Rabljena vozila
Rabljena vozila
Vsake toliko časa pogledam avto.net pa tudi kake druge strani in se konkretno zamislim (ja vem je majhen trg ampak vselej).
Cene rabljenih vozil so konkretno previsoke, v večini primerov se ti skoraj nobenega ne splača kupiti vsaj trenutno ko bodo malčki z veliko več dosega na voljo za okrog ~12k (z odbito subvencijo oz še manj), malo večji pa bodo tam 20 do 30, spet z večjo baterijo kot jo imajo trenutni rabljeni.
Kakšno je vaše mnenje glede trenutnih cen rabljenih vozil?
Koliko mislite da bo vreden vaš EV ko ga boste prodajali (ne za koliko ga boste, za koliko ga bo dejansko nekdo kupil) ?
Kako mislite da bojo potencijalni kupci gledali na degradacijo baterije ?
Se splača EV sploh prodajati?
Koliko boljši EVji bodo prišli čez recimo 5 let (Lep primer je ZOE ali Leaf ko je sedaj že 3 generacija) ?
Tko malo vprašam za mnenje kaj si mislite, upam da nisem koga ki sedaj prodaja avto užalil. Pa se oproščam če je podvojeno samo to bo sedaj bolj aktualno še posebaj s trenutnimi cenami VW vozil. Pa upam da ne rata ta tema v smislu dejmo počakat, ne nočem čakat preveč, avto hočem kupit hmali.
Cene rabljenih vozil so konkretno previsoke, v večini primerov se ti skoraj nobenega ne splača kupiti vsaj trenutno ko bodo malčki z veliko več dosega na voljo za okrog ~12k (z odbito subvencijo oz še manj), malo večji pa bodo tam 20 do 30, spet z večjo baterijo kot jo imajo trenutni rabljeni.
Kakšno je vaše mnenje glede trenutnih cen rabljenih vozil?
Koliko mislite da bo vreden vaš EV ko ga boste prodajali (ne za koliko ga boste, za koliko ga bo dejansko nekdo kupil) ?
Kako mislite da bojo potencijalni kupci gledali na degradacijo baterije ?
Se splača EV sploh prodajati?
Koliko boljši EVji bodo prišli čez recimo 5 let (Lep primer je ZOE ali Leaf ko je sedaj že 3 generacija) ?
Tko malo vprašam za mnenje kaj si mislite, upam da nisem koga ki sedaj prodaja avto užalil. Pa se oproščam če je podvojeno samo to bo sedaj bolj aktualno še posebaj s trenutnimi cenami VW vozil. Pa upam da ne rata ta tema v smislu dejmo počakat, ne nočem čakat preveč, avto hočem kupit hmali.
Re: Rabljena vozila
10 let, 400k km, cena par jurjev ali razgradnja....
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Rabljena vozila
4 leta, 200k km 10 jurjev.
6 let 300k km 4 jurje.
Jaz mislim, da bo avto po 300k km bp, vprašanje je kaj bo z baterijo. Če bo nova baterija 7 jurjev, jo bom kupil. (kar pa ob je ob današnji ceni baterije skoraj nemogoče)
Mogoče pa bo kak strokovnjak zamenjal celice kupljene na ebayu
6 let 300k km 4 jurje.
Jaz mislim, da bo avto po 300k km bp, vprašanje je kaj bo z baterijo. Če bo nova baterija 7 jurjev, jo bom kupil. (kar pa ob je ob današnji ceni baterije skoraj nemogoče)
Mogoče pa bo kak strokovnjak zamenjal celice kupljene na ebayu
Re: Rabljena vozila
Računaj cca 13-18% letnega upada cene, odvisno od znamke in modela. Seveda prevoženi km lahko konkretno vplivajo na ceno.
