Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
To so vsi trdili tudi za Huawei.
Potem ga je pa bilo treba prepovedat. So v desetletju deplasirali vso zahodno TK industrijo, da če ga ne bi prepovedali, od nje ne bi ostalo več nič.
Pa ker sem v tej industriji, sem nekoč za Huawei imel podobno mnenje, kot sedaj ti za njihove avte.
Sedaj pa me morajo z muko politiki spravit stran s Huawei. Ker preprosto dela, zahodne Ericsson in Nokia varijante pa samo v Powerpointu, potem pa muke mučimo, da rešujemo buge in probleme. Itak pa je to zahodno samo še v stilu kateri direktorji vlečejo miljarde, R&D je itak Indija, kjer je pol inženirjev nepismenih. Inženirje v Kaliforniji so pa odpustili že 20 let nazaj, v Evropi pa 10 let nazaj.
Potem ga je pa bilo treba prepovedat. So v desetletju deplasirali vso zahodno TK industrijo, da če ga ne bi prepovedali, od nje ne bi ostalo več nič.
Pa ker sem v tej industriji, sem nekoč za Huawei imel podobno mnenje, kot sedaj ti za njihove avte.
Sedaj pa me morajo z muko politiki spravit stran s Huawei. Ker preprosto dela, zahodne Ericsson in Nokia varijante pa samo v Powerpointu, potem pa muke mučimo, da rešujemo buge in probleme. Itak pa je to zahodno samo še v stilu kateri direktorji vlečejo miljarde, R&D je itak Indija, kjer je pol inženirjev nepismenih. Inženirje v Kaliforniji so pa odpustili že 20 let nazaj, v Evropi pa 10 let nazaj.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Eno vprašanje glede teh matričnih luči, a je funkcionalnost matrike že na voljo pri Tesli?
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Hvala bogi, da smo si razlicni, pri meni je ravno obratno, zadaj je najgtsi del tesle...
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Da, v lightshowu.Eno vprašanje glede teh matričnih luči, a je funkcionalnost matrike že na voljo pri Tesli?
Med vožnjio se obnašajo kot kratke/dolge.
Normalno, če to največ gledaš in boli ker drugi ne gledajo tebe.zadaj je najgtsi del tesle..
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Newsflash, noben te ne gleda če pripelješ v TY ali T3, ampak to si verjetno tudi že sam opazil. So čisto navadni avtomobili, sploh odkar se jih prosto kupuje v sloveniji. Pred časom si kak pogled ujel s TS (leta 2015), več od tega pa ne sanjat.
Brezplačen nasvet, če kupuješ avto zato da te drugi gledajo moraš nujno popraviti način razmišljanja. Iskanje potrditve v očeh drugih lahko vodi samo v depresijo in pogubo. Treba je imet bolj kvalitetne cilje v življenju. Mejte se radi.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
To flešanje je za impresionirat kvečjemu triletnika za 5 min, starejši te že gledajo ali si bučko. Da ne omenim, da je popolnoma neuporabno.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Matrične luči so boge napram EU izdelku. To me precej moti. Torej ima TY RWD matrične ali ne?
Zadnjič spremenil bvs, dne 23 Jan 2023, 10:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Tesla še vedno ne naredi niti osnovnega pregleda vozila pred predajo stranki?
Tako se je tekom 1970ih predajalo strankam Zastave. Za leto 2023 pa no good. Ajde, za male napakice v laku, še lahko spregledaš, ma da se vrata ne zapirajo, je pa že drug nivo.
Tako se je tekom 1970ih predajalo strankam Zastave. Za leto 2023 pa no good. Ajde, za male napakice v laku, še lahko spregledaš, ma da se vrata ne zapirajo, je pa že drug nivo.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
QC je pri USA Teslah neobstoječ. Poročam konec tega tedna kako bo s 6. prevzeto Teslo. Do zdaj so se vrata pri vseh lepo zapirala (3 nove, 2 CPO). Tudi ostalo je bilo OK, edino nemška MYP je malenkost odstopala - prtljažna vrata slabo pobarvana in slabo odlit zadnji odbijač - ampak so v bodyshopu vse uredili. Pri 3+ milijonih izdelanih avtov do zdaj se najde vmes tudi kakšna cvetka. Poglej matijeve slike vrat pri i4... bmw na leto izdela 3 mio avtov in jih delajo že "od nekdaj".
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Tesla ima body shop v LJ ali to dajejo kakemu eksternemu kleparju/ličarju?
Kako je s popravilom malo bolj razbitih Tesel? Tesla Servis LJ ali kdo drug, ki zna procedure, recimo kako ne sfrigat te velike baterije v pečici?
Drugače se te male napake pri večini proizvajalcev odkrivajo že v fabriki in gre v popravilo tam, prodajalci pa delajo dodatne kontrole pred prevzemom, kjer se popravi pred predajo stranki. Slednje se dela kot dodatna kontrola, kar je fabrika spregledala in seveda še pomembneje - za poškodbe in napake nastale med transportom. Na tem delu se marsikaj dogaja.
Kako je s popravilom malo bolj razbitih Tesel? Tesla Servis LJ ali kdo drug, ki zna procedure, recimo kako ne sfrigat te velike baterije v pečici?
Drugače se te male napake pri večini proizvajalcev odkrivajo že v fabriki in gre v popravilo tam, prodajalci pa delajo dodatne kontrole pred prevzemom, kjer se popravi pred predajo stranki. Slednje se dela kot dodatna kontrola, kar je fabrika spregledala in seveda še pomembneje - za poškodbe in napake nastale med transportom. Na tem delu se marsikaj dogaja.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Alu je drag špas. Ne vidim tudi dodane vrednosti za aluminij. Itak je največji problem teža baterij.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Ne, vprašam zato, ker se aluminija ne "klepa", ker se ga ne da. Manjša popravila ja, kaj večjega pa no go.
Dodana vrednost...rje skoraj ni
Dodana vrednost...rje skoraj ni
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Pozabi. EV-ji so kot mobilni telefoni v tem pogledu. Takoj ko je karkoli več od počenega odbijača spredaj ti zavarovalnica prizna totalko. Takoj ko se taknejo stvari v povezavi s pogonom, strukturo ali podvozjem je ekonomska totalka. Pa ne samo T, več ali manj vsi EV. Zunanjih izvajalcev zankerat ni kaj dosti, tisti ki poskuša nekaj ala RichRebuilds pa lahko vidiš kako konča.
Govorim sicer za tuje trge ker pri nas ne dobiš teh podatkov, primerov pa je zelo malo, ampak je verjetno aplikativno tudi tukaj enako.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
No, avto mora iti v pečko, tudi če ne gre za strukturna popravila. Recimo, da ti nekdo podrsa cel bok vozila. To ni za totalko.
Rabi pa pravega majstra, ki ve, kaj dela.
Rabi pa pravega majstra, ki ve, kaj dela.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Lubi jezus kakšne odgovore dobiš od folka, ki se napihuje kot da ful obvlada.
Y ma zadnji in prednji del šasije ALU ulitek.
Kar je glavna konkurenčna prednost pred komplet "konkurenco".
Tole je EN kos:
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Idealno, če boš avto imel tako dolgo kot telefon. Stik železa in aluminija = veselica.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Kolikor vem je za karoserijska popravila pri nas pooblaščen Avto Aktiv. Predvidevam, da znajo procedure, če jih je odobrila Tesla, upam pa, da jih nikoli ne bom rabil.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 144 Odgovori
- 4605 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ
-
- 58 Odgovori
- 2965 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 32 Odgovori
- 2784 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a susniand
-
- 65 Odgovori
- 4475 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs
-
- 106 Odgovori
- 4792 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123