Prehod množic na EV
Re: Prehod množic na EV
Vsak avto je strošek, razen neki starodobniki, ki so presegli začetni vložen kapital.
Re: Prehod množic na EV
Stare modrosti držijo, dokler enkrat ne držijo več.
Takrat par heretikov lepo zasluži, večina pa zija ko tele v nova vrata...
Takrat par heretikov lepo zasluži, večina pa zija ko tele v nova vrata...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Prehod množic na EV
Jaz nisem zblaznel, lahko kaj dodatno argumentiras ? Oziroma nekako sploh ni potrebno, jaz svoje mnenje imam za lastno zgodbo — ze z nakupom, voznjo 4 leta in prodajo C-Zera sem na koncu naredil ne pozitivno niclo, ampak plus. Pomembno je, da ima vsak svojo racunico ter da nekako ne vsiljujemo mnenj drugim oz. jih podpremo s termini kot so "pa vi ste vsi zblazneli". To sodi kam drugam.Argo napisal/-a:Avto investicija? Pa vi ste vsi zblazneli. Investira se v nekaj z razlogom, da oplemenitiš ali vsaj ohraniš sredstva.
Vecinoma se na tvoje opazke ne odzivam, ker ni smiselno. Kot npr tista vceraj o kupovanju v drugih drzavah znotraj EU, kjer nisem niti malo namignil da je to OK, vendar da se dogaja. Promet znotraj EU je prost, vecinoma. Seveda sam prvenstveno kupujem raje v SI, ce lahko. Npr Bisolovi paneli proti kitajskim in taksnih zgodb imam se nekaj 100, vedno pa ne gre.
Vsi ti moji odzivi (ki jih vecinoma potem raje ni) bi rezultirali bi v ping-pong med nama s koncnim zakljuckom da se strinjava, da se ne strinjava. Waste of time & brez zamere
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Prehod množic na EV
Za zdaj EV avtomobili drži vrednost. Kaj bo ko bo poplava teh zadev? Če bodo držali baterije na visoki stroškovni vrednosti, potem bo tudi tako ostalo kakor je.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Prehod množic na EV
Tudi v starodobnika moraš stalno vlagat in večini se z leti ne dviga toliko vrednost kot so stroški vzdrževanj in obnov, da je starodobnik stalno v vrhunski formi.Taragula napisal/-a:Vsak avto je strošek, razen neki starodobniki, ki so presegli začetni vložen kapital.
Naj se izrazim drugače pri nakupu EV -ja sem plačal vsoto x, ki je strošek in pomeni vsoto, ki bi jo odštev za ICE, ter 15 k EUR, ki je investicija.
15 k EUR sem investiral v to ker verjamem, da bo v 10 letih iz tega naslova vsaj 25 k EUR prihranka.
Verjamem, da veliko poslovnežev zna 15 k EUR bolje investirati, meni se pa zdi 1 k EUR letno pri takem vložko primerna investicija.
Vem, da nimam nobenega zagotovila, da bo tak izplen, a to je moja osebna ocena in poleg tega bom v 10 letih tudi nekaj naredil za okolje - ja tudi tukaj je moj osebni pogled.
Re: Prehod množic na EV
Dvomim, da si naredil plus. Ravno to je napačno razmišljanje skoraj vseh po vrsti, če že govorimo o avtomobilu kot o strošku. Vržeš cifre na papir, nakup, gume, amortizacija(enostavna), zavarovanja itd...so minus, ja koliko si pa zaslužil. Razen, če si prevažal koga za denar (prevozi.org). Kvečjemu se voziš cenej, kot bi se z nekim dizlom, bencincem. Na papirju nimaš(nimamo) nobene pozitivne nule, kvečjemu velik in globok minus(odvisno od začetne investicije).matija napisal/-a:Jaz nisem zblaznel, lahko kaj dodatno argumentiras ? Oziroma nekako sploh ni potrebno, jaz svoje mnenje imam za lastno zgodbo — ze z nakupom, voznjo 4 leta in prodajo C-Zera sem na koncu naredil ne pozitivno niclo, ampak plus. Pomembno je, da ima vsak svojo racunico ter da nekako ne vsiljujemo mnenj drugim oz. jih podpremo s termini kot so "pa vi ste vsi zblazneli". To sodi kam drugam.Argo napisal/-a:Avto investicija? Pa vi ste vsi zblazneli. Investira se v nekaj z razlogom, da oplemenitiš ali vsaj ohraniš sredstva.
Vecinoma se na tvoje opazke ne odzivam, ker ni smiselno. Kot npr tista vceraj o kupovanju v drugih drzavah znotraj EU, kjer nisem niti malo namignil da je to OK, vendar da se dogaja. Promet znotraj EU je prost, vecinoma. Seveda sam prvenstveno kupujem raje v SI, ce lahko. Npr Bisolovi paneli proti kitajskim in taksnih zgodb imam se nekaj 100, vedno pa ne gre.
Vsi ti moji odzivi (ki jih vecinoma potem raje ni) bi rezultirali bi v ping-pong med nama s koncnim zakljuckom da se strinjava, da se ne strinjava. Waste of time & brez zamere
Avto je strošek. Razen za taksiste.
Amen
Re: Prehod množic na EV
Avto je res vedno načeloma strošek, lahko pa tudi pogojno investicija, morda amortizacija. Tudi štedilnik je lahko strošek ali pa pogojno investicija, ker jesti moraš. Zdaj ali hodiš v gostilno ali pa si kupiš štedilnik in iz tega naslova nekaj privarčuješ, torej si investiral v manjše stroške.
Vse je odvisno s katerega zornega kota gledaš na zadevo in ekonomija tudi ni edina veda
Vse je odvisno s katerega zornega kota gledaš na zadevo in ekonomija tudi ni edina veda
Re: Prehod množic na EV
Res je........saj, če primerjaš koliko z leti profitiraš napram cenovno primerljivemu ICE pa je zgodba povsem druga.FV-EV napisal/-a:Avto je res vedno načeloma strošek, lahko pa tudi pogojno investicija, morda amortizacija. Tudi štedilnik je lahko strošek ali pa pogojno investicija, ker jesti moraš. Zdaj ali hodiš v gostilno ali pa si kupiš štedilnik in iz tega naslova nekaj privarčuješ, torej si investiral v manjše stroške.
Vse je odvisno s katerega zornega kota gledaš na zadevo in ekonomija tudi ni edina veda
Re: Prehod množic na EV
No če smo že pri stroških smo tudi mi sami v osnovi strošek.
Kot otrok smo bili vsi staršem strošek - a so nas vseeno rodili, vzgajali in šolali, zavestno ali ne-zavestno so v nas vložili veliko dela zato, da smo jim morda danes za ves njihov trud hvaležni in jim vsaj delček povrnemo s skrbjo za njih (vsi najbrž ne, a moj pogled je tak).
In podobno je pri vseh drugih stvareh v življenju, ki jih počnemo. Večina je povezanih s stroški - tudi dodatna izobraževanja in seminarji stanejo veliko, a včasih so tudi investicija v naše znanje, ki ga kasneje lahko bolje prodamo.
Ker sem zaposlen, za svoje delo dobim plačilo, dobim plačan prevoz na delo in zaenkrat lahko še sam izbiram način, kako bom prišel na delo in iz njega. Uporaba javnega prevoza bi mi na dan vzela vsaj 3 ure, za vožnjo z avtom v povprečju porabim pol manj, pri čemer svojo pot usklajujem še z ženo, ter občasno še z eno gospo – tako, da je avto v povprečju zasede z 2,5 potnikom, kar je zelo nadpovprečno.
V primeru, da bi bila z ženo izključno vezana na javni prevoz, bi zanj skupaj potrošila dobrih 5.000 EUR/leto in vsak še dodatnih 330 ur za prevoz.
Ker nama prosti čas pomeni veliko je tudi iz tega naslova EV investicija.
To je moj osebni pogled in če vržem skupaj vse številke je moje prevozno sredstvo investicija.
Kot otrok smo bili vsi staršem strošek - a so nas vseeno rodili, vzgajali in šolali, zavestno ali ne-zavestno so v nas vložili veliko dela zato, da smo jim morda danes za ves njihov trud hvaležni in jim vsaj delček povrnemo s skrbjo za njih (vsi najbrž ne, a moj pogled je tak).
In podobno je pri vseh drugih stvareh v življenju, ki jih počnemo. Večina je povezanih s stroški - tudi dodatna izobraževanja in seminarji stanejo veliko, a včasih so tudi investicija v naše znanje, ki ga kasneje lahko bolje prodamo.
Ker sem zaposlen, za svoje delo dobim plačilo, dobim plačan prevoz na delo in zaenkrat lahko še sam izbiram način, kako bom prišel na delo in iz njega. Uporaba javnega prevoza bi mi na dan vzela vsaj 3 ure, za vožnjo z avtom v povprečju porabim pol manj, pri čemer svojo pot usklajujem še z ženo, ter občasno še z eno gospo – tako, da je avto v povprečju zasede z 2,5 potnikom, kar je zelo nadpovprečno.
V primeru, da bi bila z ženo izključno vezana na javni prevoz, bi zanj skupaj potrošila dobrih 5.000 EUR/leto in vsak še dodatnih 330 ur za prevoz.
Ker nama prosti čas pomeni veliko je tudi iz tega naslova EV investicija.
To je moj osebni pogled in če vržem skupaj vse številke je moje prevozno sredstvo investicija.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Prehod množic na EV
Nakup EV je kot da narediš fasado na hiši. Prinese ti nič, ti pa prihrani nekaj in iz tega lahko z računaš enostavno vračilo dobo.
V mojem primeru bi mi nakup EV pomenil 3000 eur prihranka letno napram dizlu (ja delam ogromno km), ampak ne naredijo nič primernega za familiji in z min. 300 km dosega. Če dam 30.000 za avto se mi je investicija povrnila v 10 letih napram dizlu. Kakšna je pa vračila doba ICE vozila? No na koncu se itak zadeva financira iz povračila za prevoz na delo...
V mojem primeru bi mi nakup EV pomenil 3000 eur prihranka letno napram dizlu (ja delam ogromno km), ampak ne naredijo nič primernega za familiji in z min. 300 km dosega. Če dam 30.000 za avto se mi je investicija povrnila v 10 letih napram dizlu. Kakšna je pa vračila doba ICE vozila? No na koncu se itak zadeva financira iz povračila za prevoz na delo...
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 264 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a matjazl
-
- 6 Odgovori
- 842 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a esvetMilan