Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Kitajci so hoteli vedeti kaj se zgodi ob trku dveh BEV vozil. Skupaj so kresnli ID.6 in model Y, rezultati pa so skrajno zanimivi.
https://youtu.be/vRa8INGuEjs
https://youtu.be/vRa8INGuEjs
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Sem videl ko je bilo objavljeno na insideev.
Oba sta odlicna, VW malo boljsi, kar pa ne igra neke vloge pri nakupu.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Se en dokaz vec, da Tesla razen na podrocju softwearja zaostaja za tradicionalnimi avtomobilskimi znamkami....lazje bodo ostali nadoknadili zaostanek pri softwearu, kot pa tesla zaostanek na ostalih podrocjih, kot je npr. varnost, lega vozila in udobje itd.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Drži, ni pretirane razlike. Skrbi me le deformacija baterije pri Tesli. Ni najbolje če ti dela harmoniko iz battery packa.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Ni nujno tako slabše kot se zdi, ko imaš nalet dveh vozil je ključna tudi masa teh dveh vozil, mečkljive cone so načrtovane na neko lastno maso vozila za neko hitrost. Če se pa zaletiš head on s 65 kmh v težje vozilo (ID 6 je 300 kg težji) pa ni več isto kot, da se zaletiš s 65 kmh stoječo oviro ampak zna biti bolj podbno kot bi se s 70 kmh, za težje vozilo pa bolj kot 60 kmh.
Zato ne glede na NCAP, ko se ti enkrat zaletiš v drugo vozilo je glavni faktor masa tvojega vozila, manjši, lažji avto bo vedno potegnil kratko.
Zato ne glede na NCAP, ko se ti enkrat zaletiš v drugo vozilo je glavni faktor masa tvojega vozila, manjši, lažji avto bo vedno potegnil kratko.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Malo bolšji? Gledali drugi video ko ju razstavijo?
Karoserijo VW bi se upal nazaj porihtat, od Y je žal za v smeti.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
https://youtu.be/QXT-qAnyFHQ
Evo...od tu tudi moj komentar o harmoniki na bateriji Tesle...
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Končno en neodvisen pogledal. Tole da pri takem trku kabino deformira pa ni dobro. Bodo morali konstrukcijsko zasnovo popravit. Se vidi razlika. Problem tesle je da terajo samo software pa performance. Nič od tega pa za normalnega cloveka ni nepogrešljivo.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Načeloma je vseeno kako se je deformiralo ohišje baterije - važno je koliko poškodb so utrpeli potniki in to je bilo pri obeh OK.
Po takem trku noben pri zdravi pameti ne bo šel v obnovo ali popravilo teh vozil - tudi če bi baterija bila od zunaj cela se nočeš vozit, ker je sigurno prišlo do strukturnih sprememb in je tempirana bomba.
Razlika v teži je sigurno nekaj malega prispevala, vseeno pa je Teslina baterija konkretno poškodovana in res zanimivo, da ni zagorela.
Po takem trku noben pri zdravi pameti ne bo šel v obnovo ali popravilo teh vozil - tudi če bi baterija bila od zunaj cela se nočeš vozit, ker je sigurno prišlo do strukturnih sprememb in je tempirana bomba.
Razlika v teži je sigurno nekaj malega prispevala, vseeno pa je Teslina baterija konkretno poškodovana in res zanimivo, da ni zagorela.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
A se hecaš, oba sta za na Dinos
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Pa iz drugega zornega (prav tako biased) kota, zanimiv je del o prilagodljivem airbag deploymentu.
https://www.youtube.com/watch?v=9KR2N_Q8ep8
p.s.: ID.6 je cetrt tone tezji, kaj to pomeni pri frontalnem crashu naj doda kdo z vec znanja fizike
https://www.youtube.com/watch?v=9KR2N_Q8ep8
p.s.: ID.6 je cetrt tone tezji, kaj to pomeni pri frontalnem crashu naj doda kdo z vec znanja fizike
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Ko testirajo američani ali pa švabi so tezultati testov pristranski. Skratka vsak muti kot njemu odgovarja. Tokrat je to naredil nekdo tretji.matija napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 07:49 Pa iz drugega zornega (prav tako biased) kota, zanimiv je del o prilagodljivem airbag deploymentu.
https://www.youtube.com/watch?v=9KR2N_Q8ep8
p.s.: ID.6 je cetrt tone tezji, kaj to pomeni pri frontalnem crashu naj doda kdo z vec znanja fizike
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Četrt tone več pomeni petino nižji pojemek in zato petino manjše sile pri enaki konstrukciji.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Oboji se bodo morali še kaj od Volvota naučit. Poglejte kako prvi konec naredi Volvo in kako ostali.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Tole okoli 300kg razlike drži, kar pa je meni fascinantno je to, da tesle ni nič bolj odbilo kot IDja. Oba sta ostala na sredini. Ali pri takih testih prilagajajo hitrost težjega vozila v primerjavi z lažjim, ali pa je razlika toliko zanemarljiva ne vem, je pa zelo zanimivo kako sta ostala več ali manj oba na istem mestu. Ni ID "peljal" s sabo tesle kot to lahko vidimo pri drugih crash testih z razliko v teži vozil.
Predvsem zaskrbljujoče pri tesli je deformacija celotne kletke, ne samo prednjega dela. Nagubanje celotnega dna, manjkajoča ojačitev med prednjimi nosilci, manjkajoči "crumple zones" na samih nosilcih spredaj, poleg seveda baterije... Skratka, zelo zanimivo kako drugačno sliko o varnosti človek dobi iz testov ki niso IIHS ali ADAC...
Res bi rad sedaj videl Volvo vs. taisti ID oziroma nasploh več takih testov. Tudi celotna dekonstrukcija avtomobila je skrajno zanimiva in poučna.
Predvsem zaskrbljujoče pri tesli je deformacija celotne kletke, ne samo prednjega dela. Nagubanje celotnega dna, manjkajoča ojačitev med prednjimi nosilci, manjkajoči "crumple zones" na samih nosilcih spredaj, poleg seveda baterije... Skratka, zelo zanimivo kako drugačno sliko o varnosti človek dobi iz testov ki niso IIHS ali ADAC...
Res bi rad sedaj videl Volvo vs. taisti ID oziroma nasploh več takih testov. Tudi celotna dekonstrukcija avtomobila je skrajno zanimiva in poučna.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Sandy je ok za nekatere stvari a za crash teste mislim da ni lih...
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Vsi avto proizvajalci že leta optimirajo kletke glede na trg kjer bo v prodaji. Če je avto namenjen za USA in EU bo test narejen na dva rahlo različna načina (prekrivanje, hitrost,...) in takoj morejo konstrukterji kletko priredit temu. Kitajski je spet malo drugačen (večja hitrost) in spet drugačni rezultati. Kdor misli, da se avti konstruirajo za največjo zaščito potnikov ima samo delno prav - to je tudi posledica optimizacije za pridobivanje zvezdic.
Kolega je delal pri razvoju kletk in vedno vozil Nemce, češ francozi so delani samo za Euro NCAP
Kolega je delal pri razvoju kletk in vedno vozil Nemce, češ francozi so delani samo za Euro NCAP
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek