prgrmr napisal/-a:noucamp90 napisal/-a:IGL omejitev v Avstriji
Ta omejitev sicer za električne ne velja. Ampak moraš imeti njihove zelene tablice (dokler kdo ne dokaže neenakopravnosti med Avstrijci in tujci). In verjetno je promet tudi na prehitevalnem pasu takrat tako počasen, da ne moreš iti hitreje, ne?
Za to informacijo nisem vedel... ampak kot si ze sam prisel do sklepa, potrebujes avstrijske tablice (mogoce bo reseno cez XY mesecev), drugace je pa itak taksna guzva, da ne gre bistveno hitreje...
Simon napisal/-a:Video izgleda kot skoraj idealne prometne ter vremenske razmere...v realnosti bi jaz vseeno vzel v račun 5-6l/100km
Mislim, da tudi en uporabnik na forumu ima pri 135km/h porabo okoli 4-5 litrov, tako da bi rekel da bi jaz ob voznji 100-1200km/h imel okoli <4l/100km.
DeCoRawr napisal/-a:Res je da toyota dela dobre motorje v hibridih ampak že zaradi servisov hrupa obratov nad 3k itd bi vzel BEV. Pa tudi poraba dejmo si priznat bo 4-5l.(Takrat ko nebo delal v BEV mode), do takrat pa 0.
Ravno to je najvecji razlog v prid BEV, manj delov, ki lahko hipoteticno crknejo. Ceprav je Toyota Prius znana po svoji vzdrzljivosti...
Pri HPEV pa dobis "porcijo" obeh servisov.
hribovc0601 napisal/-a:PHEV na AC hitrostih in daljši razdalji nima funkcije. Strošek vožnje je primerljiv z varčni dizlom. Za ostalo pa je super (vožnje do 50 km, ali pa več izven AC). Seveda pa ostane ogromno stroškov vzdrževanja, ki jih EV ne pozna.
V grobem se strinjam. Ceprav mislim, da bi bilo vzdrevanje Toyotinega hibrida cenejse, ter lazje je doseci porabo pod 4l/100km. Bom pa porocal, ko ga bom po "korona virusu" sel testirat...
lovec1990 napisal/-a:OP osebno bi se izogibal PHEV avtomobilom, ker niso ne eno in ne drugo, če že mora biti ICE vzemi dizla ali pa navaden hibrid od Toyote.
Se strinjam. Ne sicer 100%, ampak ja... v kolikor bi imel namen dat 60k€ za Teslo 3 LR AWD, potem 100% BEV. Sedaj pa ni ravno tako crno belo...