Še en primerjalni test
Še en primerjalni test
Primerjava porabe med ID.3 in konkurenco:
[youtube]https://youtu.be/T31JIwCmrwo[/youtube]
Malenkost višja poraba od e-Golfa, ampak nižja od Kone.
[youtube]https://youtu.be/T31JIwCmrwo[/youtube]
Malenkost višja poraba od e-Golfa, ampak nižja od Kone.
Re: Predstavitev in prve informacije
Nisem prepričan, če je bil to sočasni test vseh navedenih vozil (torej pri povsem enakih pogojih). Poraba pri koni v mestu (13,9) se mi zdi previsoka (razen pozimi zaradi ogrevanja, ampak potem je pri ID3 nenormalno nizka, če gre za enake pogoje). Tudi ni jasno, katera vozila so imela toplotno črpalko...Gasper napisal/-a:Primerjava porabe med ID.3 in konkurenco:
[youtube]https://youtu.be/T31JIwCmrwo[/youtube]
Malenkost višja poraba od e-Golfa, ampak nižja od Kone.
Re: Predstavitev in prve informacije
Za kono ti podatki zagotovo ne držijo. Jaz sem polno baterijo pri hitrosti 178 km/h spraznil po 210km. Hitrost je bila vseh 210km na polno. Tu pa pri 140 km/h poraba preko 27kWh. Spet en nekredibilen test. Zato pa tako sovražim ker se objavlja vse kar se na internetu najde. Večina je en velik blef. Kaj ne bi bilo boljše da se objavljajo izkušnje? Ne pa nonstop samo baba čula baba kazala.
Zadnjič spremenil Argo123, dne 18 Okt 2020, 11:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Predstavitev in prve informacije
Tudi sam kot lastnik Kone lahko pritrdim, da ti podatki vsaj za Kono niso realni. S tem pa nastaja dvom o nepristranskosti te tabele in zato ne verjamem tudi podatkom drugih vozil.
Re: Še en primerjalni test
Zanimiv primerjalni test, ki upošteva tudi hitrost polnjenja - https://www.youtube.com/watch?v=t0KODBG ... SymonsRSEV
Re: Še en primerjalni test
Ali iz lastnih izkušenj računate da Kona ima večjo ali manjšo porabo kot kaže zgornja tabela?
Re: Še en primerjalni test
Ne eno, ne drugo.
Kona ima porabo ki je odvisna od ceste po kateri jo goniš - drugačna cesta, drugačna poraba.
Ampak tega ljudje niso, ne in ne bodo kapiral nikol.
Kona ima porabo ki je odvisna od ceste po kateri jo goniš - drugačna cesta, drugačna poraba.
Ampak tega ljudje niso, ne in ne bodo kapiral nikol.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Še en primerjalni test
Kakšna neumnost, da je vse odvisno od ceste, in da smo vsi glupi, no... Jaz pri minusu in visoki hitrosti po AC nikoli nisem imel takšne porabe. A ravno pri Koni bi sedaj malo drugačna cesta vse tako grozno spremenila, malo morgen. Malo pa že poznamo svoje avte, da vemo, kaj je realna poraba in kaj ne - in to je občutno odstopanje navzgor.
Re: Še en primerjalni test
Takšne povprečne porabe kot je za kono navedena zgoraj v tabeli, jaz ne dosežem niti pri negativnih zunanjih temperaturah, kaj šele pri povprečnih. V praksi je poraba za kono dejansko veliko nižja pri vseh navedenih hitrostih, ne glede na cesto ali način vožnje, morda bi takšno dosegel le v primeru povprečne zunanje temperature -5 do -10 stopinj (tega pa je v mojem miksu manj kot 1 promil letno).
Re: Še en primerjalni test
Da ne delamo drame. Kona je pač kravica in za moje pojme se to pozna pri povišani porabi pri višjih hitrostih in nižjih temperaturah.
Jaz bi rekel, da poraba iz tabelice drži pri nižjih temperaturah, recimo tam nekaj stopinj nad nulo.
Sicer pa se poraba lahko dramatično razlikuje s stilom vožnje. Dodatno še z detajli gume, tlak v gumah, nastavitev klime, ....
Jaz bi rekel, da poraba iz tabelice drži pri nižjih temperaturah, recimo tam nekaj stopinj nad nulo.
Sicer pa se poraba lahko dramatično razlikuje s stilom vožnje. Dodatno še z detajli gume, tlak v gumah, nastavitev klime, ....
Re: Še en primerjalni test
Na avtocesti pri visokih hitrostih in mrazu res ni najbolj varčna, tudi stil vožnje nekaj doprinese, kljub temu pa ne pridem do teh cifer, ki so navedene v tabeli. Lahko, da so jih merili v neki skrajnosti in so dejansko dobili take, kar pa spet ni realen pokazatelj porabe povprečnih voznikov. Zato tudi dvomim, da so cifre realne tudi pri drugih na tem testu, pa niti ne pravim, da v plus ali minus, le da nobeni od teh cifer s tega testa več ne verjamem.
Re: Še en primerjalni test
Katere cifre vam niso realne? Morate vedeti, da ima vsak pri dnevni vožnji nek nezanemarljiv odstotek mestne vožnje, ali počasne relacije (50 kmh). V tabeli je za mestno vožnjo poraba 12-14 kWh/100 km, za 90 kmh med 13-15 kWh/100 km ali kdo dosega te cifre?
Po drugi strani redko kdo uspe vozit konstantnih 140 kmh (po GPS) po AC, to je po večini števcev v avtu že preko 150 kmh. Rad bi videl nekoga z EV, ki ima tako potovalno hitrost. Lahko pa kdo zmeri na nekem odseku, enostavno reset BC in potem odpelješ kakšen km ali dva, nato greš še v drugo smer da izničiš klanec, veter...
Po drugi strani redko kdo uspe vozit konstantnih 140 kmh (po GPS) po AC, to je po večini števcev v avtu že preko 150 kmh. Rad bi videl nekoga z EV, ki ima tako potovalno hitrost. Lahko pa kdo zmeri na nekem odseku, enostavno reset BC in potem odpelješ kakšen km ali dva, nato greš še v drugo smer da izničiš klanec, veter...
Re: Še en primerjalni test
Pomembno je tudi koliko zelo kratkih voženj pri nizkih temperaturah se naredi. Takrat gre poraba precej navzgor.
Re: Še en primerjalni test
Če potuješ npr. ponoči, ne vidim nobenega problema, da bi dosegal tako konstantno hitrost. In po mojem števcu je to bolj okrog 144, nikakor ne prek 150.
Re: Še en primerjalni test
Roko gor kdor se vozi ponoči po AC 140 kmh, in naj on iz prve roke potrdi, da je poraba preko 25 kWh/100 km.
Re: Še en primerjalni test
To kar praviš tudi drži. Kljub temu kadar vozim tako konstantno porabim manj kot piše v tabeli, oziroma v mrzlih dneh morda nekaj podobnega. Morda so te teste delali v kakih mrzlih krajih, nisem opazil, da bi pisalo pri kakšni temperaturi?Gasper napisal/-a: ↑07 Apr 2021, 09:24 Katere cifre vam niso realne? Morate vedeti, da ima vsak pri dnevni vožnji nek nezanemarljiv odstotek mestne vožnje, ali počasne relacije (50 kmh). V tabeli je za mestno vožnjo poraba 12-14 kWh/100 km, za 90 kmh med 13-15 kWh/100 km ali kdo dosega te cifre?
Po drugi strani redko kdo uspe vozit konstantnih 140 kmh (po GPS) po AC, to je po večini števcev v avtu že preko 150 kmh. Rad bi videl nekoga z EV, ki ima tako potovalno hitrost. Lahko pa kdo zmeri na nekem odseku, enostavno reset BC in potem odpelješ kakšen km ali dva, nato greš še v drugo smer da izničiš klanec, veter...
Sam imam običajno vsak drugi dan 3km mestne vožnje in nato večinoma avtocestne dolge vožnje 100-400km s kakšnim postankom (1-3h) od katerega je na koncu nek del lokalnih cest (kakšna tretjina pa je verjetno tudi krajših, lokalnih ali počasnejših relacij vmes v celem letu).
Morda je moj plus tudi to, da je baterija v sicer neogrevani garaži ob startu ogreta na enih 10 stopinj. Vozim pa večinoma z vklopljenim radarskim tempomatom na 140km/h in ko spremljam hitrost ločeno na gps je to le kakšne 3km manj v koni (136-137km/h), razen v tunelih spustim na kakšnih 110-120km/h. Ne vozim pa skoraj nikoli v konicah, k sreči imam ravno kontra smeri. Celoletna poraba v obeh zadnjih letih je nekje v povprečju 15-17kWh/100km ali 160Wh/km.
Re: Še en primerjalni test
Spet smo pri maksimalni hitrosti... Toda pomembna je povprečna, saj so vse drugo individualni občutki (kaj se komu zdi, kako hitro se vozi). Jasno, da je poraba preko 20 kWh/100 km, če kono tiščiš preko 130 km/h, vse ostalo so pravljice.
Eko, tu je naša tema o realni porabi kone pri 140 km/h:
viewtopic.php?f=36&t=2014
Eko, tu je naša tema o realni porabi kone pri 140 km/h:
viewtopic.php?f=36&t=2014
Re: Še en primerjalni test
Vsekakor je prek 20 kWh. Ampak 27,4 je bližje 30 kot 20...SimonZed napisal/-a: ↑07 Apr 2021, 13:06 Spet smo pri maksimalni hitrosti... Toda pomembna je povprečna, saj so vse drugo individualni občutki (kaj se komu zdi, kako hitro se vozi). Jasno, da je poraba preko 20 kWh/100 km, če kono tiščiš preko 130 km/h, vse ostalo so pravljice.
Eko, tu je naša tema o realni porabi kone pri 140 km/h:
viewtopic.php?f=36&t=2014
Mogoče pri zimskih temperaturah blizu nule, ki so omenjene zgoraj, se strinjam.
Re: Še en primerjalni test
Sam sem v slabih razmerah izmeril porabo cca 23 kWh/100 km pri realnih 133 km/h (cca 140 na števcu - opis trase je na povezavi zgoraj). Moj zgornji komentar se je bolj nanašal na pretirano optimistično "pričevanje" FV-EV, ki je celoletno povprečje porabe povezal z občutkom, da vozi 140 km/h .. Verjamem mu, da ima takšno porabo, ampak temu primerno nizko ima tudi dejansko povprečno hitrost, ne glede na njegov subjektivni občutek, da ves čas dirka 140 km/h po prazni AC Oboje hkrati enostavno fizikalno ni možno (nizka poraba in visoka hitrost).