Berlin - redesign

Odgovori
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Nemški Y bodo sestavljeni drugače kot ameriški, osnovna šasija bo vsebovala več 'brizganih Alu' kosov.
The planning documents submitted for GF4 state 95kg of molten aluminium per batch. (Source: 3.1.2 A002 casting.pdf)

So that would be 6,155 casts max per day for the 8 machines. Allowing for some downtime etc that could be in the order of 5,500+ units per day. Stage 1 of GF4 is supposed to have an annnual capacity of 250,000 cars. So assuming 5,500 per day and 350 ave days production per year, that would be around 7 to 8 castings per car. These figures sound high but it shows that they will be doing much more than just one rear body casting per car.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
andro3131
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: Trebnje
Avto: Tesla Model Y AWD LR 2022
287
410

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a andro3131 »

Jap. Vprašanje, pa če ne bo tudi že 100m wiring, boljša baterija, mogoče celo brez 12V aku ...bomo izvedeli 22.9.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Glede na masovnost proizvodnje, hudo drugačno baterijo v Y ni za pričakovat, v 3,Y bo kar je panasonic sposobn masovno štancat.
Nove baterije bodo šle najprej v nižjeserijske stvari - Semi, CT. Enako 48V sistem, kablevje, akumulator, ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
186
7

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a quadslo »

Bo samo Y, ali tudi 3?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Najprej bodo postavili linijo za Y, prvi kosi napovedani za julj 2021. Gradnja napreduje hitreje kot na kitajskem, zato pričakujem prve Y že pomladi. Napovedana je tudi proizvodnja Modela 3, a nekaj kasneje. Niso še naglas govorili a za pričakovat je vsaj podoben redesign kot pri Y, verjetno še bolj drastičen oz. še kak korak naprej.

Posledica: nižja cena
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
andro3131
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: Trebnje
Avto: Tesla Model Y AWD LR 2022
287
410

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a andro3131 »

Ja verjetno res, da te nove baterije še ne bo v Y. Je pa zanimivo to, da je Y po testih (sploh izvedbe po jun 2020) precej bolj varčen kot prva varianta od spomladi, glede na model 3 pa sploh (glede na težo in aerodinamiko avta). Skratka nekaj so že očitno naredili na Y na bateriji, da je bolj učinkovit (ni samo heat pump). Ampak počakajmo do 22.9. da vidimo, kaj bodo povedali.

Cena tudi mene zanima, ali jo bodo spustili (stroški prevoza, uvozne dajatve, cenejša proizvaodnja..) ali ne. Pričakujem sicer 3-5k EUR pocenitev, lahko pa da tudi ne bo, glede na veliko povpraševanje bi znali ohraniti ceno in s tem večji dobiček ...

Kakorkoli, jaz v glavnem ciljam na nakup Y v 2021.
matija, Damijan, vivo
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> glede na veliko povpraševanje bi znali ohraniti ceno in s tem večji dobiček ...

Dosedanja praksa tega ne kaže ... imajo ciljno maržo in ko jo dosežejo, se nižji strošek izdelave in prodaje prelije v nižjo ceno.

>> Pričakujem sicer 3-5k EUR pocenitev
To bo že samo zaradi "ukinitve" 10% EU carine, čez kake pol leta zna bit razlika še večja.
andro3131, EV+PV entuziast, vivo
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
186
7

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a quadslo »

Znajo pa tudi znižat subvencije, tako za slovenskega kupca zna bit ista cena. Lahko pa da trofneš win-win z obojim
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Znajo tudi že trofnit DMV na EVje. Je že v planu, seveda vezano na max Pout EVja in cifre v % niso male, ker ima že vsak EV 200 konjičev, vlada pa računa, da smo kot v času ICE leta 1995, kjer je 60 konjev normalna cifra.
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 252
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
134
746

