Pozabil si na bencin. Če dobiš zastonj ICE, ki mu nikoli nič ne crkne in ga nikoli ne servisiraš, bo prišel po določenem številu prevoženih kilometrov dražje, kot EV.Sebastijan napisal/-a:Kdor hoče šparat bo kupil za svoje recimo 3 mesečne plače enega ICE, mu po nakupu privoščil še en pošten servis v višini mesečne plače ali pa tudi ne, ter tankal in vozil. Občasno bo še kaj moral popraviti in ko mu bodo izredni servisi nanesli stroškov še za kakšni dve mesečni plači v parih letih, ga bo prodal in kupil z enako računico drugega. Na tak način lahko pride skozi leto ceneje, kot pa če si z zadnjimi močmi kupi nov EV za 25-30k€.
Seveda lahko na isti način tudi kupi kakšnega EV, vendar rabljenih v tem trenutku še ni veliko.
Elektrika vs. bencin
Re: Elektrika vs. bencin
Re: Elektrika vs. bencin
Taki, ki kupijo avto za dve mesečni plači, bodo kupovali ICE dokler bodo na trgu. Kater pa gre v nakup na "lizing" (cca. 150-300€ mesečno), pa verjetno pomisli na EV. Razen Passat vozniki
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Elektrika vs. bencin
Meni je hecno, da si ne morem privoščit oz me pride dražje ICE, ki je pol cene TESLE npr. Če kot celoto gledamo, se zaradi tega, ker pokurim na mesec za vsaj 300EUR bencina.
Meni ne igra take vloge a je avto 10k eur ali 30k ali več. Samo tekoči stroški me zanimajo.
Meni ne igra take vloge a je avto 10k eur ali 30k ali več. Samo tekoči stroški me zanimajo.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Elektrika vs. bencin
eko kredit ? mesecni obrok bo enak ali manjsi kot bencin. Ce se ne motim ima Anja iz Celja ravno na tak nacin novega Ioniqa. Eko kredit placuje 210€, elektrike 30€, pred tem pa 250€+ dizla. Cifre so priblizne. Za manj mesecnega stroska se nov avto z garancijo. Win win ?
Re: Elektrika vs. bencin
S to računico sem tudi jaz kupil EV, prej sem za nafto plačeval med 250 in 350 eur na mesec, sedaj mislim, da kredit plačujem okoli 240 eur. Servisi nepredstavljivo cenejši. Ker imam tudi SE stroška elektrike ni...... ZMAGA!
matija napisal/-a:eko kredit ? mesecni obrok bo enak ali manjsi kot bencin. Ce se ne motim ima Anja iz Celja ravno na tak nacin novega Ioniqa. Eko kredit placuje 210€, elektrike 30€, pred tem pa 250€+ dizla. Cifre so priblizne. Za manj mesecnega stroska se nov avto z garancijo. Win win ?
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Elektrika vs. bencin
Ko berem to temo, sem tudi sam zacel razmisljat, ce se meni to splaca ali ne...ker delam nekih 7-8 k km letno, pa recimo do 10k, avto pije dobrih 5 L nafte, cestnina je pod 100 eur, zavarovanje z vsemi delnimi 320 eur, 650 za nafto. Za avto dam 10 k km, raje starejsi, z malo km in z dosti opreme (A3 trenutno).
Trenutno sem prisel do stare PHEV Ampere, da pa bi se zvezal za npr. 8 let za nov EV, pa ne vem...mislim, da ne zaenkrat, pa elektriko bi imel zastonj (prevelika SE).
Trenutno sem prisel do stare PHEV Ampere, da pa bi se zvezal za npr. 8 let za nov EV, pa ne vem...mislim, da ne zaenkrat, pa elektriko bi imel zastonj (prevelika SE).
Re: Elektrika vs. bencin
Če maš elektriko zastojn se ti še zmeraj splača škoda, če so ti dimenzije ok. Al pa mal počakaš na kakega rabljenega. Mislim če bi mel jaz viške elektrike nebi dosti razmišljal
Re: Elektrika vs. bencin
Financno se ti ne splaca, varnostno pa. Vsak EV je varnejsi od svojega ICE brata, ce ga ima. Kupi rabljen EV, so ze bolj dostopni. Koliksno ceno pripisuje kdo varnosti je pa zelo subjektivno.
Re: Elektrika vs. bencin
O marija bog pomagajMatej napisal/-a:City goBlue30 napisal/-a:Kaksna skoda?
Re: Škoda e-citigo
Si tole zagotovo prav izračunal? Si upošteval ceno avta z enako opremo plus vsi stroški avta v njegovi življenski dobi?DGJ napisal/-a:Edina primerjava, ki je relevantna je sledeča:
- koliko sedaj daje nekdo na mesec za bencin/diesel/plin
- koliko je obrok kredita/leasinga za nov EV
Če je drugi znesek enak/nižji je zmaga.
Na hitro sem preračunal, da se recimo Škoda CITIGOe iV "splača" vsakemu, ki naredi letno z avtom cca 17.000km. Se mi zdi, da je takih veliko v SLO.
Osnova za izračun:
- mesečni obrok kredita EkoSklad brez pologa na 120 mesecev = 111 EUR = 86l bencina
- če rečemo, da ima tak avto poprečno porabo 6l/100km pomeni, da na mesec lahko prevozi 1.434km = 17.209km letno
No vsaj zame in za neko "ekonomsko računico" je to bistveni izračun, če nekdo želi upravičiti strošek EV.
Velika prednost po prehodu na EV je v tem, da nikoli več ne gledaš na to koliko se boš vozil ampak se voziš veliko bolj kvalitetno, mirno in z minimalnimi stroški ter posledično veliko več kot prej z ICE.
Jaz sem to naredil za Kono in prišel do zaključka, da se izplača že pri 5.000km letno kupit EV model 64, če vzameš manjšo baterijo pa še prej.
Re: Škoda e-citigo
Ne vem od kje jemljete neke izračune na nekaj let? To je popolnoma nerealno. Za vsako napravo se jemlje resnično življensko dobo, koliko časa bo npr. avto v uporabi. Če ga ti ne nameravaš imeti več kot pet let, ga bo pa drugi imel še pet in tretji naslednjih pet let. Če ga boš po petih letih prodal, boš zanj iztržil veliko večjo cifro kot po deseti ali 15 letih, žal pa ne veš in ne moreš sedaj špekulirat za koliko, ker tega trga še ni (ceno bo vedno postavila ponudba-povpraševanje). Meni se zdi realno življenska doba pvprečnega avtomobila 15 let, ker v poznam veliko lastnikov z avti starimimi med 10-20 let. Lahko pa vzameš statistične podatke registriranih, čeprav tudi to ni realno, ker avti starejši od 10 let se veliko prodajajo v tujino, torej se z njimi spet nekaj zasluži in to ni nula.Goran napisal/-a:Ne štekam izračunov na 10 let. Me prav zanima kolk je folka, ki kupi nov (katrikoli) avto in ga ima 10 let? Če bi jih bilo zelo veliko bi avto industrija propadla.
Pri Koni64 sem naračunal, da baterija zdrži lahko preko 800.000km, ne vem ali bo pleh zdržal tako dolgo, potem pa izračunaj koliko povprečen slovenec prevozi letno km in koliko let bo potencialno lahko preživela.
Re: Škoda e-citigo
Tud jaz poznam veliko ljudi s starimi vozili 15 do 20 let, pa ni prav nihce od njih kupil novega. Kolk bo zasluzil lastnik vozila,.ki ga bo kupil od mene me ne briga, zato mora vsak zase narediti izravun z izgubo vrednosti vozila, iz za vsakega posameznika se racunica pac ne izzide ( ker so cene evjev zarnkrat se previsoke, oz teh 7500 ekokredita je ziv nateg, saj bi bili brez tega avti cenejsi in s tem zgolj financiramo proizvajalce)FV-EV napisal/-a:Ne vem od kje jemljete neke izračune na nekaj let? To je popolnoma nerealno. Za vsako napravo se jemlje resnično življensko dobo, koliko časa bo npr. avto v uporabi. Če ga ti ne nameravaš imeti več kot pet let, ga bo pa drugi imel še pet in tretji naslednjih pet let. Če ga boš po petih letih prodal, boš zanj iztržil veliko večjo cifro kot po deseti ali 15 letih, žal pa ne veš in ne moreš sedaj špekulirat za koliko, ker tega trga še ni (ceno bo vedno postavila ponudba-povpraševanje). Meni se zdi realno življenska doba pvprečnega avtomobila 15 let, ker v poznam veliko lastnikov z avti starimimi med 10-20 let. Lahko pa vzameš statistične podatke registriranih, čeprav tudi to ni realno, ker avti starejši od 10 let se veliko prodajajo v tujino, torej se z njimi spet nekaj zasluži in to ni nula.Goran napisal/-a:Ne štekam izračunov na 10 let. Me prav zanima kolk je folka, ki kupi nov (katrikoli) avto in ga ima 10 let? Če bi jih bilo zelo veliko bi avto industrija propadla.
Pri Koni64 sem naračunal, da baterija zdrži lahko preko 800.000km, ne vem ali bo pleh zdržal tako dolgo, potem pa izračunaj koliko povprečen slovenec prevozi letno km in koliko let bo potencialno lahko preživela.
Komplet zivljenako dobo se lahko jemlje, da se dokaze koliko je ev "bolj" zdrav napram ice, be pa glede samih financ posameznika, saj avto lrwko svoje zivljenske dobe zamenja kar nekaj lastnikov
Lp
Re: Elektrika vs. bencin
Pri meni teh problemov ni, zadnja dva ICE nova in imel 12 in 10 let, EV bom imel vsaj 10 let, kolikor je tudi kredita, obrok je manjši od stroška goriva, pustimo vse ostale večje stroške ICE.
Če bi pa gledal opremo, varnost, karakteristike, eko, se splača tudi če bi bil 50% v minusu.
ICE lastnikom, gretje na fosilce in mesečno ogromno za elektriko ni potrebno navajati razlogov zakaj še delajo samo za navedeno, vsak ima možnost in se pač sam odloči, sam onim za nami je fajn ko se jim nič ne kadi v glavo
Če bi pa gledal opremo, varnost, karakteristike, eko, se splača tudi če bi bil 50% v minusu.
ICE lastnikom, gretje na fosilce in mesečno ogromno za elektriko ni potrebno navajati razlogov zakaj še delajo samo za navedeno, vsak ima možnost in se pač sam odloči, sam onim za nami je fajn ko se jim nič ne kadi v glavo
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Škoda e-citigo
To je samo izračun če upoštevaš, da si na istih mesečnih stroških z EV (kredit) kot bi dajal na mesec za bencin.FV-EV napisal/-a:Si tole zagotovo prav izračunal? Si upošteval ceno avta z enako opremo plus vsi stroški avta v njegovi življenski dobi?DGJ napisal/-a:Edina primerjava, ki je relevantna je sledeča:
- koliko sedaj daje nekdo na mesec za bencin/diesel/plin
- koliko je obrok kredita/leasinga za nov EV
Če je drugi znesek enak/nižji je zmaga.
Na hitro sem preračunal, da se recimo Škoda CITIGOe iV "splača" vsakemu, ki naredi letno z avtom cca 17.000km. Se mi zdi, da je takih veliko v SLO.
Osnova za izračun:
- mesečni obrok kredita EkoSklad brez pologa na 120 mesecev = 111 EUR = 86l bencina
- če rečemo, da ima tak avto poprečno porabo 6l/100km pomeni, da na mesec lahko prevozi 1.434km = 17.209km letno
No vsaj zame in za neko "ekonomsko računico" je to bistveni izračun, če nekdo želi upravičiti strošek EV.
Velika prednost po prehodu na EV je v tem, da nikoli več ne gledaš na to koliko se boš vozil ampak se voziš veliko bolj kvalitetno, mirno in z minimalnimi stroški ter posledično veliko več kot prej z ICE.
Jaz sem to naredil za Kono in prišel do zaključka, da se izplača že pri 5.000km letno kupit EV model 64, če vzameš manjšo baterijo pa še prej.
Seveda so še drugi faktorji ampak za mene je to osnova.
Re: Škoda e-citigo
To je pa čudna nerealna osnovaDGJ napisal/-a: To je samo izračun če upoštevaš, da si na istih mesečnih stroških z EV (kredit) kot bi dajal na mesec za bencin.
Seveda so še drugi faktorji ampak za mene je to osnova.
Ne moreš trditi, da je nekaj ugodneje, če ne upoštevaš nabavne cene, pač pa samo energent, ki ga sproti porabljaš, pri drugi opciji pa bi upošteval vse stroške z nabavno vrednostjo vred
Re: Elektrika vs. bencin
Si za rabljene vzel tržne cene? Če so tržne je realen izračun, moti me le da nimaš pri vseh kaska, bi zaradi primerjave skoraj moral imeti enake zahteve za vse.