
???, le odbijačev nima v barvi karoserije (400 EUR) in adaptivnega tempomat
???, le odbijačev nima v barvi karoserije (400 EUR) in adaptivnega tempomat
https://www.autonews.com/manufacturing/ ... -about-evsNot all the changes from the E-tron to the Q8 E-tron happened on the assembly line. A major one involved the battery cells.
The E-tron’s initial cells came from supplier LG. Now, they come from Samsung SDI, with a different chemistry and improved anodes and cathodes.
The result is a much more competitive range for the Q8 E-tron — up to 600 kilometers under the Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure cycle used in Europe.
When the Q8 E-tron arrives in the U.S. later this year, Audi of America anticipates at least a 30 percent range increase over the current-generation E-tron — 222 miles for the more aerodynamic sportback version and 218 miles for its traditionally shaped counterpart under the more stringent EPA test cycle. The boost would put the Q8 E-tron much closer to a 300-mile range.
Audi Brussels, which has been net carbon neutral since 2018, gets its battery cells from a plant almost 900 miles away in Göd, Hungary, near Budapest, shipping them by electric train. “We used to ship them by truck, but switching to the train saves us about 2,600 tons of CO2 per year,” said Jan Marls, head of production at Audi Brussels.
VW may eventually employ a similar strategy if it sets up a battery plant in Canada, as planned, but continues to assemble its electric vehicles in Tennessee and Mexico.
The battery assembly plant in Brussels operates two shifts of 100 workers each accompanied in their tasks by scores of towering yellow Fanuc robots. Plant officials including Germann and Marls wouldn’t disclose its full run rate but said that last year, Audi Brussels produced about 43,000 E-trons during industrywide supply constraints.
That figure will likely increase this year with production of the Q8 E-tron, as well as the addition of the smaller Q4 E-tron, which will join the Q8 on the line in the second half of the year while it continues to be built in Zwickau, Germany, as well.
Hvala.. Sem iskal na Audi strani.. Glede na avstrijske cene sem pričakoval kako akcijo. Za ta denar po mojem mnenju eden boljših paketov kaj dobiš od avta.
Ja se strinjam s temi leazingi..DeCoRawr napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 15:54 Sami rdeči flagi. Samo ob sklenitvu njihovga financiranja. Zavarovanje bo razen pri njih svinsko drago zarad večje MPC.
Kolk pa so kej procenti zdej pri leasingu? Verjetno se ne splača več tolk kot včasih....
Zanimivo bi blo primerjat kolk pol preplačaš to ceno
Polog je lahko max 50% in vsaj 48 mescev lizinga. Kar pomeni 830 eur na mesec za 4 leta. Plus še stroški obdelave lizinga, obresti pa kakšen masten ful kasko...DeCoRawr napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 15:54 Sami rdeči flagi. Samo ob sklenitvu njihovga financiranja. Zavarovanje bo razen pri njih svinsko drago zarad večje MPC.
Kolk pa so kej procenti zdej pri leasingu? Verjetno se ne splača več tolk kot včasih....
Zanimivo bi blo primerjat kolk pol preplačaš to ceno
Saj če nimaš takšnega dohodka moraš bit blesav, če sploh pomisliš o nakupu takšnega vozila. Najsi bo to na leazing, kredit ali pa z gotovino. Nima veze. Za primer, s povprečno plačo se kupuje vozilo s katerim imaš mesečno stroška (vključno z zavarovanjem, servisi,…) do max 200€. V nasprotnem moraš bit res blesav, da si trgaš od ust za en pleh.Q4ever napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 17:13Polog je lahko max 50% in vsaj 48 mescev lizinga. Kar pomeni 830 eur na mesec za 4 leta. Plus še stroški obdelave lizinga, obresti pa kakšen masten ful kasko...DeCoRawr napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 15:54 Sami rdeči flagi. Samo ob sklenitvu njihovga financiranja. Zavarovanje bo razen pri njih svinsko drago zarad večje MPC.
Kolk pa so kej procenti zdej pri leasingu? Verjetno se ne splača več tolk kot včasih....
Zanimivo bi blo primerjat kolk pol preplačaš to ceno
Mislim ja... če si redno zaposlen in če imaš 5k+ neto plače, bi šlo.
Tu se strinjam, da je avto večini nujno zlo in si mora vsak sam preračunat kje je meja, da zaradi avta ne trpi vsakdanje življenje..PogoreucJ napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 17:29Saj če nimaš takšnega dohodka moraš bit blesav, če sploh pomisliš o nakupu takšnega vozila. Najsi bo to na leazing, kredit ali pa z gotovino. Nima veze. Za primer, s povprečno plačo se kupuje vozilo s katerim imaš mesečno stroška (vključno z zavarovanjem, servisi,…) do max 200€. V nasprotnem moraš bit res blesav, da si trgaš od ust za en pleh.Q4ever napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 17:13Polog je lahko max 50% in vsaj 48 mescev lizinga. Kar pomeni 830 eur na mesec za 4 leta. Plus še stroški obdelave lizinga, obresti pa kakšen masten ful kasko...DeCoRawr napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 15:54 Sami rdeči flagi. Samo ob sklenitvu njihovga financiranja. Zavarovanje bo razen pri njih svinsko drago zarad večje MPC.
Kolk pa so kej procenti zdej pri leasingu? Verjetno se ne splača več tolk kot včasih....
Zanimivo bi blo primerjat kolk pol preplačaš to ceno
Mislim ja... če si redno zaposlen in če imaš 5k+ neto plače, bi šlo.
Po tem tak imate vsi na tem forumu hudo nadpovprecne place... ker avto, ki kosta 2500 letno - torej v 7 letih pade notri edin ev daciaDe Rosa napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 18:55Tu se strinjam, da je avto večini nujno zlo in si mora vsak sam preračunat kje je meja, da zaradi avta ne trpi vsakdanje življenje..PogoreucJ napisal/-a: ↑24 Jan 2023, 17:29Saj če nimaš takšnega dohodka moraš bit blesav, če sploh pomisliš o nakupu takšnega vozila. Najsi bo to na leazing, kredit ali pa z gotovino. Nima veze. Za primer, s povprečno plačo se kupuje vozilo s katerim imaš mesečno stroška (vključno z zavarovanjem, servisi,…) do max 200€. V nasprotnem moraš bit res blesav, da si trgaš od ust za en pleh.