Mercedes-Benz EQS
Mercedes-Benz EQS
Siol, 6.4.2021
https://siol.net/avtomoto/novice/merced ... oto-549488
Mercedesov napad na Teslo s 770 kilometri dosega
Mercedes-Benz se pripravlja na aprilsko razkritje svojega paradnega električnega konja EQS. Še preden nam bodo pokazali zunanjost, so Nemci razkrili nekaj tehničnih podatkov, ki so nadvse impresivni. Na voljo bo z dvema baterijskima paketoma z zmogljivostjo 107,8 in 90 kilovatnih ur, doseg se bo ustavil pri 770 kilometrih in polnjenje z močjo do 250 kilovatov.
EQS sloni na arhitekturi EVA, ki jo bodo uporabljali številni drugi namenski električni Mercedesovi modeli. Uradno so napovedali že EQE in športna terenca EQS in EQE, pridružil se jim bo tudi pred časom razkriti EQA. "Nova generacija električnih vozil v prestižnem in poslovnem segmentu sloni na posebno razviti arhitekturi, ki je prilagodljiva v vseh smereh in se jo lahko uporabi skozi celotno modelno serijo. Tako medosna razdalja in širina kot tudi drugi sistemi komponent, še posebej baterije, so prilagodljivi zahvaljujoč modularnemu dizajnu," so ob prvih podrobnostih zapisali pri Mercedesu.
770 kilometrov presega tudi Tesline številke
Ko so pred dnevi pri Mercedesu napovedali do 770 kilometrov dosega po merilnem ciklu WLTP, je bilo jasno, da bo v dnu nameščena baterija z veliko kapaciteto. Naša predvidevanja so potrdili z razkritjem vseh pomembnejših tehničnih podatkov. Kupec bo tako lahko pri EQS izbiral med dvema baterijskima paketoma med 90 in 107,8 kilovatnima urama. Seveda je daljši doseg na voljo pri zmogljivejši bateriji, pri manjši je doseg po podatkih tovarne omejen do 640 kilometrov.
Mercedes uporablja NCM 811 litij-ionske celice (katodni aktivni material sestavljajo nikelj, kobalt in mangan v razmerju 8:1:1). Celoten baterijski paket sestavlja deset oziroma 12 modulov, pri obeh različicah pa je uporabljena 400-voltna arhitektura.
Baterija je tekočinsko hlajena s pomočjo plošče na dnu baterijskega paketa, v njej pa je integriran še dodatni grelec. Baterija se tako lahko samodejno ohlaja ali segreva in se ob prihodu na hitro polnilnico lahko takoj prične polnjenje z najvišjo močjo. S pomočjo posodobitev preko zraka se lahko kasneje še izboljša upravljanje baterije in poveča njeno učinkovitost. Posledično pri Mercedesu na baterijski paket nudijo deset let garancije oziroma do 250 tisoč kilometrov.
V osnovi pogon zadaj, na voljo tudi štirikolesni pogon
Širino ponudbe pri EQS bodo nadgrajevale še številne pogonske opcije. EQS 450+ bo imela pogon zadaj in 245 kilovatni elektromotor, na voljo bo tudi EQS 580 s štirikolesnim pogonom in dvema elektromotorjema s 385 kilovati sistemske moči. Kljub razmeroma veliki moči bo pri obeh najvišja hitrost omejena na 210 kilometrov na uro.
Še nekaj besed o polnjenju. Preko trifaznega priključka se bo EQS polnil z močjo do 22 kilovatov, na hitrih polnilnicah pa bo polnjenje mogoče z največjo močjo do 200 kilovatov. Pri tej moči polnjenja se bo v 15 minutah baterija napolnila za 300 kilometrov dosega.
https://siol.net/avtomoto/novice/merced ... oto-549488
Mercedesov napad na Teslo s 770 kilometri dosega
Mercedes-Benz se pripravlja na aprilsko razkritje svojega paradnega električnega konja EQS. Še preden nam bodo pokazali zunanjost, so Nemci razkrili nekaj tehničnih podatkov, ki so nadvse impresivni. Na voljo bo z dvema baterijskima paketoma z zmogljivostjo 107,8 in 90 kilovatnih ur, doseg se bo ustavil pri 770 kilometrih in polnjenje z močjo do 250 kilovatov.
EQS sloni na arhitekturi EVA, ki jo bodo uporabljali številni drugi namenski električni Mercedesovi modeli. Uradno so napovedali že EQE in športna terenca EQS in EQE, pridružil se jim bo tudi pred časom razkriti EQA. "Nova generacija električnih vozil v prestižnem in poslovnem segmentu sloni na posebno razviti arhitekturi, ki je prilagodljiva v vseh smereh in se jo lahko uporabi skozi celotno modelno serijo. Tako medosna razdalja in širina kot tudi drugi sistemi komponent, še posebej baterije, so prilagodljivi zahvaljujoč modularnemu dizajnu," so ob prvih podrobnostih zapisali pri Mercedesu.
770 kilometrov presega tudi Tesline številke
Ko so pred dnevi pri Mercedesu napovedali do 770 kilometrov dosega po merilnem ciklu WLTP, je bilo jasno, da bo v dnu nameščena baterija z veliko kapaciteto. Naša predvidevanja so potrdili z razkritjem vseh pomembnejših tehničnih podatkov. Kupec bo tako lahko pri EQS izbiral med dvema baterijskima paketoma med 90 in 107,8 kilovatnima urama. Seveda je daljši doseg na voljo pri zmogljivejši bateriji, pri manjši je doseg po podatkih tovarne omejen do 640 kilometrov.
Mercedes uporablja NCM 811 litij-ionske celice (katodni aktivni material sestavljajo nikelj, kobalt in mangan v razmerju 8:1:1). Celoten baterijski paket sestavlja deset oziroma 12 modulov, pri obeh različicah pa je uporabljena 400-voltna arhitektura.
Baterija je tekočinsko hlajena s pomočjo plošče na dnu baterijskega paketa, v njej pa je integriran še dodatni grelec. Baterija se tako lahko samodejno ohlaja ali segreva in se ob prihodu na hitro polnilnico lahko takoj prične polnjenje z najvišjo močjo. S pomočjo posodobitev preko zraka se lahko kasneje še izboljša upravljanje baterije in poveča njeno učinkovitost. Posledično pri Mercedesu na baterijski paket nudijo deset let garancije oziroma do 250 tisoč kilometrov.
V osnovi pogon zadaj, na voljo tudi štirikolesni pogon
Širino ponudbe pri EQS bodo nadgrajevale še številne pogonske opcije. EQS 450+ bo imela pogon zadaj in 245 kilovatni elektromotor, na voljo bo tudi EQS 580 s štirikolesnim pogonom in dvema elektromotorjema s 385 kilovati sistemske moči. Kljub razmeroma veliki moči bo pri obeh najvišja hitrost omejena na 210 kilometrov na uro.
Še nekaj besed o polnjenju. Preko trifaznega priključka se bo EQS polnil z močjo do 22 kilovatov, na hitrih polnilnicah pa bo polnjenje mogoče z največjo močjo do 200 kilovatov. Pri tej moči polnjenja se bo v 15 minutah baterija napolnila za 300 kilometrov dosega.
Re: Mercedes-Benz EQS
Tako je... 3x32A, isto kot Tesla MS z dual chargerjem... pa mislim da ima tudi Taycan to možnost za doplačilo.
Zame vsekakor "must have" pri tako veliki bateriji
Re: Mercedes-Benz EQS
Ja končno alternativa Tesli S, sem mislil da bo osnovna cena višja ampak ziher gre skor do neba ful opremljena. Bomo vidli kako se bo odneslo
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Mercedes-Benz EQS
Zanimiva zadeva.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Mercedes-Benz EQS
Odlicno, da prihaja nekaj na trg tudi nekaj prestiznega na elektriko, kar bo serijsko delano in ne buticno. In ne, Tesla ne dela prestiznih vozil Trenutno so le v visokem razredu, pravi prestiz pa zna bit kaksen EQS fullyloaded, in podobni ki sodijo sem. Osebno ne vidim niti male moznosti, da bi se kupec ki ima jasno postavljene prioritete pri prestizu, namesto za S klaso ali EQS odlocil za Model S, in obratno.
Pri elektricnih vozilih jih prepogosto primerjamo s popolnoma drugimi tipi vozil in z drugimi razredi vozil, ker je izbira se tako spartanska ...