Recimo nov 30k€, 5 let star in prevoženo med 100k-150k = 30.000 x (1 - 0.15)^5 = 13.311€
Recimo nov 30k€, 5 let star in prevoženo med 100k-150k = 30.000 x (1 - 0.15)^5 = 13.311€
Re: Rabljena vozila
Rabljeni EV bodo praviloma imeli veliko več km od ICE, vsaj na začetku večina kupuje EV, ker se več vozi že zaradi sedanjih potreb, potem pa po nakupu še iz užitka
Glede baterij v rabljenih je tako, da večja kot je več je vreden rabljen avto. Hočem povedat, da bo rabljen avto starejši kot bo, vreden predvsem od dometa baterije. Ne govorim o ohranjenosti baterije ampak o njenem dometu npr. EV s 30kWh bo skoraj pol manj vreden kot enak EV s 60kWh, oba z istim številom prevoženih km.
Glede baterij v rabljenih je tako, da večja kot je več je vreden rabljen avto. Hočem povedat, da bo rabljen avto starejši kot bo, vreden predvsem od dometa baterije. Ne govorim o ohranjenosti baterije ampak o njenem dometu npr. EV s 30kWh bo skoraj pol manj vreden kot enak EV s 60kWh, oba z istim številom prevoženih km.
Re: Rabljena vozila
Za Zoe 22kWh, 5let, 100.000km računam da dobim 7.000€. Baterija kot nova Avto kot nov.
Re: Rabljena vozila
Cene so previsoke. Ker večina, ki zdaj kupuje ve, da bo v roku pol leta kupila malo dražje, a z bistveno več dometa. In novo.
Pojma nimam, predvsem bo odvisno od cene fosilnih energentov takrat.
Bodo. Vendar močno upam, da se bodo našla podjetja, ki bodo znala zamenjati baterijo za pametno ceno.
Ne.
500km zna postati standard, čeprav dvomim, prej bi rekel možnost menjave baterije, kot jo ima Nio. Se pravi v osnovi z manjšo, če želiš, najameš zmogljivejšo.
Pojma nimam, predvsem bo odvisno od cene fosilnih energentov takrat.
Bodo. Vendar močno upam, da se bodo našla podjetja, ki bodo znala zamenjati baterijo za pametno ceno.
Ne.
500km zna postati standard, čeprav dvomim, prej bi rekel možnost menjave baterije, kot jo ima Nio. Se pravi v osnovi z manjšo, če želiš, najameš zmogljivejšo.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 263
- Kraj: maribor
- Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
-
52938
Re: Rabljena vozila
Ne bo tako.... Pozabljate da mora ev bit star vsaj 3 leta predn ga lahko prodas zaradi subvencijepirpy napisal/-a:Če bo šlo takole naprej bodo čez 2 lete stari evji že za drobiž
Ev zgubljajo manj kot fosilci sploh ce bo mel baterijo ki bo imelaa malo degradacijo
Re: Rabljena vozila
Pri malih baterijah pod 30kWh, bo ta degradacijski problem bolj resen, ker bodo stari EV imeli že veliko ciklov na baterijah in po 300k km že šli počasi h koncu.sashs napisal/-a:Ne bo tako.... Pozabljate da mora ev bit star vsaj 3 leta predn ga lahko prodas zaradi subvencijepirpy napisal/-a:Če bo šlo takole naprej bodo čez 2 lete stari evji že za drobiž
Ev zgubljajo manj kot fosilci sploh ce bo mel baterijo ki bo imelaa malo degradacijo
Re: Rabljena vozila
Voziš dalje. Niti ne pomisliš na prodajo.CRF napisal/-a:Za Zoe 22kWh, 5let, 100.000km računam da dobim 7.000€. Baterija kot nova Avto kot nov.
Re: Rabljena vozila
Kako se bo razvijal trg rabljenih vozil je velika neznanka in vse kar pišemo so ugibanja.
Moj IONIQ naj bi imel po 7 letih nekje 350k km. Če bo takrat še normalno vozen, mi bo povsem vseeno koliko bo vreden. Verjetno ga bom dal otrokom jaz si bom pa omislil novega - Teslo.
Mislim, da bodo prav vsi EV-ji še kar dobro šli v prodajo. Zakaj? Takrat bo trg vozil že toliko spremenjen, da bo EV nekaj zanimivega širši množici in bodo tudi EV-ji z malo baterijo in malo dometa zaželeni kot 2. ali 3. avto v družini. Tako jaz mislim.
