Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
Večini avto industrije počasi visi za ta test. To je bila fama 25 let nazaj, ko so prekucnili Mercedez A in je bilo to na TV non stop in potem je bilo to prioriteta na vseh avtomobilih. Sedaj 25 let kasneje, no one gives a shit.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Takle je. Lahko si pogledaš listo novejših avtomobilov, ki se jim jebe za tole. Se vsak dan daljša and no one gives a shit. 10 let nazaj bi se pa zgražali.
CUV, SUV, xUV varijante so pa itak po defaultu manj stabilne, saj imajo težišče višje. Se pa odlično prodajajo.
Električarje pa rešuje to, da imajo 2 toni baterij na podnu, pa je težišče nizko.
CUV, SUV, xUV varijante so pa itak po defaultu manj stabilne, saj imajo težišče višje. Se pa odlično prodajajo.
Električarje pa rešuje to, da imajo 2 toni baterij na podnu, pa je težišče nizko.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Jah, taycana 2 toni baterij in nizo težišče ... ni rešilo...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Masa ki jo moraš spravit skozi ovinek je še vedno masa, tudi če je nizko, omejitev postanejo gume.
Problem losovega testa je ESP, danes bo avto z zelo agresivnim ESP imel vstopno hitrost na losov test lahko zelo visoko, ampak ti bo ESP že ob prvem manevru toliko zaviral, da bo avto izgubil hitrost in speljal ta test.
Veliko avtomobilov, ki je failalo na tem testu, se je vrnilo s preprostim software updateom ESP/VSC.
Ironija je da bolj športni avti pridejo ponavadi z ESP, ki dopušča več svobode, kar posledično prinese ne najboljši uspeh pri losovem testu.
Problem losovega testa je ESP, danes bo avto z zelo agresivnim ESP imel vstopno hitrost na losov test lahko zelo visoko, ampak ti bo ESP že ob prvem manevru toliko zaviral, da bo avto izgubil hitrost in speljal ta test.
Veliko avtomobilov, ki je failalo na tem testu, se je vrnilo s preprostim software updateom ESP/VSC.
Ironija je da bolj športni avti pridejo ponavadi z ESP, ki dopušča več svobode, kar posledično prinese ne najboljši uspeh pri losovem testu.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Se pravi, ker je taycan super športnik, je na testu agilnosti slabši od družinskih limuzin?
Sem prav dojel?
Sem prav dojel?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Je lahko eden izmed vzrokov, poleg mase seveda.
Lep primer je od istega testerja GT86, ki losov test odpelje z 80 kmh, ko pa avto (ESP) dajo v Track mode pa niso zmožni odpeljat niti 77 kmh.
Model 3 je test opravil z odliko (83 kmh), Model X pa ne najbolje (70 kmh) lahko bi rekel da kljub nizkemu težišču porazno na ravni picku-upa (Ford Ranger) , zakaj tako?
Lep primer je od istega testerja GT86, ki losov test odpelje z 80 kmh, ko pa avto (ESP) dajo v Track mode pa niso zmožni odpeljat niti 77 kmh.
Model 3 je test opravil z odliko (83 kmh), Model X pa ne najbolje (70 kmh) lahko bi rekel da kljub nizkemu težišču porazno na ravni picku-upa (Ford Ranger) , zakaj tako?
Re: Porsche Mission E - Taycan
Je blo napisano, da se je taycan najbolje odrezal v Sport+ načinu.
Popravek bo porsche poslal na disketi po pošti?
Popravek bo porsche poslal na disketi po pošti?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Meni je tud disketa vredu. Sam da špila.warpedone napisal/-a:Je blo napisano, da se je taycan najbolje odrezal v Sport+ načinu.
Popravek bo porsche poslal na disketi po pošti?
Re: Porsche Mission E - Taycan
warpedone napisal/-a:Se pravi, ker je taycan super športnik, je na testu agilnosti slabši od družinskih limuzin?
Sem prav dojel?
Če še nisi dojel, Tesla nima nekega monopola na fanboy avtomobilsko sceno.
Jo imajo tudi drugi proizvajalci. Npr. Porsche, Mercedez Benz, BMW, ...
In več ko bo fanboy scene začelo štancat svoje EV izdelke, težje bo Tesli prodajat svojo fanboy sceno kot nekaj ekstra. Ker prej navedeni imajo že 100 let izkušenj, kako to sceno furat. Pa avte tudi povečini znajo bolje narest in skrbet za stranke 20 let po prodaji.
Tako to je.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ni tako. 20 let po prodaji skrbijo za stranke, ki hodijo na servis. Jaz sem 2 avtomobila kupil pri isti avtohiši, vendar nisem bil z njima niti 1x na servisu, kar so mi tudi omenili pri nakupu drugega. Za stranko skrbijo najbolj tam, kamor hodiš na servis. Kako so skrbeli zame? Ko so dobili kupnino sem se odpeljal. Zadnje kar sem od njih slišal je bilo "srečno vožnjo". Tam kjer servisiram, pa lepo skrbijo...
Re: Porsche Mission E - Taycan
Pooblaščeni servis NI ENAKO proizvajalec. Ponavadi so prvi lahko ali precej boljši ali precej slabši.sluk napisal/-a:Ni tako. 20 let po prodaji skrbijo za stranke, ki hodijo na servis. Jaz sem 2 avtomobila kupil pri isti avtohiši, vendar nisem bil z njima niti 1x na servisu, kar so mi tudi omenili pri nakupu drugega. Za stranko skrbijo najbolj tam, kamor hodiš na servis. Kako so skrbeli zame? Ko so dobili kupnino sem se odpeljal. Zadnje kar sem od njih slišal je bilo "srečno vožnjo". Tam kjer servisiram, pa lepo skrbijo...
Drugače pa se ves čas omenja, kako močna je fanboy scena pri tradicionalnih BMW, Mercedes itd. V Sloveniji po mojem noben ne seže Renaultu do kolen, tako da ne bit tako pristranski do "švabov", ker niso tako ekstra
OVE, OVE, OVE
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ni res. Lahko se komot obrneš in pogledaš Hyundai ter Kia. Kje je bila in kje je zdaj po kvaliteti. Za luxuzen segment jim še malo manjka. Preprosto Tesla najame ljudi, ki so že leta v tem poslu.Ogo napisal/-a:warpedone napisal/-a:Se pravi, ker je taycan super športnik, je na testu agilnosti slabši od družinskih limuzin?
Sem prav dojel?
Če še nisi dojel, Tesla nima nekega monopola na fanboy avtomobilsko sceno.
Jo imajo tudi drugi proizvajalci. Npr. Porsche, Mercedez Benz, BMW, ...
In več ko bo fanboy scene začelo štancat svoje EV izdelke, težje bo Tesli prodajat svojo fanboy sceno kot nekaj ekstra. Ker prej navedeni imajo že 100 let izkušenj, kako to sceno furat. Pa avte tudi povečini znajo bolje narest in skrbet za stranke 20 let po prodaji.
Tako to je.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Porsche Mission E - Taycan
Meni to ne diši. Recimo, da moraš na toyoto peljat avto da ti nadgradijo navigacijo. Po ne vem koliko (4 leta) je pa zadeva plačljiva? Koliko že. 500eur? Recimo, da Teslinih 120eur na leto da si online niti ni drago, če šteješ še druge bonuse. Cena na 10-12let je tam tam. Uporabniška izkušnja, pa čisto na drugem nivoju.Argo napisal/-a:Meni je tud disketa vredu. Sam da špila.warpedone napisal/-a:Je blo napisano, da se je taycan najbolje odrezal v Sport+ načinu.
Popravek bo porsche poslal na disketi po pošti?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Porsche Mission E - Taycan
A se da zmenit za test Tayacan? Ali je top čisto rezervirano za šefe in novinarje?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Porsche Mission E - Taycan
Da se.
New Over-The-Air Upgrades
Owners can spec more safety systems via the over-the-air upgrades thanks to Function on Demand. These include the Active Lane Keep Assist and Porsche InnoDrive, available for cars with Adaptive Cruise Control, Porsche Intelligent Range and the Power Steering Plus.
New Over-The-Air Upgrades
Owners can spec more safety systems via the over-the-air upgrades thanks to Function on Demand. These include the Active Lane Keep Assist and Porsche InnoDrive, available for cars with Adaptive Cruise Control, Porsche Intelligent Range and the Power Steering Plus.
Re: Porsche Mission E - Taycan
To pokrije manjse update, za vecje se obisce salon.quadslo napisal/-a:Da se.
New Over-The-Air Upgrades
Owners can spec more safety systems via the over-the-air upgrades thanks to Function on Demand. These include the Active Lane Keep Assist and Porsche InnoDrive, available for cars with Adaptive Cruise Control, Porsche Intelligent Range and the Power Steering Plus.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Viudim da ste naceli temo losovega testa pri Taycanu, nisem zelel sem postat ko sem prebral, sem vedel kaksni bodo odzivi
Ja, je malenkost smesno/cudno, da se dedicated sportnik obnasa slabse kot denimo Model3.
A ce ze zlivate olje na ogenj, lahko se kaj dodam, saj se stvar ne zakljuci tu, Taycanu je odletela tudi prednost neprestanih pospesevanj brez upada performanc, ker:
* ModelS od Cheetah updata dalje zmore enako, po nesteto poskusih na drag stripu se upad performance ne zgodi vec
* celo nasprotno, testi Taycana s pospesevanji (TopGear) je bil izveden pristransko, po launchu so avto zapeljali nazaj do startne tocke z zmerno hitrostjo, kjer se je vmes hladil. Ti poskusi so se odvijali z 2min razmiki. V tem mesecu izveden test je pokazal nasprotno, pri res konstantnih pospesevanjih brez 2min pavze se zacno cez cas ze pojavljati znizevanja moci
In tako dalje. Skratka preverjeno znamko z zgodovino se kuje v nebo, o panelgapih redko kdaj kaj slisimo za Taycana, a le 15 sekund googlanja pokaze nasprotno (panel gaps s slikami, spontani vzigi, ...), medtem ko se pri novincu (ki marketinsko ne podpira novinarjev) isce dlako v jajcu.
Ko bo skozi leta vedno vec Tesel na cestah ter bo povsem normalno, da jo vozi nekaj sosedov ter prijateljev, se bo gnoj pocasi nehal zlivat. Dokler pa so v fazi disruptorja industrije, bo gnoj šprical.
Ja, je malenkost smesno/cudno, da se dedicated sportnik obnasa slabse kot denimo Model3.
A ce ze zlivate olje na ogenj, lahko se kaj dodam, saj se stvar ne zakljuci tu, Taycanu je odletela tudi prednost neprestanih pospesevanj brez upada performanc, ker:
* ModelS od Cheetah updata dalje zmore enako, po nesteto poskusih na drag stripu se upad performance ne zgodi vec
* celo nasprotno, testi Taycana s pospesevanji (TopGear) je bil izveden pristransko, po launchu so avto zapeljali nazaj do startne tocke z zmerno hitrostjo, kjer se je vmes hladil. Ti poskusi so se odvijali z 2min razmiki. V tem mesecu izveden test je pokazal nasprotno, pri res konstantnih pospesevanjih brez 2min pavze se zacno cez cas ze pojavljati znizevanja moci
In tako dalje. Skratka preverjeno znamko z zgodovino se kuje v nebo, o panelgapih redko kdaj kaj slisimo za Taycana, a le 15 sekund googlanja pokaze nasprotno (panel gaps s slikami, spontani vzigi, ...), medtem ko se pri novincu (ki marketinsko ne podpira novinarjev) isce dlako v jajcu.
Ko bo skozi leta vedno vec Tesel na cestah ter bo povsem normalno, da jo vozi nekaj sosedov ter prijateljev, se bo gnoj pocasi nehal zlivat. Dokler pa so v fazi disruptorja industrije, bo gnoj šprical.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Za lux segment imajo znamko Genesis. Če se prav spomnim naj bi začeli s prodajo v EU v 2021. Začeli so z limuzinskimi oblikami (za USA trg), sedaj tudi s tim križancem, naslednje leto pa startajo z EV-ji na skupnih platformah koncerna. Testne že vozijo po cestah.Vodokotlic napisal/-a:Ni res. Lahko se komot obrneš in pogledaš Hyundai ter Kia. Kje je bila in kje je zdaj po kvaliteti. Za luxuzen segment jim še malo manjka.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Brezveze se obremenjevat z zmogljivostmi Porsche (tut če je slabši od Tesle), ker je cenovno v drugi ligi in je klientela druga... tukaj niti ni več toliko performance, kot pa statusni simbol
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 286 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a torentino