Z EV na Mangart

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Mar 2016, 11:02

Bolj točno, na Mangarstko sedlo.

To se mi zdi tak lep izlet. Zaradi čudovite narave v tistem koncu, še toliko bolj primeren za električni avtomobil. Pa še cestnine za EV niso zaračunavali, nazadnje ko sem bil tam :)

Ampak problem je energija, oziroma pomanjkanje polnilnic v tistem koncu. Zadnja je v Kranjski gori. Od tam pa je 1400 višinskih metrov, kar pobere 10kWh, in 50km za kar bi moralo zadostovati 5kWh. Torej za vrnitev mi v Zoe ostane 7kWh. V teoriji naj bi izlet uspel :) Kaj pa v praksi? Kaj mislite?

Seveda je pogoj še dvakrat prosta polnilnica v Kranjski gori. Po Damjanovih slikah sodeč je včasih tudi precej oblegana.
Damijan, robert
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2208
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1487
670

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Mar 2016, 13:09

kako pa se pride na mangartsko sedlo?
preko Italije ?
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2208
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1487
670

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Mar 2016, 13:17

tako ?
mangart1.jpg

ali tako
mangart2.jpg
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Mar 2016, 13:25

Prek Italije je krajša pot, prek Vršiča pa lepša :-)

Ampak mislim da prek Vršiča tja in nazaj ni variante z 22kWh. Je preveč višinske razlike.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2208
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1487
670

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Mar 2016, 13:55

Čez Vršič gor ,čez italijo pa nazaj dol in če prilezeš do mangarta ,z 0 odstotki baterije si rešen :) Ker za mangartsko sedlo - Kranjska gora pridobiš 10 %.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2208
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1487
670

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Mar 2016, 13:59

pravzaprav, Ti bi samo enkrat polnil V Kranjski gori potem pa bi se peljal gor Čez Vršič in nazaj čez Italijo do doma brez polnjenja :) (po GreenRace)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Mar 2016, 16:29

Grem, takoj ko se stopi sneg :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1092
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
883
1173

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a Damijan » 25 Mar 2016, 20:03

Odlična ideja za izlet.

Glede polnilne v Kr. Gori ni taka huda gužva (je praktično konec zimske sezone ;)
Jaz (če se mi ne mudi) polnim na šuko, v vozilu imam GSM in napis, da me po potrebi lahko odklopiš.
Imam tudi kamper-šuko adapter, tako da ni težav.

Type2 je plug and charge (brez zaklepanja na strani polnilne postaje).

Na voljo imaš dovolj parkirnih mest (2 "zeleni", vzporedno s trafo postajo se tudi da parkirati, desno so tudi na voljo).
Poleg 22kW Type2 imaš na voljo še 16A šuko, 16A CEE (modra kamper) in 3x16A CEE rdeča - teoretično se lahko gor polni celo 6 vozil (skupna moč postaje je 3x40A!). Podaljšek priporočljiv.

Varianta vračanja je tudi čez Beljak - na Kelagu (Maria-Geil str.) imaš dva FC (2x 43kW AC, 2x50kW DC) in še 4 x 22kW Type2.
CRF, matija
Soul EV believer ;)
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 25 Mar 2016, 21:09

CRF, matija
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
803
430

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a robert » 27 Mar 2016, 13:50

Ni čisto Mangart, je bilo pa blizu.

Z ženo sva šla v Čezsočo v Prijon Sport, kjer so bili prijazni in dovolili ponjenje -- so že na PlugSheru :) --
V Radovljici sem polnil na 84% in šel zmerno proti Kranjski Gori . V Kranjski gori sem imel še 63%, zadosti za čez Predil.
Na vrhu Predila je bilo 42%, na cilju pa 45%.
Manjše težave so bile pri polnjenju, ker sem jim glavno varovalko ven metal (so imeli ravno nek dogodek in vse priklopljeno), na koncu sem polnil z 1x8A-- na koncu obiska sem imel zadosti baterije 57% za pot nazaj do Kranjske Gore.
V Kranjsko goro sem prišel z 22% in tu naredil pauzo..
Obisk pri @Damijanu. Kavica :)
Od tu pa čez dobro urico lepo proti domu.

Zaključek: iz Radovljice do Bovca/Čezsoče in nazaj do Kranjske Gore ni težave, če pa še malo polniš umes, pa sploh, sploh ko odprejo polnilnico v centru Bovca
Priponke
IMG_2161.JPG
IMG_2150.JPG
IMG_2103.JPG
IMG_2101.JPG
IMG_2091.JPG
CRF, matija, Damijan, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Avg 2016, 10:05

Kar nekaj mesecev je že od ideje in sneg se je res že "skoraj" stalil. Zato smo lep dan izkoristili za izlet po severozahodni Sloveniji. :sun:

zoe-pp-kranjska-gora.jpg
Zanesljiva polnilnica v Kranjski Gori

Prvi postanek smo naredili v Kranjski Gori, kamor smo po slabih 60km prispeli z dobro polovico baterije. Kratek sprehod skozi center in baterija je bila več ali manj polna. Pri Zoe se pač praktično nikoli ne čaka na 100%, ker od 99% do 100% lahko traja tudi več ur.
60km, poraba 13.5kWh/100km

Od tu nas je čakalo kar nekaj višinskih metrov, zato smo šli lepo pošasi do Trbiža v Italiji, potem pa naprej v klanec do Rabeljskega jezera in na koncu strmo(22%) v breg do Mangartskega sedla. Na "cestninski" postaji nas je prijazni mladenič takoj opozoril, da je za EV uporaba ceste brezplačna, za ostale pa se plača 5€ ekološke takse. :nod:
Cesta je odprta le do zadnjega melišča, zaradi skalnega podora. Je pa prevozna tudi do vrha ;)

zoe-mangart.jpg
Za električne avtomobile, strme ceste ne predstavljajo ovir

Na vrh smo prišli s točno polovico baterije, tako da vrnitev ni bila vprašljiva. Malo smo se sprehodili naokrog, pri svežih 20 stopinjah, medtem ko je bilo v dolini dobrih 30 (tam nekje je bila tudi najvišja temperatura baterij).

panorama.jpg
Iz Mangartskega sedla je neverjetn razgled v vse smeri

Povprečna poraba 25.6kWh/100km, v 42 kilometrih.
zoe-poraba-mangart.jpg
S počasno vožnjo se večino energije porabi le za premagovanje višine

Mangart-visinomer.jpg


Takrat smo spremenili tudi dnevni plan in se odpravili še do Bovca. Tam je tudi nova polnilnica, ki je še nismo obiskali, in hkrati se lahko vrnemo domov čez Vršič. Verjetno bi se lahko celo brez polnjenja :)

Od sedla pa do Bovca smo baterijo napolnili za 25%, oziroma dobrih 5kWh! Ostalih 25% pa smo napolnili na Bovšči 22kW polnilnici. Ta je sicer mogoče res ena redkih, ki ima nadstrešek, ampak je pa do sedaj tudi daleč najslabše postavljena glede dostopa. :nope: Na eni strani je druga polovica parkirišča, na drugi pa ozek prehod, tik pred skladiščem. Tam je bi parkiran še en kombi, tako da smo zelo na tesno zmanevrirali na (pohvalno) prosto EV mesto.

bovec-pp-zoe.jpg
Bovec, ne najbolje načrtovana postavitev

26km, 1.7kWh/100km (po računalniku, ne vem kako je to naračunal, glede na to da smo več dobili kot porabili)

Pot na vrh Vršiča je spet zahtevala polovico energije iz baterije, nakar smo 3kWh dobili pri spustu, tako da prej načrtovano drugo polnjenje v Kranjski gori ni bilo potrebno. Smo se pa ustavili pri novo urejenem zgornjem parkirišču pri Jasni. Lepo urejena oba jezerca, tudi s sladoledom in pijačo. In pa verjetno ena redkih nedavno zgrajenih skakalnic v vodo, z znakom prepovedano skakanje! :smirk:

Tako je bil dan že skoraj zaključen, varčevanje ni bilo več potrebno in z blizu najvišjimi dovoljenimi hitrostmi :angel: smo se odpeljali proti domu.
102km, 15.4kWh/100km

Skupaj: 230km. Slovenijo smo sedaj prevozili podolgem, počez in pokonci, kaj pa sedaj :giggle:

zoe-doseg-350km.jpg
Kdo pravi da Zoe nima dovolj dosega?
matija, pirpy, Damijan, Dzun Tao, robert
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
mbozic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 76
Kraj: Vrhpolje
Avto: e-punto
164
31

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a mbozic » 06 Avg 2016, 07:52

Pozdravljeni

Lepa EV vožnja

Na Mangartskem sedlu bil že večkrat z e-Puntom. Ekološke takse ne zaračunajo. Šel sem prav do vrha tudi mimo znaka :giggle: in rdečih padajočih skal. Malo straha (gas) in mimo tako da sem prispel na višino 2219m. Nazadnje letos v družbi e smarta. Startali smo iz Bovca izpred polnilne postaje, ki super deluje ker ni etrelova :hot: .Šla sva preko Vršiča do Kranjske gore. Tam dopolnila ob pivi, ter nadaljevala čez Italijo Predel in Mangart( obiskala tudi kočo ta cesta pa je strma do koče) ter do Bovca. Z energijo najmanjšega problem. Poraba pod pričakovanji zaradi regeneracije :clap: .
CRF, Damijan
Božič Marjan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Avg 2016, 08:22

mbozic je napisal/-a:Na Mangartskem sedlu bil že večkrat z e-Puntom. Ekološke takse ne zaračunajo. Šel sem prav do vrha tudi mimo znaka :giggle: in rdečih padajočih skal. Malo straha (gas) in mimo tako da sem prispel na višino 2219m. Nazadnje letos v družbi e smarta. Startali smo iz Bovca izpred polnilne postaje, ki super deluje ker ni etrelova :hot: .Šla sva preko Vršiča do Kranjske gore. Tam dopolnila ob pivi, ter nadaljevala čez Italijo Predel in Mangart( obiskala tudi kočo ta cesta pa je strma do koče) ter do Bovca. Z energijo najmanjšega problem. Poraba pod pričakovanji zaradi regeneracije :clap: .

Ja, tisti zadnji odsek je uradno zaprt, ampak letos niti ni zapore na cesti, le tabla ob cesti. In seveda vsi vozijo mimo. Je pa zeloooo nerodno srečevanje na tem odseku. Praktično ni izogibov, tako da smo kar nekaj časa čakali na prosto pot in se še po tem srečevali na milimetre.
mbozic je napisal/-a:Šel sem prav do vrha tudi mimo znaka :giggle: in rdečih padajočih skal. Malo straha (gas) in mimo tako da sem prispel na višino 2219m.

2219m bo pa tudi ta tvojega ePunta mal preveč :o To je že na pol poti do vrha Mangarta. Uradno je vrh sedla 2072m. Koča na Mangartskem sedlu pa 1906m.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3057
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3213
4356

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Avg 2016, 09:22

Zivjo ce prav berem vas vecina gre mimo kranjske preko italije. Ali je toliko boljsa pot? Gledam na googlemaps:
- iz kranjske gore 42km do vrha
- iz bovca 26km do vrha
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1092
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
883
1173

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a Damijan » 06 Avg 2016, 09:52

Pot iz Kranjske Gore do Bovca je veliko lepša preko Italije - manj serpentin, nižje kot preko Vršiča...
Ovinka pa sta tako samo dva - levi in desni :D
Dzun Tao
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Avg 2016, 10:00

Jaz bi rekel da je prek Vršiča lepša, ampak časovno daljša in z veliko več ovinki, pa tudi višinske razlike. Zato je ltek Italije bolj pogosta izbira.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3057
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3213
4356

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Avg 2016, 10:12

Jaz gledam samo del vzpona, od kje je varnejse z mini baterijo :-) Iz juzne strani Bovca (26km) kamor bi prisel preko Tolmina ali iz severne iz Kranjske (42km). Ce je vrh na slabih 2000m bi za to sla skoraj cela baterija (0.7kW/100m) :roll:
Priponke
IMG_3913.PNG
IMG_3912.PNG
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Avg 2016, 11:14

Iz Kranjske Gore sem porabil 10kWh, tako da bi z Zerotom še kaj manj. Porem pa spust do Bovca itak ne potrebuje nič.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3057
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3213
4356

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Avg 2016, 17:20

Hvala za info, torej ce startam iz Kranjske mora bit baterija vsaj na 70%.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Z EV na Mangart

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Avg 2016, 18:42

matija je napisal/-a:Hvala za info, torej ce startam iz Kranjske mora bit baterija vsaj na 70%.

Ja, to pa vsaj....

PS. Nice avatar :)
matija
Admin @ EVSVET.eu

Vrni se na