Elektrika vs. bencin
Elektrika vs. bencin
Kaj pravite na tole?
Mogoče tehnično korektna primerjava, vendar neprimerljiva avtomobila in nerealne številke...
http://avto.finance.si/8850023/Elektri% ... c=pj111016
[/center]
Mogoče tehnično korektna primerjava, vendar neprimerljiva avtomobila in nerealne številke...
http://avto.finance.si/8850023/Elektri% ... c=pj111016
[/center]
Re: Elektrika vs. bencin
Ena izmed spornih zadev je tudi neupoštevanje financiranja, cestnine,... V primemu Cliota "Eko kredita" po obrestni meri 1,3% ni mogoče dobiti, financiranje stane med 6-7% pa tudi brez pologa vozila ni možno dobiti. Kupcov, ki kupujejo vozila z gotovino v tem segmentu vozil praktično ni. Malo starejša vendar bolje realna primerjava.http://www.devs.si/devs/koliko-stane-el ... l-na-mesec
Re: Elektrika vs. bencin
Pristranska primerjava.
Prednosti eko kredita in nakup brez pologa. O tem novinarji NE pišejo. Le zakaj?
Nižji stroški servisov, ni olja, ni filtrov (razen klime .
Javne polnilnice so skoraj vse 22kW, na katerih je Zoe res hitro napolnjen.
Tudi računanje hitrega polnjenja ni pošteno - pri Zoe-ju obstaja možnost 43kW AC.
DC polnjenje je možno (pri podobnih EV) že s 100 in več kW...
Na bencinskem servisu še nikoli nisem "opravil" v 3 minutah, bodimo pošteni - 10+min je minimum (čakanje na prosto ročko, odpiranje, točenje goriva, zapiranje, čakanje v vrsti za plačilo). Imamo v družini še hibrida in dizla, tako da sem prav žalosten, ko se moram ustaviti oz. v ta namen odpeljati na bencinski servis...
Zakaj vsi mislijo, da je potrebno EV polniti do 100%? Tudi ICE vozilo tankam po 20 EUR
Za baterijo je najbolje, da je med 30 in 80%, pač dopolnjujemo, ko imamo čas (in ne obratno).
Ko polnimo doma in v službi, ne izgubljamo niti teh "3 minut"!
In 15.000 km letno? Od februarja jih imamo že preko 24.000
Za ljudi, ki se ne vozijo veliko, je cenejši taxi in carsharing (http://www.avant2go.com).
Prednosti eko kredita in nakup brez pologa. O tem novinarji NE pišejo. Le zakaj?
Nižji stroški servisov, ni olja, ni filtrov (razen klime .
Javne polnilnice so skoraj vse 22kW, na katerih je Zoe res hitro napolnjen.
Tudi računanje hitrega polnjenja ni pošteno - pri Zoe-ju obstaja možnost 43kW AC.
DC polnjenje je možno (pri podobnih EV) že s 100 in več kW...
Na bencinskem servisu še nikoli nisem "opravil" v 3 minutah, bodimo pošteni - 10+min je minimum (čakanje na prosto ročko, odpiranje, točenje goriva, zapiranje, čakanje v vrsti za plačilo). Imamo v družini še hibrida in dizla, tako da sem prav žalosten, ko se moram ustaviti oz. v ta namen odpeljati na bencinski servis...
Zakaj vsi mislijo, da je potrebno EV polniti do 100%? Tudi ICE vozilo tankam po 20 EUR
Za baterijo je najbolje, da je med 30 in 80%, pač dopolnjujemo, ko imamo čas (in ne obratno).
Ko polnimo doma in v službi, ne izgubljamo niti teh "3 minut"!
In 15.000 km letno? Od februarja jih imamo že preko 24.000
Za ljudi, ki se ne vozijo veliko, je cenejši taxi in carsharing (http://www.avant2go.com).
Soul EV believer
Re: Elektrika vs. bencin
Še moje gledanje..
Porabljen čas na bencinski postaji je za večino ljudi daljši od porabljenega časa na polnilni postaji.
Zakaj.... Ker se večina lastnikov EV polni doma in še na točki B (ponavadi v službi).
Sploh z novimi avtomobili, z dometom 200-400km je nesmiselno govorit o porabljenem času na polnilnici.
Zvečer vtakneš avto v vtičnico in je... tudi argument, da doma ne moreš napolnit je nenavaden.
ZOE polne 3fazno 3x10A = 6,6kWh -- 6 ur
Je pa res, da trenutno za nekaj populacije EV ni primeren. Npr, komercialiste, tiste, ki živijo v starih blokih in pa novinarje!!
In pa ali ima Clio avtomatski menjalnik? Kako je z navigacijo pri obeh? Pomoje to nista primerljiva modela.
In še nekaj je omenil novinar... da EVji ne zmorejo razdalje do Dunaja ali Munchna ???
Če se takoj ozreš naokoli sebe in vprašaš 10 ljudi, kdaj so šli z avtom 400km.... in to s Cliom, Corso, ali podobnim?
V vsakem primeru nikakor nočejo ali nesmejo doumet, da so trenutni modeli EV idealeni nadomestki za krajše vožnje.
Ker ICE motorji prvih 5-7 minut, dokler so mašine hladne, onesnažujejo 10-100x bolj kot je zapisano na deklaraciji, brez izjeme!
Porabljen čas na bencinski postaji je za večino ljudi daljši od porabljenega časa na polnilni postaji.
Zakaj.... Ker se večina lastnikov EV polni doma in še na točki B (ponavadi v službi).
Sploh z novimi avtomobili, z dometom 200-400km je nesmiselno govorit o porabljenem času na polnilnici.
Zvečer vtakneš avto v vtičnico in je... tudi argument, da doma ne moreš napolnit je nenavaden.
ZOE polne 3fazno 3x10A = 6,6kWh -- 6 ur
Je pa res, da trenutno za nekaj populacije EV ni primeren. Npr, komercialiste, tiste, ki živijo v starih blokih in pa novinarje!!
In pa ali ima Clio avtomatski menjalnik? Kako je z navigacijo pri obeh? Pomoje to nista primerljiva modela.
In še nekaj je omenil novinar... da EVji ne zmorejo razdalje do Dunaja ali Munchna ???
Če se takoj ozreš naokoli sebe in vprašaš 10 ljudi, kdaj so šli z avtom 400km.... in to s Cliom, Corso, ali podobnim?
V vsakem primeru nikakor nočejo ali nesmejo doumet, da so trenutni modeli EV idealeni nadomestki za krajše vožnje.
Ker ICE motorji prvih 5-7 minut, dokler so mašine hladne, onesnažujejo 10-100x bolj kot je zapisano na deklaraciji, brez izjeme!
Re: Elektrika vs. bencin
Bravo robert! Izjava dnevarobert napisal/-a: Je pa res, da trenutno za nekaj populacije EV ni primeren. Npr, komercialiste, tiste, ki živijo v starih blokih in pa novinarje!!
Re: Elektrika vs. bencin
S porastom EV bo clankov in pisanja vedno vec. Sicer je vecji del clanka precej smesen. Ce novinar ne zna naredit kalkulacije in preverit svojih trditev in nato te "ugotovitve" siri dalje preko medije tudi prav, bodo vsaj dlje ostale aktivne subvencije
Re: Elektrika vs. bencin
Predstavljajte si brivnik na ICE masino. Ali palicni mesalnik na ICE?
Ne?
NO, tako si nasi otroci, dojencki, ne bodo vec predstavljali avtomobilov, ki bodo ropotali in se oglaslai tudi, ko bodo stali na mestu.
Miselnost nase generacije ne bo mozno spreminjati, dokler bomo zivi. Najbrz je bilo isto v letu 1900, ko je prisel Codelli z avtom v Ljubljano, tukaj pa sami konji in vprege. Ljudje so se ustrasili, da bo z ropotanjem prestrasil konje in da je hitrost na 30kmh nevarna za zivljenje...
Novinarjem ne zamerim teh primerjav, se sam se jim pridruzim, da EVji se niso za obicjane ICE uporabnike. Prevec cejev je in kako-jev...Za EVja bi rabil orenk tecaj, preden ga zacnes uporabljat, madonca!
Naredite en karavan ali suv velikosti recimo opel astre karavan ali Sportageja, ki naredi pozimi minimalno 500km pri 120 kmh ter stane ne vec kot 25k km, pa se bo vsulo povprasevanje.
Prej pa...ne prepricas prepricanega.
Ne?
NO, tako si nasi otroci, dojencki, ne bodo vec predstavljali avtomobilov, ki bodo ropotali in se oglaslai tudi, ko bodo stali na mestu.
Miselnost nase generacije ne bo mozno spreminjati, dokler bomo zivi. Najbrz je bilo isto v letu 1900, ko je prisel Codelli z avtom v Ljubljano, tukaj pa sami konji in vprege. Ljudje so se ustrasili, da bo z ropotanjem prestrasil konje in da je hitrost na 30kmh nevarna za zivljenje...
Novinarjem ne zamerim teh primerjav, se sam se jim pridruzim, da EVji se niso za obicjane ICE uporabnike. Prevec cejev je in kako-jev...Za EVja bi rabil orenk tecaj, preden ga zacnes uporabljat, madonca!
Naredite en karavan ali suv velikosti recimo opel astre karavan ali Sportageja, ki naredi pozimi minimalno 500km pri 120 kmh ter stane ne vec kot 25k km, pa se bo vsulo povprasevanje.
Prej pa...ne prepricas prepricanega.
Re: Elektrika vs. bencin
Lep odogovor na zgornji članek: http://trajnostnipromet.blogspot.si/201 ... cin-2.html
Re: Elektrika vs. bencin
Ni vse v ceni, kot dodatna oprema pri EV lahko šteješ tudi:
1. Tiho delovanje
2. Brez izpušnih plinov
3. Brez menjalnika
4. Predgrevanje (zjutraj vstopiš v topel avto)
5. Polnim lahko doma, do črpalke imam 15km
1. Tiho delovanje
2. Brez izpušnih plinov
3. Brez menjalnika
4. Predgrevanje (zjutraj vstopiš v topel avto)
5. Polnim lahko doma, do črpalke imam 15km
Re: Elektrika vs. bencin
Lepo, da si upajo napisati še pogled iz druge prespektive:
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/elektri ... nce-428885
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/elektri ... nce-428885
Re: Elektrika vs. bencin
samo je je pa v tem siol članku sporen podatek o ceni elektrike. Kje majo 0,0001€ na kWh?CRF napisal/-a:Lepo, da si upajo napisati še pogled iz druge prespektive:
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/elektri ... nce-428885
Re: Elektrika vs. bencin
Ta podatek je pa res preveč zavajujoč! Tukaj so realne cene: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=14&t=560grafen napisal/-a:samo je je pa v tem siol članku sporen podatek o ceni elektrike. Kje majo 0,0001€ na kWh?CRF napisal/-a:Lepo, da si upajo napisati še pogled iz druge prespektive:
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/elektri ... nce-428885
Re: Elektrika vs. bencin
Afaik je E3 pri paketu napredni nocna tarifa realno mislim da 5.6 centa, toliko sem enkrat sestel koliko pride vsaka kilovatna ura, upostevajoc vse prispevke, pristojbine, okoljske dajatve, DDV in omreznine. Toliko tudi realno stroskovno pride vsaka kilovatna ura ki jo spravis v avto.
Od tu sem potem tudi prisel do 0,75€/kilometer.
Od tu sem potem tudi prisel do 0,75€/kilometer.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Edit: admin, razcepljeno iz druge teme.
Cena baterije pri Amperi-e:
145$ za 1kwh baterije, torej za 60kwh= 8700$.
In pol je ZOE z 22kwh baterijo fer ocenjena na 30.000€.
Cena baterije pri Amperi-e:
145$ za 1kwh baterije, torej za 60kwh= 8700$.
In pol je ZOE z 22kwh baterijo fer ocenjena na 30.000€.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Cena 22kWh baterije je pri Renaultu čisto direktno postavljena na 8540€.
145€/1kWh pri Boltu pa je cena samih celic... ne celotnega battery pack-a.
145€/1kWh pri Boltu pa je cena samih celic... ne celotnega battery pack-a.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Aha, torej cena baterije pri ZOE je 8540€. Torej je cena vsega ostalega okrog 21.000€? Nikakor mi ne gre v račun, namreč Clio s podobno opremo stane 15.000€ (z ICE motorjem!). Kje je potm še več kot 6.000€?
Se oprvičujem za off topic...
Se oprvičujem za off topic...
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Nekaj stvari je še specifičnih....motor (1-2k€), krmilna elektronika(1-2k€), klima, tlačne črpalke, servo.... Recimo 5.000€. Ostala razlika gre pa pač na račun razvoja/novitete.