Moj IONIQ naj bi imel po 7 letih nekje 350k km. Če bo takrat še normalno vozen, mi bo povsem vseeno koliko bo vreden. Verjetno ga bom dal otrokom jaz si bom pa omislil novega - Teslo.
Mislim, da bodo prav vsi EV-ji še kar dobro šli v prodajo. Zakaj? Takrat bo trg vozil že toliko spremenjen, da bo EV nekaj zanimivega širši množici in bodo tudi EV-ji z malo baterijo in malo dometa zaželeni kot 2. ali 3. avto v družini. Tako jaz mislim.
Re: Rabljena vozila
Jaz računam na 15 let in 500k km in računam, da bi preostanek baterije lahko imel kot zalogovnik. (o prodaji zaenkrat še ne razmišljam, saj je pri meni vsak nakup dolgoročna odločitev)edi-b napisal/-a:10 let, 400k km, cena par jurjev ali razgradnja....
Menim, da s tem naredimo največ za okolje, da ne menjamo vozil kot spodnjice.
Re: Rabljena vozila
Cene gredo gor, to sem tudi sam opazil. Ko sem gledal avto.net za trojne malcke (i-miev, ion, c-zero) so se v 2018 pojavljali po 6.200€, 6.500€, tudi 5900€ sem videl. Ko smo prodajali mi cez 1 leto so bile cene za vsaj 1000€ visje. Ker sem prodajal, me to sploh ni motilo
Jasno se bo to znormaliziralo s prihodom boljsih avtov za podoben denar.
Ni pa za pozabit, da je ModelS v USA (kjer je trg teh avtov nekajkrat vecji kot v EU) premium limuzina z najkrajsim casom prodajanja ter hkrati tudi z najnizjo stopnjo izgube vrednosti. Tak trend lahko pricakujemo tudi pri nas.
Nek GLC/GLE bosta izguibila bistveno vec vrednosti in se prodajala dlje, kot EQC.
Jasno se bo to znormaliziralo s prihodom boljsih avtov za podoben denar.
Ni pa za pozabit, da je ModelS v USA (kjer je trg teh avtov nekajkrat vecji kot v EU) premium limuzina z najkrajsim casom prodajanja ter hkrati tudi z najnizjo stopnjo izgube vrednosti. Tak trend lahko pricakujemo tudi pri nas.
Nek GLC/GLE bosta izguibila bistveno vec vrednosti in se prodajala dlje, kot EQC.
Re: Rabljena vozila
Zanimiv, malo zabaven "real-life" test 3 leta starih rabljenih EV. Vsi 3 modeli so dobro zastopani tudi pri nas. No i3 je v tem testu sicer REX verzija ampak se da potegnit vzporednice.
https://www.youtube.com/watch?v=trAJaqiT3Wc
https://www.youtube.com/watch?v=trAJaqiT3Wc
Re: Rabljena vozila
Zanimiv biznis se lahko greš z eGolfi:
kupiš novega za 24k in ga prodaš za 27-28k.
Ker je 3 leta star eGolf z večjo baterijo na avto.net-u za 27,500€
kupiš novega za 24k in ga prodaš za 27-28k.
Ker je 3 leta star eGolf z večjo baterijo na avto.net-u za 27,500€
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Rabljena vozila
aha to je res samo kako pa dopoveš prodajalcu da je njegov avto 30%+ predrag?kavka napisal/-a:Pomembno je, za koliko se proda.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Rabljena vozila
Glej, to kar je na avtonet glede EV sploh ni trg, ker je enostavno premalo ponudbe in povpraševanja, da bi se lahko oblikovale tržne cene. Nimaš kaj dopovedovati prodajalcu glede cene, pač če je kdo tko neumen da bo kupil prav, sicer ga pa itak ne prodaja...lovec1990 napisal/-a:aha to je res samo kako pa dopoveš prodajalcu da je njegov avto 30%+ predrag?kavka napisal/-a:Pomembno je, za koliko se proda.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek