Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Pa domnevam, da električne bemfle tudi že popravljajo pri njih. Postopki so načeloma isti / podobni.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
To pri 99% ljudi ne pije vode, čeprav vsi računamo na to. Bo zanimivo, kdo bo potem tak avto sploh hotel.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Tesla ne odobri popravila in si pečen. Pooblaščeni so lahko za odbijače štrihat, kaka vrata spet na mesto sklepat (mogoče...), kako točo poglihat, potem se pa že počasi ustavi. So minili časi ravnalnih miz in obiska lokalnega odpada za poceni nadomestne dele. Pooblaščen klepar ti pa izda tak predračun za popravilo (če se jim ne da ukvarkat z določeno poškodbo) da greš raje kupit nov avto.
Vse to je brezpredmetno dokler so vaša vozila nova in kasko zavarovana. Za tiste ki bodo čez 5 let rabljene kupovali bo pa jeba.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Ma isto bo kot prej. Vsakič ko pride tehnološka prenova, se prilagodijo tudi serviserji.
Tudi ravnalne mize bodo ostale.
Že sedaj se pa v zahodnem svetu marsikatero popravilo ne splača že zaradi urne postavke. V Egiptu bi ti pa avto popravili.
Ravno tako Tesla samo menjava VN baterije z novimi, imaš pa majstre, ki jih popravljajo.
In tako kot sedaj, se bodo avti delili na tiste zanesljive in bolj popravljive in tiste, ki so na obratni strani spektra. In vse to se bo dolgoročno vkalkuliralo v cene rabljenih, slednji pritisk, se bo pa dolgoročno prenesel tudi na nove.
Kaj bo Tesla prepovedala, je pa čisto drug špas v ZDA ali pa rest of the worl. V Avstraliji sodišče tudi za 7 let star pokvarljiv avto odloči, da mora proizvajalec vrnit kupnino. Lahko Musk še ne vem kaj sanja, na koncu udari v lokalno zakonodajo.
Isto kot proizvajalci softverja, ki so bili mnenja, da kupljenih licenc ne moreš prodat naprej. Pa so se motili. Enkrat ko pobereš denar, se določenih pravic odrečeš, pa naj piše v licenci ali splošnih pogojih bilokaj.
Tudi ravnalne mize bodo ostale.
Že sedaj se pa v zahodnem svetu marsikatero popravilo ne splača že zaradi urne postavke. V Egiptu bi ti pa avto popravili.
Ravno tako Tesla samo menjava VN baterije z novimi, imaš pa majstre, ki jih popravljajo.
In tako kot sedaj, se bodo avti delili na tiste zanesljive in bolj popravljive in tiste, ki so na obratni strani spektra. In vse to se bo dolgoročno vkalkuliralo v cene rabljenih, slednji pritisk, se bo pa dolgoročno prenesel tudi na nove.
Kaj bo Tesla prepovedala, je pa čisto drug špas v ZDA ali pa rest of the worl. V Avstraliji sodišče tudi za 7 let star pokvarljiv avto odloči, da mora proizvajalec vrnit kupnino. Lahko Musk še ne vem kaj sanja, na koncu udari v lokalno zakonodajo.
Isto kot proizvajalci softverja, ki so bili mnenja, da kupljenih licenc ne moreš prodat naprej. Pa so se motili. Enkrat ko pobereš denar, se določenih pravic odrečeš, pa naj piše v licenci ali splošnih pogojih bilokaj.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
@Ogo Lahko pogledava potrošniško elektroniko. TV več ne popravljaš ampak novo kupiš ker se stare ne splača rihtat. Enako je z mobiteli, laptopi, pa niti hladilnika in kuhalne plošče ne boš pri serviserju rihtal ampak skočiš po novo. Vse kaže da bo z EVji podobno če ne kar enako.
Mogoče pa se bo right to repair uveljavil in bo vsaj nekatere stvari moč popravljat, tako kot je bilo do sedaj pa lahko že kar z gotovostjo rečemo da ne bo več.
Glede kleparije pa, avtomobili postajajo vse bolj rigidni in skupaj zliti, tako da ne moreš več na enostaven in poceni način popraljat. Tesla battery packe pa kr zalije z neko maso in tako onemogoči servisiranje. Ostali dopuščajo več servisibilnosti.
Mogoče pa se bo right to repair uveljavil in bo vsaj nekatere stvari moč popravljat, tako kot je bilo do sedaj pa lahko že kar z gotovostjo rečemo da ne bo več.
Glede kleparije pa, avtomobili postajajo vse bolj rigidni in skupaj zliti, tako da ne moreš več na enostaven in poceni način popraljat. Tesla battery packe pa kr zalije z neko maso in tako onemogoči servisiranje. Ostali dopuščajo več servisibilnosti.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Pri investicijah 50 jurjev, kot je električni avto, bosta dolgoročna zanesljivost in popravljivost ključna.
Poceni potrošniško elektroniko se ne popravlja, vse ostalo pa se. Mi smo pralni stroj popravljali.
Tudi pokvarjene in razbite Samsunge in Apple iPhone se popravlja. Morda ne toliko preko uradnega kanala, ampak se popravlja.
In če se želimo iti tudi ekologijo, bo to nuja.
Ne moreš zavreč 2 toni materijala in 50 jurjev investicije zaradi malenkosti.
Pri avtih pa selekcijo itak dela cena rabljenih. Zato Toyote pač držijo ceno rabljene, kaka druga znamka pa pač ne. Ker delajo dolgo časa in ker so enostavne za popravit. Še za 17 let starega Priusa je srednješolec v ZDA sam napravil obnovo VN baterije.
Če kdo misli, da bo pri EV logika korenito drugačna, se bo pošteno ugriznil za jezik.
Ljudje so slepi zaradi odmetavanja helikopterskega denarja.
Samo bo sedaj Teta Inflacija vse lepo zglihala. Čez par let ne bo več viška denarja za neumne odločitve. Osnovni stroški, energenti, stanovanje, hrana bodo x3, plača pa par posto gor. Ne bo placa za, joj crknila mi je 5 let stara Tesla, grem kar po novo, ker preprosto ne bo za novo na vsake 5 let.
Poceni potrošniško elektroniko se ne popravlja, vse ostalo pa se. Mi smo pralni stroj popravljali.
Tudi pokvarjene in razbite Samsunge in Apple iPhone se popravlja. Morda ne toliko preko uradnega kanala, ampak se popravlja.
In če se želimo iti tudi ekologijo, bo to nuja.
Ne moreš zavreč 2 toni materijala in 50 jurjev investicije zaradi malenkosti.
Pri avtih pa selekcijo itak dela cena rabljenih. Zato Toyote pač držijo ceno rabljene, kaka druga znamka pa pač ne. Ker delajo dolgo časa in ker so enostavne za popravit. Še za 17 let starega Priusa je srednješolec v ZDA sam napravil obnovo VN baterije.
Če kdo misli, da bo pri EV logika korenito drugačna, se bo pošteno ugriznil za jezik.
Ljudje so slepi zaradi odmetavanja helikopterskega denarja.
Samo bo sedaj Teta Inflacija vse lepo zglihala. Čez par let ne bo več viška denarja za neumne odločitve. Osnovni stroški, energenti, stanovanje, hrana bodo x3, plača pa par posto gor. Ne bo placa za, joj crknila mi je 5 let stara Tesla, grem kar po novo, ker preprosto ne bo za novo na vsake 5 let.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Rubb
Hrvatje tudi teslo baterijo poderejo in popravijo.
Jaz sem 12 let star pralni stroj tudi dal.popravit. prvic v vseh 12 letih.
50 evrov z delom vred.
Prejsnji teden sem servisiral avto v polovicni njegovi vrednosti. Ce ostane v familiji, ok, sicer pa ....
Ekologija ne pomeni nadomescanje starih uporabnih stvari z novimi vedno pogosteje, ampak uporaba starih cim dlje.
Ekologija ne pomeni
Hrvatje tudi teslo baterijo poderejo in popravijo.
Jaz sem 12 let star pralni stroj tudi dal.popravit. prvic v vseh 12 letih.
50 evrov z delom vred.
Prejsnji teden sem servisiral avto v polovicni njegovi vrednosti. Ce ostane v familiji, ok, sicer pa ....
Ekologija ne pomeni nadomescanje starih uporabnih stvari z novimi vedno pogosteje, ampak uporaba starih cim dlje.
Ekologija ne pomeni
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Na koncu izpade, kot da navijam za to kar pravim da se bo zgodilo.
Tole o nepopravljivosti oziroma o nerentabilnosti popravljanja je moje mnenje glede na smer, v katero drvimo. Seveda bi tudi jaz najraje videl da je vse modularno in popravljivo, ampak je tega čedalje manj.
Ja, pri 5 let stari ali starejši tesli lahko menjaš module v bateriji. Pri novih imaš pa cel pack zalit z neko svinjarijo ki to onemogoča. Pod pretvezo varnosti seveda. Avte zlivajo skupaj iz vedno večjih delov, tako da je težje tole skup spravit če se v nesreči zvije. Nadomestni deli so izven T servisov nedobavljivi, spet, pod pretvezo varnosti. Torej boš težko nekaj pri sosedu Jožetu v garaži čaral. Pri ostalih zaenkrat še lahko nekaj narediš z nadomestnimi deli iz odpada. Zaenkrat.
Tole o nepopravljivosti oziroma o nerentabilnosti popravljanja je moje mnenje glede na smer, v katero drvimo. Seveda bi tudi jaz najraje videl da je vse modularno in popravljivo, ampak je tega čedalje manj.
Ja, pri 5 let stari ali starejši tesli lahko menjaš module v bateriji. Pri novih imaš pa cel pack zalit z neko svinjarijo ki to onemogoča. Pod pretvezo varnosti seveda. Avte zlivajo skupaj iz vedno večjih delov, tako da je težje tole skup spravit če se v nesreči zvije. Nadomestni deli so izven T servisov nedobavljivi, spet, pod pretvezo varnosti. Torej boš težko nekaj pri sosedu Jožetu v garaži čaral. Pri ostalih zaenkrat še lahko nekaj narediš z nadomestnimi deli iz odpada. Zaenkrat.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Nove baterije pri T ti nihče ne bo popravljal.
Je pa vprašanje ali jo bo treba, kar bo pokazal čas. Je pa sedaj tako, da vsi z EV gruntajo, da bi svoj EV prodal naprej ravno predno se začnejo problemi .
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
> vsi z EV gruntajo, da bi svoj EV prodal naprej ravno predno se začnejo problemi
Ja, rezultat pa bo, da bodo cene rabljenih padle proti nuli.
Potem se bo matematika za take električarje podrla in bodo problematični proizvajalci morali znižat cene novih v višini izgube vrednosti rabljenih, da se bo strošek lastništva zglihal. Kar bo seveda velik problem zanje.
Pridemo do tega, da bo moral TM3 RWD imet ceno max 29 k EUR skupaj z DDV pred subvencijami, če bo slabo popravljiv. Pa ne bo več TSLA to the moon, ampak to the ground.
Saj isti problem so imeli 30 let nazaj Korejci. Pa ne zaradi nepopravljivosti, temveč zaradi sklopa nižje kakovosti in hkratne nedobavljivosti rezervnih delov. Šele ko so te probleme uredili, so lahko začeli dosegati spodobne tržne deleže.
To da 80 kWh baterije zmelješ v rudo zaradi par slabih členov je pa total waste of capital. Drugo je pa, ko reč res odsluži svoje po 20ih letih delovanja ali pa milijon kilometrih.
Ja, rezultat pa bo, da bodo cene rabljenih padle proti nuli.
Potem se bo matematika za take električarje podrla in bodo problematični proizvajalci morali znižat cene novih v višini izgube vrednosti rabljenih, da se bo strošek lastništva zglihal. Kar bo seveda velik problem zanje.
Pridemo do tega, da bo moral TM3 RWD imet ceno max 29 k EUR skupaj z DDV pred subvencijami, če bo slabo popravljiv. Pa ne bo več TSLA to the moon, ampak to the ground.
Saj isti problem so imeli 30 let nazaj Korejci. Pa ne zaradi nepopravljivosti, temveč zaradi sklopa nižje kakovosti in hkratne nedobavljivosti rezervnih delov. Šele ko so te probleme uredili, so lahko začeli dosegati spodobne tržne deleže.
To da 80 kWh baterije zmelješ v rudo zaradi par slabih členov je pa total waste of capital. Drugo je pa, ko reč res odsluži svoje po 20ih letih delovanja ali pa milijon kilometrih.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Bodo kar lepo dvigoval cene ICE. V zadnjih letih je šlo vsaj 30% gor.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Pomeni vse se bo dražilo (energenti, hrana, pijača, čiki, alkohol...) avti pa bi se naj cenili? kje je tu logika?
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Ja pa ja de. Ko pade kupna moč bodo spet vsi slinasti(prodajalci seveda).
Logika je da če se vse draža nebo dnarja za dražji avto. In pazi to, tudi stvari katere si omenil se bodo cenile. Ja vem ja ni možno, seveda je možno.
Logika je da če se vse draža nebo dnarja za dražji avto. In pazi to, tudi stvari katere si omenil se bodo cenile. Ja vem ja ni možno, seveda je možno.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Nehajte gledat nazaj in glejte naprej Kdaj ti ne znam povedat, ampak pocenitev nekaterih EV-jev je komaj začetek. Zadeve so nevzdržne.
In če se je nekaj dražilo za nazaj, še ne pomeni da se bo za naprej.
In če se je nekaj dražilo za nazaj, še ne pomeni da se bo za naprej.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Se ze dogaja:
- BMW ceni dolocene BEV za ~10k in drazi ICE
- Xpeng znizal cene za ~7k
- MB znizal cene do ~30k ze lani
Pri vecini so marze ze izredno negativne.
- BMW ceni dolocene BEV za ~10k in drazi ICE
- Xpeng znizal cene za ~7k
- MB znizal cene do ~30k ze lani
Pri vecini so marze ze izredno negativne.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
EV so se podražili tako zelo, ker je bilo dovolj denarja in hkrati pomanjkanje surovin oziroma nekaterih komponent. To da je Tesla prišla prva ven s tako konkretno pocenitvijo je le dokaz, kdo je marketlider oziroma kdo prevzema pobudo, si upa in zmore. Ostali se bodo hočeš-nočeš morali prilagoditi, če želijo preživeti. Problem je le, da so razvajeni in ne vedo kaj si bi najprej porezali - bojim se, da niti ne vedo, da je to šele prvi rez v končno ceno za naslednjih nekaj let, kolikor cene že ne bo požrla še inflacija.
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Aja, sori, govora je samo o EVjih, potem valda ja, tu je še meeeesa
Re: Model Y - Prvi vtisi uporabnikov
Tesla baje dvigne cene nazaj aprila.
Ta spust je bil zgolj zato, da padejo pod 7500 usd olajsav v USA. Med ostalimi.....
Ta spust je bil zgolj zato, da padejo pod 7500 usd olajsav v USA. Med ostalimi.....
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 144 Odgovori
- 4605 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ
-
- 58 Odgovori
- 2965 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 32 Odgovori
- 2784 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a susniand
-
- 65 Odgovori
- 4475 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs
-
- 106 Odgovori
- 4791 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123