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

Na nemški strani že imajo ceno za LR AWD in Performance. Tako da okvirno se da ugotoviti ceno pri nas.
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Ogo napisal/-a:Znajo tudi že trofnit DMV na EVje. Je že v planu, seveda vezano na max Pout EVja in cifre v % niso male, ker ima že vsak EV 200 konjičev, vlada pa računa, da smo kot v času ICE leta 1995, kjer je 60 konjev normalna cifra.
DMV bo za vse enak ne glede na poreklo, pa kolikor vem se je Tesla že prilagodila sistemu obračunavanju na kW, tako da imaš v homologaciji kao neko trajno moč, ki je bistveno nižja od peak. Nekako podobno kot imajo že danes dizli dovoljen časovno omejen "overboost", samo da je pri EV ta razlika bistveno višja.

Potem je še ena naša cvetka, ki jo sigurno poznaš še iz časa Toyotinih hibridov, v primeru da ima avto več motorjev, se vzame rating tistega z največjo močjo, v primeru hibrida torej samo bencinski motor, v primeru Opel Ampere je bil to elektro motor. V primeru Tesle dual motor je pa to kako?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Teslin delež pri prodaji EV bo sigurno padel, ja ...

https://www.teslarati.com/tesla-gigafac ... ear-media/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Gasper napisal/-a: ... V primeru Tesle dual motor je pa to kako?
Moj ima v prometnem dovoljenju zapisanih 87kW
V primerjavi z Leafovimi 110 jih kar dobro izkoristi
DGJ, Nejccc, timo, CRF, Matej, pirpy, matija, noucamp90, Gasper, FV-EV
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Y ima ogromen del karoserije zadaj iz enega (no zdaj še dveh a novejši bodo imeli en) dela. Je kje bil kak komentar kaj bo to pomenilo v primeru prometne nesreče? Se bo sploh dalo še kaj popravljat (odlitki imajo zelo komplicirano obliko - integrirane prečne nosilce za nižjo maso, klasika je bila pleh in si odrezal kos ven ali pa samo zamenjal en manjši del), ali bo avto totalka ob vsakem malo močnejšem trku?
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Kak link prosim - od nekoga, ki se spozna. Hvala.

Avto je poln problemov, a je to kaj bi mi ustrezalo (velikost prtljažnika in baterije ter možnost vlečne kljuke). Samo žena ne pusti toliko za avto ven dat, tako da če že potem kak 2 leti star za pol cene ;-)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Začni z munrojevo analizo.
Če se on zate ne spozna dovolj, potem ti ne znam pomagat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a Ogo »

warpedone napisal/-a:Teslin delež pri prodaji EV bo sigurno padel, ja ...

https://www.teslarati.com/tesla-gigafac ... ear-media/
Je treba prodat, ne samo proizvest. VW ti tudi postavi proizvodnjo za 25 M vozil letno v pol časa od Tesle. Samo prodalo se ne bo.

Pač fanboy investitor vidi kar želi videt, ne resnice.
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Začni z munrojevo analizo.
Če se on zate ne spozna dovolj, potem ti ne znam pomagat.
Hval sem pogledal - bo kar precj bol zafrknjeno to popravljat, vsaj kvalitetno, poceni pa v nobenem primeru.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Nobena Tesla ni poceni za popravljat. V konceptu je samo servis dokler garancija ne poteče, potem je Tesli vseeno. Neodvisnih serviserjev pa tudi ni v konceptu.
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Berlin - redesign

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Vsaka nesreča, ki posega v konstrukcijo avta je vprašljiva za popravit, pa sploh ni pomembno ali je to odlitek ali kaj drugega. Konvencionalni proizvajalci pa za razne nosilne dele uporabljajo High-tensile steel, tega tudi ne moreš kar tako pokrpati z enim kosom pleha, vsaj ne tako da so ohranjene prejšnje lastnosti.

Ta zadnji odlitek je vseeno kar daleč stran od zadnjega odbijača, vmes je še tista plastična "banja" za prtljažnik in razni "mečkljivi" elementi. V glavnem zadeva je tako znotraj avta, da če to razsuješ ti bo ta odlitek verjetno zadnja briga.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Model Y”