Skoda da je infotainment le scale-up iz njihovih obstojecih manjsih ekranov, ki se zatika in je ne-intuitiven. Morda pa bo v produkcijski verziji popolnoma nov infotainment ? Pa tisto tablico za zadnje potnike ki je 7 let star Android bi tudi lahko zamenjali pri avtu za 6 mestno stevilko.
vec o tem kar omenjam na okoli 11 minute videa, je pa zanimivo video pogledati kar od zacetka: https://www.youtube.com/watch?v=wUqZQTp_gpI
Pri elektricnih vozilih jih prepogosto primerjamo s popolnoma drugimi tipi vozil in z drugimi razredi vozil, ker je izbira se tako spartanska ...
Skoda da je infotainment le scale-up iz njihovih obstojecih manjsih ekranov, ki se zatika in je ne-intuitiven. Morda pa bo v produkcijski verziji popolnoma nov infotainment ? Pa tisto tablico za zadnje potnike ki je 7 let star Android bi tudi lahko zamenjali pri avtu za 6 mestno stevilko.
vec o tem kar omenjam na okoli 11 minute videa, je pa zanimivo video pogledati kar od zacetka: https://www.youtube.com/watch?v=wUqZQTp_gpI
Re: Mercedes-Benz EQS
Lucid Air dobiva konkurenta / in obratno - eFing finally.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Mercedes-Benz EQS
Še današnji članek o "streli, ki je udarila v srce..."
https://avto.finance.si/8974074/Mercede ... Stuttgarta
https://avto.finance.si/8974074/Mercede ... Stuttgarta
Re: Mercedes-Benz EQS
Tole je končno nek pravi nemški električar. Če bi imeli pravi odnos, bi že deset let lahko vozil po cestah.
Ker je to avto za višji poslovni razred, jim manjka še urejen sistem super hitrega polnjenja, brez kartic, z dovoljšnjim številom prostih ročk na vsakem počivališču,....
Ker je to avto za višji poslovni razred, jim manjka še urejen sistem super hitrega polnjenja, brez kartic, z dovoljšnjim številom prostih ročk na vsakem počivališču,....
Re: Mercedes-Benz EQS
Ne rabjo plana, sej majo števce po celem SWju, me zanima po koliko vklopih avta bo pri tem šla baterija oz kontaktor in kaj drugega. Sem že mal pozabil na to pa me je sodelavec spomnil, tko da mal v vednost
Re: Mercedes-Benz EQS
Tistemu ki bo tole jajco kupil novo, mu dol visi, če se bo avto za-ceglal po 200 tisoč vklopih, ker ga bo itak imel prvih 10 tisoč vklopov, potem pa zamenjal za novega. Ima se, može se.
Če ga bo pa čez 15 let iz četrte roke kupil Bajram Bajraktari iz Tirane, ki ga ima namen kot taxi vozit do 35. leta starosti, pa no one cares.
Če ga bo pa čez 15 let iz četrte roke kupil Bajram Bajraktari iz Tirane, ki ga ima namen kot taxi vozit do 35. leta starosti, pa no one cares.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Mercedes-Benz EQS
Če mu bo tako hitro padla cena kot navadnemu ICE MB S, bi se jaz postavil v vrsto za nakup. Tako ne bo. Vsaj še zdaj ne.Ogo napisal/-a: ↑20 Apr 2021, 11:55 Tistemu ki bo tole jajco kupil novo, mu dol visi, če se bo avto za-ceglal po 200 tisoč vklopih, ker ga bo itak imel prvih 10 tisoč vklopov, potem pa zamenjal za novega. Ima se, može se.
Če ga bo pa čez 15 let iz četrte roke kupil Bajram Bajraktari iz Tirane, ki ga ima namen kot taxi vozit do 35. leta starosti, pa no one cares.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Mercedes-Benz EQS
Pardon zdej ko dela 1000km je -3,5°C.
Ko je delal 90km/h test je blo 3,5°C v plusu
Ko je delal 90km/h test je blo 3,5°C v plusu
Re: Mercedes-Benz EQS
Mercedes has gone from being the car everybody wanted but could not afford - to being an "also ran" using lower price to compete with the car people really want.
Which back in the 70's was what Fiat, Simca and Peugeot offered to my dad when any Mercedes or Volvo was too expensive.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Mercedes-Benz EQS
A ni to rahlo visoka poraba?
Ena zanimiva ideja:
(Model S Raven je testiral samo poleti...) Ena zanimiva ideja: