko hodim na sestanke. Zato smo kupili vozila z večjo kapaciteto baterije, da polnimo doma. Kadar pa polnim, polnim na DC kot sem napisal. Če se zgodi 10x/leto pa je veliko. Dopusti, dajši izleti,….. Uporabljamo pa le SuC ali pa Ionity. Vse ostalo ni vredno počenega groša. Si niti ne predstavljam, da bi ko bi šel na sestanek iskal prosto AC polnilnico pol pa maširal peš do lokacije sestanka. Sploh si ne predstavljam, da bi na depvni dan porabil 1 sekundo zaradi polnjenja.
Jaz pač vedno, ko avto stoji izkoristim(če je pač možno pri poslovnih partnerjih), da se polni, ker nimam želje stati na DC polnilnicah, če ni nujno potrebno.
Jasno je, da je AC 22kW boljše kot 11kW, pa če se na glavo postaviš.
Zadnjič spremenil Simon, dne 26 Mar 2023, 18:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MG4
Kdo ve, baje size matter thing.
Jaz ki sem bolj nazaj, mi je dovolj 1f 2.4kw oz. malo več z 12A, a nekdo drug ma raje 11kW ali še bolje 22kW.
Mam tudi prijatelje z uber duber Teslami, kateri doma filajo z 3x5A, čeprav bi lahko z 11kW oz. 22kW, kdo jih zastopi...
V glavnem 100 ljudi, 100 čudi
