MG4
Re: MG4
No no. Sem probal MG4 pa ni ravno biser. O Springu boljše, da ne izgubljamo besed. Niti Volvo ni omembe vreden. Vse te kitajske kište, ki so tu omenjene niso vredne pol deci mrzle vode.
Re: MG4
Jaz ne govorim o kvaliteti. Kitajc je jajc. Pa še rima se.
Če pa že omenjamo kvaliteto materialov pa so švabi še vedno svetlobna leta pred ostalimi.
Če pa že omenjamo kvaliteto materialov pa so švabi še vedno svetlobna leta pred ostalimi.
Re: MG4
Kvalitetni materiali, ostalo pa svetlobna leta zadaj...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: MG4
Štekam jaz vse ampak to janeza ne zanima več toliko. Prednost je v tehniki in šivi od hansa pač ne palijo več. Številke govorijo in bodo povedale.
Če gre za 30k zakaj bi plačeval 40k.
Poglejte zalogo na avto.net, to da se proda vse kar se naredi še zdavnaj ni res.
Kaj si jaz in ti misliva na koncu sploh ne šteje, šteje kar prodajo. In glede na to da še vedno ne pokličejo ali sporočijo glede MG5 jim kot zgleda prodaja dela vredu.
Kitajc gor kitajc dol pa se lahko na glavo postaviš.
Če gre za 30k zakaj bi plačeval 40k.
Poglejte zalogo na avto.net, to da se proda vse kar se naredi še zdavnaj ni res.
Kaj si jaz in ti misliva na koncu sploh ne šteje, šteje kar prodajo. In glede na to da še vedno ne pokličejo ali sporočijo glede MG5 jim kot zgleda prodaja dela vredu.
Kitajc gor kitajc dol pa se lahko na glavo postaviš.
Re: MG4
Številke kje? Globalne (kjer je levji delež prodaja na Kitajskem), ali evropske? Ker v EU se prodajajo slabše od evropejskih znamk in Tesle.
Sicer pa tako kot vedno razlagam, ko nekdo pravi, da bo na koncu preživela samo ena znamka... enak odgovor lahko napišem tistim, ki pravijo, da bodo prevladale kitajske znamke... 100 ljudi, 100 čudi. Vsak ima svoje želje in potrebe. Nekomu je bolj važna oblika, drugemu tehnika, tretjemu športnost, četrtemu udobje, petemu cena, itd itd itd itd (+ različne kombinacije vsega). Nikoli ne bo vsem všeč ena in ista stvar. Zato bodo na koncu preživele praktično vse znamke... nekatere v nižjem cenovnem rangu, druge v srednjem, tretje v višjem. Nekatere v vseh.
Sicer pa tako kot vedno razlagam, ko nekdo pravi, da bo na koncu preživela samo ena znamka... enak odgovor lahko napišem tistim, ki pravijo, da bodo prevladale kitajske znamke... 100 ljudi, 100 čudi. Vsak ima svoje želje in potrebe. Nekomu je bolj važna oblika, drugemu tehnika, tretjemu športnost, četrtemu udobje, petemu cena, itd itd itd itd (+ različne kombinacije vsega). Nikoli ne bo vsem všeč ena in ista stvar. Zato bodo na koncu preživele praktično vse znamke... nekatere v nižjem cenovnem rangu, druge v srednjem, tretje v višjem. Nekatere v vseh.
Re: MG4
V naslednjih 10ih letih bo konkretno čiščenje avtomobilskih znamk.
Če pogledaš samo Stellantis, tam jih bo od ene 30 znamk naslednje desetletje preživelo morda 3.
Če pogledaš samo Stellantis, tam jih bo od ene 30 znamk naslednje desetletje preživelo morda 3.
Re: MG4
Pa še kako šteje kaj si jaz mislim. Edino to šteje. Ker jaz bom kupoval. Ne lojze, ki čaka nov avto za 5 jurjev na koncu pa kupi 20 let staro kripo.DeCoRawr napisal/-a: ↑30 Maj 2023, 21:42 Štekam jaz vse ampak to janeza ne zanima več toliko. Prednost je v tehniki in šivi od hansa pač ne palijo več. Številke govorijo in bodo povedale.
Če gre za 30k zakaj bi plačeval 40k.
Poglejte zalogo na avto.net, to da se proda vse kar se naredi še zdavnaj ni res.
Kaj si jaz in ti misliva na koncu sploh ne šteje, šteje kar prodajo. In glede na to da še vedno ne pokličejo ali sporočijo glede MG5 jim kot zgleda prodaja dela vredu.
Kitajc gor kitajc dol pa se lahko na glavo postaviš.
Re: MG4
Pol pa drzi premium volan pa glej lucke z napakami na armaturi.
Ja tudi pri kitajcu gledas lucke, samo se niso "posumili" da se lucka prigramirano prižge.
Pogoreuc
Kje sem napisal da je mg4 popoln.
Pred novim letom sem sedel v mg5 pa sem sedel samo 1x.
Ja tudi pri kitajcu gledas lucke, samo se niso "posumili" da se lucka prigramirano prižge.
Pogoreuc
Kje sem napisal da je mg4 popoln.
Pred novim letom sem sedel v mg5 pa sem sedel samo 1x.
Re: MG4
Je ni znamke ki nima serijskih napak. Lahko kaka znamka izda model z več ali manj le-temi, bo pa drug model ravno kontra.
In tole da bo na koncu samo par znamk vozil, ne vem kaj bo prinesla prihodnost ker se čisto vsaka napoved lahko uresniči. Srčno pa si želim da ne bo tako. Za nas kupce je konkurenca vedno dobrodošla. Če je samo en, pa lahko proizvaja drek in ga prodaja za zlato.
In tole da bo na koncu samo par znamk vozil, ne vem kaj bo prinesla prihodnost ker se čisto vsaka napoved lahko uresniči. Srčno pa si želim da ne bo tako. Za nas kupce je konkurenca vedno dobrodošla. Če je samo en, pa lahko proizvaja drek in ga prodaja za zlato.
Re: MG4
Ni problem v neenamerbih napakah. Problem je v namernih napakah zapisanih v SW ali kako drugače ki se sprozijo po dolocenem obdobju
Re: MG4
In kaj ma nemc primerljivga (po ceni) z MG4? Pa ne mi prosim o kvaliteti materialov v ID4, ker tut niso nek presežek, sploh za nemški "standard".