Hybridgate - novi Dieselgate

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 762
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
536
217

Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Joj joj, tele ICE imajo afero za afero. Novembra smo že nekaj govorili o temu, sedaj pa potrjuje tudi Autobild ugotovitve T&E (Transport & Environment). Več na twitterju.

Slika

Medtem je davek na ta vozila v DE 60€. Odstopanja pri plug-in vozilih od navedene porabe so do 400%, kar je še hujši škandal kot z dizlom. Ta vozila bi morala biti tretirana isto, kot klasičen pogon in pika. Ne pa da se tako zavaja stranke in državo.
OVE, OVE, OVE
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1031
Avto: Hyundai Kona EV
593
599

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Kaj za ene kante so to testirali? Dizelce od Mercedeza?
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 443
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
244
126

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Saj piše "Model" spodaj.

Veliki bencinski plug-in SUVi z mini baterijami na 155-kilometrski rundi porabijo veliko bencina. Šokantno.

Je pa res, da so uradni podatki 3 litre na sto ipd popolnoma brezveze. Morali bi podajati električni doseg in kot ločen podatek porabo bencina, kadar dela kot ne-plugin hibrid.

Po NEDC se je uradna poraba izračunala tako, kot da boš na vsako izpraznjenje baterije prevozil še 25 km na bencin. Če se slučajno ta del formule ni spremenil, bi bile bencinske vrednosti za zgornje avte:
  • Ford: 3.0*(25+26)/25 = 6.1
  • Porsche: 3.2*(25+35)/25 = 7.7
  • VW: 3.1*(25+35)/25 = 7.4
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
153
275

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Me zanima če so tile spraznili baterijo potem pa šli na cesto
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Kegelj
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 297
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
279
233

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Meni se zdi to kot nekakšno kupovanje odpustkov. Kupim 2,5 tone težko kravetino, da se potem delam kakšen eko frik sem, ker je hibrid
Po večini vidim v teh križarkah samo voznika in nobenega sopotnika. Če bo Greta imela naslednjo službo pri sv. Petru, ne bo od teh voznikov noben videl nebeškega kraljestva.
MIRANRR
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 410
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
246
25

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Zgrešili ste, dieselgate je bil goljufanje testnega protokola, to je edina možnost za tožbe in kazni. Tule pa zaenkrat nič ne kaže, da bi kdo goljufal na testnem ciklu, tako da tudi afere ne more biti.

Zasrali so regulatorji, ki so spisali tako formulo za izračun porabe, verjetno zlobirano iz strani proizvajalcev.
bvs, Ogo, MIRANRR
Kobi1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
98
9

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Kobi1 »

Sem testiral outlander phev, start iz lju s polno baterijo, do kp in nazaj. Poraba 9,7/100km, pa brez priganjanja, enkrat do 160 drugac ac 120-135, nekaj je blo mesta. Tako da nek hud sparovc to ni.
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 804
Kraj: Metlika
Avto: C3
309
1

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Pri 160 poraba ne naraste samo malo, ampak konkretno. In razlika med 90 in 130 je tudi konkretna. Skratka, pričakovana številka, ker električni del na AC praktično nima kaj početi.
bvs
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 799
313
373

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a bvs »

Ve se čemu so PHEV namenjeni. Ni tukaj nobene afere. Sicer pa, koliko EV se konstantno vozi po AC 130km/h, sploh v zimskem času. Moram rečt, da zelo malo.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
153
275

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Moje osebno mnenje je da edini hibridi ki so odlično zasnovani so navadni hibridi ala Prius. Med tem ko pa PHEV in ti 48V hibridi(MHEV) so mi malo zgrašeni
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3070
Avto: Konca na štrom
3249
2471

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Hibridi so itak le vmesni poskus elektrifikacije oziroma navajanja ljudi na elektro pogon. Jim gre zahvala, da so potegnili razvoj v elektrifikacijo naprej, nimajo pa prihodnosti. Dolgoročno so nevzdržni tako iz komercialnega vidika (dvojna invseticija v pogon, dvojno vzdrževanje,...) kot iz ekološkega (svojni pogoni, baterija in najhuje - olja). Sedaj ko se na trgu dobi vedno več EV z 50kWh+ baterijami v bodoče pa bo normalno 100kWh ne bo več razloga za njih. Zavajajoči podatki o porabi, pa čeprav niso zlagani so le odraz mahinacij ICE proizvajalcev v boju za svoj obstanek.

Se pridružujem mnenjem, da so svoje poslanstvo opravili in bodo postopoma zaključili svojo ero takoj za bencinskimi in dizelskimi pogoni v naslednjih letih. Se bo pa kakšen kot oltimer vozil tudi še čez 50 let, kot se tudi danes najde še kakšna konska vprega....
timo, Dzun Tao
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1031
Avto: Hyundai Kona EV
593
599

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Samo ne mešat hibride in priključne hibride. Gre za popolnoma različne beštije.
Polni hibridi zbijajo v povprečju zbijajo porabo za 30%.
Nevarnost priključnih hibridov pa je, da niso ne tič ne miš. Morebitne subvencije ali nižje dajatve za priključne hibride bi morale biti preverjane s tem, da se avto tudi redno polne in uporablja elektro pogon.
Drugače gre v 90% primerih pač za navaden fosilni avto, ki ga gre umeščati v emisijski razred kjer spada ko je baterija popolnoma prazna.
In sedaj je pač to še ena davčna luknja skozi katero se da pretihotapit drage potratne kante z visoko porabo in emisijami.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3070
Avto: Konca na štrom
3249
2471

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ogo napisal/-a:Samo ne mešat hibride in priključne hibride. Gre za popolnoma različne beštije.
Polni hibridi zbijajo v povprečju zbijajo porabo za 30%.
Nevarnost priključnih hibridov pa je, da niso ne tič ne miš. Morebitne subvencije ali nižje dajatve za priključne hibride bi morale biti preverjane s tem, da se avto tudi redno polne. Drugače gre v 90% primerih pač za navaden fosilni avto.
Oboje nima prihodnosti, čeprav je zadeva različna in oba sta okoljsko slabša od EV, v prihodnosti pa ju bo tudi ekonomsko pokopal ev, če ju že ni v večini primerov.
Dzun Tao
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1031
Avto: Hyundai Kona EV
593
599

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Še daleč smo od tega, da bi bili hibridi za pokopat.
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 300
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
137
882

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Vprašanje če so ti priključni hibridi obsojeni na propad.
Vsi pravite, da se bodo baterije v prihodnosti volumensko manjšale, hkrati pa se bo kapaciteta povečevala. Zato bi v prihodnosti lahko priključni hibridi imeli kapaciteto baterije tudi 30kWh, kar bo zadostovalo za prevoženih 150km. Tako bi se večinoma vozili na elektriko, za kakšno dolgo potovanje pa bencinski pogon.
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 762
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
536
217

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Sebastijan napisal/-a:Vprašanje če so ti priključni hibridi obsojeni na propad.
Vsi pravite, da se bodo baterije v prihodnosti volumensko manjšale, hkrati pa se bo kapaciteta povečevala. Zato bi v prihodnosti lahko priključni hibridi imeli kapaciteto baterije tudi 30kWh, kar bo zadostovalo za prevoženih 150km. Tako bi se večinoma vozili na elektriko, za kakšno dolgo potovanje pa bencinski pogon.
Ne razumem zakaj bi hotel imeti dve tehnike notri, če ti bo avto naredil 500km+. Vedi, da je hibridni pogon najdražji kar se vzdrževanja tiče od vseh. Letno moraš tako delati servis ICE in EV dela. Ko bodo avti proti polovici tega desetletja imeli z boljšo opremo 800km, ne bo nikakršne potrebe po kombinaciji tudi za dolgoprogaše, saj dvomim da kdo vozi po AC več kot 5 ur brez prestanka.
FV-EV
OVE, OVE, OVE
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 804
Kraj: Metlika
Avto: C3
309
1

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Točno to, hibridni pogoni so super za serviserje, ker je milijon delov. Klasičen motor, komplicirani menjalniki ... če mene vprašaš, čimdlje stran od njih.
FV-EV
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 410
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
246
25

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Laiki znajo trditi to kar vidva, tehnično gledano je pa hibridni pogon lahko mehansko poenostavljen in zahteva celo manj vzdrževanja kot klasičen pogon z avtomatskim menjalnikom. Zakaj? Zaradi menjalnika, ki ga ICE nujno potrebuje, pri hibridu pa lahko prestavno razmerje uravnavaš z generatorjem in del energije pretvarjaš v elektriko in potem pošlješ pogonskemu elektromotorju.

Na tak princip delujejo hibridi:
- Toyota
- Honda
- Opel Ampera
- Renault - samo delno res
..

Mehansko kompliciran (moje mnenje) pogon z DCT imajo pa Hyundai, VW, Volvo... Ti imajo samo en elektromotor dodan med motor in menjalnik, torej vsa kompleksnost robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama ostaja, zraven je pa dodan še elektro pogon.
dunda
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 79
Kraj: Kamnik
Avto: VW Passat
51
59

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a dunda »

Toyotin hibrid je res preprosto narejen in njihova rešitev ima verjetno še prihodnost.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 557
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
484
2452

Re: Hybridgate - novi Dieselgate

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Sebastijan napisal/-a:Vprašanje če so ti priključni hibridi obsojeni na propad.
Vsi pravite, da se bodo baterije v prihodnosti volumensko manjšale, hkrati pa se bo kapaciteta povečevala. Zato bi v prihodnosti lahko priključni hibridi imeli kapaciteto baterije tudi 30kWh, kar bo zadostovalo za prevoženih 150km. Tako bi se večinoma vozili na elektriko, za kakšno dolgo potovanje pa bencinski pogon.
Ravno tu si storil majhno napakico. Če se bodo baterije z leti volumsko manjšale in postajale vse lažje, bodo električni avtomobili imeli takrat dosege 1000 ali 1500 km. Kdo bi potem sploh še želel hibrida?
DGJ, rgornik
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek