Ker ga potem jest ne bi kupu. Če si mal višji moraš bit kaskader, da not prideš Ima fotr ta jajca in se z njim peljem samo, če je res NUJNO. Ko se presedem v i3 si močno oddahnem Še na pogled mi je lepšiwarpedone napisal/-a:Zakaj ni bil sposobn elektro pogon zapakirat v klasično limuzino recimo serije 1?
Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Ikzekli ... BMW i3 so poslali na trg, ker so si to upal narest ... ta avto ni pomenil ne-prodaje nobenega ICE bmwja, pokupili so jih ljudje, ki sicer BMWja nebi kupl sploh.
Zakaj to ni motiv pri designu nove serije 1,2,3,4,5,6,7,8? Ker to pomeni med in mleko, i3 pomeni PR.
Zakaj to ni motiv pri designu nove serije 1,2,3,4,5,6,7,8? Ker to pomeni med in mleko, i3 pomeni PR.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Ko se je začel uveljavljat diesel, firme niso imele potrebe po čudnih clown-mobilih kamor bi zmontirali ta čudn pogon, diesel so zmontiral v tipično enake formate vozil kot 'stare dobre bencinarje'.
Obnašanje ICE proizvajalcev, ki EV montirajo le v čudne spačke, je zame žaljivo. Ker si želim EV, sem zanje klovn in mi ponujajo clown-mobile ...
Najbolj ekstremn v tem obnašanju je ravno BMW. Nissan je bil mal bol iskren. Njihov leaf je sicer tut obup od designa, ampak isto velja za njihove bencinske in diesel modele tko da jim težk očitam hinavščino.
Renaultov Zoe pa je dost normaln design, da je lahko komu tudi všeč. Je iskren v želji biti poceni.
Mitshubishi iMiev? WTF ...
Obnašanje ICE proizvajalcev, ki EV montirajo le v čudne spačke, je zame žaljivo. Ker si želim EV, sem zanje klovn in mi ponujajo clown-mobile ...
Najbolj ekstremn v tem obnašanju je ravno BMW. Nissan je bil mal bol iskren. Njihov leaf je sicer tut obup od designa, ampak isto velja za njihove bencinske in diesel modele tko da jim težk očitam hinavščino.
Renaultov Zoe pa je dost normaln design, da je lahko komu tudi všeč. Je iskren v želji biti poceni.
Mitshubishi iMiev? WTF ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Mitsubishi i-miev je vgrajen v kalup Mitsubishi i, ki je bil bencinar ter v prodaji ze leta prej.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
No ja, ti že veš, zgleda. Pred I3, če grem nazaj sem imel: X5, 530, 523, 518.warpedone napisal/-a:Ikzekli ... pokupili so jih ljudje, ki sicer BMWja nebi kupl sploh.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
BMW že ve ... https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... fPs6OiB2uv
Kolk je bilo furanje take filozofije zadnjih 5 let pravilno/uspešno priča tudi brca v rit Kruegerju.the whole point of a new model is conquest and to bring new people into the brand
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Aha cool, potem Leaf, Niro, Kona, Ioniq ipd le niso brezvezni... ufff zdaj lažje diham.
Brez zamere. Včasih me prime sarkazem.
Peace.
Brez zamere. Včasih me prime sarkazem.
Peace.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Tale Musk je en totalen brezveznik.Pojma nima.
Ko bo naredil TESLO z ICE motorjem, jo takoj kupim.
Ko bo naredil TESLO z ICE motorjem, jo takoj kupim.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Pa zadnji cajt, da še v Nemčiji tovarno naredi...aru12 napisal/-a:Tale Musk je en totalen brezveznik.Pojma nima.
Ko bo naredil TESLO z ICE motorjem, jo takoj kupim.
Da bomo končno lahko tudi z argumenti, mimo gostilniških debat, rekli, da znajo tudi Nemci kvalitetne avte delat...
https://insideevs.com/news/346524/tesla ... y-germany/
https://siol.net/avtomoto/novice/to-so- ... ami-497371
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Za merodajnost statistike je treba poznati njen nastanek in vse okoliščine povezave, drugače res drži tisti rek o
stopnjevanju laži:
* laž,
*večja laž,
*statistika
Zato malo več o tej tabeli. Gre za raziskavo o zadovoljstvu lastnikov s svojimi vozili (mislim da tale narejena v Nemčiji,
leto ali več nazaj). Šlo je za stara več kot 1 leto in manj kot 4. Narejene so tabele tudi za trg ZDA in VB, kjer se vrstni red
znamk nekoliko razlikujejo, včasih tudi bistveno. Verjetno ima na rezultate vpliv tudi miselnost posameznih trgov, pa tudi
iz katerih držav izvirajo vozila, ki se prodajajo na posameznem trgu - več znamk ima proizvodnjo približano trgom podaje.
Pa garancijski pogoji tudi precej pomenijo.
Skupni imenovalec precej teh tabel pa je, da lastniki korejcev praviloma višje rangirajo svoja vozila od pri nas čislanih
znamk. O razlogih za hvalo enih in drugih naj odloča vsak zase, o tem nisem imel namena odpirati razprave.
Je pa treba poznati tudi statistiko zadovoljstva starejših avtov od 3 leta dalje (mislim da gre 4 do 7 in 7-11 let), da lahko
poznamo kvaliteto znamke na splošno. V teh statističnih obdobjih se vrstni redi malo pomešajo, Korejci niso več tako visoko,
se pa vzpenjajo sčasoma tudi tam. Zadnjih par let nisem zasledil statistik za starejša vozila v naših medijih, jih je pa mogoče
najti na spletu, če kdo želi delati raziskavo pred nakupom naslednjega avta. JD Power jih recimo precej objavlja, pa trudijo
se biti nevtralni.
stopnjevanju laži:
* laž,
*večja laž,
*statistika
Zato malo več o tej tabeli. Gre za raziskavo o zadovoljstvu lastnikov s svojimi vozili (mislim da tale narejena v Nemčiji,
leto ali več nazaj). Šlo je za stara več kot 1 leto in manj kot 4. Narejene so tabele tudi za trg ZDA in VB, kjer se vrstni red
znamk nekoliko razlikujejo, včasih tudi bistveno. Verjetno ima na rezultate vpliv tudi miselnost posameznih trgov, pa tudi
iz katerih držav izvirajo vozila, ki se prodajajo na posameznem trgu - več znamk ima proizvodnjo približano trgom podaje.
Pa garancijski pogoji tudi precej pomenijo.
Skupni imenovalec precej teh tabel pa je, da lastniki korejcev praviloma višje rangirajo svoja vozila od pri nas čislanih
znamk. O razlogih za hvalo enih in drugih naj odloča vsak zase, o tem nisem imel namena odpirati razprave.
Je pa treba poznati tudi statistiko zadovoljstva starejših avtov od 3 leta dalje (mislim da gre 4 do 7 in 7-11 let), da lahko
poznamo kvaliteto znamke na splošno. V teh statističnih obdobjih se vrstni redi malo pomešajo, Korejci niso več tako visoko,
se pa vzpenjajo sčasoma tudi tam. Zadnjih par let nisem zasledil statistik za starejša vozila v naših medijih, jih je pa mogoče
najti na spletu, če kdo želi delati raziskavo pred nakupom naslednjega avta. JD Power jih recimo precej objavlja, pa trudijo
se biti nevtralni.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Kakšen pa je kriterij za normalen design? Si kdaj pomislil, da imaš pa morda ti čuden okus za design?warpedone napisal/-a:Ko se je začel uveljavljat diesel, firme niso imele potrebe po čudnih clown-mobilih kamor bi zmontirali ta čudn pogon, diesel so zmontiral v tipično enake formate vozil kot 'stare dobre bencinarje'.
Obnašanje ICE proizvajalcev, ki EV montirajo le v čudne spačke, je zame žaljivo. Ker si želim EV, sem zanje klovn in mi ponujajo clown-mobile ...
Najbolj ekstremn v tem obnašanju je ravno BMW. Nissan je bil mal bol iskren. Njihov leaf je sicer tut obup od designa, ampak isto velja za njihove bencinske in diesel modele tko da jim težk očitam hinavščino.
Renaultov Zoe pa je dost normaln design, da je lahko komu tudi všeč. Je iskren v želji biti poceni.
Mitshubishi iMiev? WTF ...
Moje mnenje je, da ima vsak posameznik pravico do lastnega okusa in se ne strinjam s posploševanjem - tudi če se lahko strinjam s tabo, da mi osebno Leaf 1 ni všeč, se pa ne strinjam s tabo, ker mi Tesla3 tudi ni všeč
Tudi številke prodanih proizvodov ne morejo biti merilo normalnosti.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
>> Kakšen pa je kriterij za normalen design?
To kapiraš al pa nočeš kapirat.
Ker se oglasaš, pomeni da nočeš kapirat.
Ni je, večina folka je brez kompasa in hkrati zanika njegov obstoj.
To kapiraš al pa nočeš kapirat.
Ker se oglasaš, pomeni da nočeš kapirat.
Normalnost ne obstaja, anything flies, respect the difference, karkoli kdorkoli potegne iz riti je treba spoštovat, tudi če meni smrdi mogoče pa njemu diši, nič ni absolutno, multikulti, ... kje je konec te norosti?Tudi številke prodanih proizvodov ne morejo biti merilo normalnosti.
Ni je, večina folka je brez kompasa in hkrati zanika njegov obstoj.
Zadnjič spremenil warpedone, dne 03 Avg 2019, 11:17, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Se ne strinjam z vsiljevanjem svojega okusa, vsakemu je kaj drugega všeč in kaj ne, živi in pusti živeti.warpedone napisal/-a:>> Kakšen pa je kriterij za normalen design?
To kapiraš al pa nočeš kapirat.
Ker se oglasaš, pomeni da nočeš kapirat.
Normalnost ne obstaja, anything flies, respect the difference, karkoli kdorkoli potegne iz riti je treba spoštovat, tudi če meni smrdi mogoče pa njemu diši, nič ni absolutno, multikulti, ... kje je konec te norosti?Tudi številke prodanih proizvodov ne morejo biti merilo normalnosti.
Ni je, večina folka je brez kompasa in hkrati zanika njegov obstoj.[/quote]
Tudi obratno je lahko norost.
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 03 Avg 2019, 11:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Kriktika abotnosti ni vsivljevanje svojega okusa.
Ko ti je učiteljica na kontrolko napisala 1, to ni bilo vsiljevanje njenega okusa.
Kot rečeno al kapiraš al pa ne, žal stvar osebne izbire.
Ko ti je učiteljica na kontrolko napisala 1, to ni bilo vsiljevanje njenega okusa.
Kot rečeno al kapiraš al pa ne, žal stvar osebne izbire.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Nekaj so skupne točke za sobivanje, drugo pa je robotizacija družbe (kot pri demokraciji/diktaturi nobena ni idealna). Pri kontrolki bi se morda lahko strinjala, pri prostem spisu pa težje, če ne gre le za slovnico. Enako pri avtu in tehničnih lastnostih, varnosti,... težje pa pri designu.warpedone napisal/-a:Kriktika abotnosti ni vsivljevanje svojega okusa.
Ko ti je učiteljica na kontrolko napisala 1, to ni bilo vsiljevanje njenega okusa.
Kot rečeno al kapiraš al pa ne, žal stvar osebne izbire.
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Vsak design ima dve plati:
- ena je kolk je men/teb všeč,
- druga pa kakšen namen točno je designer z njim želel dosečt
BMK kilko je konkretnemu posamezniku konkreten design všeč, moja kritika leti na namene avtorjev designa.
Pogled, da 'jim pač ni ratalo' ne drži vode. Vedo kaj delajo, vedo kako se folk odziva na konkretne elemente designa, ko stvar spravljajo skupaj se najprej odločijo kaj sploh želijo narst.
Spaka od i3 ni stvar osebnega okusa, ni 'slučajna nesreča' ampak skrbno premišljen projekt in cilj. Designerji z enakimi primiki so sposobni sestavit čisto drugačne stvari kjer ni potrebno zgovarjanje na osebni okus.
- ena je kolk je men/teb všeč,
- druga pa kakšen namen točno je designer z njim želel dosečt
BMK kilko je konkretnemu posamezniku konkreten design všeč, moja kritika leti na namene avtorjev designa.
