audi q4 e tron

gidooo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
15
34

audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a gidooo »

Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 877
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2444
1027

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Wau... Super...

Kako bi šele bilo, če bi bilo vse res...

Tako pa že predolgo spremljam svet elektromobilnosti, da bi še verjel v Božička.
Ta prispevek je iste zvrsti:
https://youtu.be/ZM7zi4jQgAU
nakaza
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1175
Kraj: MB
Avto: NISSAN
669
710

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Spet nobenega karavana - zgleda da bo se samo SUVje proizvajalo. Mogole so se kaj naučili iz prvega poskusa in bo vsaj drivetrain bol učinkovit.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2508
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
591
884

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a darjan »

SUV je imo FTW. Ali "limuzina", ali SUV. Karavani so passe.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1540
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
933
815

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Simon »

darjan napisal/-a:SUV je imo FTW. Ali "limuzina", ali SUV. Karavani so passe.
Samo karavani imajo vseeno več prostora kot limuzine in so cenejši kot SUV, tako, da bi bili dobra alternativa trenutni ponudbi.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2508
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
591
884

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a darjan »

Res je, ampak saj bodo šle cene SUV dol, ko bo šla prodaja gor.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2911
Avto: e-Golf 2020
1389
185

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Sej pride karavan ID space vision...
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 866
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2020
693
1013

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Si me nasmejal... pride, pride,.......pride, kdaj pride?
Ko bom jaz že 3. ali 4. ev zamenjal?
DeCoRawr napisal/-a:Sej pride karavan ID space vision...
matija
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2911
Avto: e-Golf 2020
1389
185

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

ta je edini ki je bil predstavljen, tko da EV maš enkrat bo že, odvisno koliko si potrpežljiv
e-Niro je tudi bolj karavan like dajmo rečt ampak tega tudi še ni
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 866
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2020
693
1013

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Nisem potrežljiv.... kbg tko ke. Če bi imel kdo v ponudbi ev avto velikosti citroen c4 grand picasso oz grand tour z realnim dometom 400 km to bi bilo pa zelo zanimivo.
edi-b
Uporabniški avatar
edi-b
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
829
1264

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a edi-b »

nakaza napisal/-a:Nisem potrežljiv.... kbg tko ke. Če bi imel kdo v ponudbi ev avto velikosti citroen c4 grand picasso oz grand tour z realnim dometom 400 km to bi bilo pa zelo zanimivo.
Jaz bi tudi raje enoprostorca, pa so očitno gotofi, sem dočakal SUV z večjo baterijo in ni mi žal, sedaj pa poleg kone že ali bodo še, 2008, Y, ID4, Volvo, peace, tron. Upajmo da bo kmalu večja ponudba, hitre dobave in nižje cene
toplotna že 21 let + MSE že 5 let + Kona EV maj 2019
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 866
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2020
693
1013

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Se strinjam s tabo ponudba se veča, žal pa cene ne padajo. Se mi zdi da so EV še zmeraj butični izdelek.
edi-b
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1540
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
933
815

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Simon »

nakaza napisal/-a:Se strinjam s tabo ponudba se veča, žal pa cene ne padajo. Se mi zdi da so EV še zmeraj butični izdelek.
Dokler bodo subvencije, se bodo cene prilagajale, kar po mojem mnenju pomeni, da bodo naslednjih 5 letih na enakih nivojih kot so danes. Drugi razlog da bodo cene enake so proizvajalci vozil, ki rajši izdelujejo ICE, ker imajo več profita, kot pa EV, sicer jih zakonodaja sili v zmanjšanje CO2, ampak delajo samo toliko kolikor je nujno potrebno.
Sebastijan, nakaza, edi-b, Kegelj, Dzun Tao
gidooo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
15
34

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a gidooo »

Kaiser
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Novo mesto
Avto: VW e-Golf
54
12

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Kaiser »

Dzun Tao
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4358
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 | Zoe ZE50 R110
5426
6983

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a matija »

Vtisi in opazanja, na kratko in nepopolno:

- dez v charge portu, ze omenjeno (spodaj slika1), ki pa ne prikaze mokrote znotraj v portu okoli in na PIN-ih. Namesto testnilne gume je okoli porta le plastika, ki ne tesni popolnoma
- obvolanske rocice nimajo funkcije, pri ICE pogonu sluzijo menjavam prestav avtomatika (le na zeljo). V nastavitvah nisem nasel programabilnosti rocic, prodajni svetovalec tudi ni poznal odgovora. Morda le prestavljeno iz dizelskih variant ter je brez fukncije. Hyundai jih npr uporabi za nastavljanje rekuperacije
- prevec klikov po infotainmentu je pocasnih, pri dolocenih se izpise celo obvestilo za cakanje (spodaj slika2)
- ekran za volanom je skoraj pokoncen, ekran v centru je tiltan precej polozno. Po 3 minutah voznje postalo motece, da sta tako razlicnih naklonov
- kvaliteta slike zadnje kamere pod nivojem, cudna perspektiva ter slaba vidljivost ob mraku, zvecer prakticno neuporabno
- avto je krajsi od Model Y (ne morem si pomagat, primerjal sem s tem) za 20cm. Razumljivo je prtljaznik manjsi od tistega v ModelY, cesar ne razumem je to, da je prtljaznik manjsi od tistega v Model3, ki je sedan. Model 3 ima osnovni prtljazni prostor podobnih gabaritov, ogromno dvojno dno kamor gre tudi ryanair kovcek ali npr mikrovalovka ter sprednji prtljazni prostor. Prakticno je v Model3 precej vecji prtljaznik, ceprav vanj seveda ni mozno spravit pralnega stroja.
- notranjost je polna izredno trde plastike (vec delov na vratih, armaturka, ...). Vec kot v Model3 ali Zoe, kar ni bilo pricakovano.
- poraba pri avtocesti s tempomatom na 140km/h (kjer je slo, nekaj je tunelov, odsekov z omejitvijo 100km/h ipd.) v 50 kilometrih enkrat 28kWh/100km, drugic 30kWh/100km. Pri taki obliki bi vseeno pricakoval manj.
- avto ne skriva da tehta skoraj 2.3 tone in je za skoraj 300kg tezji od ModelY, ki je vecji. Pospeski so okoli 6.5s, kar se opazi tudi med voznjo, da ne skoci kot bi clovek pricakoval od top-of-the line motorja, ki ga je mozno izbrati.
- celotna notranjost je delovala manj premium kot bi pricakoval od avtomobila za 76.000€, prodajni svetovalec je zatrdil da je testni avto imel S-line notranjost, tudi na vec koncih sem opazil embleme.
- avto ni znal niti drzati voznega pasu na AC, po pogovoru s prodajnim svetovalcem naj ne bi manjkala nobena oprema ter bi to moralo delovati. Kar sem uspel sam vklopiti je "odbijanje" od robnih crt, po tem ko so kolesa le te ze prevozila. Dvomim da je to to, saj ze avtomobili za manj kot 1/2 cene to znajo. Vklopil sem tempomat ter pritisnil gumb za sledenje pasu ki je na rocici zmigavcev. Verjetno krivo nepoznavanje audija z moje strani in s strani prodajnega svetovalca.
- aplikacija omogoca le najosnovnejse stvari
- prodajni svetovalec je sprasueval kako v tesli resujem potrebo po dodatnem planiranju na dolgih poteh, dodaten potreben cas, iskanje pravih polnilnic ter nacina placila ipd. V debato se pretirano nisem spuscal, omenil le da to naredi avto ter da ni potrebno nic posebnega, le vpise se v avto cilj "amsterdam" ter se odpelje.
- dvojno dno ima prostora ravno za servisno knjigo, spodobilo bi se tudi investirati 1€ v tepih, s katerim bi pokrili to cudno plasticno skatlo (slika3)
- popustov ni, tudi sam sem skonfiguriral podobno vozilo skozi konfigurator, listprice ki se je izpisal je bil 75.500€. Prodajni svetovalec pravi da nizje kot sistem ponudi "cena za stranko" ne gredo, saj vse prodajo — ter upam da bo se dolgo tako ostalo. Cena za stranko pri testnem (76k) je bila izpisana pri slabih 73k.
+ pozitivna stvar je oblika, meni je lep za popiz***.
 
slika1:
voda.JPG
voda.JPG (49.92 KiB) Pogledano 1865 krat
slika2:
wait.JPG
wait.JPG (12.97 KiB) Pogledano 1865 krat
slika3:
dvojnoDno.JPG
dvojnoDno.JPG (57.36 KiB) Pogledano 1865 krat
slika4:
a.jpg
slika5:
b.jpg
DGJ, bvs, BL_EV, prgrmr, Matej, SimonZed, Blindek
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 292
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
300
66

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Evo še moja ocena testa AUDI Q4 /40 S line 77kw

Plusi
- Res lepo izgleda.
- Kvalitetna izdelava, se vidi da je nemec.
- Karoserija pohvalno.
- Šumna izolacija dobra, ampak mislim, da je pri TESLI Y bolša.
- Lega na cesti dobra.

Minusi.
- Infotainment brez podatkov o EV vozilu, kr nekej skopiranega iz ostalih Audi verzij vozil, nedodelano.
- Voznikov LCD še kar, ampak ni mi lih nevem kaj, tudi o EV vozilu bolj malo podatkov.
- Ni 3D navigacije, saj jaz jo nisem najdu.
- Pri povezavi s telefonom se ne sinhronizira, ne pokaže zgodovine in tudi kontaktov ne.
- Regeneracija baterije se mi zdi, da ne deluje lih najbolje.
- Start stop, nisem najdu kje se ga izklopi, če se ga sploh da, posledično zmeraj vrže v P in potlej cukne pri speljevanju.
- Nekak se mi zdi da je avto ne odziven, čuti se da je težak.
- Ozvočenje SONOS, ni lih bogve kaj pričakoval več, glede na znamko.

Poraba kombinirana 50/50, je znašala 22,7 kwh, kar znaša okoli 340 km dometa, temp 5 do 7 st.,

Na splošno sem pričakoval od avta malo več, glede na ceno, tehnologija zaostaja za TESLO pet let za KIO/Hyundai pa vsaj dve leti.
Tako, da se za enkrat ne bom odločil za menjavo, Kona je še vedno zakon po dometu.
LP.. ;) ;)
Priponke
20220120_145900.jpg
20220120_145843.jpg
20220120_135732 (2).jpg
dvojka, Blindek
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 990
Avto: Bicikl
289
329

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Apolon »

smuggler007 napisal/-a: 21 Jan 2022, 12:53 Evo še moja ocena testa AUDI Q4 /40 S line 77kw

Plusi
- Res lepo izgleda.
- Kvalitetna izdelava, se vidi da je nemec.
- Karoserija pohvalno.
- Šumna izolacija dobra, ampak mislim, da je pri TESLI Y bolša.
- Lega na cesti dobra.

Minusi.
- Infotainment brez podatkov o EV vozilu, kr nekej skopiranega iz ostalih Audi verzij vozil, nedodelano.
- Voznikov LCD še kar, ampak ni mi lih nevem kaj, tudi o EV vozilu bolj malo podatkov.
- Ni 3D navigacije, saj jaz jo nisem najdu.
- Pri povezavi s telefonom se ne sinhronizira, ne pokaže zgodovine in tudi kontaktov ne.
- Regeneracija baterije se mi zdi, da ne deluje lih najbolje.
- Start stop, nisem najdu kje se ga izklopi, če se ga sploh da, posledično zmeraj vrže v P in potlej cukne pri speljevanju.
- Nekak se mi zdi da je avto ne odziven, čuti se da je težak.
- Ozvočenje SONOS, ni lih bogve kaj pričakoval več, glede na znamko.

Poraba kombinirana 50/50, je znašala 22,7 kwh, kar znaša okoli 340 km dometa, temp 5 do 7 st.,

Na splošno sem pričakoval od avta malo več, glede na ceno, tehnologija zaostaja za TESLO pet let za KIO/Hyundai pa vsaj dve leti.
Tako, da se za enkrat ne bom odločil za menjavo, Kona je še vedno zakon po dometu.
LP.. ;) ;)
Res ste smešni vsi ki pišete koliko kdo zaostaja za nekim proizvajalcem. Kot da bi vedeli koliko časa je potrebnega za razvoj in potem implementacijo neke rešitve. Sami vaški majstri.

Drugače pa ja. Za ta denar je avto porazen.
Veseljak123
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4139
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3047
1947

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Kot da bi vedeli koliko časa je potrebnega za razvoj in potem implementacijo neke rešitve.

OTA v Model S: 2012
OTA v audi q4: 2022 še vedno ne

zaostanek če jutri začne OTA delat: 10 let
sicer pa: več kot 10 let
You develop wisdom through suffering. You suffer into the truth.
Veseljak123
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 37
Kraj: Celje
Avto: VW ID.4
17
9

Re: audi q4 e tron

Odgovor Napisal/-a Veseljak123 »

Apolon napisal/-a: 21 Jan 2022, 13:27
smuggler007 napisal/-a: 21 Jan 2022, 12:53 Evo še moja ocena testa AUDI Q4 /40 S line 77kw

Plusi
- Res lepo izgleda.
- Kvalitetna izdelava, se vidi da je nemec.
- Karoserija pohvalno.
- Šumna izolacija dobra, ampak mislim, da je pri TESLI Y bolša.
- Lega na cesti dobra.

Minusi.
- Infotainment brez podatkov o EV vozilu, kr nekej skopiranega iz ostalih Audi verzij vozil, nedodelano.
- Voznikov LCD še kar, ampak ni mi lih nevem kaj, tudi o EV vozilu bolj malo podatkov.
- Ni 3D navigacije, saj jaz jo nisem najdu.
- Pri povezavi s telefonom se ne sinhronizira, ne pokaže zgodovine in tudi kontaktov ne.
- Regeneracija baterije se mi zdi, da ne deluje lih najbolje.
- Start stop, nisem najdu kje se ga izklopi, če se ga sploh da, posledično zmeraj vrže v P in potlej cukne pri speljevanju.
- Nekak se mi zdi da je avto ne odziven, čuti se da je težak.
- Ozvočenje SONOS, ni lih bogve kaj pričakoval več, glede na znamko.

Poraba kombinirana 50/50, je znašala 22,7 kwh, kar znaša okoli 340 km dometa, temp 5 do 7 st.,

Na splošno sem pričakoval od avta malo več, glede na ceno, tehnologija zaostaja za TESLO pet let za KIO/Hyundai pa vsaj dve leti.
Tako, da se za enkrat ne bom odločil za menjavo, Kona je še vedno zakon po dometu.
LP.. ;) ;)
Res ste smešni vsi ki pišete koliko kdo zaostaja za nekim proizvajalcem. Kot da bi vedeli koliko časa je potrebnega za razvoj in potem implementacijo neke rešitve. Sami vaški majstri.

Drugače pa ja. Za ta denar je avto porazen.
Predvidevam, da gre pri opisu Q4 verjetno res za hitre prve vtise, za tehtnejšo oceno bi bil potreben daljši čas intenzivne uporabe, da se uporabnik že skoraj naveliča vozila....
Za primerjave med različnimi tipi vozil moraš biti pa že precej dober poznavalec....
Odgovori