MG4

Odgovori
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Majster Simon nabija ker ima zoe z 22kW OBC. Ima možnost polnjenja z 22kW ampak doma ima redkokdo pogoje, da polni s takšno močjo.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

krnekaj napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:44 Hmm, kaj pomaga če avto lahko polniš samo z 11kW?
Niso vsi EV omejeni z AC na 11kW. :)
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1032
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1095
1512

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Kaj imate vi vsi 100kWh baterije, ponoči ponavadi vsaj 10 ur za poljnjenje, 1F je to vsaj 50, 3F 100kWh, še šuko je za večino dovolj...
SunnyDay, Sebastijan
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:49 Majster Simon nabija ker ima zoe z 22kW OBC. Ima možnost polnjenja z 22kW ampak doma ima redkokdo pogoje, da polni s takšno močjo.
Moje sožalje, da tvoj Plaid tega ni sposoben. :D
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:48
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:41
Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:25

Ne pametuj, kjer ti ni mesto.

22kW polnilec že pri 3x20A lahko potegne 13kW, da v primeru močnejših varovalk ali SE lahko vse do 22 kW.
:D in kaj ti pol 22kW polnilec koristi? Resda lahko potegne 13 kW pri 3x20A, če nič drugega ne zalaufaš. Vklopi indukcijo, al pa fen al pa TČ al pa klimo al pa pečico, bognedaj dve stvari hkrati. 11kW OBC je optimum za naše okolje. 22kW OBC je nepotreben ker ga v praksi ne koristiš. Doma ne. In ne zavajaj oz. ne obračaj besed.
Še kar pameten, čeprav brez lastnih izkušenj, ker ti vleče največ 11kW in zato opravičuješ, da je to največ kar človek potrebuje?

Imam 3x25A in SE, tako da ne pametuj, da je 11kW največ kar človek potrebuje, sploh če ni samo en EV pri hiši? :roll:
Kaj ti pomaga SE ponoči ko filaš avto? Daj nehaj nabijat no. Ljudje pretežno vozila filamo ponoči ko sonce ne sije. Pa tudi TČ pozimi laufa.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:51
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:49 Majster Simon nabija ker ima zoe z 22kW OBC. Ima možnost polnjenja z 22kW ampak doma ima redkokdo pogoje, da polni s takšno močjo.
Moje sožalje, da tvoj Plaid tega ni sposoben. :D
Pa če bi bil 100kW AC sposoben od tega ni koristi. Za polnjenje doma 11kW. Ljudje ne nasedajte bullyju.
Zadnjič spremenil PogoreucJ, dne 26 Mar 2023, 17:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:52
Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:51
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:49 Majster Simon nabija ker ima zoe z 22kW OBC. Ima možnost polnjenja z 22kW ampak doma ima redkokdo pogoje, da polni s takšno močjo.
Moje sožalje, da tvoj Plaid tega ni sposoben. :D
Pa če bi bil 100kW AC sposoben od tega ni koristi.
:giggle:
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:53
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:52
Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:51

Moje sožalje, da tvoj Plaid tega ni sposoben. :D
Pa če bi bil 100kW AC sposoben od tega ni koristi.
:giggle:
Nimaš pojma. Nabijaš v tri krasne. Skušaš opravičevat neko karakteristiko od katere ni koristi. Kristalno jasno vsakemu z osnovnošolsko izobrazbo. Če bi imel osnovni model 11kW OBC za doplačilo 2k € pa bi dobil 22kW OBC bi doplačal?
Jaz ne. Pa sem prepričan da 99,9999999% ljudi tudi ne. Vključno s tabo sem prepričan

Korist od tega je kvečjemu na kakšni 22kW AC polnilnici. Pa še to toliko malo so uporabne AC polnilnice, pa še večina jih je 11kW.
Zadnjič spremenil PogoreucJ, dne 26 Mar 2023, 18:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:55
Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:53
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:52

Pa če bi bil 100kW AC sposoben od tega ni koristi.
:giggle:
Nimaš pojma. Nabijaš v tri krasne. Skušaš opravičevat neko karakteristiko od katere ni koristi. Kristalno jasno vsakemu z osnovnošolsko izobrazbo.
Seveda je korist za tistega, ki razume, da je čas denar, zato je verjetno še šuko dovolj, ker več ne potrebuješ. 22kW je definitivno prednost, kdor to razume in potrebuje pri več EV-jih pri hiši, bo to tudi ustrezno ovrednotil, ostalim bo pač 11kW povsem zadosti.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Mi imamo 3 EVje pri bajti. Skupaj naredimo cca 100k km/letno. Ponoči se z dinamičnimi polnilnicami v gruči vse nafila.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:01 Mi imamo 3 EVje pri bajti. Skupaj naredimo cca 100k km/letno. Ponoči se z dinamičnimi polnilnicami v gruči vse nafila.
No, jaz pa samo z enim EV 50k +, kje bomo šele s štirimi...in ja zato, mi je pomembno, da imajo avti 22kW AC, tudi AC polnilnice z 11kW so smeh, po tem, ko enkrat polniš na 22kW AC polnilnicah.
Zadnjič spremenil Simon, dne 26 Mar 2023, 18:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6794
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
4527
2886

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a warpedone »

100k letno ... 300km/dan ... 60kWh, 8 ur ... 7,5 kW
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

warpedone napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:09 100k letno ... 300km/dan ... 60kWh, 8 ur ... 7,5 kW
Je treba štet delovne dneve. 260 njih. Poleg tega pri nas ni povprečje tisto ki diktira potrebe. Enkrat več, enkrat manj. Je treba gledat maximum, ki se zgodi nekajkrat na mesec. Nekaj čez 100kWh/dan za polnjenje se potrebuje vsaj 8 x mesec.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:08
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:01 Mi imamo 3 EVje pri bajti. Skupaj naredimo cca 100k km/letno. Ponoči se z dinamičnimi polnilnicami v gruči vse nafila.
No, jaz pa samo z enim EV 50k +, kje bomo šele s štirimi...in ja zato, mi je pomembno, da imajo avti 22kW AC, tudi AC polnilnice z 11kW so smeh, po tem, ko enkrat polniš na 22kW AC polnilnicah.
Ne uporabljam AC javnih polnilnic. Pod 100 kW DC sploh ne priklopim. Mi je čas nekaj vreden.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:22
Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:08
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:01 Mi imamo 3 EVje pri bajti. Skupaj naredimo cca 100k km/letno. Ponoči se z dinamičnimi polnilnicami v gruči vse nafila.
No, jaz pa samo z enim EV 50k +, kje bomo šele s štirimi...in ja zato, mi je pomembno, da imajo avti 22kW AC, tudi AC polnilnice z 11kW so smeh, po tem, ko enkrat polniš na 22kW AC polnilnicah.
Ne uporabljam AC javnih polnilnic. Pod 100 kW DC sploh ne priklopim. Mi je čas nekaj vreden.
Seveda, ker v mestu so DC polnilnice, ko greš na poslovni sestanek? Aja tam ne polniš, ker gre samo 11kW in se potem rajši ustaviš na avtocesti, ker gre 100kW+? :D
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:30
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:22
Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:08
No, jaz pa samo z enim EV 50k +, kje bomo šele s štirimi...in ja zato, mi je pomembno, da imajo avti 22kW AC, tudi AC polnilnice z 11kW so smeh, po tem, ko enkrat polniš na 22kW AC polnilnicah.
Ne uporabljam AC javnih polnilnic. Pod 100 kW DC sploh ne priklopim. Mi je čas nekaj vreden.
Seveda, ker v mestu so DC polnilnice, ko greš na poslovni sestanek? Aja tam ne polniš, ker gre samo 11kW in se potem rajši ustaviš na avtocesti, ker gre 100kW+? :D
Spet nekaj prejudiciraš in se posmehuješ pa sploh ne veš zakaj. Ne polnim na javnih, ko hodim na sestanke. Zato smo kupili vozila z večjo kapaciteto baterije, da polnimo med tednom praviloma doma. Kadar pa polnim na javnih, pa polnim na DC, kot sem napisal. Če se to zgodi 10x/leto pa je veliko. Dopusti, daljši izleti,….. Uporabljamo pa le SuC ali pa Ionity. Vmes grem kaj pozobat in odložit tovor. Par minutk in gremo dalje. Vse ostalo ni vredno počenega groša.
Si pa niti ne predstavljam, da bi, ko bi šel na sestanek iskal prosto AC polnilnico pol pa maširal peš do lokacije sestanka. Sploh si ne predstavljam, da bi na delovni dan porabil 1 sekundo zaradi polnjenja na javnih polnilnicah. Najsi bo to AC ali DC.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:36
Simon napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:30
PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:22

Ne uporabljam AC javnih polnilnic. Pod 100 kW DC sploh ne priklopim. Mi je čas nekaj vreden.
Seveda, ker v mestu so DC polnilnice, ko greš na poslovni sestanek? Aja tam ne polniš, ker gre samo 11kW in se potem rajši ustaviš na avtocesti, ker gre 100kW+? :D
Spet nekaj prejudiciraš in se posmehuješ pa sploh ne veš zakaj. Ne polnim, ko hodim na sestanke. Zato smo kupili vozila z večjo kapaciteto baterije, da polnimo doma. Kadar pa polnim, polnim na DC kot sem napisal. Če se zgodi 10x/leto pa je veliko. Dopusti, dajši izleti,….. Uporabljamo pa le SuC ali pa Ionity. Vse ostalo ni vredno počenega groša. Si niti ne predstavljam, da bi ko bi šel na sestanek iskal prosto AC polnilnico pol pa maširal peš do lokacije sestanka. Sploh si ne predstavljam, da bi na depvni dan porabil 1 sekundo zaradi polnjenja.
Dobro, to je tvoja izkušnja, ki pa pa še ne pomeni, da je za vse najboljša.

Jaz pač vedno, ko avto stoji izkoristim(če je pač možno pri poslovnih partnerjih), da se polni, ker nimam želje stati na DC polnilnicah, če ni nujno potrebno.

Jasno je, da je AC 22kW boljše kot 11kW, pa če se na glavo postaviš.
Zadnjič spremenil Simon, dne 26 Mar 2023, 18:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 870
Avto: Dizl mašinca
361
324

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Še enkrat. Za večino 22kW OBC nima prednosti pred 11kW. Je pa seveda boljši.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1111

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 26 Mar 2023, 18:45 Še enkrat. Za večino 22kW OBC nima prednosti pred 11kW.
Dobro, če spadaš v večino te razumem, jaz pač očitno ne, ker vidim prednost v 22kW polnjenju.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1721
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
947
797

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a alfy »

krnekaj napisal/-a: 26 Mar 2023, 17:44 Hmm, kaj pomaga če avto lahko polniš samo z 11kW?
Kdo ve, baje size matter thing.
Jaz ki sem bolj nazaj, mi je dovolj 1f 2.4kw oz. malo več z 12A, a nekdo drug ma raje 11kW ali še bolje 22kW.
Mam tudi prijatelje z uber duber Teslami, kateri doma filajo z 3x5A, čeprav bi lahko z 11kW oz. 22kW, kdo jih zastopi...
V glavnem 100 ljudi, 100 čudi :D
Odgovori