The planning documents submitted for GF4 state 95kg of molten aluminium per batch. (Source: 3.1.2 A002 casting.pdf)
So that would be 6,155 casts max per day for the 8 machines. Allowing for some downtime etc that could be in the order of 5,500+ units per day. Stage 1 of GF4 is supposed to have an annnual capacity of 250,000 cars. So assuming 5,500 per day and 350 ave days production per year, that would be around 7 to 8 castings per car. These figures sound high but it shows that they will be doing much more than just one rear body casting per car.
Berlin - redesign
Berlin - redesign
Nemški Y bodo sestavljeni drugače kot ameriški, osnovna šasija bo vsebovala več 'brizganih Alu' kosov.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Berlin - redesign
Jap. Vprašanje, pa če ne bo tudi že 100m wiring, boljša baterija, mogoče celo brez 12V aku ...bomo izvedeli 22.9.
Re: Berlin - redesign
Glede na masovnost proizvodnje, hudo drugačno baterijo v Y ni za pričakovat, v 3,Y bo kar je panasonic sposobn masovno štancat.
Nove baterije bodo šle najprej v nižjeserijske stvari - Semi, CT. Enako 48V sistem, kablevje, akumulator, ...
Nove baterije bodo šle najprej v nižjeserijske stvari - Semi, CT. Enako 48V sistem, kablevje, akumulator, ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Berlin - redesign
Najprej bodo postavili linijo za Y, prvi kosi napovedani za julj 2021. Gradnja napreduje hitreje kot na kitajskem, zato pričakujem prve Y že pomladi. Napovedana je tudi proizvodnja Modela 3, a nekaj kasneje. Niso še naglas govorili a za pričakovat je vsaj podoben redesign kot pri Y, verjetno še bolj drastičen oz. še kak korak naprej.
Posledica: nižja cena
Posledica: nižja cena
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Berlin - redesign
Ja verjetno res, da te nove baterije še ne bo v Y. Je pa zanimivo to, da je Y po testih (sploh izvedbe po jun 2020) precej bolj varčen kot prva varianta od spomladi, glede na model 3 pa sploh (glede na težo in aerodinamiko avta). Skratka nekaj so že očitno naredili na Y na bateriji, da je bolj učinkovit (ni samo heat pump). Ampak počakajmo do 22.9. da vidimo, kaj bodo povedali.
Cena tudi mene zanima, ali jo bodo spustili (stroški prevoza, uvozne dajatve, cenejša proizvaodnja..) ali ne. Pričakujem sicer 3-5k EUR pocenitev, lahko pa da tudi ne bo, glede na veliko povpraševanje bi znali ohraniti ceno in s tem večji dobiček ...
Kakorkoli, jaz v glavnem ciljam na nakup Y v 2021.
Cena tudi mene zanima, ali jo bodo spustili (stroški prevoza, uvozne dajatve, cenejša proizvaodnja..) ali ne. Pričakujem sicer 3-5k EUR pocenitev, lahko pa da tudi ne bo, glede na veliko povpraševanje bi znali ohraniti ceno in s tem večji dobiček ...
Kakorkoli, jaz v glavnem ciljam na nakup Y v 2021.
Re: Berlin - redesign
>> glede na veliko povpraševanje bi znali ohraniti ceno in s tem večji dobiček ...
Dosedanja praksa tega ne kaže ... imajo ciljno maržo in ko jo dosežejo, se nižji strošek izdelave in prodaje prelije v nižjo ceno.
>> Pričakujem sicer 3-5k EUR pocenitev
To bo že samo zaradi "ukinitve" 10% EU carine, čez kake pol leta zna bit razlika še večja.
Dosedanja praksa tega ne kaže ... imajo ciljno maržo in ko jo dosežejo, se nižji strošek izdelave in prodaje prelije v nižjo ceno.
>> Pričakujem sicer 3-5k EUR pocenitev
To bo že samo zaradi "ukinitve" 10% EU carine, čez kake pol leta zna bit razlika še večja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Berlin - redesign
Znajo pa tudi znižat subvencije, tako za slovenskega kupca zna bit ista cena. Lahko pa da trofneš win-win z obojim
Re: Berlin - redesign
Znajo tudi že trofnit DMV na EVje. Je že v planu, seveda vezano na max Pout EVja in cifre v % niso male, ker ima že vsak EV 200 konjičev, vlada pa računa, da smo kot v času ICE leta 1995, kjer je 60 konjev normalna cifra.
Re: Berlin - redesign
Na nemški strani že imajo ceno za LR AWD in Performance. Tako da okvirno se da ugotoviti ceno pri nas.
Re: Berlin - redesign
DMV bo za vse enak ne glede na poreklo, pa kolikor vem se je Tesla že prilagodila sistemu obračunavanju na kW, tako da imaš v homologaciji kao neko trajno moč, ki je bistveno nižja od peak. Nekako podobno kot imajo že danes dizli dovoljen časovno omejen "overboost", samo da je pri EV ta razlika bistveno višja.Ogo napisal/-a:Znajo tudi že trofnit DMV na EVje. Je že v planu, seveda vezano na max Pout EVja in cifre v % niso male, ker ima že vsak EV 200 konjičev, vlada pa računa, da smo kot v času ICE leta 1995, kjer je 60 konjev normalna cifra.
Potem je še ena naša cvetka, ki jo sigurno poznaš še iz časa Toyotinih hibridov, v primeru da ima avto več motorjev, se vzame rating tistega z največjo močjo, v primeru hibrida torej samo bencinski motor, v primeru Opel Ampere je bil to elektro motor. V primeru Tesle dual motor je pa to kako?
Re: Berlin - redesign
Teslin delež pri prodaji EV bo sigurno padel, ja ...
https://www.teslarati.com/tesla-gigafac ... ear-media/
https://www.teslarati.com/tesla-gigafac ... ear-media/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Berlin - redesign
Moj ima v prometnem dovoljenju zapisanih 87kWGasper napisal/-a: ... V primeru Tesle dual motor je pa to kako?
V primerjavi z Leafovimi 110 jih kar dobro izkoristi
Re: Berlin - redesign
Y ima ogromen del karoserije zadaj iz enega (no zdaj še dveh a novejši bodo imeli en) dela. Je kje bil kak komentar kaj bo to pomenilo v primeru prometne nesreče? Se bo sploh dalo še kaj popravljat (odlitki imajo zelo komplicirano obliko - integrirane prečne nosilce za nižjo maso, klasika je bila pleh in si odrezal kos ven ali pa samo zamenjal en manjši del), ali bo avto totalka ob vsakem malo močnejšem trku?
Re: Berlin - redesign
Kak link prosim - od nekoga, ki se spozna. Hvala.
Avto je poln problemov, a je to kaj bi mi ustrezalo (velikost prtljažnika in baterije ter možnost vlečne kljuke). Samo žena ne pusti toliko za avto ven dat, tako da če že potem kak 2 leti star za pol cene ;-)
Avto je poln problemov, a je to kaj bi mi ustrezalo (velikost prtljažnika in baterije ter možnost vlečne kljuke). Samo žena ne pusti toliko za avto ven dat, tako da če že potem kak 2 leti star za pol cene ;-)
Re: Berlin - redesign
Začni z munrojevo analizo.
Če se on zate ne spozna dovolj, potem ti ne znam pomagat.
Če se on zate ne spozna dovolj, potem ti ne znam pomagat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Berlin - redesign
Je treba prodat, ne samo proizvest. VW ti tudi postavi proizvodnjo za 25 M vozil letno v pol časa od Tesle. Samo prodalo se ne bo.warpedone napisal/-a:Teslin delež pri prodaji EV bo sigurno padel, ja ...
https://www.teslarati.com/tesla-gigafac ... ear-media/
Pač fanboy investitor vidi kar želi videt, ne resnice.
Re: Berlin - redesign
Hval sem pogledal - bo kar precj bol zafrknjeno to popravljat, vsaj kvalitetno, poceni pa v nobenem primeru.Začni z munrojevo analizo.
Če se on zate ne spozna dovolj, potem ti ne znam pomagat.
Re: Berlin - redesign
Nobena Tesla ni poceni za popravljat. V konceptu je samo servis dokler garancija ne poteče, potem je Tesli vseeno. Neodvisnih serviserjev pa tudi ni v konceptu.
Re: Berlin - redesign
Vsaka nesreča, ki posega v konstrukcijo avta je vprašljiva za popravit, pa sploh ni pomembno ali je to odlitek ali kaj drugega. Konvencionalni proizvajalci pa za razne nosilne dele uporabljajo High-tensile steel, tega tudi ne moreš kar tako pokrpati z enim kosom pleha, vsaj ne tako da so ohranjene prejšnje lastnosti.
Ta zadnji odlitek je vseeno kar daleč stran od zadnjega odbijača, vmes je še tista plastična "banja" za prtljažnik in razni "mečkljivi" elementi. V glavnem zadeva je tako znotraj avta, da če to razsuješ ti bo ta odlitek verjetno zadnja briga.
Ta zadnji odlitek je vseeno kar daleč stran od zadnjega odbijača, vmes je še tista plastična "banja" za prtljažnik in razni "mečkljivi" elementi. V glavnem zadeva je tako znotraj avta, da če to razsuješ ti bo ta odlitek verjetno zadnja briga.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 11 Odgovori
- 470 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a aob01