eC4
Re: eC4
Se pravi pogon enak kot v e208, corsa-e (z enakimi defekti?) ...
Je pa vsaj 50kWh, da ne bomo brali novega vala litanij kako več kot 30kWh itak nihče ne nuca...
Je pa vsaj 50kWh, da ne bomo brali novega vala litanij kako več kot 30kWh itak nihče ne nuca...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: eC4
Če se ne motim je 50kWh celota uporabno pa je samo 45kWhwarpedone napisal/-a:Se pravi pogon enak kot v e208, corsa-e (z enakimi defekti?) ...
Je pa vsaj 50kWh, da ne bomo brali novega vala litanij kako več kot 30kWh itak nihče ne nuca...
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 34
-
430
Re: eC4
Kakšni defekti?warpedone napisal/-a:Se pravi pogon enak kot v e208, corsa-e (z enakimi defekti?) ...
Meni zgleda boljše kot trenutni citroeni c4 in če bo doseg realen, cena pa ne pretirana, se bo verjetno dobro prodajal. Zanimovo, da ima toliko daljši doseg kot Peugeot e2008.
Re: eC4
Zanimiv zapis ženske avtomobilistične novinarke: https://www.primorske.si/zanimivosti/ko ... xchange.me
Kar sezula me je z naslednjim zapisom: Stvari so manj navdušujoče, ko sem se odločila za izlet na Koroško po avtocesti. Iz Ljubljane sem se odpravila s približno 85-odstotno polno baterijo in predvidenim dosegom 276 kilometrov. Moja načrtovana pot je bila dolga 110 kilometrov in osnovnošolska matematika nam pomaga izračunati, da bi teoretično na cilju moral avto imeti še 160 kilometrov dosega. Toda že na Trojanah, po 40 kilometrih vožnje, mi je potovalni računalnik preračunal, da naj bi mi ostalo dosega le še 60 kilometrov.
Iz Ljubljane do Trojan ji je uspelo ob vseh omejitvah na cesti imeti porabo krepko nad 30 kWh/100 km. V naslednjem odstavku pa že jambra, da ima blokado pri 150 km/h. Saj če je ne bi imel, bi ta blonda vozila čez vse tunele verjetno 200?
Kar sezula me je z naslednjim zapisom: Stvari so manj navdušujoče, ko sem se odločila za izlet na Koroško po avtocesti. Iz Ljubljane sem se odpravila s približno 85-odstotno polno baterijo in predvidenim dosegom 276 kilometrov. Moja načrtovana pot je bila dolga 110 kilometrov in osnovnošolska matematika nam pomaga izračunati, da bi teoretično na cilju moral avto imeti še 160 kilometrov dosega. Toda že na Trojanah, po 40 kilometrih vožnje, mi je potovalni računalnik preračunal, da naj bi mi ostalo dosega le še 60 kilometrov.
Iz Ljubljane do Trojan ji je uspelo ob vseh omejitvah na cesti imeti porabo krepko nad 30 kWh/100 km. V naslednjem odstavku pa že jambra, da ima blokado pri 150 km/h. Saj če je ne bi imel, bi ta blonda vozila čez vse tunele verjetno 200?
Re: eC4
>> Toda že na Trojanah, po 40 kilometrih vožnje,
Hitra vožnja iz LJ po AC na vrh Trojan zna zahtevat visoko trenutno porabo, zlahka proti in čez 300Wh/km.
Prva napaka je, da se človek tega dejstva ne zaveda.
Druga napaka je, da to trenutno porabo poslošuje na dolgo razdaljo (30kWh/100km)
Tretja pa, da pričakuje enako porabo, ko se bo spustil po klancu v dolino.
Neumnost na vsakem koraku. Žalostno da tudi pri lastnikih EV ...
Hitra vožnja iz LJ po AC na vrh Trojan zna zahtevat visoko trenutno porabo, zlahka proti in čez 300Wh/km.
Prva napaka je, da se človek tega dejstva ne zaveda.
Druga napaka je, da to trenutno porabo poslošuje na dolgo razdaljo (30kWh/100km)
Tretja pa, da pričakuje enako porabo, ko se bo spustil po klancu v dolino.
Neumnost na vsakem koraku. Žalostno da tudi pri lastnikih EV ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: eC4
V salonu sem si konec aprila ogledal vozilo in na prvi pogled prav všečen EV.
Soul EV believer
Re: eC4
Simpatičen. Še štirikolesni pogon in kakšen dodaten centimeter oddaljenosti od tal mu manjka
Re: eC4
Lepo bi blo, če bi ble zadeve na zaslonu prevedene v Slovenščino.
To ni probelm le električnih variant, ampak problem Pegueta in Citroena v splošnem.
Tudi nov bencinski DS5 ima hrvaščino, slovenščine ne. Enako tudi v elektirčni corsi.
Slovenceljne takšno zaničevanje pač ne moti, le zakaj bi potem zapravljali denar za prevode...
To ni probelm le električnih variant, ampak problem Pegueta in Citroena v splošnem.
Tudi nov bencinski DS5 ima hrvaščino, slovenščine ne. Enako tudi v elektirčni corsi.
Slovenceljne takšno zaničevanje pač ne moti, le zakaj bi potem zapravljali denar za prevode...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: eC4
Kako v salonu komentirajo (ocitno) koncno moc baterije 50kW, ki jo je baterija sposobna ponuditi motorju 100kW. Efektivno ima potem avto samo 68HP.
- Priponke
-
- a.JPG (9.73 KiB) Pogledano 6334 krat
Re: eC4
bolj je smešno, da navajajo opremo, ki je zakonsko obvezna: ABS, ESP, nadzor tlaka v pnevmatikah, DAB+ radio...
in "polnilni kabel 100kW"
in "polnilni kabel 100kW"
Soul EV believer
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 16 Odgovori
- 661 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