Pogled, da 'jim pač ni ratalo' ne drži vode. Vedo kaj delajo, vedo kako se folk odziva na konkretne elemente designa, ko stvar spravljajo skupaj se najprej odločijo kaj sploh želijo narst.
Spaka od i3 ni stvar osebnega okusa, ni 'slučajna nesreča' ampak skrbno premišljen projekt in cilj. Designerji z enakimi primiki so sposobni sestavit čisto drugačne stvari kjer ni potrebno zgovarjanje na osebni okus.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
Se strinjam in to tudi jaz podpišem.warpedone napisal/-a:Vsak design ima dve plati:
- ena je kolk je men/teb všeč,
- druga pa kakšen namen točno je designer z njim želel dosečt
BMK kilko je konkretnemu posamezniku konkreten design všeč, moja kritika leti na namene avtorjev designa.
Pogled, da 'jim pač ni ratalo' ne drži vode. Vedo kaj delajo, vedo kako se folk odziva na konkretne elemente designa, ko stvar spravljajo skupaj se najprej odločijo kaj sploh želijo narst.
Spaka od i3 ni stvar osebnega okusa, ni 'slučajna nesreča' ampak skrbno premišljen projekt in cilj. Designerji z enakimi primiki so sposobni sestavit čisto drugačne stvari kjer ni potrebno zgovarjanje na osebni okus.
Nalašč se bremza EV. Mislim, da ne zaradi tega, ker bi želeli/morali prodati stare zaloge, amortizacijo,.... ampak zato, ker se bojijo novih igralcev, ki bodo premešali karte v industriji. Pač svet se vrti in najlažje je sedeti v udobnem sedežu, če si si ga že v preteklosti priskrbel. Jaz osebno sicer rad vedno kaj novega preiskusim, je pa lenoba pri vsakem v neki meri prisotna
Re: Razmišljate o nakupu električnega vozila?
>> Nalašč se bremza EV.
Jup... zakaj torej bi svoj denar dal firmi, ki fura politiko proti mojim ciljem?
Da še direkt popiham na tvojo dušo ... Hyundai in Nissan sta v svojih EV vsaj toliko iskrena da EVjev 'aktivno' ne kastrirajo, naredijo pač kar so sposobni narest in nato dobavljat kolikor so pač sposobn. Edina politična zamera Hyundayu gre v tem, da ni poskrbel za dost svojih lastnih baterij. Nissan se je trudil z AESC ampak so zavozili s kleščenjem cene na fičerjih namesto na obsegu proizvodnje.
Čudi me, da se korejski proizvajalci baterij (samsung, LG) še niso združili z korejskimi proizvajalci avtomobilov (Hyundai, KIA) v eno firmo in vseh lastnih baterij ne zmontirajo v lastne avtomobile, puščajo da so njihove baterije v tujih EV in s tem financirajo druge države namesto koreje.
Še vedno mi to zgleda kot nujnost v prihodnosti, ko se bo prodaja novih ICE vozil dost ustavla. Razn seveda če politika v LG, Samsung ne bo dost slepa, kar je žal povsem možno.
Jup... zakaj torej bi svoj denar dal firmi, ki fura politiko proti mojim ciljem?
Da še direkt popiham na tvojo dušo ... Hyundai in Nissan sta v svojih EV vsaj toliko iskrena da EVjev 'aktivno' ne kastrirajo, naredijo pač kar so sposobni narest in nato dobavljat kolikor so pač sposobn. Edina politična zamera Hyundayu gre v tem, da ni poskrbel za dost svojih lastnih baterij. Nissan se je trudil z AESC ampak so zavozili s kleščenjem cene na fičerjih namesto na obsegu proizvodnje.
Čudi me, da se korejski proizvajalci baterij (samsung, LG) še niso združili z korejskimi proizvajalci avtomobilov (Hyundai, KIA) v eno firmo in vseh lastnih baterij ne zmontirajo v lastne avtomobile, puščajo da so njihove baterije v tujih EV in s tem financirajo druge države namesto koreje.
Še vedno mi to zgleda kot nujnost v prihodnosti, ko se bo prodaja novih ICE vozil dost ustavla. Razn seveda če politika v LG, Samsung ne bo dost slepa, kar je žal povsem možno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek