Stran 2 od 2

Re: Model Y s TČ

Objavljeno: 26 Mar 2020, 12:18
Napisal/-a CRF
Model 3 tako generira okrog 8kW toplote. Kar je sicer precej, amapk ob štartu pri -10, je to še vedno premalo za hiter odziv.
Res me zanima kakšna bo razlika.

@Hribovc, Tesla nič ne izumlja, pač trudijo se naredit dobro rešitev. Zoe ima že od nekdaj TČ, pa nikoli niso izkoriščali toplote motorja, inverterja ali baterije. Ne vem če je pri Soulu in ostalih kaj drugače.

Re: Model Y s TČ

Objavljeno: 26 Mar 2020, 12:50
Napisal/-a DeCoRawr
eGolf za ogrevanje kabine izkorišča TČ (če jo ima), motor, inverter in polnilec in PTC, nima pa hlajenje gretje baterije. Če polniš recimo s 7,2kW in si po nekaj časa vklopiš gretje si si naredil uslugo da ne gre energija v nič, ker v nasprotnem primeru se prižiga sprednji ventilator, da hladi tekočino katero je segrel polnilec.

Če se ne motim ima Model 3 za ogrevanje ločen PTC kateri greje zrak direktno, vodni sistem pa je ločen in je vezan na baterijo, motorje itd, zato tudi uporablja motorje v neučinkovitem načinu za ogrevanje baterije.

Zanimivo bo videt kako so se stvari spremenile z Y, komaj čakam da jo Bjorn dobi v roke.